Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

onko kenelläkään mitään infoa millon tätä mahdollisesti pääsisi pelaamaan, eli kellonaikaa?

No arvauksia on paljon. 3am pst on ehkä se uskottavin, koska muutkin betat ovat alkaneet siihen aikaan. Se on vissiin klo12 täälläpäin. Itse alan kallistua kyllä siihen, että servut aukeavat vasta joskus 6-9h kuluttua, kun EA:n porukka alkaa palaamaan töihin yöunien jälkeen.

Taas meni beta avaimet sivusuun :( ei pääse betaan ei sitten millään, eilen ei tullu tehtyä mitään muuta kuin etsittyä niitä avaimia netistä tuloksetta ja heti kun lopetin etsimisen siinä kuuden aikoihin niin niitä alettiin taas jakaa... nyt tekis mieli lähinnä pistää boksi palasiks :mad:

Itse kokeilin jopa sitä maksua. Mutta kappas en saa edes sitä kautta. Taidan nyt luovuttaa koko homman ni pääsee paljon vähemmällä mielipahalla.

Itse kokeilin jopa sitä maksua. Mutta kappas en saa edes sitä kautta. Taidan nyt luovuttaa koko homman ni pääsee paljon vähemmällä mielipahalla.

Kuinkas nyt näin? Mulla toimi ainakin tuossa pari tuntia sitten. Menit varmaan sen kampanjasivun kautta rekisteröintiin?

Kuinkas nyt näin? Mulla toimi ainakin tuossa pari tuntia sitten. Menit varmaan sen kampanjasivun kautta rekisteröintiin?
Joo menin on jo ilmaistunnukset valmiina mut se ei vaan halunnut toimia tarpeeks monta kertaa meinaan yritin.

Jos noin tiukkaa tekee niin hommaat sen ign-insiderin, helppoa ja yksinkertaista.
Sorry oon vasta 17, joten ei oo hirveesti mahdollisuuksia, pitää vain toivoa, että tulee lisää avaimia, tosin tuskin ehdin saada jatkossakaan niitä avaimia, kun on 8 tunnin päiviä lukiossa :(

Sorry oon vasta 17, joten ei oo hirveesti mahdollisuuksia, pitää vain toivoa, että tulee lisää avaimia, tosin tuskin ehdin saada jatkossakaan niitä avaimia, kun on 8 tunnin päiviä lukiossa :(

Ei se ikää katso jos löytyy esim visa electron verkkomaksuominaisuudella.

Ei se ikää katso jos löytyy esim visa electron verkkomaksuominaisuudella.
No eipä taida löytyy sitäkään, mutta pitääpä tarkistaa :)

E: eipä löydy sitäkään, vai tarviiko verkkomaksuominaisuuteen verkkopankkitunnuksia?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Eikä vieläkään pääse pelaamaan :(
Odottavan aika on pitkä...

Hhahaaaaa;;; Toimiiiiii!!!!

Tarkoitat "toimii". Ite en pysty liikkumaan ees kunnolla, saati sitten tappamaan ketään. Onnistui joku oma mut jo tappamaan tankillaan ja yks vihu sai tapettua, kun ampui ihan vastakkaiseen suuntaan 4 lipasta. Perhana sentään.

Eikö tää nyt todellakaan toimi kenelläkään?
Perkele kun ne EA:n tyypit ei saa yhtäkään toimivaa nettikoodia aikaseks.. Joka perhanan peli aina lagaa!!!

joo kyllähän tosiaan lähtee peli päälle nyt, mutta lagaa aivan liikaa, lähes mahdotonta pelata!

Eka matsi sujui vielä jotenkin pelattavasti, mutta sen jälkeen on ollut ihan tukossa. Onneksi beta on tehty juuri näiden ongelmien ratkaisemiseksi, jotta kokoversiossa ei tarvitsisi liikkua moonwalk-moodissa.

Muilta osin peli kyllä vaikuttaa oikein lupaavalta (joskaan ei oikealta Battlefieldiltä). Kun ensimmäisen kerran lähettää raketin kohti taloa ja seinä pärähtää tiiliskiviksi, aseille osoittaa välittömästi astetta enemmän kunnioitusta. Tankkeja saa pelätä jopa sisätiloissa ja muutenkin paukut tuntuvat mukavan sähäköiltä.

Eka matsi sujui vielä jotenkin pelattavasti, mutta sen jälkeen on ollut ihan tukossa. Onneksi beta on tehty juuri näiden ongelmien ratkaisemiseksi, jotta kokoversiossa ei tarvitsisi liikkua moonwalk-moodissa.

Muilta osin peli kyllä vaikuttaa oikein lupaavalta (joskaan ei oikealta Battlefieldiltä). Kun ensimmäisen kerran lähettää raketin kohti taloa ja seinä pärähtää tiiliskiviksi, aseille osoittaa välittömästi astetta enemmän kunnioitusta. Tankkeja saa pelätä jopa sisätiloissa ja muutenkin paukut tuntuvat mukavan sähäköiltä.

Jos kerran pääsit pelaamaan edes pelattavasti, niin miltä aseiden äänet kuulosti? Lagissa ainakin oli sellasta ihme surinaa vaan.

Itse en paljoa päässyt tuhoamaan taloja, kun lagi imaisi kranaatinheittimen kranaatit takaisin ja välillä ei pystynyt edes vaihtamaan kranaatinheittimeen. Hienolta ne vähäiset tuhot kyllä näytti, vaikka tuho tapahtuikin vasta 10 sekunnin jälkeen osumasta. Perhanan lagi.

Jep, hieno beta. Peleihin ei meinaa päästä ja jos pääsee, lagi on aivan helvetillinen eikä pelaaminen onnistu. Jotenkin on villi kipinä, että eivät korjaa (mikäli siis johtuvat puutteellisesta nettikoodista) näitä seikkoja betan aikana ja veikkaanpa, että joitakin henkilöitä (täällä) saattaa ottaa pannuun.

Joo ei äskenkään mitenkään voinut pelata. Mitä nyt pystyi grafiikkaa katsoa niin hyvältä vaikutti, mutta piirtoetäisyys ei ole huima. Noh toivottavasti korjaavat lagin.

Haluaakos joku kaverin pelailemaan? Vähän on vielä lagista (jopa lipas per mies välillä), mutta kyllä se aika pelattava on. Heittäkääs kutsuja meikälle, ettei tarvitse ihan hiljaa pelata.

Ylös Bottom