Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Hardline

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juhana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield: Hardline

On muuten kohtuu raskasta ajella noita perkelee perkkejä.. Kerran kuolet nii se onki sitte siinä tai kun aika loppuu kesken yms yms... Jessus, vasta 2krt saanu ton 4perkkiä auki ja seki vaatii autolla ajoo putkeen sen n. 15 000 pojoo.. 100% boostejaka enää oo, joutuu vetää 25% ja 50%.. Mikäs se 200% on!? En tienny et semmosiaki on.. Toivottavasti tajuais päivitellä jollekin järkevälle tasolle noi tehtävät. Ihan naurettavaa, että joutuu tommosella perseilyllä hoitaan asiat kun ei normi matseissa varmaan, kun yks miljoonasta pysty noihin tuloksiin mitä vaaditaan :mad: Ärsyttää ku oon ny päättäny saada noi operaattorin aseet auki ja sit se on tämmöstä säätöö..
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

On muuten kohtuu raskasta ajella noita perkelee perkkejä.. Kerran kuolet nii se onki sitte siinä tai kun aika loppuu kesken yms yms... Jessus, vasta 2krt saanu ton 4perkkiä auki ja seki vaatii autolla ajoo putkeen sen n. 15 000 pojoo.. 100% boostejaka enää oo, joutuu vetää 25% ja 50%.. Mikäs se 200% on!? En tienny et semmosiaki on.. Toivottavasti tajuais päivitellä jollekin järkevälle tasolle noi tehtävät. Ihan naurettavaa, että joutuu tommosella perseilyllä hoitaan asiat kun ei normi matseissa varmaan, kun yks miljoonasta pysty noihin tuloksiin mitä vaaditaan :mad: Ärsyttää ku oon ny päättäny saada noi operaattorin aseet auki ja sit se on tämmöstä säätöö..

Kyllä ne hieman aiheuttaa katkenneita verisuonia päässä. Tosin itsellä kaikki muut mennyt kohtuu kivuttomasti paitsi camera coinit ne on sellasta sontaa, että en enää ikinä koske niihin
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Semmosta olin kuulevinanikin, että K10 olis rautaa. Ihme vaan, että ainakaan kukaan mua tappanu vihu sitä ei juuri
käytä kun yrittäny katella mitä aseita siellä lukee. Harmi vaan, että rahaa on vasta 1/3 mutta kai se kannattaa hyvää
odottaa.
Seki on vähän että kuka tykkää mistäkin jotkut tykkää K10 ja toiset siitä MPX :D
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Sen verran voin k-10 sanoa että ikinä ei ole missään pelissä ollut mitään noin kertakaikkisen ylivoimaista asetta ikinä :D 2900 tappoa taitaa sillä olla mutta nyt aloin hommaamaan lisenssejä muillekkin aseille koska k10 nerffataan ihan satavarmasti ja se on vaan liianhyvä :D

Ja kaikki syndikaatit tehneenä voin sanoa että cameracoinit on kyllä helppoja, riotshield coinit ne on ne vaikeat jos ei huijaa...
64pelaajan tdm ja yleensä 1-3 coinia per peli aika helpollakin.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Sen verran voin k-10 sanoa että ikinä ei ole missään pelissä ollut mitään noin kertakaikkisen ylivoimaista asetta ikinä :D 2900 tappoa taitaa sillä olla mutta nyt aloin hommaamaan lisenssejä muillekkin aseille koska k10 nerffataan ihan satavarmasti ja se on vaan liianhyvä :D

Ja kaikki syndikaatit tehneenä voin sanoa että cameracoinit on kyllä helppoja, riotshield coinit ne on ne vaikeat jos ei huijaa...
64pelaajan tdm ja yleensä 1-3 coinia per peli aika helpollakin.
Muisteleppa bf3 famas ennen nerffiä, se oli ehkä jopa viel enemmä rikki kun pysty kauaski tappaa laaserina
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Tuli ostettua tämä hetken mielijohteesta ja kylläpä meinaa lahota pää kun tuntuu, että jokaisella vastustajalla on
aseena lvl9000 lasersinko. Ehkä olen vaan huono häviäjä kun ei oo FPS pelejä tullu pelattua konsolilla ainakaan viiteen
vuoteen. Mitäs tässä kannattaa käyttää kun peliä alottelee ts. mikä noista aseista on oikeasti vähiten huono. Engineerin
MP5? Mikä ase kannattaa ostaa ensimmäiseksi? Rahaa vasta 7500 luokkaa, eli eipä sillä niitä lasersinko9000 vielä ostella..


Lasersinko? Battlefield? Oh gosh, ei tartte ostaa.. Pitää hankkia quake, jos haluaa pelleillä laserpyssyjen ja muiden "piu-piu" pyssyjen kanssa.
Vai että on tämä vanha kunnon bäfä lähtenyt johonkin tällaiseen pelleilyyn :eek:
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Lasersinko? Battlefield? Oh gosh, ei tartte ostaa.. Pitää hankkia quake, jos haluaa pelleillä laserpyssyjen ja muiden "piu-piu" pyssyjen kanssa.
Vai että on tämä vanha kunnon bäfä lähtenyt johonkin tällaiseen pelleilyyn :eek:


Ei ole taitaa olla viesti kirjoitettu pilke silmäkulmassa. Vastaavanlaisia aseita tässä on kuin viimeisimmissäkin battlefieldeissä.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Ja kaikki syndikaatit tehneenä voin sanoa että cameracoinit on kyllä helppoja, riotshield coinit ne on ne vaikeat jos ei huijaa...
64pelaajan tdm ja yleensä 1-3 coinia per peli aika helpollakin.

Samaa mieltä. Varmaan tuo kamerakolikoiden vaikeudesta metelöinti johtuu siitä, että porukka pelaa enemmän professionalilla kuin enforcerilla, joka on taas mun ehdoton suosikki. Pitääpä kokeilla tuota TDM:ää kilpikolikoiden kanssa.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

On muuten kohtuu raskasta ajella noita perkelee perkkejä.. Kerran kuolet nii se onki sitte siinä tai kun aika loppuu kesken yms yms... Jessus, vasta 2krt saanu ton 4perkkiä auki ja seki vaatii autolla ajoo putkeen sen n. 15 000 pojoo.. 100% boostejaka enää oo, joutuu vetää 25% ja 50%.. Mikäs se 200% on!? En tienny et semmosiaki on...

Olisko tuo 200 boosti tullut, kun ostin se jonkun edition version pelistä, siinä tuli muutama ase myös.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Ei ole taitaa olla viesti kirjoitettu pilke silmäkulmassa. Vastaavanlaisia aseita tässä on kuin viimeisimmissäkin battlefieldeissä.

Heh joo, ilmeisesti vihuilla ollu parempia scopeja yms muuta roskaa kun ilman ensimmäistäkään asetta tms ostettuna tuli aina kuonoon
ja monesti vielä järkyttävän kaukaa ilman että itse pysty millään näkemään vihua. Varmaan täytyy Hotwireä tykittää kyllästymiseen asti,
tai siihen asti että molemmille puolille jonkun pyssyn saa auki.

Ja hauskaahan tuo Hotwire on jos minulta kysytään, aika nopeesti tuli kerättyä K10 ja M416 ja AKM auki.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Hardline

Pistetään nyt vähän mietteitä tästä pelistä, kun on vähän tunteja alla. PS4 versio.

MIINUKSET

Ase ei ammu eikä lataa välillä.

Melettää välillä vaikka ei koske tattiin.

One shot kill aseet, varsinkin haulikot. Pilaa pelin tasapainon (servereitä missä ei haulikoita sallita)

Ei pysty spawnaan, tapahtuu harvoin.

Rush pelimuoto uupuu. (toivottavasti tulis lisäreissä)

Rahan keruu vähän turhan helppoo.

K10

Blood moneyssä rahapinojen sijoitus, ei ehkä kaikista järkevimmissä paikoissa.

Battlelogin toimivuus.

PLUSSAT

Ei oo seinän taakse kuolemisia läheskään niin paljon kun BF3 ja 4.

Nettikoodi paljon parempi kun BF3 ja 4.

Mapit ihan ok, dust bowl poislukien.

Pelimuodot hyviä, conquest poislukien (en oo missään sarjassa tuosta oikeen tykännyt)

Itse pelattavuus on hyvä.

Toimii sulavasti, ei pätki/töki ollenkaan.

K10

Nämä kun sais korjattua/säätöö, niin olis mahtavaa viihdettä. Peli on vasta nuori ja korjaavia päivityksiä on odotettavissa paljon, joten kyllä se tästä. Turpiin ottaminen jatkukoon :)

(Kaksi ohjainta joista toinen kohtuu uusi, eli tuskin on ohjaimessa vika noissa tietyissä miinuksissa, tai mistä sitä tietää)

Mutta kyllä tämä 8/10 viihdettä on.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Oon huomannu että tuo melettää itsestään jos on vihollisen lähellä/vieressä kun painaa ampumisnappia (R2) liekö siis ominaisuus vai?

Oon kuollut tuon takia monta kertaa ku yrittäny ampuu nii onkin ottanu puukon esille :D
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Oon huomannu että tuo melettää itsestään jos on vihollisen lähellä/vieressä kun painaa ampumisnappia (R2) liekö siis ominaisuus vai?

Oon kuollut tuon takia monta kertaa ku yrittäny ampuu nii onkin ottanu puukon esille :D

Juu noin siinä taitaa käydä ja kyllä kuolo korjaa siinä vaiheessa nopeesti :)
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Juu itse olen kans aina pitänyt O napin takana meleetä koska tuntuu luonnollisemmalta mennä R3:sta kyykkyyn ja Scuf ohjaimella kun tulee aina pelattua niin on tuo O tuolla ohjaimen takana pedaalissa samoin X vasemmalla puolella ei tarvitse koskaan siirtää peukaloa pois oikealta tatilta kun melettää tai kiipeää/ hyppää ja voi koko ajan liikuttaa tähtäintä. TriggerStopperit täytyis ite värkätä viellä, kun Scuf ei noihin PS4 ohjaimiin niitä anna mahdollisuudeksi edes laittaa ohjainta tilatessa. FMG9 on oma suosikkini tuolla Mekaanikko classissa onneksi asettaa buffataan niin siitä tulee parempi kuin K10 joka kokee Nerffiä patchissä. Myös Jury saa onneksi buffin se oli melko tyhjä arpa avata meinaan noilla tehoilla. Knockouttia tuskin nerffataan, kun ei niitä vielläkään paljoa tuolla näy ja tässä pelissä on niin paljon noita kentän laidalla olevia Hardscopettajia etteivät ne edes pystyisi sillä pelaamaan, mutta itse kun suosin tuota Quickscopea niin se on siihen vallan mainio viellä kun pelissä on niin ylivoimainen aimassisti.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Tykkään tuosta M/45 aseesta, ainakin lähitaistelussa. Onneks pätsissä parannetaan tuota asetta, että myöa kauas on tehokkaampo kun tällä hetkellä. Nyt taitaa vaatia 8-10 kutia yli 50 metriin tappaakseen?
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Juu itse olen kans aina pitänyt O napin takana meleetä koska tuntuu luonnollisemmalta mennä R3:sta kyykkyyn ja Scuf ohjaimella kun tulee aina pelattua niin on tuo O tuolla ohjaimen takana pedaalissa samoin X vasemmalla puolella ei tarvitse koskaan siirtää peukaloa pois oikealta tatilta kun melettää tai kiipeää/ hyppää ja voi koko ajan liikuttaa tähtäintä. TriggerStopperit täytyis ite värkätä viellä, kun Scuf ei noihin PS4 ohjaimiin niitä anna mahdollisuudeksi edes laittaa ohjainta tilatessa. FMG9 on oma suosikkini tuolla Mekaanikko classissa onneksi asettaa buffataan niin siitä tulee parempi kuin K10 joka kokee Nerffiä patchissä. Myös Jury saa onneksi buffin se oli melko tyhjä arpa avata meinaan noilla tehoilla. Knockouttia tuskin nerffataan, kun ei niitä vielläkään paljoa tuolla näy ja tässä pelissä on niin paljon noita kentän laidalla olevia Hardscopettajia etteivät ne edes pystyisi sillä pelaamaan, mutta itse kun suosin tuota Quickscopea niin se on siihen vallan mainio viellä kun pelissä on niin ylivoimainen aimassisti.

Täälläkään ei mitään ongelmia meleen kanssa O napin takana. En ole kyykkyyn menoakaan vahingossa huomannut tosin usein menen ampumatilanteessa maihin joten en sitä välttämättä tajuaisikaan. FMG9 ansaitseekin buffin. Mielestäni nuo työn takana olevat aseet saavatkin olla luokkansa parhaita aseita. Mielestäni knockouttia ei tarvitsekkaan nerfata, silläkin kuitenkin täytyy pelata melko agressiivisesti, jotta sen hyvyys tulee esiin. Ei ole mikään camppereiden yyberase.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Mites ton Premiumin saa toimimaan Ps4:lla? Olin siinä käsityksessä et siitä sais heti jotain kivaa, mut mulle ei tullu kuin 50€ luottokortti lasku.

Edit: Alkoihan se toimimaan, piti uudelleen käynnistää pleikkari.
 
Ylös Bottom