Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Hardline

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juhana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield: Hardline - Pollet ja rollet sinkohippasilla

Mutta kun osa HC-pelaajista on luullut aina ettei siellä ole aim-assistia... :D Onhan se "HC"...

Tosiasiassa HC.ssa on paljon heikomman tähtäystaidon omaavaa porukkaa joka pelaa siellä osittain helpompien tappojen takia vaikkei ne sitä myönnäkkään ja tästäkin kommentista nousee mekkala...

Ehkä kuitenkin olisi parempi että normista pudotetaan aim-assist pois ja jätetään se HC:n puolelle... ;)
Noh noh jamppi, eipäs provota porukkaa tahallaan. Kyllä ton aim assistin joutas ainakin heikontaa huomattavasti, sillä tällä hetkellä sitä ei ole mitään järkeä täs ottaa pois kun vastustaja saa siitä niin suuren edun. Bf4 snap aimin pois ottaminen jopa helpottaa pelaamista, mutta tässä tulee vain turpaan itselle kun vihulla se kuitenkin on päällä
 
Vastaus: Battlefield: Hardline - Pollet ja rollet sinkohippasilla

Mutta kun osa HC-pelaajista on luullut aina ettei siellä ole aim-assistia... :D Onhan se "HC"...

Tosiasiassa HC.ssa on paljon heikomman tähtäystaidon omaavaa porukkaa joka pelaa siellä osittain helpompien tappojen takia vaikkei ne sitä myönnäkkään ja tästäkin kommentista nousee mekkala...

Ehkä kuitenkin olisi parempi että normista pudotetaan aim-assist pois ja jätetään se HC:n puolelle... ;)
Ainakin BF4:sessa ite pärjään paremmin HC servuilla ku saa helpommin tapettuu porukkaa ja voi rauhassa camppia ku ei ilmesty sitä tonttulakkia pään päälle jos joku yrittää spotata.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline - Pollet ja rollet sinkohippasilla

Itse tulee otettua aina kaikki tähtäysavut pois, ja niin tässäkin pelissä. Olisihan se mukavaa, että olisi mahdollista pelata servuilla, joilla ei ole muillakaan mitään apuja.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline - Pollet ja rollet sinkohippasilla

Mun näkemys tähän asiaan on se että nää avustukset kuuluu konsoleilla fps peleihin.

Tämä on hyvin jännä fakta että PS2 puolen shoottereista sitä ei löytynyt. Ja siellä ne tasoerot oli nähtävissä paremmin ja tuntuu että pelit muutenkin oli "kilpailullisempia" silloin ennen. Ilmeisesti viime genressä ne pari ensimmäistä peliä päätti kokeilla asiaa ja siitä se ajatus sitten lähti lisätä se jokaiseen peliin. Mistä lie johtunut... :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield: Hardline - Pollet ja rollet sinkohippasilla

PS2 puolen shoottereista sitä ei löytynyt. Ja siellä ne tasoerot oli nähtävissä paremmin ja tuntuu että pelit muutenkin oli "kilpailullisempia" silloin ennen.

Niihin PS2 fps shoottereihin ei varmaan kuulunut nopeatempoiset 1080p 60fps pelit ;)
 
Vastaus: Battlefield: Hardline - Pollet ja rollet sinkohippasilla

Kyllähän tuon Angry Joen arvostelun jälkeen voi taas onnitella itseään, kun rahat säästyi. Emäntä sai paikalliseen Anttilaan sen 30 % alennuskupongin, jolla tämän olisi siis saanut hieman alle 42 euron, mutta kyllähän tuon aika syvällisenkin arvioinnin(joka toisaalta on vain yksi mielipide) jälkeen voi todeta, että jos jossain vaiheessa tekee mieli BäFää, niin eiköhän se ole BF 4 sitten.

Hyvä toisaalta niille, jotka Hardlinesta tykkäävät ja se jaksaa viihdyttää, mutta kyllähän tuo Angry Joe aika hyvin kuvasi, miksi jättää tämä tuotos kauppaan.

[video=youtube;ztZDVr3mZzg]https://www.youtube.com/watch?v=ztZDVr3mZzg[/video]
 
Vastaus: Battlefield: Hardline - Pollet ja rollet sinkohippasilla

Niihin PS2 fps shoottereihin ei varmaan kuulunut nopeatempoiset 1080p 60fps pelit ;)

Ööööö... Ensinnäkään tuota 1080p.tä ei ole vieläkään konsoleilla Battlefieldissä... Toiseksi miten tämä liittyy asiaan mitenkään? Ilman assistia tai pienemmällä assistilla osa pystyisi silti pelaamaan nopeatempoista run & gun peliä (itseasiassa paljon helpommin koska auto-aim ei hoitaisi nopojen tähtäystä) Ne taas joilla ei näppäryys riitä nopeaan peliin pelaisivat rauhallisemmalla tyylillä. Kukin kykyjensä mukaan...
 
Vastaus: Battlefield: Hardline - Pollet ja rollet sinkohippasilla

Ööööö... Ensinnäkään tuota 1080p.tä ei ole vieläkään konsoleilla Battlefieldissä... Toiseksi miten tämä liittyy asiaan mitenkään?

Viittasin äskeisessä kommentissa erityisesti Advanced Warfareen ja Exo hyppyihin jne. Kyllähän tuo nopeampi ruudunpäivitys ja tarkempi resoluutio vaatii tarkemman tähtäyksen pelaajalta.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline - Pollet ja rollet sinkohippasilla

Viittasin äskeisessä kommentissa erityisesti Advanced Warfareen ja Exo hyppyihin jne. Kyllähän tuo nopeampi ruudunpäivitys ja tarkempi resoluutio vaatii tarkemman tähtäyksen pelaajalta.
Tiiätköhän itekkään mitä mahat selittää? Resoluutiolöa ei oo mitään tekemistä tähtäämisen vaadittavan tarlkuuden kanssa, samanlaiset hitboxit siellä on jokatapauksessa. Ja nimenomaan nopeampi ruudunpäivitys saa aikaan tarkemman tähtäyksen vrt. esim 30fps.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline - Pollet ja rollet sinkohippasilla

Voi olla ettei resoluutiolla ole käytännön merkitystä tarkkuuden kannalta, mutta kyllähän tuo ruudunpäivitys varmasti vaikuttaa asiaan kun input lag vähenee ja reaktio nopeus lisääntyy.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline - Pollet ja rollet sinkohippasilla

Viittasin äskeisessä kommentissa erityisesti Advanced Warfareen ja Exo hyppyihin jne. Kyllähän tuo nopeampi ruudunpäivitys ja tarkempi resoluutio vaatii tarkemman tähtäyksen pelaajalta.

Allekirjoittanutta ei kiinnosta latin vertaa miten CoD:n puolella asiat hoidetaan. Se on mulle aivan sama vaikka siellä ammuttais hakeutuvia dildoja lehmällä ratsastaen. Siihen on syynsä miksen kuulu kyseisen sarjan faneihin, en silti vaadi siihen peli-sarjaan muutoksia omien mieltymysteni pohjalta.

Mutta tavallaan olet ongelman ytimessä. EA kun haluaa helpottaa ja madaltaa oppimiskäyrää Battlefieldissä kilpaillakseen CoD:n kanssa myyntiluvuissa. Tämä jos mikä korpeaa sarjan veteraaneja jotka aikanaan ovat valinneet leirinsä ja mahdollistaneet sarjan jatkumisen ja kehittymisen. Suunnasta voidaan taas olla montaa mieltä onko se oikea...
 
Vastaus: Battlefield: Hardline - Pollet ja rollet sinkohippasilla

Mutta tavallaan olet ongelman ytimessä. EA kun haluaa helpottaa ja madaltaa oppimiskäyrää Battlefieldissä kilpaillakseen CoD:n kanssa myyntiluvuissa. Tämä jos mikä korpeaa sarjan veteraaneja jotka aikanaan ovat valinneet leirinsä ja mahdollistaneet sarjan jatkumisen ja kehittymisen. Suunnasta voidaan taas olla montaa mieltä onko se oikea...

Mun mielestä Hardlineä kannattaa ajatella pelinä joka ei oikeastaan edes ole Battlefield. Eri studion tekemä, peli joka on Battlefieldin, CoD:in ja GTA:n välissä. Sen vuoksi tämä on myös ensimmäinen "Battlefield" joka minuun iski.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline - Pollet ja rollet sinkohippasilla

Kun tämä olisikin vain Hardlinen ongelma... Valitettavasti tämä on vain copy paste pienin viilauksin BF4:sta...
 
Vastaus: Battlefield: Hardline - Pollet ja rollet sinkohippasilla

Niihin PS2 fps shoottereihin ei varmaan kuulunut nopeatempoiset 1080p 60fps pelit ;)

Joopasen joo, eiku vaan onnee ja menestystä! :rolleyes:

PS3/360 peleissähän tuo 1080p ja 60fps:hän olikin kaikissa (oon selkeästi unohtanut tämän). Näissä edellä mainittujen konsoleiden peleissä kuitenkin tuo autoaim yleistyi (lue: tuli jokaiseen peliin), eli mitä tekemistä 60fps:llä tai resolla on autoaimin kanssa? Mutta eipä mulla muuta, hyvä että 1080p ja 60fps peleissä on se autoaim. Kun se pädillä pelaaminen selkeesti "tarvitsee" sen autoaimin *winkwinkhymiötähän*.

edit: Toisaalta taidat olla sama jamppa joka pari sivua sitten väitti että Hardlinessä on autoaim pois päältä, joten ymmärrän kantasi.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline - Pollet ja rollet sinkohippasilla

Toisaalta taidat olla sama jamppa joka pari sivua sitten väitti että Hardlinessä on autoaim pois päältä, joten ymmärrän kantasi.

Pidin AA:n poissa aluksi, mutta tajusin lopulta että kuten CoD:issa niin myös Hardlinessä kannattaa pitää AA päällä koska muutkin pitävät. Hyvä pelaaja pärjää myös ilman AA:ta, mutta siitä on kuitenkin apua.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline - Pollet ja rollet sinkohippasilla

Aim Assistista kun tässä nyt puhutaan niin itse kokeilin myös sen kanssa ja ilman. Snipereilla kun tulee pelattua niin siitä on enemmän haittaa kuin hyötyä. Enkä nyt tarkoita että makaisin kentän reunalla hakemassa crosmap killejä vaan pelaan melko agressiivisesti. Haittana huomaa sen jos näet kaksi pelaajaa ja tähtäät toista ja toinen juoksee edestä niin assisti nappaa siihen kiinni ja laukaus menee todennäköisesti ohi. Snipperit on muuten kyllä suunniteltu hyvin tähän peliin siinä mielessä, että oneshot killejä tulee ainoastaan päästä tai myös rinnasta jos on käytössä MagnumRoundit joita itse pidän melko pakollisena R700LTR:ssä ja AWM:ssä. Paljon on puhuttu myös että .300 Knockout on OP koska sen oneshot kill rinnasta nostettiin 50m. Kyllä ase on vaimennettu ja kyllä se on erittäin tappava läheltä, mutta kauas se on yhtä heikko kuin Scout Elite joten siinä on myös paljon miinusta. Betassa tuli pelattua paljon tuolla opertattorilla ja sillä kyllä huomasin, että assisti on todella käytännöllinen.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline - Pollet ja rollet sinkohippasilla

Kun tämä olisikin vain Hardlinen ongelma... Valitettavasti tämä on vain copy paste pienin viilauksin BF4:sta...

Sillä erotuksella, että Hardline on toiminut mulla teknisesti moitteettomasti 99 % peliajasta, kun taas BF4:ssa vain noin 20 % ajasta oli ilman nykimistä, kaatuilua tai muuta hölmöä.

Tuntuu myös siltä, että ne jotka ovat haukkuneet BF4:sta äänekkäimmin ja kauimmin, ovat silti jatkaneet pelin pelaamista ja nyt kehuvat sitä. :confused:
 
Vastaus: Battlefield: Hardline - Pollet ja rollet sinkohippasilla

Sillä erotuksella, että Hardline on toiminut mulla teknisesti moitteettomasti 99 % peliajasta

Seikka, joka yhdistää Destinyä ja tätä. Kaiken sulavuus toiminnan keskellä tekee tästä samalla tavalla nautittavan pelikokemuksen. Ei ihan itsestäänselvyys tänä päivänä kuitenkaan.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline - Pollet ja rollet sinkohippasilla

Sillä erotuksella, että Hardline on toiminut mulla teknisesti moitteettomasti 99 % peliajasta, kun taas BF4:ssa vain noin 20 % ajasta oli ilman nykimistä, kaatuilua tai muuta hölmöä.

Tuntuu myös siltä, että ne jotka ovat haukkuneet BF4:sta äänekkäimmin ja kauimmin, ovat silti jatkaneet pelin pelaamista ja nyt kehuvat sitä. :confused:

Kait Hardline toimii kun on pelattu BF4 nimistä betaa 1.5- vuotta... Ja kyllä se BF4:nenkin on jo hetken toiminut.
Hardlinessa teknisesti eniten ärsyttää treidien suuri määrä jota saatiin jo vähennettyä BF4:ssa.

Jälkimmäiseen lauseeseen :D

Todellakin, olen kritisoinut BF4:sta paljon samalla pelaten paljon. (itse asiassa kaikki tunnit ei edes ole tuolla päätilillä. Pelannut vielä kolmella muullakin tilillä...)

Suurinta osaa meitä äänekkäimpiä kritisoijia yhdistää se ettemme pelaa oikeastaan mitään muuta peliä vaan ainoastaan Battlefieldiä emmekä ole kauhean mielissämme suunnata johon EA peliä vie. (Enkä nyt tarkoita HL:llää vaan jo BF4:sta)

Miksikö jatkamme pelaamista vaikka vitutus on suuri? On se silti vielä Battlefield, ei ole mitään muutakaan vastaavaa...
 
Vastaus: Battlefield: Hardline - Pollet ja rollet sinkohippasilla

Suurinta osaa meitä äänekkäimpiä kritisoijia yhdistää se ettemme pelaa oikeastaan mitään muuta peliä vaan ainoastaan Battlefieldiä emmekä ole kauhean mielissämme suunnata johon EA peliä vie. (Enkä nyt tarkoita HL:llää vaan jo BF4:sta)

Miksikö jatkamme pelaamista vaikka vitutus on suuri? On se silti vielä Battlefield, ei ole mitään muutakaan vastaavaa...

Seuraavaksi suuntana Star Wars, ja sitten taas Battlefield. Ei teillä hätää Hardlinen takia ole.
 
Ylös Bottom