Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Hardline

Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

Annettiin uusi mahdollisuus pelille ja rupes maistuun ihan hyvältä. Toki ne ainaiset sniperit pilaa tämäkin pelin. Sniperit PvP peleissä on jotain mitä en voi sietää.


Kerro tarkalleen miten ne pilaa pelin? Koska ne ei kämpi kukkulalla? Tai sitten kämppii kukkulalla? "SMG:t pilaa tän pelin", "AR:t pilaa tän pelin", "Haulikot pilaa tän pelin". En vaan voi käsittää, että joku jaksaa vinkua jostain snipereista vieläkin. Ihmisten mielestä pelissä joku ase on ylivoimainen/pelin pilaaja jos itse kuolee siihen.

BF sarjassa on muutenkin snipat tehty pirun hyvin. Rinnasta ei ole kuin muutaman metrin päästä laaki ja vainaa (ellei osu päähän). Hardlinessa on tällä hetkellä snipojen kohdalla ainoastaan se joku magnum rounds mikä tappaa laakista vaikka varpaasta.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

Ne kaukana puskassa ja torneissa kämppivät turhat paskiaiset pilaavat pelin. Metsästää vaan isompaa K/D:ta. Ne jotka oikeesti osallistuu siihen peliin, ja liikkuvat vaikka nyt sinne lipulle, niin ovat ok. En vaan voi käsittää, että joku jaksaa vinkua siitä että kertoo jonkun asian mikä pilaa pelin.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

Ne kaukana puskassa ja torneissa kämppivät turhat paskiaiset pilaavat pelin. Metsästää vaan isompaa K/D:ta. Ne jotka oikeesti osallistuu siihen peliin, ja liikkuvat vaikka nyt sinne lipulle, niin ovat ok. En vaan voi käsittää, että joku jaksaa vinkua siitä että kertoo jonkun asian mikä pilaa pelin.

Eli sua ärsyttää, että kun joku pelaa snipalla peliä eritavalla kuin sinä? Asia selvä :D Sitä paitsi osaava "kämppi/kukkula snipa" pystyy puolustamaan tosi hyvin :)
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

Ei sitten sinne päinkään. Mitä sitä asiasta turhaan väitteleen. Sniput on perseestä ja se on mun mielipide.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

Tähänkin hyvä esimerkki olis se, että Call Of Dutynä oltais julkaistu tää peli niin tulisko ekana mieleen, että tää on kopio BF sarjasta?

Sen verran määrätietoisesti on BF-sarjaa BFBC2n jälkeen muokattu Call of Dutyksi, että on hienoa kuulla sen vihdoinkin onnistuneen!
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

Hauska peli ja erityisesti pelimuodoista tämä Hotwire. Joko roikuttiin ajoneuvon ikkunasta haulikko kourassa tai sitten ampujana kopterissa. Vauhdikasta, johon kannustaa jo pelimekaniikkakin. Palkitsee kokemuspisteillä ja uutta rojua saa auki. Kaverilistan tiimipelaajat löytyy helposti. Näyttäisi pyörivän ihan kivasti.

Näin ei saisi sanoa beta-testiversion annin perusteella; sisältöä ei näyttäisi olevan riittävästi täysihintaiseksi peliksi. Battlefield on ollut aina ennen kaikkea suursodan kuvausta täysillä AAA-luokan efekteillä. Eri aselajien yhteistyötä ja hajoavia ympäristöjä. Tästä puuttuu nämä perinteiset tunnusmerkit täysin. Sisäinen graffahoro haluaisi myös nähdä perusteluja. Maastona pelkistetty kaupunkiympäristö ei kiehdo, mielummin peitteitä tarjoava metsää ja korkeuseroja.

Katsellaan mitä vielä tarjoilevat. Ostopäätös jätetään avoimeksi. Liha on heikkoa tilanteessa, jossa muuta uutta ei juuri ole tarjolla. Lähimmäksi taitavat osua Rainbow Six: Siege ja Star Wars: Battlefront joskus tänä vuonna.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

Nyt on taas pelattu peliä porukan kesken bissen kanssa. Mun mielestä tää peli on se BF jonka BF 4 olis pitänyt olla. Kaikki classit toimii hyvin eikä se Medic ole enään se ylivoimainen valinta ylitse muiden. Kaikki aseet toimii ja hyvää mättöä mun mielestä. Varmasti tulen hommaamaan tämän pelin jossakin kohtaan.

Jos jotain kiinnostaa niin tässä on BHoG ryhmän gameplayta tästä illasta - Enemmän niitä videoita tuli napattua, mutta mun mielestä nämä viihdytti eniten.

Sen verran määrätietoisesti on BF-sarjaa BFBC2n jälkeen muokattu Call of Dutyksi, että on hienoa kuulla sen vihdoinkin onnistuneen!
No tässäkin pointtini oli ihan eri mitä kirjoitin. Pointtina oli enimmikseen se, että olisitko tajunnut pelin olevan BF sarjaa jos se oltaisiin julkaistu toisella nimellä kuin BF HL? Mun mielestä tää poikkee todella paljon normi BF sarjasta, taino en tiedä Conquest muodosta kun en sitä pelaile. Itse tykkään vaihtelusta ja oon ite tyytyväinen, että tälläinen peli tuli edes markkinoille. Kauan toivonu tälläistä peliä silloin kun Pay Day iski markkinoille ja Visceral otti riskin... Mun mielestä ne on onnistunu hyvin tässä pelissä. Tälläsiä ne pelit pitää olla. Tiukkaa vääntöä loppuun asti. Eikä niin että se kummalla on enemmän tankkeja ja hekoja käytössä voittaa pelin varmasti..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

Vanha CODinistikin joutuu myöntämään että tämähän oli ihan pelikelpoista tavaraa. Hauskaa vaihtelua sähköhyppyjumppaan ja kerrankin ajoneuvot eivät dominoi tässä peliä. Harkitsen vakavasti poistoa
 
Battlefield: Hardline [19.03.2015]

Päivä päivältä maistuu enemmän. Hotwire on edelleen ylivoimaisesti hauskin pelimuoto tässä tai ylipäätään missään pelissä pitkään aikaan. Kiinnostaisi kovasti nähdä millaisia ja kuinka monta mappia on lopullisessa versiossa. Kahteen edelliseen bäfään premiumit hankkineena tähän sitä en hankkisi, jos peruspelissä olisi riittävästi sisältöä.

Jotain tässä on selkeästi tehty oikein, koska ikinä en kikkaile räjähteillä tai snipulla, mutta tässä niitä käyttää ihan mielellään. Mahtavan eeppiset taistelut oli eilen illalla, joten kyllähän tätä jää kaipaamaan betan loppuessa...

Oletteko saaneet noita boosteja käyttöön, vai onko niin ettei niitä voi käyttää betassa?
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

Kiinnostaisi kovasti nähdä millaisia ja kuinka monta mappia on lopullisessa versiossa.

Pitäisi olla 9 karttaa julkaisussa. Ja olen tosiaan samaa mieltä Hotwire on todella hauska pelimuoto ja Enforcerilla Breaching Chargella mennään kyseisessä pelimuodossa.

Kommenttia snipuista: mielestäni todella typerää, ettei tapa yhdestä. Todella turhauttavaa osua todella pitkälle ja sitten tulee vaan osuma. Lisäksi aseita yleisesti ottaen tuntuu olevan todella vähän.

Niin siis kaikille tiedoksi, että käsitykseni mukaan tuota betaa pidennettiin maanantaille. Battlefieldin Twitteristä lisätietoa.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

Oletteko saaneet noita boosteja käyttöön, vai onko niin ettei niitä voi käyttää betassa?

Toki on buustaukset käytössä, kun kerran tarjotaan. Matsit aloittavasta deploymentista löytyy asetuspaikka.

Yli kymmenen tuntia on tullut hakattua ja kyllähän tämä on ihan maittanut. Jotenkin tykkään tuosta, että TTK on noinkin nopealla.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

Itse olen onnistunut saamaan kaksi boostia vain käyttööni. 25% tiimipelaaminen (more points from healing, revive, dropping ammo etc), toinen oli 25% objectivesta.
Nyt kun olen yrittänyt saada noita parempia modeja niin tuntuu, että peli jäätyy aina. Voin kyllä nähdä mitä kentällä tapahtuu ym, mutta ruudussa pyörii ilmoitus, että boostia otetaan käyttöön. Loppujen lopuks peli loppuukin ja ei ole mitään boostia tullut käyttöön.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

Toki on buustaukset käytössä, kun kerran tarjotaan. Matsit aloittavasta deploymentista löytyy asetuspaikka.

Jotenkin tosi sekavat valikot tässä. En ymmärrä miksei niitä voi ottaa käyttöön, kun sen rahakassin avaa.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

Vielä täytyy sanoa se että, monikin tuntuu haukkuvan grafiikoita erittäin huonoiksi, mutta samahan se oli BF4 betan kohdalla että tekstuurit olivat vaajavaiset ja optimointi oli huonoa.

Battlefield sarjan betaksi tuo on omasta mielestä ollut kaikkein toimivin ja pyörinyt sulavammin :D
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

Paremmin tämä toimii betana kun BF4 tänäpäivänä :)
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

Siinä määrin hauskaa on tämän seurassa ollut, että hankintaan menee day1...

Tänään taas Hotwireä, ja kyllä tämä alkaa plussan puolelle kääntymään myös täällä. Hauskaa ja vaihdikasta. Pääsi vielä pätemään helikopterin puikoissa siihen malliin, jotta ihan nautti tontistaan.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

Onko beta tosiaan auki vielä maanantain? Pakko saada heti julkaisupäivänä . Hotwire on aivan loistavaa viihdettä ja heistikin on ihan jees kyseinen mappi ei vain ole täysin omaan mieleen. Classit on mielestäni melko tasapainoisia ja pelissä ei itsellä ole ilmaantunut mitään bugeja tai lageja toiminut täysin moitteetta. Grafiikoissa olisi hieman toivomisen varaa.
 
Ylös Bottom