Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Hmm, vaikka häiritsevin lagi on poissa, niin ei toi silti lagitonta ole. Ärsyttävää olla huono pelaaja, kun se johtuu syistä jotka eivät ole itsestä kiinni. Minkäs sille mahtaa lähitaistelussa, että kuolee vihun selästä, kun oikeesti se ampuukin sua päin eikä poispäin, kuten omalla ruudulla näkee. Ja minkäs sillekään mahtaa, että kudit osuu vielä, vaikka menet talon taakse piiloon. Ja minkä sille mahtaa, että edelleen tarvii enemmän osumia kuin vihut. Ja ärsyttävintä on se, että melkein aina joutuu siihen ylijuostavaan tiimiin.

Lisättäköön listaan vielä vihollisten puukot, jotka osuvat minuun metrien päästä kun taas omani vaatii tappaakseen normaalisti vähintään viisi sivallusta :)

Tietääkö joku muuten logiikkaa tason 25 jälkeen avautuvan skill levelin suhteen? Pääsin eilisiltana ko. rankille, sitten pelasin pari tuntia hienoisessa perjantaikaasussa, joten en ollut ihan terävimmilläni ja tänään pelin käynnistettyäni huomasin tasoni pudonneen reilut parikymmentä pykälää (enkä sentään pelatessa kuitenkaan mitään älyttömyyksiä harrastanut, kunhan vain tuli kuolemia enemmän kuin tappoja hidastuneesta liipasinsormesta johtuen) Tänään sitten ajattelin nostaa rankin takaisin ja muutaman tunnin pelasin ihan kohtalaisella menestyksellä, mutta eipä tuo minnekään noussut. Erittäin hienoa kun kaiken maailman team killerit ja muut pelleilijät on 20 tasoa minun yläpuolella :mad: Ei sillä, että tällä mitään merkitystä olisi, mutta kunhan nyt inisen kun en muutakaan voi.

EDIT: No johon se taso oli noussut kun tänään loggauduin peliini. Skill levelin muutokset eivät näyttäisi tapahtuvan reaaliaikaisesti eikä edes serveriä vaihtamalla. Liekö päivitykset ajetaan kerran vuorokaudessa tms.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Skill level perustuu ilmeisesti vain kd-ratioon.

Hehe, alkaa kyllä pelin myynnin aika lähestyä. On toi niin järjetöntä, että joku voi tappaa sut 100 metrin päästä m16:sta muutamalla laukauksella, kun itse pitää painaa nappi pohjaan ja lippaan lopussa näkee, että kuoleeko se vihu. Miksei aseita oo voinut tehdä esim. cod4-tyyliin eli laukaukset osuisivat aina siihen, mihin tähtää? Mutta ei, laukaukset menevät sinne tänne tähtäimen ympärille, mutta yksikään ei osu juuri siihen, mihin tähtäin näyttää. Tää tyhmyys aiheuttaa sen, että pelissä ei ole kuin kaksi järkevää asetta: haulikko ja snipu. Snipu kaikkiin muihin paitsi ascensioniin ja over and outtiin ja luonnollisesti haulikko noihin.

Ja tää perustuu äärimmäiseen kokemukseen, onhan tässä jo 100k pistettä tienattuna. :(
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Skill level perustuu ilmeisesti vain kd-ratioon.

Hehe, alkaa kyllä pelin myynnin aika lähestyä. On toi niin järjetöntä, että joku voi tappaa sut 100 metrin päästä m16:sta muutamalla laukauksella, kun itse pitää painaa nappi pohjaan ja lippaan lopussa näkee, että kuoleeko se vihu. Miksei aseita oo voinut tehdä esim. cod4-tyyliin eli laukaukset osuisivat aina siihen, mihin tähtää? Mutta ei, laukaukset menevät sinne tänne tähtäimen ympärille, mutta yksikään ei osu juuri siihen, mihin tähtäin näyttää. Tää tyhmyys aiheuttaa sen, että pelissä ei ole kuin kaksi järkevää asetta: haulikko ja snipu. Snipu kaikkiin muihin paitsi ascensioniin ja over and outtiin ja luonnollisesti haulikko noihin.

Ja tää perustuu äärimmäiseen kokemukseen, onhan tässä jo 100k pistettä tienattuna. :(

En tiedä millä tyylillä pelailet, mutta itellä ei ole ollu julkaisusta saakka mitään ongelmia osumisen kanssa. :confused:
Siis jos nappi pohjassa ampuilet niin ei mikään ihme ettet osukaan. :)
Tapan sakkia kk:n kanssa antamalla pieniä näpyjä liipasimelle et laukoo vain yhen kudin kerrallaan. Saa jopa headshotteja usein niinkin kaukaa et kun zoomaa kk:lla niin näkyy muutaman pikselin kokonen kohde ja silti osuu ja tippuu. Eli en tiedä kummassa on vika. Pelissä vai töllön ja ohjaimen välissä...

Lisäksi jos M16 kanssa laukoo niin osuu aivan helvetin tarkasti jos ei vaan sarjalla tai burstilla yritä sählätä. Muutama laukaus tiputtaa varmasti etenkin kun moni tähtää päähän aina koska se tietää kerrasta kuolemaa ihan sama mikä hernepyssy kyseessä. Eli tähtää aina päähän niin kyllä onnistaa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

En tiedä millä tyylillä pelailet, mutta itellä ei ole ollu julkaisusta saakka mitään ongelmia osumisen kanssa. :confused:
Siis jos nappi pohjassa ampuilet niin ei mikään ihme ettet osukaan. :)
Tapan sakkia kk:n kanssa antamalla pieniä näpyjä liipasimelle et laukoo vain yhen kudin kerrallaan. Saa jopa headshotteja usein niinkin kaukaa et kun zoomaa kk:lla niin näkyy muutaman pikselin kokonen kohde ja silti osuu ja tippuu. Eli en tiedä kummassa on vika. Pelissä vai töllön ja ohjaimen välissä...

Lisäksi jos M16 kanssa laukoo niin osuu aivan helvetin tarkasti jos ei vaan sarjalla tai burstilla yritä sählätä. Muutama laukaus tiputtaa varmasti etenkin kun moni tähtää päähän aina koska se tietää kerrasta kuolemaa ihan sama mikä hernepyssy kyseessä. Eli tähtää aina päähän niin kyllä onnistaa.

No siis kysehän ei ole mistään bursteista yms., kun nappi pohjassa ampuminen ei vaikuta tarkkuuteen mitenkään. Kai sinäkin olet huomannut yksittäislaukauksilla, ettei ne kudit aina osu siihen kohtaan, mihin tähtäilet? Olen itse siis kokeillut jo kaikenlaisia tyylejä ja oon todennut "spray and pray" -tyylin tarkimmaksi (vaikka ne 10 osumaa korkealle damagealueelle - vähän hartioiden alapuolelta ylöspäin - eivät todellakaan riitä aina tappamaan). Ja yksi pääosumahan ei tarkoita tappoa. Se on testattu vss:lla monet kerrat. Lähelle tietyt aseet tappavat yhdestä pääosumasta, mutta vähänkin kauemmas luodin teho tippuu niin, ettei tappoa tulekaan.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

No siis kysehän ei ole mistään bursteista yms., kun nappi pohjassa ampuminen ei vaikuta tarkkuuteen mitenkään. Kai sinäkin olet huomannut yksittäislaukauksilla, ettei ne kudit aina osu siihen kohtaan, mihin tähtäilet? Olen itse siis kokeillut jo kaikenlaisia tyylejä ja oon todennut "spray and pray" -tyylin tarkimmaksi (vaikka ne 10 osumaa korkealle damagealueelle - vähän hartioiden alapuolelta ylöspäin - eivät todellakaan riitä aina tappamaan). Ja yksi pääosumahan ei tarkoita tappoa. Se on testattu vss:lla monet kerrat. Lähelle tietyt aseet tappavat yhdestä pääosumasta, mutta vähänkin kauemmas luodin teho tippuu niin, ettei tappoa tulekaan.

Ei ne nyt ehkä ihan AINA osu siihen missä tähtäin on, mutta suurimmaksi osaksi kuitenkin. Joten en ole nähnyt tätä mitenkään ongelmana tai ainakaan poikkeavaksi muista FPS lajin peleistä. Pientä hajontaa pitää ollakin kuten oikeastikin harvat pystyy radallakaan ilman paineita osumaan tauluun rynkyllä tulitikku askin kokoselle alueelle saatikka sitten kesken taistelua kuoleman pelko perseessä.
IMO paras taktiikka on naputtaa kevyesti liipasinta niin et ase laukoo kerta laukauksia nopeaan tahtiin tähtäin suurinpiirtein kaulan alueella tai jos liikkuva kohde niin ihan hiukan ohi.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Kylläpä teki peli temput pari päivää sitten. Sain jonku ihme osumavaihteen päälle ja lakosin jengiä oikein urakalla. Kesken matsin sitten tajusin, että tästä tulee vielä voitto ja olin ylivoimaisena ykkösenä: Be the best -achievement olisi siis tulossa!

Parin tiukan minuutin jälkeen kuolin ja näin taas pistelistan. Koko tiimimme pisteet olivat nollaantuneet! Vastustajatiimin scoret olivat pysyneet samoissa.

Näin siinä sitten kävi, että peli loppui enkä pääsyt enää kuin kakkoseksi. Jäi achievement tulimati.

[TV-shop]
EIKÄ SIINÄ VIELÄ KAIKKI!
[/TV-shop]

Jatkoin pelaamista pitkään, mutta tulokseni eivät enää parantuneet. Sain pari-kolmesataa pistettä per peli, mutta omaan rankingiin ne eivät sitten enää vaikuttaneet. Pelasin siis varmaan pari tuhatta pistettä turhaan, sillä ne eivät vain taltioituneet minulle. JEEJEE!

Onneksi seuraavana päivänä sain tuon Be the best -achievementin, niin ei se enää ketuta. :)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Onko tämä peli oikeasti niin kuraa kuin nämä kommentit antavat ymmärtää? Arvosteluista olen ainakin saanut positiivisen kuvan...
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Itse oon pelannut moninpeliä reilut 3h ja yksinpeliä jotai 4-5h ja tykkään kovasti. Jos et välitä helvetin tyhmistä tekoälytovereista, jotka tosin on onneks kuolemattomia, ja huijaavasta vihujen tekoälystä yksinpelissä, niin voin suositella. Muhun puree tää tällänen. Juoni on hyvä, audiovisuaalisuus myös komeaa jne.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Onko tämä peli oikeasti niin kuraa kuin nämä kommentit antavat ymmärtää? Arvosteluista olen ainakin saanut positiivisen kuvan...

Lagisia jenkkiservereitä ja ajoittaisia ärsyttäviä tiimekavereita lukuunottamatta verkkopeli on ihan pirun viihdyttävää. CoD4:n kartat ovat alkaneet tuntua todella surkean pieniltä ja peli ahdistavalta nurkissa kyttäilyltä tai vaihtoehtoisesti hirveältä säntäilyltä kun Bad Companyn hieman 'taktisempaan' lähestymistapaan tottuu.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Onko tämä peli oikeasti niin kuraa kuin nämä kommentit antavat ymmärtää? Arvosteluista olen ainakin saanut positiivisen kuvan...

Moninpeli on ainakin täyttä rautaa, vaikkakin lagit aiheuttaa välillä harmaita hiuksia ja hermojen kiristelyä. Saispa EA tuon serveripuolen kunnolla toimimaan niin vois pelata muullakin luokalla kuin reconilla.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Oon tainnu pelata julkaisusta asti jotain eri peliä kun ei mulla o lagia ollu ku siinä demossa. Koko versio ei ole lagittanut varmaan ikinä. Taidatte ruikuttajat vaan sanoa lagia syyksi kun oikeasti ette vaan osaa! :D
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Olipa pakko kokeilla vielä kerran tota yksittäislaukausta. Kyllä se vaan niin on, että joko sä et viitti kertoa, että aika moni niistä luodeista menee tähtäimestä ohi tai sitten pelataan jotain eri peliä. :)

Ja kyllä mä veikkaan, että sullakin sitä lagia muuten on. Etkö ole koskaan ihmetellyt, kun otat osumaa samalta vihulta vielä, vaikka olisitkin jo mennyt piiloon? Ja lähitaistelussa vihu saattaa ampua ruudulla ihan vastakkaiseen suuntaan, vaikka totuus on, että se saattaa ampua sua. Eihän se nyt samanlaista enää ole kuin betan ensimmäiset hetket, mutta kyllä sen silti huomaa helposti.

Edit: Mut ethän säkään tosiaan mikään tarkka ole näköjään ollut. Sama tarkkuus m16:sta kuin mulla ja mg36 on mulla ollut prosentin tarkempi. Että eipäs nyt valehdella siellä! :P

Edit2: Ja pätee toi luodin random lentorata myös snipuihin. Kokeilkaapa vaan ampua defenderina omasta basesta artilleryhäiskä. Eka saattaa osua, seuraavat 5 saattaa mennä ohi ja sit saattaa tulla taas seuraava osuma. Mut on se silti kannattavaa, kun en itse omaa tuota vihujen taitoa juosta keskeltä mappia huomaamatta selkään ja kiinnostus ei vaan riitä kiertää jostain suojaisesta paikasta. Kuitenkin siellä ne vihut odottaa, vaikka eivät näe mua. On sekin koettu liian monta kertaa.

Edit3: On kyl oikeesti hauskaa snipailla noita artilleryhäiskiä omasta basesta. Harvest dayssa se onnistuu erittäin mainiosti. 17-0 oli lopputulos ja ammuin pelkästään niitä. Lopussa ne alko kyl jo oppimaan, ettei siihen välttisti kannata mennä, mutta silloinkin ne ensin vain tsekkaili sieltä lähistöltä, ketään ei löytynyt, takaisin artyyn ja boom headshot. :)
Tarkkuus oli kyllä vain 65% ja tähtäin oli jatkuvasti samassa kohtaa alun paria testilaukausta lukuunottamatta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Olipa pakko kokeilla vielä kerran tota yksittäislaukausta. Kyllä se vaan niin on, että joko sä et viitti kertoa, että aika moni niistä luodeista menee tähtäimestä ohi tai sitten pelataan jotain eri peliä. :)

Ja kyllä mä veikkaan, että sullakin sitä lagia muuten on. Etkö ole koskaan ihmetellyt, kun otat osumaa samalta vihulta vielä, vaikka olisitkin jo mennyt piiloon? Ja lähitaistelussa vihu saattaa ampua ruudulla ihan vastakkaiseen suuntaan, vaikka totuus on, että se saattaa ampua sua. Eihän se nyt samanlaista enää ole kuin betan ensimmäiset hetket, mutta kyllä sen silti huomaa helposti./QUOTE]

Ei ainakaan niin moni mene ohi, että se alkaisi jurppimaan. Peliähän tää vain on. Aina ei voi voittaa. :)


Mietin tässä et voiskohan tuo vaikuttaa miten valitsee pelin. Quick matchan varmasti nappaa nopeimman servun mikä sillä hetkellä on, kun taas jos valitset sen oma mieli mappi niin sehän voi olla et ei ole juuri sillä hetkellä kuin lagittavia servuja siitä mapista mitä haluat pelata. Oon melkein aina napannu vaa quick match ja any map niin ehkä syy siinä en tiedä, mutta ei mitään silmin nähtävää lagia tyyliin R6V jossa on välillä dia show pystyssä ja lievinä oireina juuri noita mainitsemiasi juttuja.

Ja en ole väittänytkään et minäkään olisin mikään tappokone tässä pelissä, mut en ole valittanutkaan mistään. ;)
Paljon pahemmin lagittavia pelejä löytyy kuin tämä. Anyway eiköhän tää riitä tästä. Ne pelailkoon ketkä pitää ja muut pelatkoot vaikka sitten COD4:sta jos se nyt on niin ihqu hyvä peli. :D
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Pakko vielä tuosta lagista sen verran urputtaa, että vaikka minä en pahempia ongelmia ole huomannut, tulee se lagi selvimmin esille juurikin siinä että kuolet suojaan siirtymisen jälkeen. Vihu alkaa ampua ja vaikka näyttää että hyvin kerkesit suojan taakse piiloon, kuoletkin yllättäen ikään kuin jälkikäteen. Ja ei en puhu nyt suojista joiden läpi voi ampua.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Ja ei en puhu nyt suojista joiden läpi voi ampua.
Joita ovat tarkalleen mitkä? Sillä joskus ammuin verkkoaidan läpi vihollista, ja tuntui siltä, että luodit eivät millään halunneet läpäistä sitä (vaikkei siinä käytännössä ole juurikaan läpäisemistä), ja sitten joku kerta lahtasin parikin jätkää puuaidan läpi. Ilmeisesti kaikki ohuemmat materiaalit päästää luotia läpi? Tai ainakin pitäisi päästää... :rolleyes:

Moninpeli on kyllä loistava, mitä nyt itsekin toivoisin, että ukot eivät pystyisi niin paljoa ottamaan osumaa. En sitten tiedä, että miten pelin luonne muuttuisi, jos osumaa ei kärsisi ottaa torsoonkaan paria kolmea enempää. Lisäpelimuodot olisivat kyllä kivoja -- ei tosin sillä, että Gold Rush olisi huono -- ja se Conquest-pelimuotohan onkin ilmeisesti tulossa DLC:nä. Itseäkin välillä se pienoinen viive häiritsee aina välillä, mutta pelihän tämä vaan on. Ja jos liikaa alkaa kyrsimään, niin pistän eri lätyn asemaan tai pidän taukoa. :)

Yksinpeliä en ole jaksanut ruveta vielä kokeilemaan, ja saa nähdä tuleeko koskaan kokeiltuakaan, sillä moninpeli mielessä minä tämän hommasin. Co-op -pelimuoto olisi kyllä sopinut tähän kuin nyrkki silmään, sillä tarina-moodin vetäminen läpi kaveriporukassa olisi ollut metkaa touhua. Ehkä pojat ajatteli, että jätetäänhän jotain "uutta ja mullistavaa" jatko-osaankin. :p
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Joita ovat tarkalleen mitkä? Sillä joskus ammuin verkkoaidan läpi vihollista, ja tuntui siltä, että luodit eivät millään halunneet läpäistä sitä (vaikkei siinä käytännössä ole juurikaan läpäisemistä), ja sitten joku kerta lahtasin parikin jätkää puuaidan läpi. Ilmeisesti kaikki ohuemmat materiaalit päästää luotia läpi? Tai ainakin pitäisi päästää... :rolleyes:

No juurikin nuo puuaidat, pelti häkkeröt ja verkkoaidat. niitä ei suojiks voi kutsua. kaikki ei vain ilmeisesti tajua että niiden läpi voi suolata ihan yhtä tehokkaasti :) tarkoitin siis sellaisia suojia mihin saa esim. specialistin c4 reiän, tiili yms. Pari kertaa oon hakeutunut sellaisen taakse suojaan ja kun olen hetken jo OLLUT suojassa niin kuolen, ikään kuin jälkikäteen.

Mutta siis kaikenkaikkiaan superhyvä peli. Minun kirjoissa parempi kuin cod vaikka ohjaus onkin kökömpi
Pahinta moninpelissä on sellaset matsit, missä puolet tai enemminki omista äijistä ottaa reconin ja kyttää jossai mahollisimman paskassa paikassa koko matsin ja jos oot puolustuksessa nii vastustaja juoksee kyl kentän läpi. Ainoo hyvä puoli tos on se, et yleesä jää enemmä pisteitä itelle.
Uudestaa spawnaus on kanssa välillä ihan ihme kun heittää ihan keskelle vihu laumaa. Tohon tiimikaveriin spawnaukseen vois laittaa sellasen kameran et vois vilasta ympärille ennekuin hyppää mukaan että ei heti sais haulikosta selkää.

Ja tosiaan toi et jotku idarit ei tajuu heittää niitä medipäkkejä kun tarviis vaikka kuin pyörii eessä ja ympärillä. Muutaman kerra oma tiimiläine jopa suolannu meikän kun yrittäny siin epätoivosesti healttia pyytää. Siinä on hyvin lähellä ettei lähe ohjain seinää. Oon kyllä yleensä käyny kostamassa :)

Tossa on kyl mun mielestä huomattavasti helpompi puolustaa kun hyökätä. Ainakin tullu kolmekertaa enemmän puolustusvoittoja. Hyökkäys vaatii paljon enemmän tiimityötä. Mut sit kun pääsee oikeen osaavaa tiimii hyökkäämää nii voi sitä vyörytyksen riemua :) Tuntuu välillä et omat äijät lentää seuraavalle arkulle ku aina on charge planted.

Ite oon nyt mieltyny tohon specialistiin HK UMP:llä varustettuna. harmi vaan kun sil ei oo mitää parannus värkkiä.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Pitkään servut oli ihan hyvässä/pelattavassa kuosissa, mut nyt on alkanut taas lagittamaan erittäin häiritsevästi eli liikkuminenkin on ihan mahdotonta, puhumattakaan siitä, että pitäisi vielä tappaa joku. Perkeleen EA ja sen servut.

Edit: Miten hemmetissä tankin saa tippumaan yhdellä sinko-osumalla tai toisella tankilla? Tankissa on niin turha olla, kun itse tarvii sen 2-4 osumaa osumakohdasta riippuen ja vihutankki tiputtaa mut ekalla. Onko tässäkin bf2-bugi, jossa tankilla pitää ampua toisen tankin tykin ja rungon väliin, jossa se sitten kimpoilee ja tuhoaa sen ekasta?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Oon tainnu pelata julkaisusta asti jotain eri peliä kun ei mulla o lagia ollu ku siinä demossa. Koko versio ei ole lagittanut varmaan ikinä. Taidatte ruikuttajat vaan sanoa lagia syyksi kun oikeasti ette vaan osaa! :D

Joo, ei minullakaan ole lagia ollut. Muutaman kerran ei ole serverit pelittänyt muuta valittamista ei ole ollut.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Pitkään servut oli ihan hyvässä/pelattavassa kuosissa, mut nyt on alkanut taas lagittamaan erittäin häiritsevästi eli liikkuminenkin on ihan mahdotonta, puhumattakaan siitä, että pitäisi vielä tappaa joku. Perkeleen EA ja sen servut.

Edit: Miten hemmetissä tankin saa tippumaan yhdellä sinko-osumalla tai toisella tankilla? Tankissa on niin turha olla, kun itse tarvii sen 2-4 osumaa osumakohdasta riippuen ja vihutankki tiputtaa mut ekalla. Onko tässäkin bf2-bugi, jossa tankilla pitää ampua toisen tankin tykin ja rungon väliin, jossa se sitten kimpoilee ja tuhoaa sen ekasta?

Se mountattu raketinheitin jota voi ohjailla (löytyy esim Oasiksesta puolustajien ekasta basesta ITKK:n läheltä) taitaa tuhota suht hyvin tankin ku tankin yhdellä (ei fakta, kokemus kertoo). Myös tankeissa on heikkoja kohtia, näitä ovat maha ja perse (myös tykkitornin ja rungon väli pitäisi olla heikko, harvemmin itse tulee sinen sihdattua). Nämä ovat tuttuja aikaisemmistakin BF:stä, esim keulaan saa tykittää singolla suht paljon raskasta tankkia, perään tarvii pari.

Eli en usko, että varsinaisesti sinkomies tai tankki sinua "ekalla" tiputtaa, vaan joko se on mountattu raketti mikä osuu, samaan aikaan voi tulla myös snipun laserista (voi tämä tulla vaikkei sitä varotusta tulisikaan), miina/c4 voi olla vieressä, tai sitten tankkina olet käyttänyt niit' medium armorilla varustettuja, ne mitää kestä ikinä. Eikä tuo tykin ja rungon väliin ampuminen ole ennenkään mikään "bugi" ollut vaan se on heikompi kohta. Kyllähän suhunki sattuu enempi jos lyö kaulaan ku rintakehään tai kalloon :)

Tai sitten yksinkertaisesti sillä vihulla on reipas ingenjööri siellä tankin takana korjaamassa :)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Itselläni olisi Gold editionin mukana tullut koodi, jolla saat ilmaisesti unlockattua jonkin aseen.
Ei vain ole enää X0:ta, enkä itse ole tuota koodia käyttänyt.
 
Ylös Bottom