Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Aikas vähän näyttää vanhempi väki tätä pelaavan, tai ainakaan myöntää sitä täällä käppänä puolella. Ei siis ole vielä CODin voittanutta julkaistu?
Itelle jäänyt sellanen kuva tästä pelistä, mitä nyt olen juttuja foorumilta lukenut, että:
- Tappaakseen täytyy ampua lippaallinen vastustajan hahmoon
- Mikit ei oikein pelitä
- Kaveri kutsuissa jotakin häikkää..?
Pitääkö edelliset paikkaansa? Voi kyllä olla niinkin, että olen vaan ajatuksissani ottanut huomioon pelin heikot ja keskeneräiset osiot, ja valinnut kantani peliä vastaan ennakkoluuloisesti vanhuuttani, kun en jaksa opetella uutta peliä näin kesäkuumalla..
Kannattaisi varmasti kokeilla demon moninpeliä, mutta pirkulesvie kun oon niin laiska opetteleen nyt. Melekoinen dilemma ratkaistavana, kun tekisi mieli paukutella piiitkästä aikaa.!
Mie ja GimbleFIN ollaan mätetty tätä jonkin verran . Laita listalle niin saadaan oma squads pystyyn!
Joo sinne vaan kaikki vaarit mukaan, eilen vyöryteltiin suomi-Squadilla aika tehokkaasti ja mikitkin jopa toimi koko sen vajaa pari tuntia mitä vedettiin. Mukavan lepposta rymistelyä ja hyvää vastapainoa Socomin laaki ja vainaa meiningille.
Onko nuo mikit saatu toimimaan? Ku tosiaan eilen mikit pelas loistavasti.
Joo sinne vaan kaikki vaarit mukaan, eilen vyöryteltiin suomi-Squadilla aika tehokkaasti ja mikitkin jopa toimi koko sen vajaa pari tuntia mitä vedettiin. Mukavan lepposta rymistelyä ja hyvää vastapainoa Socomin laaki ja vainaa meiningille.
Eilen tuli hierottua koko ilta BC:tä, mutta enpä hoksannut etsiskellä seuraa..
Eikä nyt oikein hyödytäkään kun mikkiviritykset on kesken. Sony Ericsonin bt-headset ei ole oikeastaan suostunut missään pelissä yhteistyöhön, vähiten BC:ssä. Tilalle tulossa lähiaikoina parikin kokeilua - toinen headset ja viimeisenä ratkaisuna stten ihan langallinen mikki ja pleikkaan usb "äänikortti", jossa mic input.
Mutta katsotaan, oikein messevää olisi päästä "aikuisten" BC tahkoajien kanssa vääntämään, jos kommunikaatiokin toimisi. Pitkään aikaan ei sellaista squaditoimintaa ole päässyt harrastamaankaan, viimeeksi sitten America's Armyn kanssa pari-kolme vuotta takaperin PC:llä
Koleile seuraavaa! Jos olet saannu sen rekisteröityä pleikan kanssa ja se on valittuna oletus laitteeksi.
Mee sinne missä hallinnoidaan bt laitteita ja kytke tuo kuuloke pois käytöstäsi. Pleikka löytää tämän jälkeen laitteen uudelleen (sininen valo syttyy uudelleen) ja mikki rupee toimimaan. Näin ainakin itselläni uuden Nokia bt kuulokkeen kanssa eli joudun tuon tekemään joka kerta ku haluan käyttää uutta bt mikkiä. Vanha Nokian bt mikki taas on heti toimintabalmis ku se vaan on laitettu oletuslaitteeksi.
Jees, kuulemani mukaan Bad Company pelaajia rääkättiin paskana olevalla mikkisysteemillä muutaman kk ajan julkaisusta. Mutta minähän en tiedä niistä mittää kun hommasin pelin vasta nyt. Jossain vaiheessa ne sen kai korjas. Ne toimii nyt melkolailla hyvin ja ihmettelen varsinkin sitä, että olen porukoilla kesälomaa viettämässä ja täällä on modeemissa jopa NAT päällä. Voicet toimi silti.
Oli muuten EA:lta kuningasveto laittaa kuitenkin 1943 Bäfään se wanha_paskana oleva mikkisysteemi. Ei ne kans helpolla näköjään opi, että asiakkaita saattaa hieman vituttaa jos mikit ei pelaa?
Siis sä tarkotat sitä, että koko ajan kuulee squadin porukan niin kauan, kun pelaa?
Meinaa toi tarkottaa sitte rahan menoa, eli pitää ostaa peli uudestaan, ja mielellänihän mä sen teen, kun sillon ku möin tän, ni ne mikit ei kappas vaa toiminukkaan
Eilen illalla pelattiin Apin ja Gimblen kanssa + joku neljäntenä, ni mikki toimi ainakin nyt koko illan ihan hyvin. Yllätys
Pitää van uudelleen alkaa totuttelee siihen et jannut ei kuole ihan helposti. Peliä ei ole ennen eilistä tullu pelattua todella pitkään aikaan. Siihen on kai tullut ainakin yksi uusi mappikin, jota en kyl eilen päässy pelaamaan, mut ehkä joku päivä sitten.