Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Hardline

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juhana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

Onhan niitä tehdasympäristöjä ennenkin nähty. Tämähän on tietysti yömappina vähän synkkä, mutta onneksi pelistä löytyy muutoin väriä. :)

Poikkeus vahvistaa säännön. Hyvä olla kans vähän erilaisuutta, mulle ei toi Hollywood heights jotenki ole (vielä) uponnut. Muuten mapit on ihan hyviä perus BF ratoja. :)
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

[video=youtube;yKEZn9hLMiI]https://www.youtube.com/watch?v=yKEZn9hLMiI[/video]
Mahtavaa, vielä kun olisi 64 pelaajan sohva moodi jossa vaan ajateen tuolla ja yritetään ampui toisia sohva ajajia. Ennakkotilaisin pelin tuhannen hypen voimalla :D
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

Sohva [emoji2][emoji106] Tämäkö on sitä porukan kaipaamaa huumoria? Kelpaa mulle :)
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

FPS "Stressitesti". Oletettavasti Xboxin puolella. 60FPS silloin kun ei ole sotatilanne päällä. Muuten pysyy tuossa +50FPS paikkeilla.


[video=youtube;rEUsatHxBSU]https://www.youtube.com/watch?v=rEUsatHxBSU[/video]
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

Yksinpelin prologi ja ensimmäinen kappale jättivät ihan positiivisen fiiliksen. Vaikka rosvot ja poliisit -teemasta on varmaan nähty kaikki variaatiot, tuossa tarinassa oli hyvää otetta. Toivottavasti jatkossa ei mennä ihan älyttömän tiukassa putkessa.

Moninpeli oli myös hauskaa, mutta onhan se rehellisyyden nimissä sanottava, ettei tämä nyt ihan perus-bäfää ole. Pelifiilis oli jossain CoDin ja Battlefieldin välimaastossa. Kaikki kulkuvälineet tuntuivat jotenkin turhanpäiväisiltä. Toisaalta kerättyyn valuuttaan perustuva välineiden availu miellytti kovasti, koska se helpottaa peliin sisään pääsemistä.

Peli pyöri Boxilla sulavasti muutamaa nykäisyä lukuunottamatta, eikä ole lähelläkään BF4:n katastrofia julkaisun aikaan.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

Suoraa pelikuvaa löytyy Live from PlayStationin välittämänä PS4-versiosta. Onnekkaat saaneet pelinsä etuajassa. Pääsee näkemään tarinapuolta, josta voi vielä löytyä se viimeinen sinetti ostopäätökselle.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

Suoraa pelikuvaa löytyy Live from PlayStationin välittämänä PS4-versiosta. Onnekkaat saaneet pelinsä etuajassa. Pääsee näkemään tarinapuolta, josta voi vielä löytyä se viimeinen sinetti ostopäätökselle.

Joko on Nisu muodostanut sellaisen kokonaiskuvan pelistä, että ostopäätös olisi tehty?
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

Tätä nyt EA Accessin kautta pelannut ja ihan ok vaikuttaa. Mapit ny on sekasia, niin niistä ei kyllä viä osaa sanoo mitään. Tämäkin toki paranee kun niitä oppii tunteen, niin helpottaa peliä kummasti. Ostoon menee, mutta kylläkin PS4:lle. Opetellaan nyt mappeja Onella se 10h ilmatteeksi :)
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

Joko on Nisu muodostanut sellaisen kokonaiskuvan pelistä, että ostopäätös olisi tehty?

Liipaisimen alla on jo useasti ollut, mutta ei. Tässä ei ole tullut vielä vakuuttuneeksi kantaako mielenkiinto ensimmäisen viikon yli. Periaatteessa tilausta on uudelle räiskinnälle ja kummoisia näyttöjä ei tarvitsisi edes antaa ostopäätökselle. Tässä ihmetteleekin sitä, miten näin vahvan brändin tuote ei sitä ole jo tehnyt?

Tykkään peitteisistä metsämaisemista, korkeuserojen ja vesistöjen äärellä. Tästä nämä peruselementit puuttuvat, tai sitä on vain nimeksi. Pelkistettyä teollisuus- ja kaupunkikuvaa. Sitten on tämä kaahailu, joka ei koskaan ole osunut omaan pelityyliin. Joku tulee ja ajaa vain yli. Lisäksi vielä nämä massiiviset kentät, jotka turhauttavat jo näin sivusta peliä seuratessa. Toimintaa on siellä täällä ja osa kohteista vielä jatkuvasti liikkeellä. Alkaa veteraanin polvet väsyä tuossa maratonissa. Suuri pelaajamäärä hukkuu tuonne helposti.

Mikään ei ole pelatessa niin hienoa kuin yhdessä toteutettavat operaatiot. Miten tämä tulee onnistumaan randomien kanssa hyvin tiimiorientoiduissa pelimuodoissa? Perinteinen Rush ja Conquest ei paljoa kommunikointia vaadi kun muuttujia ei ole liikaa. Mainion idean sisältävä Evolve jäi tästä syystä hankkimatta. Liian iso riski ettei jengi hoida tonttiaan.

Kaiken kruunaa hintalappu, joka näin riskaabelilla avauksella on rohkeasti täydet ja vähän päälle.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

Nyt 2h pelanneena, niin kyllä tämä vaatii ilmanmuuta oman squadin jossa puheyhteys, ilman tätä ei kyllä oikeen maistu. Betassa oli ja peli toimi ihan erilailla.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

^ Kuka haluaa pelata randomien kanssa :) Hyvistä randomtyypeistä tehdään frendejä jos ei niitä valmiiksi löydy.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

Sen takia koska aikas isoo prosenttia (mutua) ei tippaakaan kiinnosta olla kenenkään kanssa puheyhteydessä. Pelit kyllä paranaa paljon jos olis.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

Sen takia koska aikas isoo prosenttia (mutua) ei tippaakaan kiinnosta olla kenenkään kanssa puheyhteydessä. Pelit kyllä paranaa paljon jos olis.
Ei se samassa porukassa pelaaminen aina tarkota että tarviis mikin. Meilläkin oli bf3 aikana yks tyyppi kauan aikaa vakiporukassa mukana vaikka ei puhua pukahtanut
 
Vastaus: Battlefield: Hardline [19.03.2015]

Sen takia koska aikas isoo prosenttia (mutua) ei tippaakaan kiinnosta olla kenenkään kanssa puheyhteydessä. Pelit kyllä paranaa paljon jos olis.

Ei ole välttämättä kiinnostuksesta kysymys. Usein kysymys on olosuhteiden pakosta. Omalla kohdalla pelaaminen ajoittuu usein iltamyöhään kun muu perhe nukkuu ja koska en omaa äänieristettyä pelihuonetta, mikrofonin käyttö on harmittavasti aika minimissä..
 
Ylös Bottom