Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield BC2 Finland vs 1st Infantry (GER) ?.8.2011 klo 23.00. Rematch

Vastaus: Battlefield BC2 Finland vs 1st Infantry (GER) 8.7.2011 klo 23.00. Joukkue kasassa!

Olisko kellää mitää easy cappia tai tollasta jos joku laittais matsin youtubeen?
 
Vastaus: Battlefield BC2 Finland vs 1st Infantry (GER) 8.7.2011 klo 23.00. Joukkue kasassa!

Kotona taas

Gimmel tuo rintamakarkuri saadaan kyllä vielä kiinni. Deja tai Hirvi ootte ekana listalla
tuuraamaan.

Dimppis ottaa ryhmän johtajan tehtävät. Ok?

Plus kaikki ketä on mun kaveri listalla olkaa valmiina klo 22.55.

Alkuun on sovittu, että vedetään 3 rundia
 
Vastaus: Battlefield BC2 Finland vs 1st Infantry (GER) 8.7.2011 klo 23.00. Joukkue kasassa!

Kotona taas

Gimmel tuo rintamakarkuri saadaan kyllä vielä kiinni. Deja tai Hirvi ootte ekana listalla
tuuraamaan.

Dimppis ottaa ryhmän johtajan tehtävät. Ok?

Plus kaikki ketä on mun kaveri listalla olkaa valmiina klo 22.55.

Alkuun on sovittu, että vedetään 3 rundia

Kuten aikaisemmin sanoin paikataan jos tarvitaan... ainoo vaa et toivottavasti ei veny tuo matsi kovin myöhäseks... voi olla silmut huomeen sit taas ristis duunissa... :cool:
 
Vastaus: Battlefield BC2 Finland vs 1st Infantry (GER) 8.7.2011 klo 23.00. Joukkue kasassa!

Oli tää kyllä melkoinen plässähdys. Hauskaa oli siihen asti kunnes teutoni päätti lähteä.

Tuollainen massalähtö on täysin naurettavaa varsinkin, kun he ITSE myös osallistuivat A-rakennuksen seinien räjäyttelyyn. Olin sisällä kun laatikko oli viritetty ja taloon satoi kranaattia niin paljon, että pari seinää kaatui jo siinä.

Ja se 8vs8 on täyttää paskaa, koska klaanin omillakin sivuilla matsi oli laitettu 12vs12. Selitys siitä että 8vs8 on tyypillinen klaanimatsikoko on sitä samaa shittiä, koska tuon kokoisilla joukkueilla kyllää pelataan Aricassakin konkkaa, ei rushia.

Eniten ehkä harmittaa Suburbanin puolesta, koska näit niin paljon vaivaa.
 
Vastaus: Battlefield BC2 Finland vs 1st Infantry (GER) 8.7.2011 klo 23.00. Joukkue kasassa!

Eniten ehkä harmittaa Suburbanin puolesta, koska näit niin paljon vaivaa.

Kiitokset vaan Subille, oon kyllä sitä mieltä että noiden kanssa ei tarvi enää yhtään matsia järkätä. Englantia eivät kuulemma edes oikein osaa. Raiskataan niitä sitten publalla.


Hommahan meni näin: meiltä puuttu pari tyyppiä (Lepi ja Chilldude), sain hommattua paikkaajat. No sitten sakut ilmoittaa että pelataan 8vs8 tai ei ollenkaan. Pelattiin sitten, Rando, hirwi, Deja ja Mattiboy lähti pois. Puolustusvuoro hävittiin, pari basea oli aika lähellä tikettien puolesta. No sitten ku hyökättiin, tikettejä yli 30 jäljellä ja eka B otettu, niin A sortui ja Saksalaiset lähti. LOL. Tais vahingossa mennä se A.

Hyvin pelasi vastustaja, ei siinä mitään. Hyvin pääsivät selustaan, tietenkin kun on 8vs8, niin tilaa paljon enemmän. Tod. näk. oltaisiin myöskin voitettu meidän hyökkivuorolla ja uskon että oltais voitettu kokonaan jos peli ois ollu 12vs12.

Henkilökohtaisesti meni myös ihan ok, yli 40 tappoa ja reippaasti yli 6000 pist. mutta ei se hirveästi lämmitä kun vihut on tollasia pellejä. Vituttaa myös niiden puolesta jotka joutu lähtemään.

No, alan tässä kohta puoliin järkkäämään papat vs. juniorit-privapeliä, niin päästään kaikki vähän mättämään.
 
Vastaus: Battlefield BC2 Finland vs 1st Infantry (GER) 8.7.2011 klo 23.00. Joukkue kasassa!

Laittaakaa joku tiivistelmä pelin kulusta. Sakemannit on ainakin omille sivuilleen laittanut 2-0 voiton itselleen. Ja ilmeisesti jotain kränää oli tullut joukkueiden kesken?


LaDa - BFBC2 Stats

siinähän se just tulikin
 
Vastaus: Battlefield BC2 Finland vs 1st Infantry (GER) 8.7.2011 klo 23.00. Joukkue kasassa!

Joo..

Aika torsoksi tuo sitten lopulta jäi. Kuiteskin kymmeniä viestejä lähettelin niille näistä jutuista ja tulos on sitten tuo.

Itsellä alkoi kesäloma, mutta koitan vielä loman jälkeen järkätä pelit heitä vastaan
12 vs 12 ilman mitään sääntöjä.

Anteeksi pyyntö niille jotka joutuivat lähtemään pois, että saatiin 8 vs 8
 
Vastaus: Battlefield BC2 Finland vs 1st Infantry (GER) 8.7.2011 klo 23.00. Joukkue kasassa!

Jos kukaan ei tunnustaudu syntiseksi talon räjäyttäjäksi,niin sen oli pakko olla minun kranaatti. Talossa juoksi 3-4 sakua ja nakkasin karanaatin sinne,mut jouduin keskeyttään pelin hetkeks (koira on ihmisen paras kaveri) ja kun tulin takas oli sakut jo karannut eli en nähnyt sainko pisteitä mcomin räjäytyksestä.
Olen hirveä ihminen ja huono pelaan. Ajattelematon ja epäurheilijamainen. räjäytän oman boksini hyvityksenä...katson vain ettei muita ole lähellä,koska sehän olisi väärin se!

Muutenhan pelit oli varsin maukkaat,tasasta vääntöä. Harmi vaan ettei mennyt niin kuin oli sovittu. Jos suostuvat pelaamaan uudestaan niin täytyy ottaa vaan kenttä,jossa ei ole kivijalkaa korkeempia taloja.

Kiitos Subille pelien järjestämisestä!
Nyt vaan odotellaan,että pääsee näyttään junnuille miten niitä pelejä pelataan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield BC2 Finland vs 1st Infantry (GER) 8.7.2011 klo 23.00. Joukkue kasassa!

Hivenen huvittavan kuuloista, jos ovat lopettaneet pelin siihen, kun Aricassa on ekan basen(?) A-talo kaatunut ja vieläpä julistaneet pelin voitoksi huippuhienoilla klaanisivuillaan. Eihän tuota peliä pysty millään pelaamaan tuollaisilla silkkihansikas-säännöillä, kun tuhoutuvuus pelissä on, eikä sitä pois saa. On Saksan pojilta maalaisjärki kyllä täysin kadoksissa.
 
Vastaus: Battlefield BC2 Finland vs 1st Infantry (GER) 8.7.2011 klo 23.00. Joukkue kasassa!

Vai että ei saksanpojat kestäneet pohjoisen puhuria. Onnea vaan suomipojille taas voitosta. :)
Ja tuo talojen rikkomis kieltohan on ihan naurettava sääntö, rikkotuvat ympäristöt kuitenkin on oleellinen osa BF:ää. Ehkä sakemannien kannattaisi siirtyä pelaamaan vaikka CoD:a. :)
 
Vastaus: Battlefield BC2 Finland vs 1st Infantry (GER) 8.7.2011 klo 23.00. Joukkue kasassa!

Hivenen huvittavan kuuloista, jos ovat lopettaneet pelin siihen, kun Aricassa on ekan basen(?) A-talo kaatunut ja vieläpä julistaneet pelin voitoksi huippuhienoilla klaanisivuillaan. Eihän tuota peliä pysty millään pelaamaan tuollaisilla silkkihansikas-säännöillä, kun tuhoutuvuus pelissä on, eikä sitä pois saa. On Saksan pojilta maalaisjärki kyllä täysin kadoksissa.

No joo, oishan sitä voinut jatkaa siihen seuraavaan karttaan sitten suoraan. Kaikista eniten ihmetyttää miksei peli ollut 12vs12. Ois niillä kuitenkin ollut pelaajia.

Mutta on myös sanottava että olihan niillä tuo tiimipeli ja taktiikat pikkasen paremmalla tasolla, klaani kun ovat.

Oisko Stammylla ensi viikonloppuna (pe tai la) mahdollisuutta osallistua noihin privapeleihin ja nauhoittaa pelikuvaa? Tai jollakin muulla?
 
Vastaus: Battlefield BC2 Finland vs 1st Infantry (GER) 8.7.2011 klo 23.00. Joukkue kasassa!

Oisko Stammylla ensi viikonloppuna (pe tai la) mahdollisuutta osallistua noihin privapeleihin ja nauhoittaa pelikuvaa? Tai jollakin muulla?
Stammy toiselle puolelle nauhottelemaan ja mie toiselle. Sitten saadaan sama matsi kattoo kahesta eri kuvakulmasta. BEST. IDEA. EVER.
 
Vastaus: Battlefield BC2 Finland vs 1st Infantry (GER) 8.7.2011 klo 23.00. Joukkue kasassa!

BEST. IDEA. EVER.

Itse asiassa tuo ois aika hauskaa. Itse asiassa erittäinkin hieno idea. Itseasiassa. Milloin teille jätkät itse asiassa passais tollanen zydeemi?
 
Vastaus: Battlefield BC2 Finland vs 1st Infantry (GER) 8.7.2011 klo 23.00. Joukkue kasassa!

Milloin teille jätkät itse asiassa passais tollanen zydeemi?
Mä en voi lähtee lupaamaan mitään. Aika lailla kesäaikatauluilla itse menen, eli vkl paljon mökkeilyä ja arkisinkin pelaamista aika pienissä erissä. Sitten tuollaisen rupeman jälkeen pitäisi vielä löytää aikaa editoimiseen jne. Laku on käsittääkseni tällä hetkellä aktiivisemmin messissä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield BC2 Finland vs 1st Infantry (GER) 8.7.2011 klo 23.00. Joukkue kasassa!

Mä en voi lähtee lupaamaan mitään. Aika lailla kesäaikatauluilla itse menen, eli vkl paljon mökkeilyä ja arkisinkin pelaamista aika pienissä erissä. Sitten tuollaisen rupeman jälkeen pitäisi vielä löytää aikaa editoimiseen jne. Laku on käsittääkseni tällä hetkellä aktiivisemmin messissä.
Minullahan taas ei ole tällä hetkellä mitään muuta kuin aikaa. Nauhottelen melkein joka päivä useamman tunnin kaiken näköstä kakkaa, josta osa päätyy esille jonnekin ja suurin osa menee roskikseen heti kuvaamisen jälkeen.
 
Vastaus: Battlefield BC2 Finland vs 1st Infantry (GER) 8.7.2011 klo 23.00. Joukkue kasassa!

Jäi kyl vähä nahkanen fiilis tosta Suomi–Saksa-ottelusta. Meikällä ei muutenkaan menny erityisen superisti se peli - ei kyl älyttömän huonostikaan. Taisin saada muutaman sakun laatatki kokoelmiin.

Subille isot kiitokset pelin järkkäämisestä. Harmi, että sakemannit lähtivät kesken leikin. :(

Stammy toiselle puolelle nauhottelemaan ja mie toiselle. Sitten saadaan sama matsi kattoo kahesta eri kuvakulmasta. BEST. IDEA. EVER.
Tää on kyl aika ässä idea. Vielä ku leikkaa hyvin, ni tästähän tulis ihan Cannes-tason matskua. :D
 
Vastaus: Battlefield BC2 Finland vs 1st Infantry (GER) 8.7.2011 klo 23.00. Joukkue kasassa!

No, alan tässä kohta puoliin järkkäämään papat vs. juniorit-privapeliä, niin päästään kaikki vähän mättämään.

giguli ilmoittautuu paappaosastoon. Jos tietty osuu peli-ilta kohdilleen. Ja tietty jos tilaa on.
 
Vastaus: Battlefield BC2 Finland vs 1st Infantry (GER) 8.7.2011 klo 23.00. Joukkue kasassa!

giguli ilmoittautuu paappaosastoon. Jos tietty osuu peli-ilta kohdilleen. Ja tietty jos tilaa on.

Kaini komppaa Kikulia, eli mukana ollaan jos vain ikä riittää ja ajankohta täsmää. Jos arkena niin tuskin sitten pääsen, mutta viikonloppu onkin sitten toinen tarina.
 
Vastaus: Battlefield BC2 Finland vs 1st Infantry (GER) 8.7.2011 klo 23.00. Joukkue kasassa!

Juupa juu..En näköjään menettänykkään mitään, vaikka peliin en päässyt. Koko eilisen päivän netti poikki ja viaksi osottautui modeemi. Nyt hyrrää uusi tuossa.
 
Ylös Bottom