Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Hardline

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juhana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

Itselle kyllä maistui betassa enemmän oikeastaan kuin mikään aikaisempi bäfä joista on tullut tosin pelattua vain Bad Company 2:sta ja Battlefield 3:sta lisäosineen. Johtunee varmaan siitä etten koskaan ole niinkään välittänyt noista panssarivaunuista tai hävittäjistä/helikoptereista. Onhan ne ihan hauskoja paikasta toiseen siirtymiseen, mutta recon/sniper classeillä kun tykkää pelata niin eipä niille itsellä oikein käyttöä ole. Heist oli oma suosikki ehdottomasti tossa betassa ja täytyy toivoo että olisi jotain panttivankihommaa tai sen sellaista tuossa koko versiossa tai yleensäkkin sellaista ettei pelkkä älytön rushi toimi vaan joutuu vähän varomaankin voisi jopa olla pelimuoto jossa ei respaa. Kaikissa FPS peleissä omia suosikki muotoja on ollut juurikin kaikki pommi/panttivanki hommat koska niissä homma menee eniten taktiseksi. Kyseinen peli vaatii ehdottomasti mikin jokaiselle squadi laiselle. Parhaimmillaan tietysti omien oikeiden kavereiden kanssa niin hommat sujuu mutkitta kun tietää valmiiksi jo jokaisen peli tyylin ja taitotason. Mites pysyykö tuo leveli minkä betassa kerkisi hommaamaan ja aseet joita osti ja härpäkkeet niihin ? Itse taisin johonkin 65lvl vain keritä ja molempien puolien parempiin snipereihin nuo Magnum Roundit tuli ostettua jotka oli sen 100 000 kumpaiseenkin.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

Maailmalla tuntuvat nakkelevan seiskaa ja kasia arvosteluissa. Ei helpota kyllä päätöksentekoa laisinkaan.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

Ittellä ainakin ihan hyvät kokemukset. Hotwire on hyvä, ja betasta tuttu Heisti. On niitä muitakin tullut kokeiltua mutta nuo on ne mitkä ittelle iskee.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

Ei ole välttämättä kiinnostuksesta kysymys. Usein kysymys on olosuhteiden pakosta. Omalla kohdalla pelaaminen ajoittuu usein iltamyöhään kun muu perhe nukkuu ja koska en omaa äänieristettyä pelihuonetta, mikrofonin käyttö on harmittavasti aika minimissä..

Juurikin näin ja lisäksi vielä pelaan silloin kun on aikaa, enkä silloin kun kavereilla olisi aikaa ;) Yleensä vielä suht nopeita sessioita. Ei siinä paljon pelaile muuta kuin offline tai randomien kans online spurtteja.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

Maailmalla tuntuvat nakkelevan seiskaa ja kasia arvosteluissa. Ei helpota kyllä päätöksentekoa laisinkaan.

Kannattaa odotella Eurogamerin arviota. Peli käytännössä pakottaa ostamaan sen 130€ version pelistä, jos vähänkin haluaa pelata moninpeliä syvällisemmin. Version sisällä tulee Premium + lisäaseet, joita ei saa muulla kuin tuolla 10€ normaalia peliä kalliimmalla versiolla.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

Henkilökohtaisesti minua joku asia tässä pelissä tökkii, mutta joku siinä myös minua kovasti houkuttelee. Vaikea kuvailla, jos kiltisti odotan lisää teidän kertomuksia siitä, että miltäs se kokoversio näyttää/tuntuu. FPS räiskinälle olisi kyllä tilaa ja tilausta.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

Peli käytännössä pakottaa ostamaan sen 130€ version pelistä, jos vähänkin haluaa pelata moninpeliä syvällisemmin. Version sisällä tulee Premium + lisäaseet, joita ei saa muulla kuin tuolla 10€ normaalia peliä kalliimmalla versiolla.

Höpöhöpö :)

Ostin sekä BF3:ssa että 4:ssa premiumit mutta molemmissa lisämapit jäi harmittavan vähälle peluulle. Kyllä Hardlinessa asetta ja mappia löytyy ihan riittävän syvälliseen lähestymiseen, ainakin omalla kohdallani. Perusversiolla mennään ja etenkin Hotwireä odottelen innolla.

Niin ja tokihan noita mappeja voi ostella lisää tulevaisuudessa...
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

FPS räiskinälle olisi kyllä tilaa ja tilausta.

Sama,

Vähän tekisi mieli multina räiskiä, mutta sitten taas toisaalta ei viitsi ostaa sellaista peliä mihin kyllästyy nopeasti.
Destiny ja COD AW oli sellaisia joidenka multia ei kyllä jaksanut kauaa pelata.

Killzonea voisi pelata vieläkin, mutta eipä ole porukkaa.... eikä kyllä peliäkään enää minulla.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

Heistia tuli pelattua ekat pari tuntia. Ihan huikeeta mähinää! Oikein mainio CTF-variaatio, jossa riittää dynamiikkaa.

Jos pääasiassa inffi-toiminta vehicle mausteilla kuulostaa hyvältä, tässä on erinomainen soppa. Tankit ja jetit löytyy sitten isoveljestä.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

Tuo enemmän inffi painotteisempi meno itseäkin tässä kiinnostaa. En haltsannut mitään lento vehkeitä BF4:ssa ja tankkejakin käytin harvakseltaan. Premium on tullut ostettua aina aikaisemminkin ja niin myös nyt. Yksi syy on että tämä on niitä muutamia pelejä joita pelaan pc:llä ihan vain halvemman premium hinnan vuoksi. Origin kaupan 120€ hinta premium versiosta lähinnä nauratti, kun avainkaupasta saman sai 75€.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

[video=youtube;n1XuwnpkDTc]https://www.youtube.com/watch?v=n1XuwnpkDTc[/video]:D

Pahentaneet vanhoja virheitään entisestään. GG EA
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

Tällä tavoin taataan kaikille niitä onnistumisen tunteita. Ei ole mikään ongelma, mielenkiintoisen sisällön puute sitäkin enemmän.

Mun mielestä tuo on aika iso ongelma. Dice sentään viisastui ja antoi BF4:ssä ranked servereille mahdollisuuden ottaa auto aim rotationin pois. Laittais sitten samantien niin vahvan autoaimin että multiplayer tuntuisi kuin sinkulaa pelaisi kun kaikki vaan onnistuu ja osuu. Taas poistetaan konsoleilta se taidon tarve peliin. Syy minkä takia yhä useampi vain siirtyy pc:lle pelaamaan.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

Taas poistetaan konsoleilta se taidon tarve peliin. Syy minkä takia yhä useampi vain siirtyy pc:lle pelaamaan.

Tästä kertoo paljon että vaikka konsolit ovat huippusuosittuja (PS4 20+ miljoonaa), niin kaikki e-sports pelit pelataan pc:llä.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

Tästä kertoo paljon että vaikka konsolit ovat huippusuosittuja (PS4 20+ miljoonaa), niin kaikki e-sports pelit pelataan pc:llä.

Tähän taitaa kuitenkin syyt olla jotain muuta kuin taidon tarve pelissä :)
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

Tästä kertoo paljon että vaikka konsolit ovat huippusuosittuja (PS4 20+ miljoonaa), niin kaikki e-sports pelit pelataan pc:llä.

Umm.. Mites sitten Halo ja Advanced Warfare esimerkiksi?

Pelistä voin sanoa että Hardline on teknisesti huomattavasti toimivampi julkaisu konsoleilla kuin sen edeltäjä BF4. Ruudunpäivitys rullaa todella nätisti ja eroa ei taida hirveästi olla PC version kanssa, lähinnä tuo resoluutio. Myös moninpeli on maistunut erittäin hyvältä toistaiseksi - uudet pelimoodit tuovat sopivasti vaihtelua, ja itselläni ainakin hauskempaa kuin BF4:sen parissa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

[video=youtube;n1XuwnpkDTc]https://www.youtube.com/watch?v=n1XuwnpkDTc[/video]:D

Pahentaneet vanhoja virheitään entisestään. GG EA

Ihan hyvä vaan että on noin. Sen voi sitten jokainen ottaa pois päältä jos haluaa.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

Ihan hyvä vaan että on noin. Sen voi sitten jokainen ottaa pois päältä jos haluaa.

Muttakun cqc tilanteissa häviät sitten näille l1r1 rämpyttelijöille kun otat sen pois päältä. Tai tuossa tilanteessa näköjään kaikilta matkoilta häviät niille. Vaikka itse sen tulen ottamaan pois päältä, sillä bf4 tähtääminen maistui paljon paremmin kun tuo snap aim on pois päältä, tarjoaa se siltikin turhan suuren edun sitä käyttäville. Mikä vika oli bf3 aikasessa aim assistissa, jotta siitä piti tehdä kaikkivoipa autoaim? Toki Pekka Perushermanni saa "onnistumisen tunteensa" mutta mites pelaajat jotka haluavat pelata peliä itse? Sillä jo bf4 autoaim mahdollistaa niin suuret aim abuse festit että turha siinä on lähteä kilpailemaan kenenkään kanssa joka osaa hakata tähtäys ja ampuma näppäintä vauhdilla vuorotellen.

Toki asetuksen saa itseltä pois päältä, mutta jos tuota asetusta ei servu tasolla saa pois päältä niin asetuksen olemassaolon tärkeydestä voidaan olla montaa mieltä. Toki saahan sen serveriltä pois päältä, ainakin bf4, mutta silloin serveri muuttuu rankediksi ja sinne porukan saaminen 1000 kertaa vaikeammaksi. Tuon auto aimin takia kovimmat suomalaisista konsoleilla ennen pelanneet kilpapelaajat ovat siirtyneet yksitellen pc puolelle. Toisena syynä on toki ea:n haluttomuus lyödä pingi rajoja konsoliservereille, mutta tuo autoaimi on yksi todella painava syy. Ja puhun koko ajan auto aimista, sillä sitä se on, aim assist vain hidastaisi tähätimen liikettä kohdalla ollesseen, se ei liimaisi tähätintä vihuun monen metrin päästä kuin taikaiskusta
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

Ihan hyvä vaan että on noin. Sen voi sitten jokainen ottaa pois päältä jos haluaa.

WTF? Miksi kukaan antaisi tasoitusta ottamalla sen pois päältä??? Onhan tuo nyt oikeasti aivan perseestä.

Pelejä helpotetaan koko ajan lisää ja lisää mikä on täysin naurettavaa ja turhauttavaa. Hakeutuva roska lisäytyy ja AUTO-AIM (ei aim-assist) pahenee osa osalta. Kohta ollaan oikeasti siinä tilanteessa että niille nopoille vuorilla tulee ne hakeutuvat luodit niihin torrakoihin jotta ne saisi kolme tappoa kahen sijaan sieltä kilometrin päästä.

Odotan mielenkiinnolla missä tulee menemään se raja jossa tämän sarjan kanssa se oppimiskäyrän loiventaminen ja yritys pelaajien tasapäistämiseen loppuu.

Eikö se olisi oikeasti kiva saada niitä onnistumisia ihan itse tähtäämällä, oppimalla ja tekemällä Eikä niin että kone tekee puolet suorituksesta.

BF4:n inffeilykin on konsoleilla niin syöpäistä toimintaa ettei hermo tahdo kestää ja sama meno näköjään jatkuu...
 
Ylös Bottom