Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Hardline

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juhana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield: Hardline

Millä nickillä andersoni btw pelaat ja pelasitko hc vai normi muotoa?

Alustana on PS4 ja Gamertagi on BauerTuts . Pelaan sekä että, Rescuesta löytyy huonosti Euroopan HC-servuja niin sitä pelimuotoa yleensä normissa, mutta isot konkat yleensä HC:nä. Ja pidän itseäni siis keskiverto pelaajana enkä koita keulia mitään. Oma K/D näkyy olevan 1.35
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Kaippa jokaisella on oma määritelmänsä sille. Itse määrittelen sen yleensä FPS peleissä niin, että jotka jäävät edes plussalle tappo/kuolema tilastoissa lähes joka matsin jälkeen riippuu tietysti peli muodosta ja Nyt kun peli ei ole viellä vanha niin levelistä näkee aika paljon minkälainen pelaaja on kyseessä tässäkin tosin poikkeuksia on. Keskivertoa parempia ovat sitten ne jotka ovat melkeimpä joka matsin jälkeen siellä oman tiimin Top5 pelaajissa ja vaikka kuinka ärsyttää sanoa niin kyllä se K/D ratio kertoo melko paljon kuinka kova pelaaja siellä on vaikkei se koko totuutta kerrokkaan. Keskikiverto pelaajana pidän jos K/D ratio on edes tasan 1.0
Tämäkin riippuu pelimuodosta ja pelitavasta. Itselle sillä ole mitään väliä, joillekin on niin paljon että pitää sniputtaa omassa basessa. Rooli on minullakin, eli pelaan aina objektivea. Suurin aika tulee pelattua blood moneya, konkkaa harvemmin. Pelaamalla objektivea k/d ei ole yleensä kovin iso.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Tämäkin riippuu pelimuodosta ja pelitavasta. Itselle sillä ole mitään väliä, joillekin on niin paljon että pitää sniputtaa omassa basessa. Rooli on minullakin, eli pelaan aina objektivea. Suurin aika tulee pelattua blood moneya, konkkaa harvemmin. Pelaamalla objektivea k/d ei ole yleensä kovin iso.

Näinhän se on, itse tykkään kanssa pelata blood money pelimuotoa ja pelaan myös objectivea pelimuodoissa Sniperilla tykkään pelata mutta vain Knockoutilla ja sillä on turha kämppiä missään vaan pelaan todella agressiivisesti. Bloodmoneyssä mielestäni kyllä tappoja saa paljon koska porukka on aina joko rahapinolla tai jommalla kummalla vaultilla. Rahaa kun toimittaa tai ryöstää vaan paljon ja napsii tappoja samalla niin siitä hyötyy itse isolla expalla ja oma tiimi pärjää paremmin. vihollisen vaultille kannattaa heittää tuo satellite phone jos mekaanikolla pelaa. Huomasin myös vasta hetki sitten, että viholliselta rahaa varastaessa saa enemmän pisteitä kuin silloin kun ottaa varsinaiselta rahapinolta rahaa. Osa ei tunnu myöskään osaavan ampua samalla kun ottaa rahaa. tai ainakaan osa ei pysty tähtäämään samaan aikaan.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Itse olen kyllä huono pelaan, konsolilla pelattu vasta vuoden verran. Objektiivia täällä pelataan oikeestaan aina. Pisteissä 5 joukossa varmaan 7/10 matsissa. K/D on huono eli 0,71 :) mutta ei pelejä nyt tuon lukeman takia pelata. Blood money ja heist on lempi pelimuotoja, mutta kaikkia tulee pelattua.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Kans pitäny omia kriteerejä aika samana ja pidän itseäni tässä pelissä keskitason tyyppinä k/d sentään pysyny plussan puolella, mut ei läheskään nii hyvin ku codissa, siks jopa välillä ärsyttää ja suunnattomasti ne matsit missä jään miinukselle :D Codissa oli sentää lähempänä 3 ratio ja tässä nihkeillään 1.25. Toki hotwire antaa usein mukavaa miinusta kun siinä koitan vaan pisteitä ja massia saada enkä keskity tappoihin.. Conquest smallia tulee eniten noin muuten tahkottua.. Nyt ei oo tullu nii, että olis ärsyttään pistäny k10 tyyppejä vastaan. Välillä tuntu, että mitään muuta nähnykkää ku k10 jos henki lähti..
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Kyllä tuo K/D määräytyy tosi paljon pelityylistä, mutta onhan tuo 1 K/D melko hyvä mittari keskivertopelaajalle. Itsekin hieman plussalla sentäs mennään. Tykkään pelata paljon 300knockoutilla ja en ole konsoleilla mikään erityisen hyvä sniperilla pelaamaan. Mechanicilla sitten pystyy vetämämään kovallakin K/D:lla useasti. Itselle maistuu eniten Rescue ja crosshair kaveriporukalla. Yksin tai pienellä porukalla tulee sitten eniten pelattua bloodmoney, heistiä ja conquest smallia. Objectiven pelaaminen on tietenki se tie voittoon ja sitä koitetaan täälläkin. Tietty välillä tulee kaveriporukassa häröiltyä ties mitä. Peli seurasta jos on puutetta niin saa vapaasti lisäillä kaveriksi.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Olihan se kysyttävä kun tuli puhetta.. Ja osoitin väitteen omalta kohdalta vääräksi etteikö jopa "keskiverto" pelaajakin voisi jostain aseesta valittaa.. :D
Huomannut myös, että jos tätä pelkän k/d:n takia pelais niin pakko se olis melkei pelkällä mekaanikolla mennä, paras k/d niillä itelläki, silti tykkään mielummin mennä operaattorilla. Vielä on muutenkin hiomista tyyliin, kun on liikaa tottunu vaan juokseen ja ampuun kaikki, tässä se ei tunnu ihan niin toimivan.. :D
Olis kyl huippu jos tähänki tulis free for all pelimuoto, yksin kun tulee paljon pelattua niin ffa on se oma lemppari muoto kun ei voi tiimin perseilyä syyttää jos ei homma kulje.. Ei taida vaan olla bäfän juttu ffa :/
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Itselläkin KD yllättävän huono eli 0.72. Voi johtua siitä, että tämä on viiteen vuoteen eka FPS peli konsolille ja alkuvaiheessa tuli
kuonoon monestikin jollain 1:10 ratiolla. Nykyään menee montakin rundia putkeen Hotwireä jollain 12:4 KD ja 13k+ scorella.
Jotenkin jumittunu Hotwireä pelaamaan kun ekaks keräs vaan rahaa ja lopulta vaan tykästyny siihen ja on siinä toki tähtäimessä
se 500k jompaakumpaa blitziä varten.
Toisaalta itseä ei juuri KD ratiot hetkauta enkä oo tuntiakaan snipalla istunu puskassa, joten kuolemia tulee pakosti. Varsinkin jossain
conquest largessa jossa spawnaat suunnilleen vihun päälle.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Itse pidän tasoja näin jos k/d:tä kattellaan 1 = alle keskitason, 2 = keskitasoa, 3 tai yli = yli keskitason/hyvä. Mutta K/D:nkin tekee moni asia, monesti kattelen että millä henkilö pelaa, ajoneuvoa vai inffiä, pelaako aggressiivista vai jossain kukkulalla luimiskellen. Harvoin näkee hyviä aggressive snipereita mutta kyllä niitäkin on. Pieni kiitos tietty auto aimille siitäkin.

Sitten taas kun "luokittelen" pelaajaa katson KPM:ää, siitä huomaa hyvin onko pelaaja kuinka aktiivinen ja tehokas tappaja vai kämppääkö se vaan sitä K/D:ta jossain. Sitten myös kattelen pelimuotoa, paljon on eri pelimuotoja missä pystyy K/D:ta huoraamaan helposti jos vaan sattuu hyvä tiimi omalle puolelle. Quitti prosentti on kanssa hyvä katsoa, (en tiedä löytyykö hardlinesta), siitä helposti selviää hakeeko pelaaja ns. helppoa servua. Mutta enemmänkin katsoisin kokonaiskuvaa CPM kertoo hieman objekti pelaamisesta paitsi ei enää niin paljon kiitos tupla tripla äxpee buustien. Myös accuracyyn kiinnitän huomiota, en siihen kokonais accuracyyn koska se nyt kusee aika paljon, perus riflen accuracyyn. Jollain snipulla nyt vetää helposti yli 30% accuracya. Eli siis meni varmaan jo hieman sekavaks.

K/D, KPM, CPM, accuracy, pelimuoto ja aseluokka määrittelee sen minkä tasoinen pelaaja on. Omat mielipiteeni tietty heittelee hieman näistä foorumin suurimmasta osasta kun olen vääntänyt 4 vuotta comppina peliä niin silloin hieman standarditkin kasvaa. On tietty hyviä pelaajia huonollakin statseilla. Ite käyn silloin tällöin kattelemassa statsejani että kuinkas se nyt sit oikein menikään ja voi todeta että vaikka se tuntui menevän hyvin niin ei se oikeasti mennytkään. Tietty tää eka 100h on tälläistä perseen läpsyttelyä kaikkien hemmetin assignmenttien kanssa minkä kanssa palaa vaan hermo. Tuostakin tuli mieleen että on kiva kun tehdään assignmentteja missä on haastetta mutta että niistä pitää tehdä idioottimaisia niin se on nyt jo ihan hanurista.

P.S. hyvää vappua! Hieman simassa tätä rustailiin.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

. Tuostakin tuli mieleen että on kiva kun tehdään assignmentteja missä on haastetta mutta että niistä pitää tehdä idioottimaisia niin se on nyt jo ihan hanurista.

P.S. hyvää vappua! Hieman simassa tätä rustailiin.

Assignmenttejen vaatimuksissa tulisi olla jotain järkeä, haastetta niissä saa olla mutta ne pitöisi kuitenkin saada ns. Normipelaamisen ohessa eikä niin että joudut kykkimään jotai assignmenttia varten aivan turhana peli alueen laitamilla.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Itse pidän tasoja näin jos k/d:tä kattellaan 1 = alle keskitason, 2 = keskitasoa, 3 tai yli = yli keskitason/hyvä. Mutta K/D:nkin tekee moni asia, monesti kattelen että millä henkilö pelaa, ajoneuvoa vai inffiä, pelaako aggressiivista vai jossain kukkulalla luimiskellen. Harvoin näkee hyviä aggressive snipereita mutta kyllä niitäkin on. Pieni kiitos tietty auto aimille siitäkin.

Sitten taas kun "luokittelen" pelaajaa katson KPM:ää, siitä huomaa hyvin onko pelaaja kuinka aktiivinen ja tehokas tappaja vai kämppääkö se vaan sitä K/D:ta jossain. Sitten myös kattelen pelimuotoa, paljon on eri pelimuotoja missä pystyy K/D:ta huoraamaan helposti jos vaan sattuu hyvä tiimi omalle puolelle. Quitti prosentti on kanssa hyvä katsoa, (en tiedä löytyykö hardlinesta), siitä helposti selviää hakeeko pelaaja ns. helppoa servua. Mutta enemmänkin katsoisin kokonaiskuvaa CPM kertoo hieman objekti pelaamisesta paitsi ei enää niin paljon kiitos tupla tripla äxpee buustien. Myös accuracyyn kiinnitän huomiota, en siihen kokonais accuracyyn koska se nyt kusee aika paljon, perus riflen accuracyyn. Jollain snipulla nyt vetää helposti yli 30% accuracya. Eli siis meni varmaan jo hieman sekavaks.

K/D, KPM, CPM, accuracy, pelimuoto ja aseluokka määrittelee sen minkä tasoinen pelaaja on. Omat mielipiteeni tietty heittelee hieman näistä foorumin suurimmasta osasta kun olen vääntänyt 4 vuotta comppina peliä niin silloin hieman standarditkin kasvaa. On tietty hyviä pelaajia huonollakin statseilla. Ite käyn silloin tällöin kattelemassa statsejani että kuinkas se nyt sit oikein menikään ja voi todeta että vaikka se tuntui menevän hyvin niin ei se oikeasti mennytkään. Tietty tää eka 100h on tälläistä perseen läpsyttelyä kaikkien hemmetin assignmenttien kanssa minkä kanssa palaa vaan hermo. Tuostakin tuli mieleen että on kiva kun tehdään assignmentteja missä on haastetta mutta että niistä pitää tehdä idioottimaisia niin se on nyt jo ihan hanurista.

P.S. hyvää vappua! Hieman simassa tätä rustailiin.


Joo siis itse tein kanssa heti pelin julkaisussa tuon Professional Syndicaten ja se pakottaa pelaamaan tietyllä tavalla ja sitten perään viellä Mechanic Syndicate niin kyllä omat statsit mm. W/L tilastot meni aivan uusiksi. K/D:n saa nousemaan juu helpoiten kun pelaa vain TDM muotoa ja Mechaniccia. SMG:llä saa selvästi eniten tappoja tässä pelissä. Operaattori on omasta mielstä kovin tylsä tässä vaikka siellä onkin se helapaketti, mutta yleensä jengi heittää sen ja sit munat turpeeseen niin se on ilmainen tappo sen jälkeen senkun juoksee yli ja ampuu, kun kaikki luottaa aim assistiin ja itsellä usein FMG9 käytössä niin ei ole kaverilla jakoja. Ihmettelen edelleen minkä takia porukka käyttää niinkin vähän silenceria tdm:ssä ja conquestissa :D kaikilla on heavybarrel, mutta fakta on se että mitä enemmän olet pois minimapilta normi muodoissa niin olet vastustajaa edellä. Välillä tuntuu ettei osa pelaajista edes katso sitä tai tajua,että jos nuoli on pieni niin vastustaja on eri tasossa ja jos se taas on iso niin se on samassa tasossa. Kentät ja ampuma etäisyydet ovat tässä pelissä yleensä niin lyhyitä ettei silencerilla ole merkitystä. Itse myös hakkaan koko ajan R1 näppäintä spottaukseen oli tilanne mikä tahansa sillä spot assist on kuitenkin 25 pinnaa ja se helpottaa joukkuekavereita, kun vihollinen pamahtaakin hetkeksi minimapille vaika se olsikin kaukana. Harva tuntuu spottailevan konsolilla porukkaa... ilmaisia pisteitä ja helpottaa teamplayta huomattavasti. 9/10 kerrasta ollaan oltu Ace Squad kavereiden kanssa, kun ollaan täydellä 5 squasilla painettu. Nyt vähän harvemmin, kun muiden kavereiden muut harrastukset rajottaa niin paljon pelaamista. Ja aina jos näkee, että joku heittää medipackin niin ei muuta ku tulipommi sinne niin se on yleensä siinä. Aluksi käytin paljon flashbangiä, mutta huomasin nopeasti, että molotovi ja se tulipommi ovat oikeasti ainot tehokkaat naatit pelissä !
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Jaahas vuokraserverit näköjään tulleet. Loistavaa, täytyykin jokupvä pistää tilaukseen.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Kyllä taas koodeet laskee ku rupesin kans noilla snipuilla pelaan ja aattelin sen knokautin avata.. Jessus kuin tussuja vehkeitä.. Menin hc matseihinki nii eipä sielläkä tiputa ykkösellä :eek: Menin vielä tyhmänä ostaan siihen kyttien 700 snipaan 100k maksavan luodin ja hyöty tasan nolla ja muutenki ihan kämänen ase.. Ei uskois että joskus opsissa sniput tykitelly timanteiks, mut kyllä codin snipoissa sitä tehookin oli vähä toisella lailla niinku pitääkin.. Ja ne camera kolikot.... :D Ei helvata ku kaikilla on niitä pirun kameroita paikat täynnä nii koita siinä ny niitäki saada sitte.. Vähän kyllä ihmetyttää miks noi aseet on tehty ihan järjettömän urakan taakse saada auki. Joku normi keijo ei voi ku haaveilla moisista ja itelläki ottaa ihan kivasti tunteja toi peli, mut silti on työtä ja tuskaa.. Ei uskois vaan oikeesti kuin paljo surkeemmin tässä bäfässä pärjää kuin codeissa mitä on tullu aina tahkottua..
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Laittakaas tänne vinkkiä jos sattuu suomi servuja löytymään.

Karhu hakusanalla löytyy muutama suomi servu. Sääntöjä ei tainnut olla muuta kuin hieman hiekkaväkeä yritetään pitää loitolla. Toisessa taitaa pyöriä blood money ja toisessa konkkaa.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Nyt olis peli poistettu ja asennettu uudestaan, mutta ei vieläkään toimi. Oli kyllä tasan viimenen BF sarja mitä tuun ikinä ostaan. Aina joku päivitys rikkoo pelin täysin.
 
Ylös Bottom