Vastaus: Battlefield: Hardline
Itse olen nyt julkasusta asti pelannut 135h 36min ja pakko sanoa etten itse ainakaan kovin usein kuole haulikkoon ja harvoin törmää pelaajaan joka sellaista edes käyttää. K-10 olen käyttänyt 2 kertaa, se on hyvä ase mutta en vain pidä sen ulkonäöstä tai mistään siinä ja minulle on ihan ok jos joku sitä käyttää koska vaikka toisella on OP-ase niin loppujen lopuksi ratkaisee se kuka siellä pitää sitä ohjainta kädessä.
Itsellä näkyy olevan TOP Weaponeissa:
1. .300 Knockout 2020 kills (29h 25min)
2. MAC-10 727 kills (8h 53min)
3. MP5K 654 kills (6h 1min)
4. AWM 372 kills (6h 49min)
5. R700 LTR 323 kills (6h 52min)
6. FMG9 267 kills (2h 53min)
7. Laser Tripmine ( Ihmettelin kuinka on näin korkealla) 216 kills (1h 19min)
8. Bald Eagle 138 kills (1h 35min)
9. M416 107 kills (1h)
10. M16A3 104 kills (1h 7min)
27. K10 17 kills (19min40sec)
Tuosta jo huomaa kuinka paljon enemmän tappoja saa pelatessaan SMG aseella. Itselläni K/D on 1.31 enkä pelaa K/D:n takia vaan aina pelimuodon mukaan. Itse olen siis tehnyt Professional ja Mechanic Syndicatet. Operatorilla halusin vain tuon Clockin auki ja Enforceria kartoin pitkään sen takia juuri, että siellä ei itselleni mieluista asetta ole. Nyt kuitenkin innostuin ja avasin tuon Bald Eaglen ja joka kerta kun kyseisellä classilla pelaan niin en juurikaan käytä muutakuin Bald Eaglea sillä se on paljon parempi kuin primary weaponit 2 laukausta tappaa ja pääosuma kerrasta (riippuu tietysti matkasta) Ase on pistooliksi todella tarkka keskipitkällä etäisyydelläkin jos on longbarrel + classilla on loputtomat ammukset niin ei tarvitse pelätä panosten loppumista. Pitkään mietin myös mitä tuolla kilvellä oikeasti tekee, mutta se on osoittautunut ihan hyväksi gadgetiksi kun sitä pitää selässä varsinkin, kun en noita Enforserin primary weaponeita käytä paitsi jos on kiire ja lipas loppuu pistoolista. Suosittelen kaikille jotka classia karttavat niin avaamaan tuon Bald Eaglen ja koittamaan uudelleen.