Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Hardline

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juhana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield: Hardline

Hemmetti, että noiden ballistic shield coinsien saaminen on vaikeaa. Jengi lopettaa ampumisen lähes heti, kun kilven vetäisee esiin. Snipun kamerakolikotkin olivat helppoja näihin verrattuna.

Miten porukka täällä on saanut noita kilpikolikoita kasaan?

Itse en jaksa aloittaa edes tuota Enforcer Syndicatea koska koko classi ei kiinnosta tippaakaan, mutta veikkaisin että helpoin tapa on hakeutua sellaisen SUV auton eteen jossa on konekivääri katolla. Ne ei lopeta ampumista ennen kuin kuolet. Sitä en sitten tiedä miten paljon se kilpi kestää tuollaista tykitystä. Huomasin myös Block mapissa jonkun keräävän niitä olisko ollut Blood Money muodossa ja tää kaveri meni sinne kentän oikeeseen reunaan seinän viereen ja porukkaa juoksee vastaan ja ampuu ja ainoo mahis on kiertää kaverin vasemmalta puolelta koska oikealla on seinä. Ja noin pieni mappi niin harva lopettaa ampumista.

Sitten piti viellä kommentoida offtopicina tuodon Destiny,BF,CoD keskusteluun että tänä vuonna tulee Black Ops 3 joka on CoD pelisarjan parasta antia ainakin aikaisempien osien osalta joten odotukset on korkella vaikka peli sijoittuukin viellä BO2:sta eteenpäin koska peli on jälleen Treyarchin tekemä. Exot kun jättää pois niin kaikki on hyvin.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Itse en jaksa aloittaa edes tuota Enforcer Syndicatea koska koko classi ei kiinnosta tippaakaan, mutta veikkaisin että helpoin tapa on hakeutua sellaisen SUV auton eteen jossa on konekivääri katolla. Ne ei lopeta ampumista ennen kuin kuolet.

Tällä tavoin juuri sain sen toistaiseksi ainoan shield coinini. Pitää kai vaan hyväksyä se, että kilven kanssa joutuu kykkimään nurkissa tusinan verran matseja oman K/D:n ja tiimin menestyksen kustannuksella. Ja neljännet reputation trackit grindataan puolityhjillä Hotwire-servuilla. Tavallaan tyhmää, että noiden syndikaattiaseiden vuoksi joutuu pelleilemään tällä tavoin.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Tällä tavoin juuri sain sen toistaiseksi ainoan shield coinini. Pitää kai vaan hyväksyä se, että kilven kanssa joutuu kykkimään nurkissa tusinan verran matseja oman K/D:n ja tiimin menestyksen kustannuksella. Ja neljännet reputation trackit grindataan puolityhjillä Hotwire-servuilla. Tavallaan tyhmää, että noiden syndikaattiaseiden vuoksi joutuu pelleilemään tällä tavoin.

Jep hieman typerää ajella puolityhjällä servulla kaveri hackerina. Camera coinit on myös hieman vmäinen suoritettava. Tietty ainahan nämä voi kavereiden kanssa kikkailla puoli tyhjällä serverillä.
 
Yks boosti kestää sen 30min, mutta yhellä boostilla pystyy pelaan sen 2h ainakin. Se aika ei välillä vähene ollenkaan. Bugi juttuja.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Buustit taitavat kulua vain ja ainoastaan aktiivisen pelin aikana. Valikoissa aika ei kulu. Ja mulla on sellainen tunne, että ainakin mulla peli on aloittanut uuden, samanlaisen buustin käytön automaattisesti edellisen loputtua.
 
No toi kävikin mielessä, että aloittaa saman boostin automaattisesti. Jos näin niin hyvä ominaisuus.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Niin ja kestäähän toi 30min. boosti vähintään tunnin kun se on 30min. per puoli. eli rosvoilla 30min. ja kytillä 30min.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Tällä tavoin juuri sain sen toistaiseksi ainoan shield coinini. Pitää kai vaan hyväksyä se, että kilven kanssa joutuu kykkimään nurkissa tusinan verran matseja oman K/D:n ja tiimin menestyksen kustannuksella. Ja neljännet reputation trackit grindataan puolityhjillä Hotwire-servuilla. Tavallaan tyhmää, että noiden syndikaattiaseiden vuoksi joutuu pelleilemään tällä tavoin.

Ainahan voit mennä kaverin kanssa semi tyhjälle servulle eri puolille ja antaa sen ampua kilpeesi.
 
Minkähän ihmeen takia aina kun vaihdan pistooliin, niin tulee pamppu esille vaikka en edes koske oikeeseen tattiin.

Edit: Onko jotain kikkaa millä battlelogin sais toimiin ? Se on aina alhaalla, oon tainnut 20h aikana 2 kertaa sinne päästä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Hardline

Kans toi logi mättää boxilla. Sillon sinne pääsee ku on tyylii just käynnistäny koneen, mut hetken ku pelaa nii ei enää pääse. Tietokoneella kyl toimii. Vähä vammasta tän digiversion kans et koneen ku sammuttaa ja pistää pikakäynnistyksellä päälle nii joka ikinen kerta jökkää peli muutaman minuutin sisään ku alottanu. Mikähän siinäkin on? Aina pitää nykyää ennenku alottaa muistaa sammuttaa kone kunnolla niin sitten toimii.. Ja välillä tuntuu että kesken ampumisen toi äijä rupee huitoon puukolla vaikken omasta mielestä tattia paina, mut tiedä sitte ku tohinoissa on..

Lisää pulinaa. Onko joku saanu jollain järjellä operaattorilla ARM:n auki? Tossa pitäs saada 10 kertaa eri matseissa 4 perkkiä auki, WTF!? En oo saanu kertaakaan 4 auki millään, max 3. Miten helv toi pitäs saada suoritettua itekseen?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Hardline

Kans toi logi mättää boxilla. Sillon sinne pääsee ku on tyylii just käynnistäny koneen, mut hetken ku pelaa nii ei enää pääse. Tietokoneella kyl toimii. Vähä vammasta tän digiversion kans et koneen ku sammuttaa ja pistää pikakäynnistyksellä päälle nii joka ikinen kerta jökkää peli muutaman minuutin sisään ku alottanu. Mikähän siinäkin on? Aina pitää nykyää ennenku alottaa muistaa sammuttaa kone kunnolla niin sitten toimii.. Ja välillä tuntuu että kesken ampumisen toi äijä rupee huitoon puukolla vaikken omasta mielestä tattia paina, mut tiedä sitte ku tohinoissa on..

Lisää pulinaa. Onko joku saanu jollain järjellä operaattorilla ARM:n auki? Tossa pitäs saada 10 kertaa eri matseissa 4 perkkiä auki, WTF!? En oo saanu kertaakaan 4 auki millään, max 3. Miten helv toi pitäs saada suoritettua itekseen?

Mene hotwireen lähes tyhjälle servulle n. 6 pelaajaa vaikkapa hyppäät auton rattiin ja ajelet rinkiä. Boostit päällä tietenkin ja jos kaveri löytyy se hackeriksi antamaan nopeammin uppeja. Mää vaihdoin näppäimet classicille, koska oli kanssa ongelmaa tuon puukon kanssa tosin itsellä se tulee selkärangasta painaa välillä ampumatilanteessa maahan.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

On kyl jotenki pölhöö että joutuu meneen jotain autoo ajaan ympyrää kikkailulla, että saa noi perkit auki.. Vois pikkasen noi pelintekijät miettiä järjellä noita tehtäviä... En oo muuten varma toimiiko toi hotwire kikkailukaan enään, mut pitää tänää kokeilla, jostain vaan olin lukevinani ettei toimis.. Olis se kiva että pystyis ilman kavereitakin noita tehtäviä hoitaan, kaikilla ei oo niitä kavereita.. :D
 
Joo noin tulee kyllä mukavasti hynää, 200 boosti ja 46022 rahaa :)

Edit: Koko boosti tuli tehtyä ja reilu 130000 tuli. Ehkä vähän liian helppoo tehdä rahaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Hardline

On kyl jotenki pölhöö että joutuu meneen jotain autoo ajaan ympyrää kikkailulla, että saa noi perkit auki.. Vois pikkasen noi pelintekijät miettiä järjellä noita tehtäviä... En oo muuten varma toimiiko toi hotwire kikkailukaan enään, mut pitää tänää kokeilla, jostain vaan olin lukevinani ettei toimis.. Olis se kiva että pystyis ilman kavereitakin noita tehtäviä hoitaan, kaikilla ei oo niitä kavereita.. :D

Kyllä se toimii. Tosin kyllä sielläkin on niitä jotka tulevat sinne keräämään helppoja frägejä kun jengi ei ammu takaisin.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Tuli ostettua tämä hetken mielijohteesta ja kylläpä meinaa lahota pää kun tuntuu, että jokaisella vastustajalla on
aseena lvl9000 lasersinko. Ehkä olen vaan huono häviäjä kun ei oo FPS pelejä tullu pelattua konsolilla ainakaan viiteen
vuoteen. Mitäs tässä kannattaa käyttää kun peliä alottelee ts. mikä noista aseista on oikeasti vähiten huono. Engineerin
MP5? Mikä ase kannattaa ostaa ensimmäiseksi? Rahaa vasta 7500 luokkaa, eli eipä sillä niitä lasersinko9000 vielä ostella..
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Tuli ostettua tämä hetken mielijohteesta ja kylläpä meinaa lahota pää kun tuntuu, että jokaisella vastustajalla on
aseena lvl9000 lasersinko. Ehkä olen vaan huono häviäjä kun ei oo FPS pelejä tullu pelattua konsolilla ainakaan viiteen
vuoteen. Mitäs tässä kannattaa käyttää kun peliä alottelee ts. mikä noista aseista on oikeasti vähiten huono. Engineerin
MP5? Mikä ase kannattaa ostaa ensimmäiseksi? Rahaa vasta 7500 luokkaa, eli eipä sillä niitä lasersinko9000 vielä ostella..


Riippuu pitkälle millä classilla tykkäät pelata? Millainen pelityylisi on yleisesti ottaen? Itse vaihtelen aseita paljon pelimuodon ja kentänkin mukaan. Itse pelaan Mechanicilla ja Professionalilla. Kaikki aseet on oikeastaan ihan hyviä kun niitä hieman saa päivitettyä ja niitä oppii käyttämään. Mechanicin kun otit puheeksi pelaan paljon K10 ja FMG9. Nämä siis on itselle mieleisiä lähitaisteluun.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline


Ratkaisu ongelmaan kuin ongelmaan. Pelin rikkinäisin ase tällähetkellä. Tappaa lähelle ja kauas oksettavan tehokkaasti. Niin miksipä sitä ei käyttäisi. Mut siis operaattorille M416, mekaanikolle K10 ja enforcerille SA-58 OSW. Noille kolmelle aseelle hommaa aselisensit niin on elämä riittävän helppoa. Professionalille käy unlockkaamassa knockautin niin varmaan pärjää riittävän hyvin. Itse en jaksanut loppuun asti unlockkailla. Tier neloset ja kamerakolikot kävin pokkaamassa kotiin kun oli tehty helpoksi mutta jaksanut sitten pelata snipereilla. Aukeaa sitten joskus jos aukeaa.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Ratkaisu ongelmaan kuin ongelmaan. Pelin rikkinäisin ase tällähetkellä. Tappaa lähelle ja kauas oksettavan tehokkaasti. Niin miksipä sitä ei käyttäisi. Mut siis operaattorille M416, mekaanikolle K10 ja enforcerille SA-58 OSW. Noille kolmelle aseelle hommaa aselisensit niin on elämä riittävän helppoa. Professionalille käy unlockkaamassa knockautin niin varmaan pärjää riittävän hyvin. Itse en jaksanut loppuun asti unlockkailla. Tier neloset ja kamerakolikot kävin pokkaamassa kotiin kun oli tehty helpoksi mutta jaksanut sitten pelata snipereilla. Aukeaa sitten joskus jos aukeaa.

Totta K10 on aika op tällä hetkellä ainakin lähietäisyydellä. Eikös tähänkin ollut tulossa muutosta päivityksen mukana? Olin ainaki jostain lukevani niin. Ei kannata alkuunsa suuremmin murehtia aseista rahaa saa esim. hotwire pelimuodossa siihen tahtiin, että kohta olet hankkinut kaiken mitä ostamalla saa. ;) KO on kyllä hemmetin hyvä ase jos jaksat nähdä vaivaa sen avaamiseen, mutta esim scoutelite on aivan hyvä valinta professionalille. Enempi miettisin millaisessa roolissa tykkäät pelikentillä olla ja sitä kautta lähtisit tekemään valintoja hahmoluokkien välillä.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Semmosta olin kuulevinanikin, että K10 olis rautaa. Ihme vaan, että ainakaan kukaan mua tappanu vihu sitä ei juuri
käytä kun yrittäny katella mitä aseita siellä lukee. Harmi vaan, että rahaa on vasta 1/3 mutta kai se kannattaa hyvää
odottaa.
 
Ylös Bottom