Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Ooo, kaapissa oli kaverin wanha 1942 jonka avaimella sain regattua veteraniksi. HFL

Onkos tuosta veteran-statuksesta jotain hyötyä? Saiko sillä unlockattua jonkun aseen vai miten se oli, miettiny jos kaverilta kysyis koodin 1942:sta tota veteran-statusta varten :-P
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

This all around assault rifle will balance out any squad with steady firepower. Make sure to use those iron sights!
Mut ei vielä näkynyt kyllä, katsellaan tuleeko ollenkaan.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Jooh, veteran-statuksesta saa aseen, f2000. Hemmetin tehoton, mutta onpa siinä hemmetin kova tulinopeuskin. Eli hyödytön. Assault-luokassa oikeasti ainoat käyttökelpoiset aseet on m16 ja perusrynkyt. Kyllähän niillä muillakin pelaa, mutta ei niillä lopuksi pärjää lähellekään yhtä hyvin kuin ylihyväksi tehdyllä m16:sta.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Jooh, veteran-statuksesta saa aseen, f2000. Hemmetin tehoton, mutta onpa siinä hemmetin kova tulinopeuskin. Eli hyödytön. Assault-luokassa oikeasti ainoat käyttökelpoiset aseet on m16 ja perusrynkyt. Kyllähän niillä muillakin pelaa, mutta ei niillä lopuksi pärjää lähellekään yhtä hyvin kuin ylihyväksi tehdyllä m16:sta.

Totta, M16 tuntuu olevan vähän liian hyvä vaikka todellisuudessa (käsittääkseni) melko huonohko ase muihin vastaaviin verrattuna :-/

No, kaveri tänään baarissa lupasi antaa 1942 koodin "kunhan muistaa" niin saisi tuon f2000 avattua, pääseepähän ainakin testaamaan sitten sitäkin.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Eilen tuli hauska tilanne yhen sällin kans.

Juoksin puukko tanas sitä kohti, mut se kerkes just kääntyy ennekö kerkesin tuikkaa sitä kylkien väliin. Sil oli M-16 kouras, mut ku se näki mut puukon kans ni sekin heitti aseen veke ja veti puukon esiin. Siinä me sit juostiin 10sek toistemme ympäri kumpikin yrittäen osua. :D Viimein se pirulainen sai upotettua puukon meikäläisen maksaan.

Tällänen meininki on just hienoa ku toinenkin ymmärtää siirtyä mies miestä vastaan mähinään. Tuli mieleen jotkut vanhat action leffat mis lopus on 10min kestävä turpaan veto kisa. :D
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Juu, ei oo näkyny tota, mut eipä oo väliks. I AM DEMOLITION MAN
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Totta, M16 tuntuu olevan vähän liian hyvä vaikka todellisuudessa (käsittääkseni) melko huonohko ase muihin vastaaviin verrattuna :-/

No, kaveri tänään baarissa lupasi antaa 1942 koodin "kunhan muistaa" niin saisi tuon f2000 avattua, pääseepähän ainakin testaamaan sitten sitäkin.

Tuo F2000 on surkea M16:seen verrattuna. Mulla aukes se ase kun ekaa kertaa moninpeliin koskin, testasin pari kertaa ja totesin surkeaksi. M16 ja XM8 ovat mielestäni parhaat assault riflet.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Eilen tuli hauska tilanne yhen sällin kans.

Juoksin puukko tanas sitä kohti, mut se kerkes just kääntyy ennekö kerkesin tuikkaa sitä kylkien väliin. Sil oli M-16 kouras, mut ku se näki mut puukon kans ni sekin heitti aseen veke ja veti puukon esiin. Siinä me sit juostiin 10sek toistemme ympäri kumpikin yrittäen osua. :D Viimein se pirulainen sai upotettua puukon meikäläisen maksaan.

Tällänen meininki on just hienoa ku toinenkin ymmärtää siirtyä mies miestä vastaan mähinään. Tuli mieleen jotkut vanhat action leffat mis lopus on 10min kestävä turpaan veto kisa. :D

Se on just hienoa kun porukat vaan ymmärtää oikean taistelun kutsun haha.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

onkos tämä hankinnan arvoinen jos pelailee vain yksinpeli kamppanjan? vai onko yhtä lyhyt kuin cod4?:)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

No ei ainakaan 40 arvonen sillo. Lyhyt on, mutta jos pelaa sekä normalilla ja hardilla. Tuplasti pelattavaa!
Achit kun on tietysti kerättävä molemmista.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

onkos tämä hankinnan arvoinen jos pelailee vain yksinpeli kamppanjan? vai onko yhtä lyhyt kuin cod4?:)

Ei ole. Minusta yksinpeli oli lähestulkoon pelikelvoton surkean tekoälyn ansiosta. Tarkoita sitä, että viholliset tietävät millin tarkkuudella missä menet ja sinä olet myöskin ainoa jota viholliset ampuvat. Todella ärsyttävää! Omatkaan eivät osaa mitään.

Tekoälystä myöskin yksi hyvä esimerkki: ammuin seinän pois yhdestä talosta ja siellä sisällä kykki vihulainen katsellen toisen seinän ikkunasta ulos niin kuin ei olisi mitään tapahtunut.

Tämä peli kannattaa ostaa vain ja ainoastaan moninpeliä varten.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Huomasin jotain tosi erikoista.... :eek:
lagipelissä saa puukkotappoja enemmän ku laki sallii ja muutenkin sairaasti enemmän tappoja kun ilman lagia, liikkuva kohde taas on mahdoton tappaa :(
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Tämä peli alkaakin sitten olla loppuun asti koluttu Beans Bullets Bandages - saavutuksen ( ja boxin tämänpäiväisen hajoamisen) myötä. Loistavaa battlefield meininkiä, mutta bugeja pelistä löytyy ihan turhaantumiseen asti. Toivottavasti saavat ainakin suurimman osan korjattua seuraavassa päivityksessä, mutta turhan kauan on joutunut sitäkin odottamaan.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Tämä peli alkaakin sitten olla loppuun asti koluttu Beans Bullets Bandages - saavutuksenmyötä.

Hatun noston paikka. :)

Tommoset vajaa 8000 henkee pitäs viel riistää et sais tuon. :D Pelattu yli 2 päivää pelin laskurin mukaan, joten taitaa jäädä saavuttamatta. Ei vaa jaksa mitään peliä pelata niin paljon kuin tuo vaatis.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Huh, peli noin kauan rikkinäisenä (ainakin eurooppalaisille) markkinoilla ja ei edelleenkään ole hurjan pelattavassa kunnossa. EA:n tuntien se ei kyllä yllätä, mutta luulis silti jotain päivitystä ja eurooppalaisia servuja tulevan. En itse tykkää edelleenkään pelata peliä, jossa itse kuolee muutamasta osumasta, mutta vihu tarvitsee niitä 10-20 (snipuja lukuunottamatta, edelleen ainoat aseet, jotka toimii).
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Huh, peli noin kauan rikkinäisenä (ainakin eurooppalaisille) markkinoilla ja ei edelleenkään ole hurjan pelattavassa kunnossa. EA:n tuntien se ei kyllä yllätä, mutta luulis silti jotain päivitystä ja eurooppalaisia servuja tulevan. En itse tykkää edelleenkään pelata peliä, jossa itse kuolee muutamasta osumasta, mutta vihu tarvitsee niitä 10-20 (snipuja lukuunottamatta, edelleen ainoat aseet, jotka toimii).

Njaa. Samalta tuntuu täällä, ettei vihu kuole millään ja ite laakista vainaa, mutta minäpä luulen että se on taidoista kiinni.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Minäkin luulin alussa, että pelissä on vikaa kun viholliset ei tunnu kuolevan millään ja itse delaa "ekasta". Noh, tässä on nyt viisituhatta tappoa takana ja tajuan miten väärässä olin. Aseista ja taidoista se homma on kiinni.

Yksi bugi on ilmaantunut itselleni parin viikon aikana. Dog Tagit eivät enää lisäänny listalleni, vaikka olen niitä tappoja tehnyt ties kuinka paljon. 325:n tagin kohdalle jumiutui.

Toinen ongelma viimeyönä oli teamkilling-idiootit. Matseista löytyi oikein useita tyyppejä, jotka taktisesti ja järjestelmällisesti tappoivat pelkästään omia. Tyypeillä oli jopa satoja miinuspisteitä, mutta he eivät silti lentäneet pelistä. Välillä lähtivät ulos, mutta palasivat kymmenen sekunnin päästä takaisin... Negatiivista reviewiä ja file complainttia lähti näille...
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Minäkin luulin alussa, että pelissä on vikaa kun viholliset ei tunnu kuolevan millään ja itse delaa "ekasta". Noh, tässä on nyt viisituhatta tappoa takana ja tajuan miten väärässä olin. Aseista ja taidoista se homma on kiinni.

Kun pisteitä on yli 250k ja tappojakin yli 10k, niin en oikein usko, että se on taidoista enää kiinni. Peli lagittaa pahasti, automaattiset aseet eivät tee damagea jokaisella osumalla (kenties juuri lagin takia). Snipuilla ei ole tosin mitään ongelmaa, mutta ei niillä aina jaksa pelata.

Nimenomaan se häiritsee, että esimerkiksi vss tappaa aina maksimissaan 4:lla osumalla mihin kohtaan vain, päähän lähellä yhdestä ja kauemmas kahdesta. Sitten m16, joka on hieman tehokkaampi. Päähän tarvitsee useita osumia jopa lähellä ja vartaloon vieläkin enemmän. Parhaimmillaan olen laskenut sellaiset 20 osumaa yhteen ukkeliin, jonka jälkeen se ehti vielä juosta piiloon.

Edit: Ja eikö kellekään muulle oo käynyt niin, että pääsee rauhassa vihun selkään, tähtää varmasti, ampuu monta osumaa, vihu kääntyy ja ampuu pari kertaa ja kuolet siihen. Tai vihu juoksee 50m päästä puukon kera, ammutte sitä päin koko lippaan ja se pääsee elossa puukottamaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Kun pisteitä on yli 250k ja tappojakin yli 10k, niin en oikein usko, että se on taidoista enää kiinni. Peli lagittaa pahasti, automaattiset aseet eivät tee damagea jokaisella osumalla (kenties juuri lagin takia). Snipuilla ei ole tosin mitään ongelmaa, mutta ei niillä aina jaksa pelata.

Nimenomaan se häiritsee, että esimerkiksi vss tappaa aina maksimissaan 4:lla osumalla mihin kohtaan vain, päähän lähellä yhdestä ja kauemmas kahdesta. Sitten m16, joka on hieman tehokkaampi. Päähän tarvitsee useita osumia jopa lähellä ja vartaloon vieläkin enemmän. Parhaimmillaan olen laskenut sellaiset 20 osumaa yhteen ukkeliin, jonka jälkeen se ehti vielä juosta piiloon.

Jaa a. Oudolta kuulostaa edelleen. M16 tappaa joka ainut kerta päähän ammutusta laakista. Kerran jopa onnistuin vetäsee hienon headshotin M16 kanssa harvest day mapissa. Seisoskelin siinä PST ohjus aseman luona ja vihu oli kaukana siellä puolessa välissä aukeaa mis on se pienoinen oja/rinne. Rautatähtäimen takaa otin jyvälle ja losautin niin kerta laakista henki pois. Matkaa on pelin mittakaavassa tommoset about 1km. :D

Tosiaan suurin osa pelaajista yrittää ja ampuu vain ja ainostaan päähän joka tappaa aina osuessaan. Ei kertaakaan ole käynyt niin ettei olisi kuollut. Monta kertaa käy lähitaistelussa niin et kuolen vaikka ammun niin perkeleesti vihua, mut en satu vain saamaan päähän omaa sarjaani, mut kun kattoo sitä ikonia millä aseella vihu tappoi niin siinä on tähtäimen kuva. Eli se ampui headshotin ja minä en vain sattunut osumaan.
Ja tosiaan olen kuollut lukemattomia kertoja juuri tuolleen et ammun pelkurimaisesti vihua selkään eikä se tietenkään heti kuole koska ei osu päähän ja sehän tietysti kääntyy ja vetää lonkalta headshotin.

Jos jotain kristisoimista tästä pelistä on niin se on et liian paljon peli perustuu headshottien ampumiseen ja siihen kumpi on tarkempi ja nopeampi ankean padin kanssa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Edit: Ja eikö kellekään muulle oo käynyt niin, että pääsee rauhassa vihun selkään, tähtää varmasti, ampuu monta osumaa, vihu kääntyy ja ampuu pari kertaa ja kuolet siihen. Tai vihu juoksee 50m päästä puukon kera, ammutte sitä päin koko lippaan ja se pääsee elossa puukottamaan.

Todellakin on näin käynyt useita kertoja. Sitä oikein on herkuttelemassa tilanteella, sitten huomaa että oman kk:n lippaassa onkin vain räkäpäitä koska 2 metrin päässä oleva vihu kääntyy muinamiehinä ympäri ja tappaa käsiaseella/puukolla/pp:llä.
 
Ylös Bottom