Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Hardline

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juhana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.3.2015]

Luin CJ:n aikaisempia postauksia.

Täällä lähtee storesta latautumaan 11,6 Gt. Joka n. 20 Mt latauksen kohdalla muuttuu 2,7 Gt. Ladattuaan sen ilmoittaa, että asennettu. Mitään muuta latausta ei lähde päälle ja ilmoitukset valikon latauksissa ei näy mitään.

Tässä vaiheessa pelin käynnistys ilmoittaa tuon beta was expired ilmoituksen. Kysymys: Latautuuko loppu missä vaiheessa? Taustalla, ilman ilmoituksia? Vai miten?

Ei mullakaan näkyny sen kahden gigan jälkeen muualla valikoissa mitään latausta. Kun käynnistin Hardlinen ja pelin valikko tuli näkyviin, niin siinä about keskellä näyttöä tai jossakin luki latausprosentti. Katopa siitä.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.3.2015]

Pelien asentamista on myös helppo seurata kun painaa PS4:sen päävalikossa pause nappia pelin kuvan kohdalla ja valitsee info, näkee kuinka monta gigaa asentamista jäljellä.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.3.2015]

Pelien asentamista on myös helppo seurata kun painaa PS4:sen päävalikossa pause nappia pelin kuvan kohdalla ja valitsee info, näkee kuinka monta gigaa asentamista jäljellä.

Kiitos vinkistä. Peli latautuu taustalla vaikkei sitä ilmoituksissa kerrokkaan. Antaa nyt latautua valmiiksi ja katsotaan sitten uusiksi. Kiitos.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.3.2015]

Tänäänkin päivällä ladattu ja kokeiltu pitkin päivää. Peliaikaa taitaa olla jo peräti 4-5h ja levelikin jo joku 26..

Jokatapauksessa, yllätti positiivisesti! Ainakin nuo kartat, sopivan monipuolista ja etenkin tuon Heist pelimuodon mapissa (jonka nimeä en muista) niin iso + että saa niitä ovia suljettua ja availtua miten tahtoo - ja niitä on enemmän kuin 2! Tosi jees! :cool:

Tuo Hot wire pelimuoto on aika helppoa level ja "xpboostausta" kun kaveri ajaa autoa ja itse istut vieressä repair toolin kanssa niin + 5000 pistettä / rundi ja leveleitä vaan tulee ja rahnaa myös.

Mutta ei mitään negatiivistä oikeastaan, innolla odotan - pieniä betamaisia bugejahan tässä pelissä on, mutta kuulunee asiaan. :) Ja jos joku halajaa BETAPeliseuraa niin Xbox One ja GT: Teoq ni voisi sitä mättäillä yhessä hiuka enemmä! :)

EDIT: Ymmärsinkö oikein eli betassa saavutetut levelit ja aseet yms. EIVÄT Siirry täysiversioon?
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.3.2015]

Mitenkäs pystyy kurottamaan ikkunasta, kun on auton kyydissä? Ei oikein löytynyt asetuksista mitä nappeja pitää painaa. Tämä siis PC:llä.
Z.

Pikaisen testin perusteella melkoista kaaosta heistit ja hardwired, porukka juoksee päättömästi sinne tänne ja ruudulla vilkkuu doritoksia ja ties mitä indikaattoreita. ps. "assaultin" eka rynkky on hirveä sohlo...
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.3.2015]

Kaaos on se mitä tämä on täynnä, valikoita myöten. Nettikoodi on samaa, ei oo todellista laatua. Pelattavuus kyllä on kohdallaan muuten. Alelaarin ostokseksi jää, ellei koe jonkinasteista muutosta myyntiversioon.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.3.2015]

Ihan hauskaa toimintaa tämä on ja mikä tärkeintä toimii hienosti, ovatko tekijät menneet tekemään ajoneuvojen ajettavuudelle jotain? Edellisessä betassa tuntui ajo paremmalta, voin tietysti muistaa väärinkin. Aika helpoilta autot tuntuisi ajaa, saisi enemmän olla tuntumaa autoon. Autopelihän tämä ei ole, mutta ajettua tässä tulee paljon. Positiiviset fiilikset on tällä hetkellä, mikä mietityttää niin että kuinka kauan tämä peli jaksaa kiinnostaa, aluksi voisi tulla innoissaan pelattua, mutta tässä voi ehkä pidemmän päälle iskeä kyllästyminen.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.3.2015]

Mitenkä ps 3 puolella saa tän betan lätautuun? Kätsoin ps3 storesta niin ei löydä mitään betaa? Kun katsoin internetin storesta niin johan löyty mutta milla sen saa latautuun?
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.3.2015]

Betaa tuli pelattua eilen illalla ja tässä tunnelmat:

Tunnelmat ovat hieman kaksijakoiset. Olen niitä harvoja, joille eka beta kolahti. Odotukset tätä uutta betaa kohtaan olivat todella korkealla, koska oletin että tekijät olisivat ottaneet vinkistä vaarin, ja korjanneet ekan betan suurimman ongelman. Tarkoitan siis sitä, että peli näytti liikkaa Battlefieldille. Ja näyttää valitettavasti vieläkin.

Toisaalta, kaikki toimii kuin junan vessa ja peliä on nautittava pelata. Mutta kuitenkin tämä tuntuu vieläkin vahvasti BF4 DLC:ltä. Jos hintalappu olisi 39,90€ tämä menisi ostoon heti, mutta täysihintaisena en ole ihan vielä täysin vakuuttunut. Onhan tässä vielä muutama päivä aikaa tehdä päätös puoleen tai toiseen.

Hotwirwe pelimuoto on loisteliaan hauska. Nimi olisi kylläkin voinut olla "Speed" tai jotain sinne päin, koska ideanahan on pitää autot liikkeessä että domination-spottien hallinta säilyy omalla tiimillä. Pikkasen pihalla tuntui porukka vielä eilen illalla olevan pelimuodon ideasta, kun vain yhdellä täyteen ahdetulla Hiacella vetivät pitkin kenttää ja kukaan ei hypännyt pois kun oltiin "target-auton" kohdalla :)

Heististä tykkäsin jo ekan betan aikana, ja onhan se hektinen. Vaatii hyvää tiimityöskentelyä, että pääsee rahakassien kanssa karkuun. Conquest taasen on, hmmm, conquest. Perus-BF-mättöä.

Alkuun tuntui, että mikä on kun oma ase ampuu järkyttävän isolla ikkunalla sarjaa, kun vihu napsi ykkösellä hedarin. Ehkä tilanne paranee, kun pääsee parempiin aseisiin sekä lisäkilkkeisiin käsiksi tienatulla rahalla. Valikot olivat kylläkin huonoimmat koskaan missään bäfässä. Todella vaikeaa oli hahmottaa mistä mikäkin löytyy.

Kaiken kaikkiaan, ihan ok, mutta riittääkö se? Noh, ehkä muutaman illan pelailun jälkeen ollaan viisaampia...
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.3.2015]

Ikävä kyllä liian Bäffy nelonen. Ensimmäisenä näkökenttään osui helikopterit ja ne ei nappaa. Toivoin että olisi enemmän inffi painotteinen kuten taannoinen MOH Warfighter joka oli aidosti erilainen samalla enginellä. Pommin laittoi pelimuodossa hyvä meininki ja hyvää gunplaytä! Mitkään tankit ja helikopterit eivät olleet pilaamassa tunnelmaa. (tökkivää) Pankkiryöstö pelimuotoa kokeilin hetken, mutta samoin se tuntui ja näytti Bäffy neloselta eri skineillä. Aika nopeastihan sitten laitoin Plants VS Zombies takaisin sorviin, se on ainakin omaan makuun paras Frostbyte enginen peli. (poislukien Bad Company 2 joka oli ja on ihan huippu) En tiedä pitääkö vielä yrittää kokeilla kunnolla, mutta näin alkuun jäi aika vaisut ja pettyneet Fibat. :( Näillänäkymin ei jatkoon täysihintaisena...Sulo Vilenin verta kuitenkin virtaa suonissa että myöhemmin alelaarista_ehkä. En tie, tuskin olen ainoa joka tuntee näin. Jos peli näyttää ja tuntuu kuin DLC_niin ehkä sen pitäisi olla DLC. Varsinkin kun tässä on jo perse kipeeksi maksettu Bäffyn Premiumista. Ihan noin periaatteessakin tökkii vastaan maksaa täysi hinta, vrt. esim. BF:BC2 Vietnam DLC jossa oli emopeliin verrattuna aikalaillakin eroa tunnelmassa.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.3.2015]

Ei tästä ole kyllä mihinkään. Ei jatkoon.

Paremmin tuo Beta toimi nyt PC:llä mitä se ensimmäinsen Beta. Oli itseasiassa varsin sulava ja laadukas Betaksi eli kyllä jotain on opittu BF4 koomailuista.
Harmi vaan, että pelinä peli on kyllä tylsä ja sellainen köyhän miehen bäfä pienillä kartoilla.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.3.2015]

Mitä mieltä olette asetasapainosta?

Omasta mielestäni rynnäkkökiväärit ja SMG:t ovat liian suuressa roolissa.

En tiedä onko tämä ihan omaa mutua, mutta mielestäni pelinmekaniikka suosii pitkiä sarjoja ampuvia aseita. Omasta mielestäni saan huomattavasti enemmän aikaa tappaa "vihollista", kun ammun pitkää sarjaa. Pitkällä sarjalla tarkoitan nimenomaan tulitusta, jota en katko 4-6 kudin lyhyisiin sarjoihin. Rynnäkkökiväärillä pelatessa lonkalta ammuttaessa saan ampua 2-3s pelissä ennen kuin kuolen lähikahinoissa, kunhan en vain pätki omaa tulitustani. Jos alan katkomaan sarjoja tai käytän pumppuhaulikko niin näissä tilanteissa on vaikea saada tappoa.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.3.2015]

Mitä mieltä olette asetasapainosta?

Omasta mielestäni rynnäkkökiväärit ja SMG:t ovat liian suuressa roolissa.

En tiedä onko tämä ihan omaa mutua, mutta mielestäni pelinmekaniikka suosii pitkiä sarjoja ampuvia aseita. Omasta mielestäni saan huomattavasti enemmän aikaa tappaa "vihollista", kun ammun pitkää sarjaa. Pitkällä sarjalla tarkoitan nimenomaan tulitusta, jota en katko 4-6 kudin lyhyisiin sarjoihin. Rynnäkkökiväärillä pelatessa lonkalta ammuttaessa saan ampua 2-3s pelissä ennen kuin kuolen lähikahinoissa, kunhan en vain pätki omaa tulitustani. Jos alan katkomaan sarjoja tai käytän pumppuhaulikko niin näissä tilanteissa on vaikea saada tappoa.


Kyllähän tuo oli sellaista "spray and pray" pelaamista. Etäisyydet, kenttä sunnittelu, aseen tuntuma ja aseet olivat sellaisia, että nännittämällä pärjää parhaiten.
Ei paljoa kerkeä tarkkoja sarjoja päästelemään.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.3.2015]

En tiedä kiinnittikö muut tähän huomiota, mutta on Hardlinen betaa pelanneena täytyy sanoa että on harvinaisen karua gafiikkaa. Mielestäni askel taakseppäin kun vertaa esim BF4:seen PS4:sella.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.3.2015]

Mitä mieltä olette asetasapainosta?

En tiedä onko tämä ihan omaa mutua, mutta mielestäni pelinmekaniikka suosii pitkiä sarjoja ampuvia aseita. Omasta mielestäni saan huomattavasti enemmän aikaa tappaa "vihollista", kun ammun pitkää sarjaa. Pitkällä sarjalla tarkoitan nimenomaan tulitusta, jota en katko 4-6 kudin lyhyisiin sarjoihin. Rynnäkkökiväärillä pelatessa lonkalta ammuttaessa saan ampua 2-3s pelissä ennen kuin kuolen lähikahinoissa, kunhan en vain pätki omaa tulitustani. Jos alan katkomaan sarjoja tai käytän pumppuhaulikko niin näissä tilanteissa on vaikea saada tappoa.

Nyt kun sanoit niin huomasin saman, ja pidin vähän outona. Kun ampui "niinkuin kuuluu" niin tuntui noutaja tulevan verrattain helposti duelissa. Ja näin myös pidemmältä matkalta. :confused:
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.3.2015]

En tiedä kiinnittikö muut tähän huomiota, mutta on Hardlinen betaa pelanneena täytyy sanoa että on harvinaisen karua gafiikkaa. Mielestäni askel taakseppäin kun vertaa esim BF4:seen PS4:sella.

Pelaajamäärillä on tähän varmaan oma merkityksensä, 32-64 pelaajaa ja kaiken pitäisi rullata ruudunpäivityksen yskimättä.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.3.2015]

Aivan täyttä sontaa tämä on! Myöskin tuo spray&pray-meininki se vaan vahvistuu koko genressä ettei vaan kukaan jää ilman niitä tappoja. Jatkan BF4n parissa sen minkä haluan muita pelaajia tappaa. Taitaa Nurburgring ja projectcarsin haasteet olla seuraava hankinta tähän talouteen.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.3.2015]

Latas 2,7 gigaa tavaraa ja antoi käynnistää pelin. Alku animaatioden jälkeen tulee ilmoitus "The beta has expired." Sininen nuoli pyörii ympyrässä, että jotain taitaa tehä. Lataako jotain vai mitä? Ps näppäimellä voi sulkea sovelluksen, muuta ei voi tehä. Tämäpä oli kiva kokeilu.

Luin CJ:n aikaisempia postauksia.

Täällä lähtee storesta latautumaan 11,6 Gt. Joka n. 20 Mt latauksen kohdalla muuttuu 2,7 Gt. Ladattuaan sen ilmoittaa, että asennettu. Mitään muuta latausta ei lähde päälle ja ilmoitukset valikon latauksissa ei näy mitään.

Tässä vaiheessa pelin käynnistys ilmoittaa tuon beta was expired ilmoituksen. Kysymys: Latautuuko loppu missä vaiheessa? Taustalla, ilman ilmoituksia? Vai miten?

Kiitos vinkistä. Peli latautuu taustalla vaikkei sitä ilmoituksissa kerrokkaan. Antaa nyt latautua valmiiksi ja katsotaan sitten uusiksi. Kiitos.

Ei toimi ei. Beta has expired. Neljä kertaa poistanu ja ladannu pelin. Yhden kerran pääsin pelissä battlelogiin mutta ilo muuttui samaan expired ilmoitukseen. Kummallista. Taidan mennä kostoksi paukuttaa Battlefield 2:sta.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.3.2015]

Kirjoitellaan tänne minunkin puolestani kokemuksia.

Heist: Pidän todella paljon tästä pelimuodosta. Hektistä ja taktista menoa aika paljon ja Bank Job on hyvin suunniteltu.
Hotwired: Todella hauskaa menoa. Hymy tulee suulle, kun pistää kranaatinheitintä ikkunasta vierellä ajavaan vihollisen autoon ja nappaa itselleen multikillin.
Conquest: Kokeilin kerran ja sen jälkeen en ole palannut tähän pelimuotoon. Yllä mainitut pelimuodot pitävät otteessaan, erityisesti Hotwired.

Kartoista yleisesti: Parhaat kartat ovat Dust Bowl ja Bank Job. En vaan tiedä mikä niissä on niin hienoa, mutta huomaan jatkuvasti haluavani nimenomaan jompaan kumpaan näistä kartoista. On se Downtownikin ihan hyvä, mutta se on jo nähty kesän alphassa.

Pakko sanoa, että yllätyin positiivisesti. Betaksi toimii yllättävän hyvin ja en ole vieläkään kohdannut bugeja tai nettiongelmia eli aseissa on kumiluotien sijaan aitoja luoteja. Uudet pelimuodot ovat mahtavia ja vihdoinkin on Battlefield, jossa ei ole hävittäjiä, tankkeja tai muita typeriä panssaroituja ajoneuvoja, jotka dominoivat matseja. Uskon, että tämä Hardline on hyvä ostos niille, jotka eivät pitäneet aiempien osien tankkien ja hävittäjien dominoinnista. Kuitenkaan 70 euron arvoiseksi tämä ei ole vielä osoittautunut. Toisaalta kampanja vaikuttaa vaihteeksi hyvältä. Pelkään kuitenkin kampanjan pituuden jäävän noin 10 tehtävään.

Graafinen ilme näyttää ihan hyvältä, vaikka ei siitä tule erityisemmin wow-efektiä. Alustana siis Playstation 4. :)
 
Ylös Bottom