Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Täytyy kyllä sanoa ettei pahemmin lagia ole näkynyt demon päivityksen jälkeen. Silloin pelinhaku heitti jenkkiservereille jolloin sen lagin todella selvästi huomasi, mutta ei kyllä enää. Eriä nyt on tullut pelattua reilusti yli 50 ja voisin sanoa että korkeintaan pari-muutaman kerran olen vaihtanut serveriä kun olen huomannut pientä lagimista, ja silloinkin on kuullunut mikistä jotain italiaanojen ääniä. Olisi kyllä ihan mukava nähdä missä serveri sijaitsee ja mikä on pingi.

Nettiyhteytenä on pienoperaattorin 8/1 ADSL ja olen varmistanut aina ettei tietokoneella mikään softa tee latauksiaan samaan aikaan.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Nettiyhteytenä on pienoperaattorin 8/1 ADSL ja olen varmistanut aina ettei tietokoneella mikään softa tee latauksiaan samaan aikaan.

Nettiyhteyden nopeudella ei sinänsä ole väliä. Yhdysvaltoihin verkkoviive on se noin 100-160 millisekuntia nopeudesta ja pelistä huolimatta. Eli, kun itse olet Suomessa ja pelaat Yhdysvaltalaisen hostin kanssa, on hänellä aina n. 0.10 sekunnin etu. Tätä voi kompensoida taidolla, mutta vastustajalla on aina huomattava ajallinen etu toimiessaan. Tämä näkyy selkeästi esimerkiksi kun pelaa CoD 4:sta pelimuodossa jossa on Killcam käytössä. Näen vihollisen ja ammun, mitään ei tapahdu ja yhtäkkiä vihollinen tappaa minut. Näen Killcamin uusinnan joka näyttää etten ikinä laukaissut asettani. Verkkoviive syntyy yksinkertaisesti etäisyydestä. Toisaalta erinomaisesti optimoidut pelit kuten Red Orchestra pystyvät käsittelemän korkean millipingin paremmin. Totta kai vähintään puolen megan yhteys on suotava, koska pelit käyttävät sen noin 20 - 50 kt/s kaistan latausnopeudesta. Jokainen voi kokeilla pelata jotain peliä Japanissa sijaitsevalla serverilla jonka millipingi on n. 300-400.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Tiedetään, ei sillä yhteyden nopeudella ole väliä, megainen riittää kaikille peleille. Tosiaan pingi kasvaa jos pakettia virtaa esimerkiksi pc-koneelle riittävä määrä.

Missähän nämä serverit sijaitsevat? Ei jaksaisi sniffata liikennettä.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Hah, nyt tuntuu peli hyvältä, kun sai vihdoin levelit täyteen ja vss:n kouraan. On kyllä täydellisin ase mitä pelissä on koskaan ollut. Pari ekaa peliä meni vähän pöydän alle kokeillessa, mutta sitten oli pyssy hallinnassa ja 30-5 tipahti loppuruudulle. Lähitaistelussa myös paras ase, kun juoksee vaan kohti nappi pohjassa. Myös mg3 on mahtava, paras support-ase. Oon ihan yllättynyt, että näinkin hyvät aseet annettiin vasta lvl25 (goldithan saivat vissiin heti?).
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Onkos joku onnistunut lähettämään niitä kuvia serverille? Mulla tuli joka kerta kun tossa koittelin niin Uploading Picture, peli lagailee ja sitten Upload Failed.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Onkos joku onnistunut lähettämään niitä kuvia serverille? Mulla tuli joka kerta kun tossa koittelin niin Uploading Picture, peli lagailee ja sitten Upload Failed.

Se kuvaserveri ei käsittääkseni ole vielä toiminnassa.

Tietääkös kukaan muuten miten toi skill level lasketaan? Ja miten siitä uniikista rankista kisaillaan muiden kanssa? Ite olen tällä hetkellä jostain kumman syystä skill level 3, joten jos tosta nousen ykköseen ja pidän itseni siinä, niin saanko sen rankin siis itelleni vai pitääkö siinä vetää järkyttävän hyvät pisteet alle ensin? Tommosesta ei oo vielä oikein missään juttua eikä kukaan ole ainakaan foorumeilla väittänyt omaavansa kyseistä rankkia. Ja jos joku ei tiedä mikä tämä rankki on, niin pitää olla lvl25 ja omata skill level 1, niin tuo pitäisi saada. Sen voi siis pitää vain yksi henkilö kerrallaan.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Kauas yksinpeliä pelaa? Ja onkos uudelleen pelaamiseen jotain arvoa? Ei ole kauheasti vielä innostaneet nämä 360:n nettipelit, kun se on melkeinpä aina vain sooloilua, jne. Eli siis tässäkin kaipaisin yksinpeliä, joten kauankos sitä pelaa?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Kauas yksinpeliä pelaa? Ja onkos uudelleen pelaamiseen jotain arvoa? Ei ole kauheasti vielä innostaneet nämä 360:n nettipelit, kun se on melkeinpä aina vain sooloilua, jne. Eli siis tässäkin kaipaisin yksinpeliä, joten kauankos sitä pelaa?

About 6-8 h hardilla. Eli ei hirveesti. :)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Se kuvaserveri ei käsittääkseni ole vielä toiminnassa.

Tietääkös kukaan muuten miten toi skill level lasketaan? Ja miten siitä uniikista rankista kisaillaan muiden kanssa? Ite olen tällä hetkellä jostain kumman syystä skill level 3, joten jos tosta nousen ykköseen ja pidän itseni siinä, niin saanko sen rankin siis itelleni vai pitääkö siinä vetää järkyttävän hyvät pisteet alle ensin? Tommosesta ei oo vielä oikein missään juttua eikä kukaan ole ainakaan foorumeilla väittänyt omaavansa kyseistä rankkia. Ja jos joku ei tiedä mikä tämä rankki on, niin pitää olla lvl25 ja omata skill level 1, niin tuo pitäisi saada. Sen voi siis pitää vain yksi henkilö kerrallaan.

Kyllä toimii, loggautuminen vaan battlefield bad companyn sivulle.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Otin tänä aamuna muutaman erän verkossa matsia ja sain avattua recon-luokalle tuon m-95 snipun. Ymmärtääkseni tuon pitäis olla tehokkain kivääri, mutta eipä tappanut ketään laakista. Poislukien pääosumat. Yhteenkin vihuun taisin pumpata kolme kutia ja ei mitään. Onko muilla tullut kyseistä ongelmaa, eli onko tuo joku bugi?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Otin tänä aamuna muutaman erän verkossa matsia ja sain avattua recon-luokalle tuon m-95 snipun. Ymmärtääkseni tuon pitäis olla tehokkain kivääri, mutta eipä tappanut ketään laakista. Poislukien pääosumat. Yhteenkin vihuun taisin pumpata kolme kutia ja ei mitään. Onko muilla tullut kyseistä ongelmaa, eli onko tuo joku bugi?

joo, toi on tehokkain tuo M95

kyllä mulla yleensä tippuu vihollinen laakista jos osuu yläruumiiseen, paitsi jos ampuut todella kaukaa, yleensä silloinkin kaksi kutia riittää... Ellei vihollinen kerkeä parantaa itseään.

headshotit on se varmin tapa tietenkin.


E: (aargh, sori, väärä threadi. pelaan siis ps3:lla)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Otin tänä aamuna muutaman erän verkossa matsia ja sain avattua recon-luokalle tuon m-95 snipun. Ymmärtääkseni tuon pitäis olla tehokkain kivääri, mutta eipä tappanut ketään laakista. Poislukien pääosumat. Yhteenkin vihuun taisin pumpata kolme kutia ja ei mitään. Onko muilla tullut kyseistä ongelmaa, eli onko tuo joku bugi?

Ammuin viime yönä hyvästä pusikosta sillä aseella kolme lippaallista osumia kahteen jamppaan, jotka kykkivät samassa "piilossa". Eli varmaan ainakin seitsemän osumaa per ukko, jotkut niistä pääosumia. Kumpaakaan en saanut hengiltä. Tietysti serverillä oli varmaan jotain tekemistä asian kanssa, mutta pakko oli tämän jälkeen käydä vähän palauttamassa fiiliksiä CoD:n hardcoressa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Vähän pientä yksinpelitestiä. Grafiikka varmaan parasta nykykonsolilla, puut ja lehdet upean kaunista, ei ihan vielä crysiksen luokkaan. Ihan hauskaa on ollut, räjäytetään kaikki mitä tulee eteen. Varmaan pidemmän päälle puuduttaa. Olenko puusilmä vai käyttääkö kaikki viholliset stealth camouflagee? Vihollisia on helvetin vaikeaa tunnistaa/erottaa maastosta kunnes saa luodin ja paikantaa sitä. Tämä tosiaan ärsyttää. Aseissa ei varsinaista eroa. Tähtäys turhan herkkä, herkkyyttää joutui pudottamaan oikein kunnolla. Tekstityksen puute hieman harmittaa, ei saa kaikista selvää kun taustalla melut ja hälyt. Varmaan huomenna jatketaan.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Otin tänä aamuna muutaman erän verkossa matsia ja sain avattua recon-luokalle tuon m-95 snipun. Ymmärtääkseni tuon pitäis olla tehokkain kivääri, mutta eipä tappanut ketään laakista. Poislukien pääosumat. Yhteenkin vihuun taisin pumpata kolme kutia ja ei mitään. Onko muilla tullut kyseistä ongelmaa, eli onko tuo joku bugi?

Voi olla, mut todennäköisempää on et supportti on käyny tiputtaas parit medipakit reconeille turvaksi. Helpottaa kummasti henkiinjäämistä jos on tapana kykkiä kauan samassa paikassa kun heti kun liikahtaa saa lisää healttia. 5 pakettia pysyy maassa kuudennen kun heittää niin eka häviää jne.
Ja assaultina kun rymyää niin jokaiselle on varmaan jo kehittynyt tapa heti osuman saadessaan paikata piikillä itsensä taas pelikuntoon.

Ekasta osumasta ei taida pitääkään tappaa mikään kivääri ellei sitten osu päähän.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Pienen tauon jälkeen homma toimi normaalisti. Silti ajoittain tulee tilanteita, että lasauttaa kaveria m-95:lla selkään lapojen väliin ja mitään ei tapahdu. Ilmeisesti servereistä johtuu tuo.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Ammuin viime yönä hyvästä pusikosta sillä aseella kolme lippaallista osumia kahteen jamppaan, jotka kykkivät samassa "piilossa". Eli varmaan ainakin seitsemän osumaa per ukko, jotkut niistä pääosumia. Kumpaakaan en saanut hengiltä. Tietysti serverillä oli varmaan jotain tekemistä asian kanssa, mutta pakko oli tämän jälkeen käydä vähän palauttamassa fiiliksiä CoD:n hardcoressa.

Tuo on ihan normaalia. Itsekin nykyään about täysin aktiivisena reconina olen huomannut, että tietyissä vaiheissa on lähes mahdotonta saada osumaa, vaikka tähtäin on 100% varmuudella vihun päällä. Esim. osa räjäytettyjen talojen seinistä ovat periaatteessa vielä tallella pelissä, vaikka niitä ei enää näekään. Se yleensä vaikeuttaa osumista. Monet helpot tapot missannut tuon bugin takia. Mutta lagi tosiaan on se suurin vaikeuttaja. Kuten aikaisemmin selitin, oon saanut useasti osumaa päähän menettämättä kuitenkaan yhtään healttia.

Edit: Nyt siis vittu suorastaan itkettää, että tuhlasi kallisarvoista rahaa tällaiseen paskaan. EA ei varmasti ole laittamassa servuja eurooppaan koskaan eurooppalaisten lagin vähentämiseksi, koska pitäähän amerikkalaisten perseitä nuoleskella. Ja noi servujen alasajot vähän väliä on jo hitusen liikaa, kun ei niistä edes ilmoiteta etukäteen. Tohon sniputukseen kyllästyy äkkiä ja muilla aseilla ei jaksa edes pelata, kun ei niillä voi amerikkalaista voittaa. Se on kumma, kun lmg on tehokkaampi ja parempi lähellä kuin haulikko, jolla on ammuttu jo 5 kertaa toista selkään ennenkuin se vihu edes huomaa sut. Spesialistille en ole vieläkään löytänyt tarkoitusta, sekin on lagin takia täysin hyödytön. Ei jaksais aina tehdä itsemurhaa tankkia tuhotessa, niin ei niiden lähelle viitsi edes mennä. Tankin kuskihan ehtii ampumaan sut, vaikka painatkin nappia ajoissa. Eipä vaan ollut kyseisen vihun ruudulla painettuna ajoissa.

Se on kyllä hassua, että snipu on aseista ainoa, joka toimii normaalisti lagissa. Vertaa sarjatuliaseita ja vaikka vss:ää. Tekevät varmaan kaikki saman verran damagea, mutta snipusta riittää juuri nuo 4 laukausta ja osumaa, kun esim. rynkyistä taas menee helposti koko lipas vihuun, vaikka jokainen näyttäisi osuvan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Mikäköhän on, kun tuntuu ettei mun omat squadilaiset ei kuule mun puhetta, mutta mä kuulen niiden? Demo käytössä vielä. Kokeilin laittaa kaverille dashboardin kautta puheviestin ja se kyllä sille kuulu, muttei sekään kuullut sitten mua pelissä. Kellään samanlaisia ongelmia?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Tänä aamuna kellään muulla ongelmia tietojen päivittymisen kanssa? Kaikki ylennykset ja saadut tykit loistivat poissaolollaan. Peli tosin toimi verkossa vallan mainiosti mutta pisteitä ei kertynyt. :mad:
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Tänä aamuna kellään muulla ongelmia tietojen päivittymisen kanssa? Kaikki ylennykset ja saadut tykit loistivat poissaolollaan. Peli tosin toimi verkossa vallan mainiosti mutta pisteitä ei kertynyt. :mad:

Samaa ongelmaa myös PS3 puolella, eiköhän statsit kohta palaudu ja toivottavasti myös Conquest pelimuodon sisältävä päivitys olisi tuloillaan.
 
Ylös Bottom