Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)
Uh, eipäs se conquest niin hauskaa olekaan. En olisi ikinä uskonut, että sanon näin, mutta ascension on ainoa hyvä mappi. Tosin, oasista ei tunnu edes olevan mappikierrossa joten sitä ei yllättäen ole päässyt testaamaan. Ei löydy oasista hakemalla ja normaalissa pelikierrossa 2h aikana ei tullut kertaakaan sitä.
Harvest day on täysin snipuvaltakuntaa. Ei pääse juosten eikä ajoneuvolla lähelle, joten peli jumittuu 2 basen välillä snipusodaksi. Venäjä varma häviäjä, joten snipusodan sijasta peli saattaa jumittua usan hyökätessä venäjän aloitusbaseen, kun kukaan sillä puolen ei jaksa liikkua.
End of line taas on snipusotaa helikopterimausteilla. Saari on omasta mielestä aivan surkea paikka lipulle, mutta onpahan mahdollisuudet saada veneisiin liittyvät awardit. Kunhan siitä sniputulesta selviää edes sen aikaa, että ehtii ampumaan pari kranaattia.
Ascension on taas aivan mahtavaa. Turhauttava sumu poistettu ja täydellisesti sijoitetut liput.
Ainoa conquestin tuoma hyvä asia on se, että porukka tuntuu pelaavan itse peliä enemmän. Lipun valloituksesta saa meinaan niin helpot ja nopeat pisteet. Ja vaikka mapit onkin hemmetin surkeita ja uskomattoman pieniä, niin on se silti parempi kuin gold rush, moninkerroin parempi.
Edit: Tokihan helikopterilla on hauska ottaa lippuja. Repeilin ihan sikana, kun gunneri kehuskeli kavereilleen koko ajan, kuinka hyvä lentäjä oon. "Oh my god, this guy sure can fly. He just took the flag with the chopper!!" Ainakin saa vähän egoboostia ja virtuaalipippeli kasvaa universaalisiin mittoihin.
Helikopterit on kyllä muuten ihan paskoja, ainakin jos molemmilla tiimeillä on sellainen. Ketä kiinnostaa käydä noita hauskoja kaksintaisteluita helikoptereilla taivaan katossa, jossa ei pysty edes liikkumaan järkevästi. Jos vihuhelikopteri menee suoraan sinne, niin annan sen nyyppäpaskan vaan tappaa mut, jos onnistuu ja jatkan muuten normaalia lentämistä. Itse en jaksa sinne lähteä ja alempaa ei voi järkevästi ampua, kun joutuu heti pienen mapin takia ulos rajoilta ja ajan ollessa niin pieni, niin se on heti itsemurha. Ja tietenkin otetaan vielä huomioon se, että koko vihutiimi tulittaa sitä mun helikopteria, mutta vihukopteri saa aina olla rauhassa. Jaaha, eiköhän siinä ala olla tarpeeksi avautumista tälle päivälle.