Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield BC2 Finland vs 1st Infantry (GER) ?.8.2011 klo 23.00. Rematch

Vastaus: Battlefield BC2 Finland vs 1st Infantry (GER) 8.7.2011 klo 23.00. Joukkue kasassa!

Höpö höpö. Pikkusen ku välimatka kasvaa, niin jollakin USAS:lla ei tee mitään. Kyllä mun käsissä esim. joku UMP on paljon tehokkaampi, tripla- tai neloistappoja on tullu kiitettävä läjä. Itseä ei kiinnosta yhtään mitä asetta joku käyttää. Aion käyttää niitä aseita, mitkä sopivat kulloiseenkin tilanteeseen ja mistä itse tykkään.

Lähinnä pelkään sitä, että 20 tyyppiä juoksee ympäriinsä noiden automaattihaulikoiden kanssa. Sellaisissakin matseissa on valitettavasti tullut oltua.

Välimatkan ottaminen toimii, jos pelaa rushia (joka on onneksi tämän maaottelun pelimuoto), mutta konkassa sinun on pakko mennä lipujen lähelle. USASilla kun vähänkin valitsee taistelunsa, se on kuin laittaisi pelissä easy moden päälle. Kuten Bäfä-matseja kommentoiva Russianbadger sanoi USAS = U Suck At Shooting.

Huoh! Ehkä antipatiani autohaulikoita kohtaan johtuu siitä, että minut on ampunut liian moni Saiga-Santeri, jolla on aseella 10000 tappoa.
 
Vastaus: Battlefield BC2 Finland vs 1st Infantry (GER) 8.7.2011 klo 23.00. Joukkue kasassa!

Jos näitä peruuntumisia tulee, jos jouk ei jaksa, netti on aivan sekasin tai vilttuketjun porukkaa ei oo onlinessa niin voipi minua kutsua. Itsehän tuossa ruotsi pelissä olin, mutta tietenkin sitte nuo vilttiketjun miehet eka peliin jos on paikkoja.
 
Vastaus: Battlefield BC2 Finland vs 1st Infantry (GER) 8.7.2011 klo 23.00. Joukkue kasassa!

dhoddi se ois si huome illalla vaikka näin vilttiketjun vilttimies ei tod pääse pelaa mut samapa se. varsinki ku paras tasoset otetaa sinne ni ei meikäläiste parane sie ollen muttapaha onnea ny vaa. yrittäisin ees pääst :D
 
Vastaus: Battlefield BC2 Finland vs 1st Infantry (GER) 8.7.2011 klo 23.00. Joukkue kasassa!

Aloitusviestiä päivitetty. Nyt tiedossa vastustajan pelaajat
Aloitus kenttä tulee olemaan Arica Harbor
 
Vastaus: Battlefield BC2 Finland vs 1st Infantry (GER) 8.7.2011 klo 23.00. Joukkue kasassa!

Aloitusviestiä päivitetty. Nyt tiedossa vastustajan pelaajat
Aloitus kenttä tulee olemaan Arica Harbor

Selvä pyy, tuutko subi korjaan sitte mun tankkia? :D

Jos muuten meidän puolustusvuorolla ampuvat opticeilla ekan basen B-laatikkoa niin parkkeerataan meidän tankki siihen suojaksi. Kaksi engineeriä korjaa ja yksi medic parantelee improved healingin kanssa. Sitten vain varotaan UAV:ta.

Eiköhän me näillä porukoilla saada tiukat matsit aikaiseksi, toivotaan että ei ole kovin paha nahkalaggi ja pidetään hauskaa!
 
Vastaus: Battlefield BC2 Finland vs 1st Infantry (GER) 8.7.2011 klo 23.00. Joukkue kasassa!

Hyvä pojat! Antakaa Sakuille kyytiä kunnolla niin oppivat olemaan! :D Mä ihqutan teitä kotisohvalta! <3

cheerleader.jpg
 
Vastaus: Battlefield BC2 Finland vs 1st Infantry (GER) 8.7.2011 klo 23.00. Joukkue kasassa!

Selvä pyy, tuutko subi korjaan sitte mun tankkia? :D

Jos muuten meidän puolustusvuorolla ampuvat opticeilla ekan basen B-laatikkoa niin parkkeerataan meidän tankki siihen suojaksi. Kaksi engineeriä korjaa ja yksi medic parantelee improved healingin kanssa. Sitten vain varotaan UAV:ta.

Eiköhän me näillä porukoilla saada tiukat matsit aikaiseksi, toivotaan että ei ole kovin paha nahkalaggi ja pidetään hauskaa!

Joo tottakai, ruotsi matsissa yhteistyö sujui mainiosti.

Ryhmänjohtajat
Ryhmä A : Sundmann
Ryhmä B : Cobalos
Ryhmä C : Gimmel
Pelin alkaessa kutsukaan ryhmänne kasaan.
Itse koitan hoitaa viestintää vastastajan kanssa.
 
Vastaus: Battlefield BC2 Finland vs 1st Infantry (GER) 8.7.2011 klo 23.00. Joukkue kasassa!

Joo tottakai, ruotsi matsissa yhteistyö sujui mainiosti.

Ryhmänjohtajat
Ryhmä A : Sundmann
Ryhmä B : Cobalos
Ryhmä C : Gimmel
Pelin alkaessa kutsukaan ryhmänne kasaan.
Itse koitan hoitaa viestintää vastastajan kanssa.

Joo, laittakaa alussa vaan leave squad ja mie kutsun Ioodin, chilin ja subin mun squadiin. Muistakaa käyttää sitten sitä mikkiä, esim. jos haluatte spawnata etulinjaan tankkiin, niin sanokaa että pitää hypätä vähäksi aikaa pois. Ja sitte perus jos kuolette, niin kuka ampui ja mistä, UAV jne.

Jos tulee kopterikenttiä, niin kuka sitä lentää? Itse olen aika ok tankissa ja ajelen sitä ihan mielelläni.

Niin ja muistakaa laittaa se EBS tagi tähän matsiin, niin näytetään joukkueelta. Jos joku kysyy että mistä se tulee, niin sanokaa että "Erotic Before Sunrise" :D
 
Vastaus: Battlefield BC2 Finland vs 1st Infantry (GER) 8.7.2011 klo 23.00. Joukkue kasassa!

On myös sovittu, m-com pitää virittää normaaliin tyyliin.

C4 käyttökielletty m-comiin ja rakennusta ei saa tarkoituksella tuhota m-com takia
 
Vastaus: Battlefield BC2 Finland vs 1st Infantry (GER) 8.7.2011 klo 23.00. Joukkue kasassa!

On myös sovittu, m-com pitää virittää normaaliin tyyliin.

C4 käyttökielletty m-comiin ja rakennusta ei saa tarkoituksella tuhota m-com takia

C4-ansoja saa varmaan laittaa ja kyllähän Arican tokan basen B-talo tippuu vahingossakin, kun sinne ampuu tankilla vihuja. Ja ekan basen A.

Kohta varmaan sovitaan että ne joilla on K/D yli 1,5 joutuvat pelaamaan pelkällä pistoolilla...
 
Vastaus: Battlefield BC2 Finland vs 1st Infantry (GER) 8.7.2011 klo 23.00. Joukkue kasassa!

Eli saako MCOM:in virittämisen jälkeen ansoittaa sen c-nelkkukelkuilla vai onx se täysin verboten? Meikän yleinen toimintatapa on meinaa ollu:

1) Räjähteet laatikon syrjään ja viritys
2) Motion mine siihen viereen
3) Kulman taakse oottelemaan joystickki kädessä
4) Vihuja tulee purkamaan
5) Profit
 
Vastaus: Battlefield BC2 Finland vs 1st Infantry (GER) 8.7.2011 klo 23.00. Joukkue kasassa!

Eli saako MCOM:in virittämisen jälkeen ansoittaa sen c-nelkkukelkuilla vai onx se täysin verboten? Meikän yleinen toimintatapa on meinaa ollu:

1) Räjähteet laatikon syrjään ja viritys
2) Motion mine siihen viereen
3) Kulman taakse oottelemaan joystickki kädessä
4) Vihuja tulee purkamaan
5) Profit

Näin saa tehdä. Olen aika varma että tässä tarkoitettiin tätä "crate bashing"-osastoa, jossa esim. yksi squad voi hiipiä laatikolle ja posauttaa sen kerrasta. Ja laatikkohan räjähtää vissiin 23 tai 24 Cnelkkukelkusta.

Ja tosiaan, kyllä jos talossa on vihuja, niin ammun sen kyllä tankilla paskaksi, ihan sama sortuuko vai ei. Vai pitäskö mun poistua tankista ja käydä sisällä puukottamassa ne?

Niin, se kopterikuski?
 
Vastaus: Battlefield BC2 Finland vs 1st Infantry (GER) 8.7.2011 klo 23.00. Joukkue kasassa!

Ja tosiaan, kyllä jos talossa on vihuja, niin ammun sen kyllä tankilla paskaksi, ihan sama sortuuko vai ei. Vai pitäskö mun poistua tankista ja käydä sisällä puukottamassa ne?

Parkkeeraat vaan siististi oikeelle puolelle katua, hilut mittariin ja Fiskarsilla taloa tyhjentämään :D

Niin, se kopterikuski?
Meikä ei ainakaan. Mun lentotaidot on tasolla kamikaze - kopterista riippumatta. Aattelin tossa Aricassa jotain Engineer/Rölli -henkistä osastoa ite.
 
Vastaus: Battlefield BC2 Finland vs 1st Infantry (GER) 8.7.2011 klo 23.00. Joukkue kasassa!

Järjenkäyttö sallittu. Pelataan reilusti molemmin puolin. Niin jatkossa varmaan saadaan lisää näitä matseja.
 
Vastaus: Battlefield BC2 Finland vs 1st Infantry (GER) 8.7.2011 klo 23.00. Joukkue kasassa!

Huom!

Gimmel ei pääsekään Saksa-matsiin. Kuka tulee tilalle? Pääseekö Deja tai Hirwi? Mutta missä on ZeiZei?
 
Vastaus: Battlefield BC2 Finland vs 1st Infantry (GER) 8.7.2011 klo 23.00. Joukkue kasassa!

Jos kukaan varamiehistä ja vilttimiesten vilttimiehistä pääse niin minä olen aina valmiina ;).
 
Vastaus: Battlefield BC2 Finland vs 1st Infantry (GER) 8.7.2011 klo 23.00. Joukkue kasassa!

joku tosiaan tarvitaan. Sundman laita kyselyä deja tai hirvi.
 
Hiukan epävarmaa meikäläisen pelaaminen illalla. Jos kuitenkin linjoilla olen ja tarvitaan apua, olen käytettävissä.
 
Vastaus: Battlefield BC2 Finland vs 1st Infantry (GER) 8.7.2011 klo 23.00. Joukkue kasassa!

Valmiina puolustamaan maata! :)
 
Ylös Bottom