Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Hardline

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juhana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield: Hardline

Sanoisinpa, että taas lisää turhaa itkua. Ihan sama onko kyseessä suljettu vai avoin beta, se on joka tapauksessa poikkeavaa konsoleiden puolella tässä vaiheessa kehitystä. Oli kyse sitten mielestäsi täyden pelin hintaan myytävästä DLC:stä tai ei.

Sanoisimpa, että turhaa uhoamista taas. Kovasti betat pyörii jo tässä vaiheessa pelin kehitystä. Ei mitään poikkeavaa. Et vain ole päässyt aiemmin mukaan.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Mikäs siinä ampumamekaniikassa vaikuttaa pelin hinnoitteluun?

No ei mikään. Ei saisi. Sehän se pointti onkin. DLC:n sijaan EA vetää taas kakkoseen pelaajia rahastamalla täydet kääshit tästä.
Ja näitähän tulee jatkossa vuosittain. Well done EA.

Ja rautalankaa cobalokselle jne. että sehän olis ihan okei JOS SE PERUSBÄFÄ TOIMIS.
Fix diz shiiet ja katellaan EA si niit massinvaihtelu hommii ............
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Tuli vain mieleen jonkun taitavan moditekijän taidonnäyte tästä Hardlinesta. Jää itsellä lähes varmuudella kaupan hyllylle.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Mutta pitää nyt sen verta pehmitellä, että olihan se nyt hemmetin mageeta suoraan Sonyn E3 shown jälkeen rynnätä konsolille ja täräyttää beta lataukseen. Oli sellasta interaktion makua :D
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Yksi betakoodi olisi tarjolla nopeimmalle.


Edit: Meni sonnyblackille
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Hardline

Oli tullut itsellenikin aamulla beta-koodi sähköpostiin. Ensimmäiset testit otettu ja kyllähän tämä ihan kivalta vaikuttaa. Tuntuu ja näyttää bäfältä, mutta uusi teema tuo hieman kaivattua vaihtelua peliin. Voi olla että menee ostoon ainakin jossain välissä, ellei heti julkkarissa.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Aika keskinkertaisen vaikutelman jätti tämä tuorein Battlefield tällä lyhyellä näytöllä. Toi metropoli on miljöönää se josta vähiten pitää tässä sarjassa, joten lähtökohtakaan ei voi olla kaksinen.

Se mistä pelisarjassa on aina pitänyt on mittakaava. Se on kertaheitolla ollut riittävän suuri peittämään yksittäisen sotilaan tarinan. Tässä jokaisen pitää olla osallistuja oikeassa paikassa tai keikka kusee. Randomien kanssa ilman jatkuvaa puheensorinaa ei tästä nyt ainakaan suunnitelmallisuus ja yhteen pelaaminen ehtinyt loistamaan. Tämä vaatisi sen tutun porukan party chattiin ja iloittelu voisi alkaa.

En tiedä mennäänkö tässä osassa liian tiukkaan roolitukseen ollakseen kuitenkin Battlefield. Toivottavasti ei.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Täällä hieman myös ristiriitaisia tunnelmia, toisaalta todella hauska ja koukuttavaa menoa, mutta taas aika sekoilua random porukalla tämä, en tiedä toimisiko paremmin pienemmillä pelaajamäärillä. Voisi myös olla semmoinen pisteytys pelissä joka oikeasti kannustaa tiimi työhön. Kuinkahan paljon koko version grafiikat menee beta versiosta eteenpäin? Luulisi nyt aika harppauksen menevän, ainakin samalla tasolle kuin BF4.
Kiinnostaisi myös tietää että paljonko koko versiossa on erillaisia kenttiä tarjolla ja myydäänkö tätä sitten sillä 69e julkaisussa ja tarjotaanko myös premiumia 50e. :mad:
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Aika samalta tuntui tämäkin Beta miltä BF4 Beta. Onhan siellä toimiva peli alla, mutta ehkä vähän jätti kylmäksi.
Onhan tuossa vahva "bäfämäisyys" kyllä läsnä, ehkä vähempikin olisi riittänyt.

Noh, tässä mastiasia jos ei ole Betaa päässyt testaamaan.

[video=youtube;4w0iHTRpYyE]https://www.youtube.com/watch?v=4w0iHTRpYyE[/video]
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Lagaako tää muillakin tuhannen auringon voimalla, vai onko mun ongelma? Käynnistelin modeeminkin pariin kertaan uusiksi, mut samaa jökiä, kuin BF4 aikonaan...
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Lagaako tää muillakin tuhannen auringon voimalla, vai onko mun ongelma? Käynnistelin modeeminkin pariin kertaan uusiksi, mut samaa jökiä, kuin BF4 aikonaan...

Kyseessä on edelleen beta-testiversio. Näitä ei kannata pelata jos odottaa valmista.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Tänään tuli ps4 koodi spostiin. 10min jaksoin pelata ja rahastukseltahan tämä vaikuttaa. Huonommalta, kuin bf4 ei tuo skenaatiokaan oikein ole kovin uskottava. Graafisesti ei ainakaan paremmalta vaikuta, vaikka tämä 1080p ja bf4 900p. Pitää huomenna testata lisää, mutta ei todellakaan nyt vakuuttanut.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Tänään tuli ps4 koodi spostiin. 10min jaksoin pelata ja rahastukseltahan tämä vaikuttaa. Huonommalta, kuin bf4 ei tuo skenaatiokaan oikein ole kovin uskottava. Graafisesti ei ainakaan paremmalta vaikuta, vaikka tämä 1080p ja bf4 900p. Pitää huomenna testata lisää, mutta ei todellakaan nyt vakuuttanut.
Kuten Nisupulla jo sanoikin, tämä on vasta beta-testi. Mitään ostopäätöksiä ei siis tämän perusteella kannata tehdä, eikä muutenkaan mitään lopullisia johtopäätöksiä. Kyseessä on vielä keskeneräinen peli. Ja jos vikoja tai puutteita löytyy niistä kannattaa valittaa/laittaa viestiä kehittäjille. Sitä varten nämä beta-testit on tehtykin.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Laitetaan nyt yksi pointti johon pelin beta-vaiheessa olo ei vaikuta joten sitä voi jo kritisoida. (Tosin osin arvailujen varassa)

Mappi-suunnittelu...

Yleensä betoissa on BF sarjoissa ollut ennakkoon se hienoin mappi ja jälkeenpäin tarkasteltuna se on ollut myös eniten pelattu mappi. Onko tämä ripuli sitä tässä pelissä? BC2 Arica, BF3 Metro, BF4 Sanghai... Tässä tylsä persoonaton avoin risteys... ihanko oikeasti tämä parasta mitä mappi-suunnitelusta ennakkoon on esitellä?
Yritetty saada tehtyä tilaa kaahata tolkuttomasti FPS-pelissä nopeilla mopoilla ja vehkeillä... FAIL eiköhän FPS-genressä pitäisi ensin miettiä pelattavuus sotimisen kannalta.

Eilen mä vielä toisaalla puolustin peliä "näkemättä paskaa" kommentteja vastaan. Nyt kun on itse pintaraapasun käynyt testaamassa niin päällimmäisenä on mielessä kysymys mitä tämä yrittää olla? Identiteettikriisissä oleva peli? Päällimäinen fiilis pelistä muutaman tunnin testin jälkeen tylsä. Porukat ei edes osaa tai ymmärrä pelimuotoja ja peli on yhtä kohellusta, silti päällimmäisenä fiiliksenä on "tylsä". Siis ADHD kohelluskin voi näköjään olla tylsää...

Blood money toimii pelimuodoista ihan kivasti. Heist taas on todella tylsä pelimuoto. Hiukankin epätasaiset joukkueet ja erä on kolmessa minuutissa ohi.

Pelissä on kyllä paljon positiivista, varsinkin perus inffeilyyn liittyvää. Gadgettien ja Aseiden kilkkeitten avaaminen on ihan kivasti toteutettu... yms.

Silti villinä veikkauksena. JOS tälle pelille ei olisi lyöty Battlefield nimeä se olisi jäänyt marginaalipeliksi, nyt se tulee myymään mikä on sääli tähän mennessä nähdyn perusteella. MoH jonka tämä korvaa oli paljon persoonallisempi peli, sillä ei ollut peroonallisuushäiriötä eikä identiteettikriisiä...
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Vähän kuten Jamppi jo sanoikin,

Ei tämä peli nyt ihan näin toimi, että kaikki vaan sekoilee jotain ja käytössä on koptereita, laveja ja muita härveleitä.
Kyse on ryöstöstä niin aika eppiikseksi menee touhu kun tornit kaatuu, seinät murenee alta ja kaikki menee ah niin mahtavasti rikki. Tämä on nyt jo nähty viimeiset 4 peliä (BC1,BC2, BF3 ja BF4). Onhan tuo hieno ominaisuus, mutta ei peli voi täysin tuohon tukeutua.

Mielestäni tämä olisi pitänyt tehdä näin.

Kentässä olisi 3 "murtumispistettä" joista rosvot pääsevät sisään. Näihin kolmeen pisteeseen pystyy poliisit syntymään niin kauan kunnes rosvot ovat saaneet sen haltuun. Sen jälkeen kun rosvot ovat saaneet paikan haltuun poliisit eivät voi enää tähän syntyä. Näihin kolmeen murtumispisteeseen voi rosvot hyökätä heti suoraan kun erä alkaa.

Kuvitelkaapa vaikka tässä betassa olevassa kentässä esim. se moottoritien pätkä joka vie kellariin. Kuinka hienoa tuota kohtaa olisi ollut vyöryttää kun tiellä olisi ollut autoja, rekkoja, vesitynnyreitä yms. suojana. Autot olisi räjähdellyt, vesitynnyrit poksahdellut ja luodit kimpoilleet pitkin betonia. Aika kovaa asemasotaa olisi tuohon saatu. Kellari haltuun ja sitä kautta pääsee nyt pankkiin.

Toinen paikka olisi ollut tappelu viereisen kerrostalon katosta, sotaa olisi käyty aulassa ja katolla. Nyt koptereillekkin olisi ollut jotain järkevää syytä. Sirpaleet olisvat lennelleet, kalusteiden palasia leijaillut ilmassa ja hissiin kun menee olisi oikeasti pelottanut, että onko siellä vielä jotain vastassa. Katto haltuun ja sieltä vaijereilla pankkiin.

Kolmas paikka olisi ollut rakennustyömaa ja sen keskeneräiset rakennukset. Perustuksia olisi mennyt rikki ja pöly vallannut alueen. Rauniot haltuun ja nostokurjen kaataminen pankin kylkeen ja sieltä pankkiin.

Kun poliisit menettävät kaikki kolme pistettä voivat he enää syntyä pankkiin ja sielläkin spawni suunniteltuna niin ettei raiskaamaan pääse ja spawnista on useampi reitti pois. Miettikää miten hektiseksi tuo sotiminen kävisi kun ei tiedä mistä rosvot ovat tulemassa ja kun yksi paikka on menetetty niin pitää samalla suojella holvia ja yrittää estää ettei menetetä niitä kahta jäljellä olevaa kohtaa ja näin helpoteta rosvojen hommaa kun ne pääsevät kolmesta eri paikasta holviin käsiksi.

Peli pysyisi tiiviinä ja kiihkeänä. Tulisi sellainen fiilis, että oikeasti yritetään ryöstää jotain kun on selkeät pisteet mistä ja miksi on päässyt pankkiin sisään. Myöskin tiimipelaamisella ja taktiikalla olisi merkitystä, koska lössinä voisi mennä yhdestä kohtaa taikka yrittää pienemillä määrillä ottaa useampaa paikkaa haltuun. Tällä tavalla kaikille näille "eeppisille" räjäytyksille ja rikkoutumisille yms. olisi joku järkevä syy. Nyt kaikki menee rikki ilman mitään järkevää syytä taikka selitystä, että miksi. Ajoneuvoille olisi syynsä, mutta ne eivät näyttelisi mitenkään tärkeintä osaa pelissä. Olisi selkeästi tiedossa mitä pitää tehdä ja poikettaisiin tuosta normaalista "mahtavaa avointa sekoilua" - kaavasta. Nyt tuossa pelissä ei ollut mitään järkeä. Ihan samaa bäfää mitä aikaisemminkin eli DLC olisi riittänyt.

Myös on mainittava, että olipa hienoja nämä tyhjät motarit missä ei ollut autoja... Mitä ihmettä?
 
Ylös Bottom