Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Ei tsiisus minkälaiseen porukkaan tuli viimeyönä törmättyä! Jengi sekoilee ja hutkii miten sattuu ja tappaa omiaan ilman minkäänlaista ajattelua. Pahimmat tapaukset olivat ne oman tiimin urpot, jotka tulivat puukottamaan minut räiskiessäni artillery gunilla, jotta pääsisivät itse sillä ampumaan! Huh, tuli muutama negatiivinen palaute eilen annettua ja yhdelle joutui jopa lätkäisemään "file complaintin" kun äijä oli selkeästi niin sekaisin ettei mitään rajaa. (sai siis tuon file complaintin muiltakin)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Ei tsiisus minkälaiseen porukkaan tuli viimeyönä törmättyä! Jengi sekoilee ja hutkii miten sattuu ja tappaa omiaan ilman minkäänlaista ajattelua. Pahimmat tapaukset olivat ne oman tiimin urpot, jotka tulivat puukottamaan minut räiskiessäni artillery gunilla, jotta pääsisivät itse sillä ampumaan! Huh, tuli muutama negatiivinen palaute eilen annettua ja yhdelle joutui jopa lätkäisemään "file complaintin" kun äijä oli selkeästi niin sekaisin ettei mitään rajaa. (sai siis tuon file complaintin muiltakin)

HAHAH! Törmäsinköhän samaan porukkaan pari viikkoa sitten itsekin. Täsmälleen samoin kävi meinaa: omat puukotti kun olin kiinteässä kk:ssa, omat ajeli tankilla yli (oikein jahdaten), yms.

..noh, rapatessa roiskuu.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Ei tsiisus minkälaiseen porukkaan tuli viimeyönä törmättyä! Jengi sekoilee ja hutkii miten sattuu ja tappaa omiaan ilman minkäänlaista ajattelua. Pahimmat tapaukset olivat ne oman tiimin urpot, jotka tulivat puukottamaan minut räiskiessäni artillery gunilla, jotta pääsisivät itse sillä ampumaan! Huh, tuli muutama negatiivinen palaute eilen annettua ja yhdelle joutui jopa lätkäisemään "file complaintin" kun äijä oli selkeästi niin sekaisin ettei mitään rajaa. (sai siis tuon file complaintin muiltakin)

Tuo on todella yleistä että tullaan puukottamaan se joka on artillery gunilla. Aina kun kerkeän ekana siihen niin oma tulee ja puukottaa. Itse en viitsi tappaa takaisin ja mennä siihen koska siitä tulisi aina ikuinen kierre. Oma tappaa --> sinä tapat --> oma tappaa jne.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Tuo on todella yleistä että tullaan puukottamaan se joka on artillery gunilla. Aina kun kerkeän ekana siihen niin oma tulee ja puukottaa. Itse en viitsi tappaa takaisin ja mennä siihen koska siitä tulisi aina ikuinen kierre. Oma tappaa --> sinä tapat --> oma tappaa jne.

Minut on joka kerta tappanut oma kun olen siinä kenttätykissä.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Minut on joka kerta tappanut oma kun olen siinä kenttätykissä.

sama täällä, melkein joka kerta oma kaveri puukottaa jos kerkeän ekana artilleryyn, varsinkin jos pelaa unranked matsia.

itse en kosta tai muutenkaan tapa omia / teamkillaa, niin välillä meinaa turhautua tohon meininkiin.

Noh, jos kuitenkin hermot totaalisesti menee tohon, niin pystyt kostamaan ja tappamaan sen tyypin siitä tykistä niin että otat tankin ja törmäät siihen artilleryyn, ja tykissä oleva kuolee kun se räjähtää ja kuolema lasketaan itsemurhaksi, eli et saa miinuspisteitä teamkillistä.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Ei tsiisus minkälaiseen porukkaan tuli viimeyönä törmättyä! Jengi sekoilee ja hutkii miten sattuu ja tappaa omiaan ilman minkäänlaista ajattelua. Pahimmat tapaukset olivat ne oman tiimin urpot, jotka tulivat puukottamaan minut räiskiessäni artillery gunilla, jotta pääsisivät itse sillä ampumaan! Huh, tuli muutama negatiivinen palaute eilen annettua ja yhdelle joutui jopa lätkäisemään "file complaintin" kun äijä oli selkeästi niin sekaisin ettei mitään rajaa. (sai siis tuon file complaintin muiltakin)


Itse törmään tollaisiin joka päivä. Jos et tee niinkuin nämä henkilöt haluavat/viet "heidän" ajoneuvot (siis lähdet basesta ihan millä vaan)/pelaat/muuta paskaa, niin tk tulee.

Itse törmäsin eilen kyllä outoihin pelaajiin. Tappoivat itsensä jatkuvasti menemällä rajojen ulkopuolelle. Pari kertaa jopa juoksivat paniikissa vihuja pakoon, etteivät nämä ehtisi tappamaan heitä ennen itsemurhaa. Kaikkea ne keksii. Onneksi conquest on täällä, niin kaikki voi keskittyä pelaamaan.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

HAHAH! Törmäsinköhän samaan porukkaan pari viikkoa sitten itsekin. Täsmälleen samoin kävi meinaa: omat puukotti kun olin kiinteässä kk:ssa, omat ajeli tankilla yli (oikein jahdaten), yms.

..noh, rapatessa roiskuu.

Minulla kukaan ei lähde jahtaamaan ajoneuvoilla, mutta ärsyttävän usein käy sillein että kun on korjaamassa kaverin tankkia niin se lähteekin ihan varoittamatta peruuttamaan ja ajaa yli :mad:
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Uh, eipäs se conquest niin hauskaa olekaan. En olisi ikinä uskonut, että sanon näin, mutta ascension on ainoa hyvä mappi. Tosin, oasista ei tunnu edes olevan mappikierrossa joten sitä ei yllättäen ole päässyt testaamaan. Ei löydy oasista hakemalla ja normaalissa pelikierrossa 2h aikana ei tullut kertaakaan sitä.

Harvest day on täysin snipuvaltakuntaa. Ei pääse juosten eikä ajoneuvolla lähelle, joten peli jumittuu 2 basen välillä snipusodaksi. Venäjä varma häviäjä, joten snipusodan sijasta peli saattaa jumittua usan hyökätessä venäjän aloitusbaseen, kun kukaan sillä puolen ei jaksa liikkua.
End of line taas on snipusotaa helikopterimausteilla. Saari on omasta mielestä aivan surkea paikka lipulle, mutta onpahan mahdollisuudet saada veneisiin liittyvät awardit. Kunhan siitä sniputulesta selviää edes sen aikaa, että ehtii ampumaan pari kranaattia.
Ascension on taas aivan mahtavaa. Turhauttava sumu poistettu ja täydellisesti sijoitetut liput.

Ainoa conquestin tuoma hyvä asia on se, että porukka tuntuu pelaavan itse peliä enemmän. Lipun valloituksesta saa meinaan niin helpot ja nopeat pisteet. Ja vaikka mapit onkin hemmetin surkeita ja uskomattoman pieniä, niin on se silti parempi kuin gold rush, moninkerroin parempi.

Edit: Tokihan helikopterilla on hauska ottaa lippuja. Repeilin ihan sikana, kun gunneri kehuskeli kavereilleen koko ajan, kuinka hyvä lentäjä oon. "Oh my god, this guy sure can fly. He just took the flag with the chopper!!" Ainakin saa vähän egoboostia ja virtuaalipippeli kasvaa universaalisiin mittoihin. :D

Helikopterit on kyllä muuten ihan paskoja, ainakin jos molemmilla tiimeillä on sellainen. Ketä kiinnostaa käydä noita hauskoja kaksintaisteluita helikoptereilla taivaan katossa, jossa ei pysty edes liikkumaan järkevästi. Jos vihuhelikopteri menee suoraan sinne, niin annan sen nyyppäpaskan vaan tappaa mut, jos onnistuu ja jatkan muuten normaalia lentämistä. Itse en jaksa sinne lähteä ja alempaa ei voi järkevästi ampua, kun joutuu heti pienen mapin takia ulos rajoilta ja ajan ollessa niin pieni, niin se on heti itsemurha. Ja tietenkin otetaan vielä huomioon se, että koko vihutiimi tulittaa sitä mun helikopteria, mutta vihukopteri saa aina olla rauhassa. Jaaha, eiköhän siinä ala olla tarpeeksi avautumista tälle päivälle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Todellakin aivan loistava moninpeli/yksinpeli. Peli on yksinkertaisesti täyttä hupia koko rahan edestä. Ainut asia mikä kismittää on se, että fiksuna poikana luulin että "kaikki" aseet tulevat gold editionin mukana. Eipä tullutkaan.

Nyt on alkanut kamala metsästys findall5-aseiden perään. Kolme asetta oon saanut auki. Loppuja tulen tuskin koskaan saamaan auki. Sniperiä ei yksinkertaisesti enää ole mahdollista saada auki. Joku ennakkotilaajien juttu. Pah.

Mitenkäs on ? Löytyykö keltään ylimääräistä qbu-88 sniper kivääri koodia ? Onko hyväkin pyssy ?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Nyt on eilisen ja tämän illan ollut niin törkeä lagi pelissä ettei pelaamisesta ole tullut mitään. Edes hahmolla liikkuminen ei ollut mahdollista välillä. Toivottavasti sallisivat nyt privaservut, ja lisäisivät servuja esim. Ruotsiin tms, niin tulisi hieman mukavampaa pelaamisesta.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Todellakin aivan loistava moninpeli/yksinpeli. Peli on yksinkertaisesti täyttä hupia koko rahan edestä. Ainut asia mikä kismittää on se, että fiksuna poikana luulin että "kaikki" aseet tulevat gold editionin mukana. Eipä tullutkaan.

Nyt on alkanut kamala metsästys findall5-aseiden perään. Kolme asetta oon saanut auki. Loppuja tulen tuskin koskaan saamaan auki. Sniperiä ei yksinkertaisesti enää ole mahdollista saada auki. Joku ennakkotilaajien juttu. Pah.

Mitenkäs on ? Löytyykö keltään ylimääräistä qbu-88 sniper kivääri koodia ? Onko hyväkin pyssy ?

On se hyvä pyssy. Lähitaistelu sniperi kun on. Omasta mielestäni se hiljaistettu sarja snipu on kyllä paras. On tämäkin tosin. Mikä muu sulta puuttuu?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Juu, eilen lagasi niin ettei talon sisältä päässyt ulos kun ukko pomppi holtittomasti. Singolla pystyi ampumaan sarjatulta mutta vasta noin viides ammus oikeasti lähti piipusta.

Pitäisi löytää joku EA:n support osoite mihin voisi laittaa joukolla kyselyn lagin mahdollisesta tulevasta parannuksesta. Tällä hetkellä peli on pelikelvoton.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Juu mulla kans ihan holtitonta lagia ollut nyt. Mietin aluks johtuuko omista asioista vai servuista, mut taitaa olla servuilla se ongelma nyt. Toivottavasti korjaavat, ei jaksa oikein cod4:sta pelata enää.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Jos jollain on ylimääränen snipu koodi niin olisin kiitollinen jos antais mulle sen :D On meinaan ainut mikä noista find all five aseista puuttuu...

Koodi mielellään privaan niin kukaan muu ei ehdi sitä käyttää
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

On se hyvä pyssy. Lähitaistelu sniperi kun on. Omasta mielestäni se hiljaistettu sarja snipu on kyllä paras. On tämäkin tosin. Mikä muu sulta puuttuu?

Joo laiskuuttani en ole jaksanut hommailla sitä uzia. Fn2000 on vaikea saada, kun sattuu puuttumaan aikaisemmat battlefieldit. Jospa se aukeisi, kun lainaan kaverilta modern combattia ? Toivotaan niin : )
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Jos jollain on ylimääränen snipu koodi niin olisin kiitollinen jos antais mulle sen :D On meinaan ainut mikä noista find all five aseista puuttuu...

Koodi mielellään privaan niin kukaan muu ei ehdi sitä käyttää

Tuskinpa sitä kellään enää on. Ainoa, josta voit saada sen, on maksaa siitä ebayssa. Jos sielläkään niitä on enää jäljellä. On tuo snipu ilmeisesti tulossa sitten ladattavana lisäsisältönä tai ea/dice vaan avaa sen kaikille, mutta ei siitä mitään varmuutta ole. Oishan se snipu tietty kiva saada, mutta ei ole päässyt edes kokeilemaan sitä, kun kukaan ei käytä. Statsien perusteella se ois kuitenkin ihan ok, vaikka vss taitaisi silti pysyä lempparipyssynä.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Nyt muistinkin miks oon aina pitänyt PC:n peelofieldejä ihan paskoina virityksinä. Ja syy on juurikin tuo conquest lipun ryöstö touhu. Gold rushissa pysyn kyllä. Toivottavast tulis vaa lisää mappeja GR muotoon.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Ooo, kaapissa oli kaverin wanha 1942 jonka avaimella sain regattua veteraniksi. HFL
 
Ylös Bottom