Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Olen saanut sellaisen käsityksen, että beta alkaa vasta 25. päivä, joten sitä ei voi vielä pelata vaikka moni onkin sen jo ladannut..

Juu beta tosiaan on vielä muutaman päivän suljettu. Täytyy kyllä testata heti tiistaina kun töistä pääsee.. Innolla odotellaan kun ei oikein muita pelejä ole mitä jaksais nyt pelata..
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Harmittaa kyllä suunnattomasti, kun noita koodeja ei ihan noin vain saa niinkuin COD4-betan aikoihin :(
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Harmittaa kyllä suunnattomasti, kun noita koodeja ei ihan noin vain saa niinkuin COD4-betan aikoihin :(

En minä kyllä tehnyt muuta kuin rekisteröidyin IGN:lle ja sain betakoodin? Eipä COD4:n betakaan tuon ihmeellisempää vaatinut.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Mistä pääsee betaa pelaamaan? Kuulostaa mahtavalta.

E: En ollu olevinaan tarpeeksi hyvä. :'(
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

En minä kyllä tehnyt muuta kuin rekisteröidyin IGN:lle ja sain betakoodin? Eipä COD4:n betakaan tuon ihmeellisempää vaatinut.
Cod4:n beta-avaimia oli jaossa enemmän ilmaiseksi ja niitä oli saatavilla myös esim. peliplaneetan sivuilta. Nuo ilmaiset koodit ovat jo loppuneet aikoja sitten, nyt pitää rekisteröidä maksullinen tili tuonne jos betaan haluaa osallistua.:(
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Itsekkin olisin tuohon Betaan halunnut, mutta jäljellä oli enään IGN insider -jäsenille koodeja. CoD 4 -betaan pääsi kyllä helposti, mutta tähän ei näköjään pääsekkään yhtä helposti. :(
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

EDIT: Eipä mitään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Siis pystyykö tuon sivun kautta liittymään betaan ihan ilmaiseksi vaikkei olisikaan jäsen?

Fileplanettiin pitää olla rekisteröitynyt (Ilmainen), ja saa avaimen jos vaan on vielä jäljellä.

Sain oman avaimeni äsken, joten nyt vain odottelemaan että milloin servut aukee.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Nyt olis taas betakoodeja jaossa osoitteessa http://www.fileplanet.com/promotions/bfbc/eu/

Sain juuri omani, vaikka ruudulla luki että koodeja ei enää olisi jäljellä.

Kiitos! Siis ei perkskeles oon nyt tyytyväinen! Tarjoan sulle vaikka kahvit jos tänne tuut juomaan(maitoa ja sokeria et saa)! Just sain oman koodini ja about 3min sen jälkeen koodi oli taas loppu! Älyttömän hilkulla että olisin jääny ilman!
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Fileplanettiin pitää olla rekisteröitynyt (Ilmainen), ja saa avaimen jos vaan on vielä jäljellä.

Sain oman avaimeni äsken, joten nyt vain odottelemaan että milloin servut aukee.

Voi PRKL, sanoo vaan että noita ilmaisia ei ole jäljellä, aivan kuten eilen...:confused:

E: Nyt kun luin Sanrion viestin, niin kyllä tekisi mieli paiskata XO-ohjain erittäin kovaa johonkin...mutta jätän väliin, ettei tarvitse ostaa uutta
...huhhuh, malttia....ehkä niitä tulee vielä lisää...(epäilen)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Minulla on kyllä paha tunne siitä, että noita on sen verran vähän tulossa, ettei oma tuurini/nopeuteni riitä niiden nappaamiseen.. Hyvä kumminkin, että vielä on edes pieni toivon hippu jäljellä
 
Ylös Bottom