Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Hardline

Vastaus: Battlefield: Hardline - Pollet ja rollet sinkohippasilla

Tästä lisää varoitusta multiplayerin osista:

 
Vastaus: Battlefield: Hardline - Pollet ja rollet sinkohippasilla


Ohhoh :)

Omasta pelimausta löytyi juurikin Hardlinen mentävä aukko, ihan siitä CODin ja BF4:sen välistä. Hotwire on kaikkien muidenkin pelimuotojen ohella varsin hauskaa räimettä. Ja omaan silmään peli kyllä näyttää ihan hyvältä. Mutta nämähän ovat makuasioita.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline - Pollet ja rollet sinkohippasilla

Ohhoh :)

Omasta pelimausta löytyi juurikin Hardlinen mentävä aukko, ihan siitä CODin ja BF4:sen välistä. Hotwire on kaikkien muidenkin pelimuotojen ohella varsin hauskaa räimettä. Ja omaan silmään peli kyllä näyttää ihan hyvältä. Mutta nämähän ovat makuasioita.

Sama täällä. Ja 5v5-pelimuotoja ilman respaa ei ole koskaan liikaa tässä maailmassa. BF4 on parempi "sotasimu", COD on varmaan parempi refleksihippa (en tiedä koska ne eivät kiinnosta) mutta kyllä tämä minulle maistuu varsin hyvin. Etenkin oman squadin kanssa ne 5v5:set.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline - Pollet ja rollet sinkohippasilla

Ohhoh :)

Omasta pelimausta löytyi juurikin Hardlinen mentävä aukko, ihan siitä CODin ja BF4:sen välistä. Hotwire on kaikkien muidenkin pelimuotojen ohella varsin hauskaa räimettä. Ja omaan silmään peli kyllä näyttää ihan hyvältä. Mutta nämähän ovat makuasioita.


Oon kanssas samoilla linjoilla oon molemmista peleistä aina pitänyt, mutta tällänen välimalli iskee itseen kovempaa kuin codi tai perus bäfä. Sitten mitä tähtäykseen tulee ni se on sitä mitä tämän genren peleissä konsoleilla yleensäkkin. Täysin asiansa ajava ainakin minulle. Ainahan se voisi parempikin olla tietysti . Ja jos tän genren peleistä haluu kaiken irti niin sitten varmaan kannattaa suosiolla ostaa pelit pclle.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline - Pollet ja rollet sinkohippasilla

Itse kyllä näklbään vähemmistön kanssa samaa mieltä, sillä tälläinen räime maistuu välillä oikein mainiosti. Codit eivät ole ikinä napannut ja bf3 tulikin sitten hinkattua aivan liikaakin. Bf4 taas ei ikinä iskenyt samallalailla kuin kaksi edeltäjäänsä, vaan peli tuntuu painottavan liikaa vehicleihin, sekä pelissä muutenkin oleva fiilis että siinä on yritetty ängätä kaikki fps pelien "hienot" jutut mukaan.

Hl tuntuu mukavalta vaihtelulta, joten vähän harmittaakin että pelin nimi on battlefield. Sillä jos kyseessä olisi uusi ip, peli ei olisi saanut näin kovia haukkuja koska se ei yrittäisi nojata tunnetun pelisarjan nimeen. Pelaajat tuntuvat vain olevan niin kaavoihinsa kangistuneita, että tietyn pelisarjan kuuluu olla tämmöinen ja joka osassa tulee olla uudistuksia, mutta samalla niis uudistuksista valitetaan
 
Vastaus: Battlefield: Hardline - Pollet ja rollet sinkohippasilla

Sitten mitä tähtäykseen tulee ni se on sitä mitä tämän genren peleissä konsoleilla yleensäkkin.

Tähtäyksen voi myös hoitaa niin, että siinä olisi jokin järki. Nyt tähtäämisestä menee kokonaan pointti eikä ampuminen perustu yhtään mihinkään, koska pelissä on auto aim.
Killzonessa ei ollut mitään apuja, ei siis mitään apuja käytössä ja tuota pelasi paljon mielummin sekä tähtääminen oli loogista sekä yksi osa pelin "osaamista".
CODikin hoitaa tuon paremmin vaikka tähtäyksessä on kyllä avustus, mutta ei mikään hemmetin lukitus. Codin hektiseen sohintaan konsolilla tuo avustus käy ja siitäkin huolimatta sun pitää osata tähdätä nopeasti tattia liikuttamalla siihen suuntaan missä ammuttava hahmo on. Ilman mitään avustusta oleva tähtäys olisi käynyt Hardlineen parhaiten, koska tuossa on haluttu pitää liikkumisen raskaus mukana joten herkempi deadzonetta oleva ohjaus ilman avustusta olisi ollut paras valinta. Sellainen ohjaus kuin se oli Killzonessa. En itse ainakaan saa mitään kiksejä siitä, että peli hoitaa tähtäämisen puolestani. Paras on se kun olin ovensuussa ja joku juoksi sisään niin Naps ristikkö ylös ja nappi pohjaan ilman, että toiseen tattiin tarvi koskea koska tähtäin oli lukittuna pelin puolesta kohteeseen.

Ja jos tän genren peleistä haluu kaiken irti niin sitten varmaan kannattaa suosiolla ostaa pelit pclle.

Peli vaikutti Betassa niin kämäselle, että ajattelin jotta ehkä sitä voisi konsolilla jaksaa huvikseen pelailla, mutta ei. Tiesin jo silloin ettei ole mitään järkeä hommata Hardlineä PC:lle.
Ja onneksi en ostanut tätä PC:lle, koska en olisi voinut viedä peliä vaihtoon ja PC:llä olisi mennyt viimeinenkin usko Battlefieldiin.
Nyt pitää vaan nopeasti yrittää unohtaa koko kokemus ja olla niin kuin en olisi koskaan Hardlineä edes pelannutkaan.


Pelaan räiskintöjä konsolilla ja PC:lla. Konsolilla pelaamisessa ei minulla ole mitään ongelmaa jos peli on sellainen, että sitä viitsii pelata.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline - Pollet ja rollet sinkohippasilla

Tähtäyksen voi myös hoitaa niin, että siinä olisi jokin järki. Nyt tähtäämisestä menee kokonaan pointti eikä ampuminen perustu yhtään mihinkään, koska pelissä on auto aim.
Killzonessa ei ollut mitään apuja, ei siis mitään apuja käytössä ja tuota pelasi paljon mielummin sekä tähtääminen oli loogista sekä yksi osa pelin "osaamista".
CODikin hoitaa tuon paremmin vaikka tähtäyksessä on kyllä avustus, mutta ei mikään hemmetin lukitus. Codin hektiseen sohintaan konsolilla tuo avustus käy ja siitäkin huolimatta sun pitää osata tähdätä nopeasti tattia liikuttamalla siihen suuntaan missä ammuttava hahmo on. Ilman mitään avustusta oleva tähtäys olisi käynyt Hardlineen parhaiten, koska tuossa on haluttu pitää liikkumisen raskaus mukana joten herkempi deadzonetta oleva ohjaus ilman avustusta olisi ollut paras valinta. Sellainen ohjaus kuin se oli Killzonessa. En itse ainakaan saa mitään kiksejä siitä, että peli hoitaa tähtäämisen puolestani. Paras on se kun olin ovensuussa ja joku juoksi sisään niin Naps ristikkö ylös ja nappi pohjaan ilman, että toiseen tattiin tarvi koskea koska tähtäin oli lukittuna pelin puolesta kohteeseen.

Näistä asioista on väitelty niin kauan kuin muistan kyseisen genren peleissä. Suurimmasta osasta saa auto aimin tai assistin pois päältä jos haluaa. Eikös tästäkin saa. Itse olen sitä mieltä konsoleilla on ihan ok olla aim assist. Täytyyhän casual pelaajienkin saada jotenkin nauttia peleistä ja päästä helpommin peliin sisään. Ei kaikki jaksa pelata perse hiessä montaa tuntia päivässä, että oppisi ampumaan ilman apuja. Itse tosin jaksan. Olisi tietysti ihan fiksua jaotella aim assistin käyttäjät ja ilman pelaavat omille servereilleen. Esimerkiksi hardcore servereillä aim assist voisi olla poissa päältä.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline - Pollet ja rollet sinkohippasilla

Täytyyhän casual pelaajienkin saada jotenkin nauttia peleistä ja päästä helpommin peliin sisään

Eikä tarvi.

Casuaalit voi pelata ipadillään candy crushia. Jos ostaa battlefieldin tapaisen pelin itselleen ei voi olla niin casuaali ettei osaisi yhtään pelata ilman auto aimia.
Jos on niin sitten pitää vaan toimia maalitauluna kentällä ja koittaa tehdä jotain muuta hyödyllistä. "kunhan kaikilla vaan olisi kivaa" asenne on raivostuttava nykyajan peleissä.
Kaikilla ei vaan voi olla kivaa... No nyt mulla ei ole kivaa bäfän kanssa ja olen ihan ok sen suhteen. Siinähän adhd - casuaalit sohivat toisiaan auto aimin kanssa.

Harmittaa vaan bäfän puolesta kun sen nimellä on yritetty tehdä räiskintää kaikille. Kiitos EA.
Onneksi voin sanoa, että "mä pelasin bäfää ennen kuin se oli edes cool". :D
 
Vastaus: Battlefield: Hardline - Pollet ja rollet sinkohippasilla

Eikä tarvi.

Casuaalit voi pelata ipadillään candy crushia. Jos ostaa battlefieldin tapaisen pelin itselleen ei voi olla niin casuaali ettei osaisi yhtään pelata ilman auto aimia.
Jos on niin sitten pitää vaan toimia maalitauluna kentällä ja koittaa tehdä jotain muuta hyödyllistä. "kunhan kaikilla vaan olisi kivaa" asenne on raivostuttava nykyajan peleissä.
Kaikilla ei vaan voi olla kivaa... No nyt mulla ei ole kivaa bäfän kanssa ja olen ihan ok sen suhteen. Siinähän adhd - casuaalit sohivat toisiaan auto aimin kanssa.

Harmittaa vaan bäfän puolesta kun sen nimellä on yritetty tehdä räiskintää kaikille. Kiitos EA.
Onneksi voin sanoa, että "mä pelasin bäfää ennen kuin se oli edes cool". :D

Mutta bäfähän on aina ollut cool!! :cool:Nykypäivän trendi vaan on se että tahkotaan maksimi rahasummat ja sillon on pakko koittaa miellyttää kaikkia. Siksi liputtaisinkin sen puolesta, että olisi erilaisille pelaajille tarkoitettuja servuja jokainen voi sit nauttia tyylillään. Itse en jaksa nykyään näitä niin hampaat irvessä vetää, että suuremmin välittäisin jos siellä joitakin noobeja roikkuu seassa. Kyllä sieltä silti yleensä ne parhaat pelaajat helposti erottuvat. Olen myös sitä mieltä, että jos nämä pelit alkaa mennä totiseksi konsoli on aivan väärä laite siihen.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline - Pollet ja rollet sinkohippasilla

Ei hyvää päivää :p:D:eek:;)

Pakko JIZ:iä on kompata. Auto-aim pitäisi tiputtaa kaikista peleistä pois. Ihan turhaan pelintekijät yrittävät tasottaa leikkikenttää eri pelaajien kesken, jotta kaikki saavat onnistumisen tunteita pelatessa.
Konsoleilla oleva Auto-aim on kieltämättä tässä pelissä vahva, mutta ei pilaa ihan mahdottomasti peliä.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline - Pollet ja rollet sinkohippasilla

Mutta bäfähän on aina ollut cool!! :cool:Nykypäivän trendi vaan on se että tahkotaan maksimi rahasummat ja sillon on pakko koittaa miellyttää kaikkia. Siksi liputtaisinkin sen puolesta, että olisi erilaisille pelaajille tarkoitettuja servuja jokainen voi sit nauttia tyylillään. Itse en jaksa nykyään näitä niin hampaat irvessä vetää, että suuremmin välittäisin jos siellä joitakin noobeja roikkuu seassa. Kyllä sieltä silti yleensä ne parhaat pelaajat helposti erottuvat. Olen myös sitä mieltä, että jos nämä pelit alkaa mennä totiseksi konsoli on aivan väärä laite siihen.

Siksipä ostinkin tämän konsolille, koska en halunnut pelata "totisesti" niin kuin yleensä bäfää pelaan. Petyin silti, koska kuvittelin pelin riittävän edes tuohon hauskanpitoon... Ei riittänyt.
Eikä muakaan nopat tuolla kentällä haittaa, mutta tuo toteutettu ohjaus ja tähtäys kyllä tappoi minulta sen vähäisenkin ilon mitä Hardlinestä olisi voinut irrota. Lähti vuan tuo juttu sitten hieman rönsyilemään ja sillä kirjoittelin jos joku miettii syitä miksi ei ostaisi.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline - Pollet ja rollet sinkohippasilla

Ei hyvää päivää :p:D:eek:;)

No mikä tossa oli hauskaa?

Jos sulla on konsoli ja osaat pitää ohjainta kädessä ja olet ostanut räiskinnän niin et varmasti ole niin kasuaali pelaaja etteikö se tähtäin edes joskus osuisi sinne minne tarkoitat.
Noissa peleissä on pikkuisen muitakin muuttujia mitkä pitää hallita kuin pelkästään se tähtääminen, joten peli ei todellakaan ole mikään "kasuaali" peli. Kyllä pelkästään kaikki muut peliin liittyvät ominaisuudet karistaa ne pelaajat pois jotka tarvii AUTO AIMIN pelatakseen. Miksi edes toteuttaa tähtäys näin ja kosiskella sellaisi pelaajia jotka tuon tarvii, koska pelin muut ominaisuudet ei ole karsittu ja helpotettu ipad - pelaajan tasolle.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline - Pollet ja rollet sinkohippasilla

Jiz +1

Joku raja tähän tasapäistämiseen pitäisi tulla jo pikku-hiljaa... Varsinkaan kun lopulta ne ei juurikaan toimi vaan ne +1000h pelaavat ja muuten lahjakkaammat löytää jokatapauksessa ne keinot painaa sitä sunnuntai-pelaajaa kakkoseen. Kun yritetään liikaa tasapäistää pilataan vaan lopulta koko pelin ydin.

Lopulta ne sarjaan perehtyneet ja sitä rakastaneet vaihtaa sarjaa tai painuu terasille koska heiltä tapetaan tasapäistämisellä intohimo peliä kohtaan ja he kokevat että kärsivät vääryyttää.

Esimerkiksi käy hyvin lentolaitteet BF4:ssa. Miksi sellaisella joka ei saa kopua ehjänä ekalle lipulle asti pitäisi olla sellainen voima käytössä jolla saa sen homman opetelleen suljettua koko eräksi baseen sen jälkeen kun vetää hiekat pimppiin muutaman kuoleman jälkeen? Kun vaikeutetaan tiettyjä asioita jotta saadaan etua pois niiltä nolife pelaajilta niin samalla tehdään se sama ominaisuus lähes mahdottomaksi opetella niille uusille pelaajille jotka ehkä haluaisivat opetella sen laitteen käyttöä.

Kun lopulta kyse on vain siitä että JOS jokainen opettelisi edes välttävästi pelaamaan joka kitillä ja laitteella niin näitä nopoystävällisiä laitteita ei tarvittaisi. Sillä jokainen joka osaa käyttää kaikkia laitteita löytää miljoona muuta miehekkäämpää tapaa hoitaa se homma sillä silloin tietää myös noitten laitteiden heikkoudet.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline - Pollet ja rollet sinkohippasilla

On tossa jizin avautumisessa tosin ihan asiaakin. Tässä pelissä on aika vahva aim assist tiedoksi niille joita se ahdistaa. Ja se olisi periaatteessa ihan reilua, että sellaista ei olisi kenelläkään jos halutaan saada sillä eroja pelaajien välille. Tai sitten pelaajat olisi jaoteltu eriservereille sen mukaan käyttääkö sitä vai ei. Tosin omaan pelinautintooni se ei vaikuta vaikka sellainen tässä on ja joku 8 kesäinen muksu ampuu satunnaisesti mua sen takia nokkaan . Mutta omalta osalta asia jää tähän. Pointtini oli alunperinkin se, että se ei pilaa mielestäni peliä.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline - Pollet ja rollet sinkohippasilla

Mun näkemys tähän asiaan on se että nää avustukset kuuluu konsoleilla fps peleihin. Niitä on lähes jokaisessa fps pelissä. Killzone voi olla poikkeus, mutta se on todella hidastempoinen peli. Se ei tunnu haittaavan CoD skenessä ammattilaisia, eikä se haittaa itseäni tippaakaan Hardlinessä. Controlleri tulee aina olemaan huonompi kuin hiiri mitä tulee tarkkuuteen fps peleissä, ja siksi näihin on rakennettu erinäisiä avustuksia.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline - Pollet ja rollet sinkohippasilla

Juu jonkun näkösiä avustuksia varmasti on jatkossakin mutta kyse on kuinka vahvoja.

BF3:ssa oli vielä suht siedettävä joka silti sekin mahdollisti väärinkäytökset. Nyt aletaan olla jo GTA-tasolla tuon assistin kanssa ja sellainen ei enään kuulu tähän pelisarjaan...
 
Vastaus: Battlefield: Hardline - Pollet ja rollet sinkohippasilla

Toivotaan että ne tuunaa sitä assistia vähän vähemmälle.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline - Pollet ja rollet sinkohippasilla

Taidan olla jotenkin outo, kun sen kummempaa aim assistia en ole huomannut kuin muissakaan bäföissä. Esimerkiksi haulikolla pelatessa tulee kyllä huteja rutkasti ja kyseisellä pyssyllähän se tietää varmaa kuolemaa. Saisi olla mun taidoille ilmeisesti vahvempikin avustin. :p

Sinänsä näkisin aivan mahdollisena, että tulevaisuudessa esim. hc-servut olisi ilman aim-assistia. Nyt kun niissä on sama hp, sillä tehtäisiin mukavasti eroa normiin. Olisi sitten jokaiselle jotakin!
 
Vastaus: Battlefield: Hardline - Pollet ja rollet sinkohippasilla

Taidan olla jotenkin outo, kun sen kummempaa aim assistia en ole huomannut kuin muissakaan bäföissä. Esimerkiksi haulikolla pelatessa tulee kyllä huteja rutkasti ja kyseisellä pyssyllähän se tietää varmaa kuolemaa. Saisi olla mun taidoille ilmeisesti vahvempikin avustin. :p

Sinänsä näkisin aivan mahdollisena, että tulevaisuudessa esim. hc-servut olisi ilman aim-assistia. Nyt kun niissä on sama hp, sillä tehtäisiin mukavasti eroa normiin. Olisi sitten jokaiselle jotakin!

Mutta kun osa HC-pelaajista on luullut aina ettei siellä ole aim-assistia... :D Onhan se "HC"...

Tosiasiassa HC.ssa on paljon heikomman tähtäystaidon omaavaa porukkaa joka pelaa siellä osittain helpompien tappojen takia vaikkei ne sitä myönnäkkään ja tästäkin kommentista nousee mekkala...

Ehkä kuitenkin olisi parempi että normista pudotetaan aim-assist pois ja jätetään se HC:n puolelle... ;)
 
Ylös Bottom