Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Hardline

Vastaus: Battlefield: Hardline

Itsellä todella positiiviset kokemukset betasta. Tuntuu jo nyt paremmalle, kuin BF4 missään vaiheessa. Netcode toimii vielä vanhalla tickratella, mutta kun aseissa ei ole BF4:n kura spreadia niin se tuntuu jopa paremmalta kuin nelosen 30/30hz.
Inffi peli tuntuu paljon tyydyttävämmältä ja taitoa vaativalta kun rekyyliä on lisätty, spreadia vähennetty ja supression poistettu. Vihdoin on hyötyä tähdätä myös päähän kun kuti ei lähde 45 astetta sivuun.

Meno bloodmoneyssa tuntuu seine/bazaari tyyliseltä. Toivottavasti kuitenki lisäisivät perinteiset bäfä muodot myös tähän pelii, ei erityisemmin innostanut heist ja tuossa bloodmoneyssakin enemmin koitin vain puolustaa sitä keskimmäista rahakasaa, kuin ravata edes taikaisin sen ja oman vaultin välil.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Saisivat vaan alkaa oikeasti panostamaan näihin jokavuotisiin jatko-osiin, eikä vaan vuodesta toiseen puskea samaa paskaa rahan kiilto silmissä pihalle, varsinkin jos peli on vielä kesken.(Buginen)

Aika turhaa itkua ottaen huomioon, että Battlefield-pelit eivät ole ennen Hardlineä olleet beta-pelattavissa pelin tässä kehitysvaiheessa.

Yleensä Bäfät ovat saaneet betansa vasta muutama viikko ennen julkaisua, jos silloinkaan. Tällöin siitä ei ole devaajille oikeastaan mitään hyötyä. Nyt taas julkaisuun on melkein puoli vuotta, joten kuluttajilla on aika paljon parempi mahdollisuus saada valmis tuote heti ekana päivänä.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Yksi betakoodi olisi vailla käyttäjää, ensimmäiselle halukkaalle lähtee.

Edit. Meni Webille
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Säilyykö saavutetut statsit koko peliin mitä Betassa ansaitsee? Pari roundia takana nyt, helkkarin sekavaa näin aluksi mutta pirun kivaltakin tuntuu! Harmi kun ei kerkee enempää, no ehkä illalla si lisää ryöstöjä :D.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Samoin täällä. Eiku pelaamaan!



attachment.php

Mulle kanssa lätkäs tuon koodin mut en pääse lataamaan betaa mistään. BF4 mainoksesta siirtää storeen mut ilmoitaan sisältö ei ole saatavilla... Edelleen ruuhkaa vai mistä johtuu.. Vinkkejä otetaan vastaan
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Te, jotka koodin saitte: monenko aikoihin laittelitte hakemuksen siellä nettisivulla?

Itse laitoin n. klo 3 samana yönä kun julkistettiin, eikä vielä ainakaan koodia ole tullut.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Mulle kanssa lätkäs tuon koodin mut en pääse lataamaan betaa mistään. BF4 mainoksesta siirtää storeen mut ilmoitaan sisältö ei ole saatavilla... Edelleen ruuhkaa vai mistä johtuu.. Vinkkejä otetaan vastaan

Siis jos sait koodin sähköpostiisi niin etkö sä laita sitä vain pleikkastoren redeemecode kohtaan? BF4 mainoksesta sen pysty lataamaan vain pienen hetken ajan, loppujen pitää koodilla avata se storesta, näin olen ymmärtänyt.

Te, jotka koodin saitte: monenko aikoihin laittelitte hakemuksen siellä nettisivulla?

Itse laitoin n. klo 3 samana yönä kun julkistettiin, eikä vielä ainakaan koodia ole tullut.

Laitoin 5 minuuttia sen julkistamisen jälkeen, EA:n pressitilaisuuden aikana, kello tais olla jotain 23 tasan, ja se koodi tuli tänä aamuna.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Mulle kanssa lätkäs tuon koodin mut en pääse lataamaan betaa mistään. BF4 mainoksesta siirtää storeen mut ilmoitaan sisältö ei ole saatavilla... Edelleen ruuhkaa vai mistä johtuu.. Vinkkejä otetaan vastaan

Storeen menet syöttämään koodin redeem code kohtaan!
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Aika turhaa itkua ottaen huomioon, että Battlefield-pelit eivät ole ennen Hardlineä olleet beta-pelattavissa pelin tässä kehitysvaiheessa.

Tämä on kylläkin suljettu beta. Ne avoimet betat on yleensä ennen julkkua. Lähinnä serverikuorman testaamiseen jne.
Toisekseen tämä kyttäbäfä ei ole uusi bäfä. Eihän tähän ole tehty kuin kuorrutteet päälle. DLC:n ja koko pelin raja taitaa rikkoutua noissa ampuskelumekaniikan muutoksissa.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Säilyykö saavutetut statsit koko peliin mitä Betassa ansaitsee? Pari roundia takana nyt, helkkarin sekavaa näin aluksi mutta pirun kivaltakin tuntuu! Harmi kun ei kerkee enempää, no ehkä illalla si lisää ryöstöjä :D.

Yleensä ei säily, enkä usko että tämä olisi poikkeus. Juu, nyt kun peli ei ole enää sekavaa säheltämistä niin tästähän nauttii kummasti. Kuitenkin tästä paistaa läpi BF niin vahvasti, ettei voi hyväksyä tätä täysihintaisena. Kaikki fontitkin ja ruudulla olevat tekstit ovat täysin samoja kuin bäfässä. Toinen minä tykkää kovasti ja toinen minä sotii tätä "rahastusta" vastaan.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Hieman mietteitä parin tunnin pelailun jälkeen (PS4).

Bf4 dlc vaikutelma jäi vahvasti, sillä erotuksella että peliä on tehnyt eri studio ja sen huomaa. Mm. aseiden käyttäytyminen eroaa bf4:stä, jotenkin bf4 ampuminen tuntuu jämäkämmältä. Ehkä sekin on totuttelukysymys, kuitenkin bf4 takana yli 150h ja tätä vain pari.

Levolution tuntuu olevan the thing nykyisin, tässäkin menee nostokurki nurin ja screen shakea on enemmän kuin Siege of Shangain tornitalon sortuessa..

Pelimuotoja betassa on Blood money ja Heist. Blood Moneyssä tiimit kerää rahaa mapin keskellä olevasta kontista omiin säilöihin ja vastustajalta voi käydä myös pöllimässä rahaa heidän säilöstään. Heistiä vähän kokeilin mutta en ihan päässyt sisään. Rosvojen pitää ilmeisesti kuljettaa jokin ryöstösaalis huitsin nevadaan ja kytät yrittää pysäyttää. Pitänee jälkimmäiseen paneutua vielä hieman :D

Ihan mielenkiintoisia pelimuotoja, ei mitään kummoisia säväreitä antaneet mutta toimii. Tässä on se deal breaker itselle. Jotta peli menee ostoon täytyy muiden pelimuotojen erota tarpeeksi ja edukseen bf4: n tarjonnasta. Noilla näytöillä ei peliä mulle myydä.

En tiedä voiko betan kohdalla valittaa graffasta ja framerate ongelmista mutta välillä tuntuu dippaavan alle 30fps. Myöskin graafinen ilme oli aika vaisu. Todennäköisesti molemmat korjautuu/paranee retail versioon.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Jos et omista vielä beta-avainta niin Pelaajalehti Facebook sivuillaan jakaa niitä, sekä Ps4 että PC:lle. Kaks aaltoa on jo jaettu ja vielä uhattiin että lisää tulee. Sieltä saattaa onnistaa vielä tämän päivän aikana :)

EDIT: Alle minuutti sitten tuli lisää!!!
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Mistäs tuon ps4-version voi ladata?

Koodi meni onnistuneesti läpi, näkyy jopa Transaction listassa selaimella, mutta itse peli on jossain piilossa.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Mistäs tuon ps4-version voi ladata?

Koodi meni onnistuneesti läpi, näkyy jopa Transaction listassa selaimella, mutta itse peli on jossain piilossa.

Pistä pleikka tulille ja näpytä sillä storeen se koodi. Niin sain omalla kohdalla latauksen alkamaan.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Pistä pleikka tulille ja näpytä sillä storeen se koodi. Niin sain omalla kohdalla latauksen alkamaan.

Entä jos en muista koodia enää?

edit:
Noh, ehkä se selviää kun pääsee kotiin käynnistämään koneen.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Entä jos en muista koodia enää?

edit:
Noh, ehkä se selviää kun pääsee kotiin käynnistämään koneen.

Jos ei koodia muista,niin siihen en osaa mitään ohjetta heittää.

edit:
Nettisivujen kautta en löytänyt miekään mitään mistä sen olis saanu ladattua.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Tämä on kylläkin suljettu beta. Ne avoimet betat on yleensä ennen julkkua. Lähinnä serverikuorman testaamiseen jne.
Toisekseen tämä kyttäbäfä ei ole uusi bäfä. Eihän tähän ole tehty kuin kuorrutteet päälle. DLC:n ja koko pelin raja taitaa rikkoutua noissa ampuskelumekaniikan muutoksissa.

Sanoisinpa, että taas lisää turhaa itkua. Ihan sama onko kyseessä suljettu vai avoin beta, se on joka tapauksessa poikkeavaa konsoleiden puolella tässä vaiheessa kehitystä. Oli kyse sitten mielestäsi täyden pelin hintaan myytävästä DLC:stä tai ei.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Tämä on kylläkin suljettu beta. Ne avoimet betat on yleensä ennen julkkua. Lähinnä serverikuorman testaamiseen jne.
Toisekseen tämä kyttäbäfä ei ole uusi bäfä. Eihän tähän ole tehty kuin kuorrutteet päälle. DLC:n ja koko pelin raja taitaa rikkoutua noissa ampuskelumekaniikan muutoksissa.

Mikäs siinä ampumamekaniikassa vaikuttaa pelin hinnoitteluun?
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Mikäs siinä ampumamekaniikassa vaikuttaa pelin hinnoitteluun?

Varmaan se, että DLC:llä harvemmin muutetaan pelin perusrunkoa. Tässähän aseet tuntuvat kommenttien mukaan erilaiselta, kuin edellisessä Bäfässä.
 
Ylös Bottom