Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pitkästä aikaa tuli tätäkin tänää hakattua.. Mitä pirua noi päivitykset on tälle pelille tehny, kun ei enään pysy classit semmosina niinku ne on tehny vaan joutuu melkein joka rundin alussa laittaan aseisiin vempaimet takasi mitä ollutki ja päivittään ajoneuvot ajantasalle? Ärsyttävää, kun joutuu siinä pelin alussa ruveta renkkaan kaikkee erikseen ennenkun lähtee kentälle remmastaan ja kun kaiken saa tehdyks niin sitten ei enää oo mitään järkeviä ajoneuvoja jäljellä..
Sama homma myös allekirjoittaneella. Ärsyttää säätää kaikki uudestaan, melkein joka matsin jälkeen...
Onko bounty hunter-pelitilassa joku bugi? Server browserin kautta ei löydy yleensä ainuttakaan serveriä, ja Quick match yhdistää aina tyhjään serveriin? Criminal Activity-DLC on asennettuna.
Voi olla ettei löydy vaan pelaajia tuohon pelimuotoon? Tuossa Hardlinessa taitaa pelaajamäärät pyöriä joissakin tuhansissa per konsoli/alusta.
Minkälainen moninpeli tässä pelissä on. Onko enemmän normaalien Battlefieldien kaltainen vai enemänkin Bad Companyn kaltainen. Eli paljonko pelaajia on kerralla kentällä yhteensä ja kuinka paljon noita aseita voi muokata. Itse olen pelannut enemmän noita Bad Company pelejä netissä ja tykänyyt niistä ja jos tämä hardline on yhtään sinne päin niin voisi storesta ostaa alle 20€ niin sais vähän harjoitusta tulevaan Battlefieldiin.
Minä en ole koskaan Bad Companyja pelannut, joten voin vain verrata BF4 ja BFH. Mutta olen kuulut että hajoava ympäristö ja rush-pelimuoto olivat Bad Companyn vahvuuksia, ja molemmat puuttuvat Hardlinesta.
Minun mielestä Hardline on riittävän samanlainen kuin BF4, että sen tunnistaa Battlefieldiksi. Ja samalla riittävän erilainen, ettei tunnu ihan samalta peliltä.
Hardlinen suosituimmat pelimuodot ovat conquest ja blood money. Molempia pääsee pelaamaan heti, ja conquest large pyörii niin monella serverillä, ettei tarvii pitkään odotella jos haluaa tietylle mapille.
Hardlinessa voi muokata aseita suunnilleen yhtä paljon kuin BF4:ssä. Aseita on tosin vähemmän. Ja modien avaaminen on huomattavasti helpompaa Hardlinessa (kaikki osat on auki alle sadalla tapolla per ase), ja ne ostetaan "rahalla" (eli expalla). Eli, jos modaamisesta tykkää, niin asiat ovat hyvin. Mutta jos taas FLIR-noobit ottaa pannuun, niin niitä kyllä sitten riittää.
Alle 20 euron hinnalla voin suositella Hardlinea. Tuon maksaa melkein jo pelkästään sen yksinpelikampanjasta, joka on "ihan jees" nyky-FPS tasolla (esim. BF4:n oli järkyttävää pachaa).
Hardline tarjouksessa ps storessa hintaan 4,95e. Pakkohan se tolla hinnalla oli ostaa, vaikka sitten vain yksinpelin takia
Kummassa on parempi Yksinpeli tässä vai BF4?
Siellä on storessa molemmat tarjouksessa.
Juu laitoin tuon tarjouksen lataamaan kiitos.eiks siel ole myös joku yhteistarjous jossa saa molemmat kun maksaa jonkun pienen summan?
https://store.playstation.com/#!/fi...etti/cid=EP0006-NPEJ00420_00-BATTLEFIELDBUNDL
tossa, maksaa vaivaiset 9e
Kummassa on parempi Yksinpeli tässä vai BF4?
Siellä on storessa molemmat tarjouksessa.
Eilen ostin Hardlinen PS storesta ja siinä tuli tollanen 3x Preorder mukana. Mikä toi on ja mitä se tekee?
Näytä liitetiedosto 15856