Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Hardline

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juhana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield: Hardline

Jokaisella on toki omat mielipiteet pelistä ja aseista ei siinä mitään, ja luojan kiitos näin on :) Mutta kuten aikaisemmin sanoit että on vuokraservuja tulossa, niin loistava uutinen. Saan muokata peliä edes vähän itselle sopivammaksi :)
 
Mutta kuten aikaisemmin sanoit että on vuokraservuja tulossa, niin loistava uutinen. Saan muokata peliä edes vähän itselle sopivammaksi :)
Jep, custom servuille varmasti on tilausta! Hienoa olisi tietysti monipuoliset servunmuokkaustyökalut, joilla saisi vaikka pelisääntöjä muokkaamalla luotua ihan uudenlaisen pelimuodon vanhan rungon päälle.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Jep, custom servuille varmasti on tilausta! Hienoa olisi tietysti monipuoliset servunmuokkaustyökalut, joilla saisi vaikka pelisääntöjä muokkaamalla luotua ihan uudenlaisen pelimuodon vanhan rungon päälle.

Juu kyllä, mutta eiköhän sieltä tuu jotain perussäätöjä vaan.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Kyllä on Visceral Games ihan kelpo kyttätarinan tähän rakentanut.

Lopputekstit valuvat ruudulla ja päällimmäisenä loppua kohden puolenvälin jälkeen parantunut tarina. Mekaniikka ihan kohdallaan. Merkkaat etsintäkuulutetun ja pyrit nappaamaan vähintään hänet joukosta rautoihin. Kentät ovat ilmeisesti läpäistävissä ihan hiippailen. Täällä kuitenkin mentiin sekä että. Kuolema korjaa nopeasti mikäli suoraan tuleen juoksee.

Parhaimmat hetket vietettiin lännen takamailla, Trevorin maisemissa. Muutenkin tässä tuli monessa kohtaa GTA V -viboja. Tämä voidaan laittaa plussan puolelle. Alun tylsyyden jälkeen alkoi hahmoista jopa pitämään. Ei ihan turha reissu, vaikka ei mikään suurteos.

7
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Itse olen nyt julkasusta asti pelannut 135h 36min ja pakko sanoa etten itse ainakaan kovin usein kuole haulikkoon ja harvoin törmää pelaajaan joka sellaista edes käyttää. K-10 olen käyttänyt 2 kertaa, se on hyvä ase mutta en vain pidä sen ulkonäöstä tai mistään siinä ja minulle on ihan ok jos joku sitä käyttää koska vaikka toisella on OP-ase niin loppujen lopuksi ratkaisee se kuka siellä pitää sitä ohjainta kädessä.

Itsellä näkyy olevan TOP Weaponeissa:
1. .300 Knockout 2020 kills (29h 25min)
2. MAC-10 727 kills (8h 53min)
3. MP5K 654 kills (6h 1min)
4. AWM 372 kills (6h 49min)
5. R700 LTR 323 kills (6h 52min)
6. FMG9 267 kills (2h 53min)
7. Laser Tripmine ( Ihmettelin kuinka on näin korkealla) 216 kills (1h 19min)
8. Bald Eagle 138 kills (1h 35min)
9. M416 107 kills (1h)
10. M16A3 104 kills (1h 7min)
27. K10 17 kills (19min40sec) :D

Tuosta jo huomaa kuinka paljon enemmän tappoja saa pelatessaan SMG aseella. Itselläni K/D on 1.31 enkä pelaa K/D:n takia vaan aina pelimuodon mukaan. Itse olen siis tehnyt Professional ja Mechanic Syndicatet. Operatorilla halusin vain tuon Clockin auki ja Enforceria kartoin pitkään sen takia juuri, että siellä ei itselleni mieluista asetta ole. Nyt kuitenkin innostuin ja avasin tuon Bald Eaglen ja joka kerta kun kyseisellä classilla pelaan niin en juurikaan käytä muutakuin Bald Eaglea sillä se on paljon parempi kuin primary weaponit 2 laukausta tappaa ja pääosuma kerrasta (riippuu tietysti matkasta) Ase on pistooliksi todella tarkka keskipitkällä etäisyydelläkin jos on longbarrel + classilla on loputtomat ammukset niin ei tarvitse pelätä panosten loppumista. Pitkään mietin myös mitä tuolla kilvellä oikeasti tekee, mutta se on osoittautunut ihan hyväksi gadgetiksi kun sitä pitää selässä varsinkin, kun en noita Enforserin primary weaponeita käytä paitsi jos on kiire ja lipas loppuu pistoolista. Suosittelen kaikille jotka classia karttavat niin avaamaan tuon Bald Eaglen ja koittamaan uudelleen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Hardline

Itse oon nyt tykästynyt M4:siin molemmilla puolilla, monesti vaan tuntuu että verrattuna K10 ja P90 niin panokset menee monesti
pitkin taivasta vissiin kun liikkeestä tulee ammuttua. No heavy barrel auttoi jo tulivoimaa huomattavasti ja eiköhän vertical grip korjaa
ongelman kun se joskus aukeaa.. Näköjään poliisien puolella se onkin jo vakiona, ihmettelinkin että miks toisella puolella tuli tappoja
huomattavasti enemmän mutta tämähän selittää.. 72/90 toisella puolella eli ihan kohta.. :cool:
Operatorin pistoolit myös erittäin buenot, niillä saanu jopa paljon tappoja aikaseks.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Konkkaa voisi kehittää siten että target alueet vaihtelee satunnaisesti nykyisten kiinteiden sijaan. Tulisi peliin monipuolisuutta lisää.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Tuo squadissa peliin meneminen olisi hyvä korjata koska nyt joudut menemään tavallaan sinne servulle mihin se sattuu squadisi heittämään eikä HC servuja voi edes hakea. Olisi jees jos voisit samanlailla selata servereitä kun yksinkin peliin mentäessä ja jos 5 pelaajan squadilla haet Rescue pelimuotoa jota itse siis pää-asiassa pelaan niin peli heittää aina tyhjälle serverille ja ei kukaan joinaa server browsin kautta servulle jossa on 5/10 pelaajaa... ainoa mahis saada porukkaa on toivoa, että joku toinen squadi alkaa pelaamaan samaa pelimuotoa ja että peli heittää ne samalle servulle. Toinen vaihto ehto on sitten, että haet itse servun missä on vaikka 4 pelaajaa ja kaverit joinaa sinne ja se on turhauttavaa koska todennäköisesti sielä on 2v2 joukkueet sillä hetkellä niin ei mahdu kaverit samaan tiimiin.
Alustana siis PS4, PC:llä varmaankin on mahdollista hakea serverit vaikka olisi squadissa.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Ei ainakaan vielä ollut tarjolla vuokra servuja. Ja k10 nerffi. Hyvin onnistuttu, derp.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Ei ainakaan vielä ollut tarjolla vuokra servuja. Ja k10 nerffi. Hyvin onnistuttu, derp.

En osaa sanoa miten K10 nerffi onnistui, mutta huomasin ainakin tuossa kun pelasin Team Deathmatchia niin spawnit toimii huomattavasti paremmin tai siis ne kääntyy järkevästi ettei vihollinen koko ajan spawnaa selkään vaan kentän toiseen päähän. K10 näkyi huomattavasti vähemmän ainakin tuolla TDM:ssä tosin en ole kyseistä pelimuotoa ihan hirveästi ennen pelannut joten en tiedä kuinka paljon sitä siellä muuten näkyy. Rescuessa toimii tuo lähtölaskenta oikein tällä kertaa ja FMG9 on aika pirun beast nyt vaikka mielestäni se oli jo ennenkin hyvä, mutta nyt se tosiaan on parempi kuin K10 ja niin sen kuuluukin olla koska onhan se Syndicate weapon. Jury pistooli on nyt myös käytettävä sillä ennen patchia se oli mekaanikon oikeastaan huonoin secondary :D ja se on kuitenkin assigment ase :D. TDM oli oikeastaan monessa mapissa jopa mukava pelimuoto nyt kun nuo spawnit tosiaan toimivat aina vaan harmittaa se, että harva pelaa enforcerilla ja jos pelaa niin ne eivät tajua heitellä ammuslaatikoita pitkin kenttää joka oikeasti kannattaa sillä niillä saa aika hyvin pisteitä varsinkin pienemmissä kentissä. Mekaanikolla pelatessa kirosin kun koko ajan on panokset loppi ja sitten tarvii etsiä pelaaja jolla on Enforcer käytössä ja ottaa itse siltä panoksia tai sitten sniikata jonkun vihollisen selkään ja varastaa tämän loudout kun on tappanut tämän. Enkat tais TDM:ssä olla jotain 36-3 statsit. Kunnon noobeja siellä ainakin pyöri :D TripleKillejä tuli moneen otteeseen niin sekin kertoo jo jotain.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

No hieman pitkällä matkalla huomas k10:n nerffin mut läheltä yhtä tappava kuin ennenkin. Ei se 1 lisäkuti tuolla rate of firella tunnu missään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Hardline

No hiemam pitkällä matkalla huomas k10:n nerffin mut läheltä yhtä tappava kuin ennenkin. Ei se 1 lisäkuti tuolla rate of firella tunnu missään.

Ourrait no en usko, että firerateille tehdään mitään sillä ne on käsittääkseni mallinnettu juurikin oikeista aseista.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Ourrait no en usko, että firerateille tehdään mitään sillä ne on käsittääkseni mallinnettu juurikin oikeista aseista.

Aiemmin sarjassa tällä ei ole ollut mitään merkitystä. Tämä on arcade-peli jossa balanssi on tärkeämpää kuin realismi. Kyllähän RO:n roffiakin buffattiin. Meinaatko että irl aseeseen on tullut päivitys jolla aseen tulinopeus on noussut ja se piti peliinkin päivittää?
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Aiemmin sarjassa tällä ei ole ollut mitään merkitystä. Tämä on arcade-peli jossa balanssi on tärkeämpää kuin realismi. Kyllähän RO:n roffiakin buffattiin. Meinaatko että irl aseeseen on tullut päivitys jolla aseen tulinopeus on noussut ja se piti peliinkin päivittää?

En meinaa en vain tiennyt moisesta buffista. Itse en pidä K10 OP:na koska ei se ole kauas hyvä niinkuin sen ei kuulukkaan olla. Lähitaistelussa muilla SMG aseilla pärjää kyseiselle aseelle jos vain osaa valita pelityylinsä paremmin kuin toinen Tämä ei ole niitä pelejä joissa kannattaa vain rushata enkä nyt tarkoita, että sinä näin pelaisit. Itse en edes ennen nerffausta pitänyt asetta ylivoimaisena. Tuntuu vain aina, että ne jotka itkevät netissä jonkin aseen ylivoimaisuudesta eivät ole edes keskiverto tason pelaajia ja itse olen siis vajaa 20 min pelannut kyseisellä aseella melkein 150h aikana. Pelaan paljon mekaanikolla professionaalilla ja aina kun pelaan mekaanikolla niin minulla on tuo luotiliivi käytössä koska se hoitaa asiansa helvetin hyvin juuri tuon ylävartalon osalta. Porukka itkee Battlefieldin omilla foorumeilla siitäkin että se on OP gadgetti vaikkei se ole. Suurin osa pelaajista on niin lujaa tuon aim assistin varassa ja se nappaa juurikin tuohon kroppaan kiinni. Nostaisivat joskus tähtäintään niin osuisi päähän eikä häviäisi 1vs1 tilanteita. HC servuilla huomaa usein kuinka huonoja porukka on ampumaan heikommalla aim assistilla, kun se ei nappaakkaan heti tähtäintä nostettaessa kiinni tai jos toinen juoksee niin se ei seuraakkaan hetkeä perässä vaan tarvitsee itse tosiaan pitää se tähtäin siinä vihollisessa.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Mikä on keskiverto pelaaja?

Kaippa jokaisella on oma määritelmänsä sille. Itse määrittelen sen yleensä FPS peleissä niin, että jotka jäävät edes plussalle tappo/kuolema tilastoissa lähes joka matsin jälkeen riippuu tietysti peli muodosta ja Nyt kun peli ei ole viellä vanha niin levelistä näkee aika paljon minkälainen pelaaja on kyseessä tässäkin tosin poikkeuksia on. Keskivertoa parempia ovat sitten ne jotka ovat melkeimpä joka matsin jälkeen siellä oman tiimin Top5 pelaajissa ja vaikka kuinka ärsyttää sanoa niin kyllä se K/D ratio kertoo melko paljon kuinka kova pelaaja siellä on vaikkei se koko totuutta kerrokkaan. Keskikiverto pelaajana pidän jos K/D ratio on edes tasan 1.0
 
Ylös Bottom