Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Kusivat sitten tuon jutun. Ei pitänyt ilmeisesti painaa submit, vaan next, ensiksi mainittu kysyy loputtomiin käyttäjätunnnusta ja salasanaa johonka ei normaalit tunnarit kelpaa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Olin jo innoissani, mutta tuo saitti antaa vain "Sorry! You did not qualify for the Battlefield: Bad Company beta key giveaway!" :mad: :mad: :mad:
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Olin jo innoissani, mutta tuo saitti antaa vain "Sorry! You did not qualify for the Battlefield: Bad Company beta key giveaway!" :mad: :mad: :mad:

Jeps, sama homma. Turhaan tuli innostuttua... noh, nyt sitten tyytyväisenä nukkumaan.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Jossain tuolla kuulema lukee, että palvelu bugaa. Vasta aamulla Suomen aikaa saadaan tietää "voittajat". Älkääs vielä hätääntykö. :)

E: "UPDATE #3: Keys will be sent out before Midnight once results are tabulated"
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Jooh, jos saitte submitin painamisen jälkeen sen "Thank you.." -sivun, niin teillä on mahdollisuudet. Jos meni sinne viimeiselle sivulle, niin sitten joku juttu "kusi" tai avaimet oli loppu, mutta silti mahdollisuuksia koodiin. Siellä on kuitenkin aika paljon tuplamaileja, niin ne poistetaan ennen koodien jakamista (jos se viimeinen sivu oikeasti tarkoitti sitä, että avaimet olivat jo loppu). Itse toivon päässeeni mukaan, kun painoin submittia 10 sekuntia sen jälkeen, kun toi systeemi oikeasti alkoi toimia. Saas nähdä, miten käy.

Edit: Jooh, kyllähän sieltä putkahti koodi ja luultavasti toinen tuolta planet battlefieldista. Eli hyvinhän tähän betaan vielä pääsi mukaan, vaikka näin myöhään pisti koodia hakuun. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Jos jollakin ystävällisellä sielulla on koodia tyhjänpanttina, niin mielellään ottaisin vastaan. Periaatteesta ei viitsi mitään insider maksuja tälläisen takia ruveta makselemaan.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Mun tuli maksettua tuo Insider-maksu, ainakin nyt yhden neljänneksen siinä voi olla, saapahan latailla fileplanetista vapaasti, eikä tuosta betakoodistakaan haittaa ollut... ;)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Kunpa tuo beta nyt vaan alkaisi. Tässä on koko yö valvottu (pelkästään koodin saamiseksi) ja näyttää pahasti siltä, että beta aukeaisi vasta illalla. EA:n foorumilta tuli katottua vähän sen suuntainen viesti, että betan alkamisajankohta ilmoitetaan vasta tänään. Eli joskus illalla Suomen aikaa taitaa aueta, ellei sitten tuo 00:00 pst-aikaa sitten pelasta. Hirveää panikoimista ja hätäilyä, mutta väsyneen pitää saada tietää tämmöiset asiat nopeasti, ettei pää räjähdä. :)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Jos joku onnekas sielu onnistui useamman koodin saamaan niin olisin _toimivasta_ koodista jopa muutaman valmis jopa maksamaan... yv jos kiinnostus heräsi
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Kunpa tuo beta nyt vaan alkaisi. Tässä on koko yö valvottu (pelkästään koodin saamiseksi) ja näyttää pahasti siltä, että beta aukeaisi vasta illalla. EA:n foorumilta tuli katottua vähän sen suuntainen viesti, että betan alkamisajankohta ilmoitetaan vasta tänään. Eli joskus illalla Suomen aikaa taitaa aueta, ellei sitten tuo 00:00 pst-aikaa sitten pelasta. Hirveää panikoimista ja hätäilyä, mutta väsyneen pitää saada tietää tämmöiset asiat nopeasti, ettei pää räjähdä. :)

Joo demokin näyttää vain että "serverit aukeavat 25.3". Ei mitään kellonaikaa. Kuumeisesti tässä odottelen kuitenkin ja toivon, että pääsisin vielä tämän päivän aikana pelaamaan...
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Böh, piti ostaa IGN insider että sai koodin... Olen typerän markkinoinnin uhri. Taas.
No Halo3:n beta maksoi mulle Crackdownin verran, onneksi tämä oli halvempi.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Joo o hiukan harmittaa kun ei päässyt betaa testamaan. Mut enpähän päässyt cod4 aikoihinkaan. Joten kait se on kestettävä taas kesäkuuhun. Ja kuukauden pääst jo tulee sentää uus gta ni se vähän ees paikkaa tätä harmitusta.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Eiköhän kuitenkin odoteta että edes betaa pääsee testaamaan ennenku tuomitsee varsinaisen pelin.:confused:
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Böh, piti ostaa IGN insider että sai koodin... Olen typerän markkinoinnin uhri. Taas.
No Halo3:n beta maksoi mulle Crackdownin verran, onneksi tämä oli halvempi.

Älä välitä täällä on muitakin markkinoinnin uhreja:),
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

onko kenelläkään mitään infoa millon tätä mahdollisesti pääsisi pelaamaan, eli kellonaikaa?
 
Ylös Bottom