Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kotona taas
Gimmel tuo rintamakarkuri saadaan kyllä vielä kiinni. Deja tai Hirvi ootte ekana listalla
tuuraamaan.
Dimppis ottaa ryhmän johtajan tehtävät. Ok?
Plus kaikki ketä on mun kaveri listalla olkaa valmiina klo 22.55.
Alkuun on sovittu, että vedetään 3 rundia
Ei pysty luppaamaan, et oisin valamiina, mutta suatan ollaki.Plus kaikki ketä on mun kaveri listalla olkaa valmiina klo 22.55.
Eniten ehkä harmittaa Suburbanin puolesta, koska näit niin paljon vaivaa.
Hivenen huvittavan kuuloista, jos ovat lopettaneet pelin siihen, kun Aricassa on ekan basen(?) A-talo kaatunut ja vieläpä julistaneet pelin voitoksi huippuhienoilla klaanisivuillaan. Eihän tuota peliä pysty millään pelaamaan tuollaisilla silkkihansikas-säännöillä, kun tuhoutuvuus pelissä on, eikä sitä pois saa. On Saksan pojilta maalaisjärki kyllä täysin kadoksissa.
Stammy toiselle puolelle nauhottelemaan ja mie toiselle. Sitten saadaan sama matsi kattoo kahesta eri kuvakulmasta. BEST. IDEA. EVER.Oisko Stammylla ensi viikonloppuna (pe tai la) mahdollisuutta osallistua noihin privapeleihin ja nauhoittaa pelikuvaa? Tai jollakin muulla?
BEST. IDEA. EVER.
Mä en voi lähtee lupaamaan mitään. Aika lailla kesäaikatauluilla itse menen, eli vkl paljon mökkeilyä ja arkisinkin pelaamista aika pienissä erissä. Sitten tuollaisen rupeman jälkeen pitäisi vielä löytää aikaa editoimiseen jne. Laku on käsittääkseni tällä hetkellä aktiivisemmin messissä.Milloin teille jätkät itse asiassa passais tollanen zydeemi?
Minullahan taas ei ole tällä hetkellä mitään muuta kuin aikaa. Nauhottelen melkein joka päivä useamman tunnin kaiken näköstä kakkaa, josta osa päätyy esille jonnekin ja suurin osa menee roskikseen heti kuvaamisen jälkeen.Mä en voi lähtee lupaamaan mitään. Aika lailla kesäaikatauluilla itse menen, eli vkl paljon mökkeilyä ja arkisinkin pelaamista aika pienissä erissä. Sitten tuollaisen rupeman jälkeen pitäisi vielä löytää aikaa editoimiseen jne. Laku on käsittääkseni tällä hetkellä aktiivisemmin messissä.
Tää on kyl aika ässä idea. Vielä ku leikkaa hyvin, ni tästähän tulis ihan Cannes-tason matskua.Stammy toiselle puolelle nauhottelemaan ja mie toiselle. Sitten saadaan sama matsi kattoo kahesta eri kuvakulmasta. BEST. IDEA. EVER.
No, alan tässä kohta puoliin järkkäämään papat vs. juniorit-privapeliä, niin päästään kaikki vähän mättämään.
giguli ilmoittautuu paappaosastoon. Jos tietty osuu peli-ilta kohdilleen. Ja tietty jos tilaa on.