Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Hardline

Vastaus: Battlefield: Hardline

Hauskaa on ollut taas pitkästä aikaa. Mahtavaa, että mukaan on saatu myös muutama WWII -ase. Uusi lemppari tuo M1 Carbine. Thompsonkin on hauska! Toivottavasti seuraava Bäfä on WW2 -teemainen.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Pitkästä aikaa tuli tätäkin tänää hakattua.. Mitä pirua noi päivitykset on tälle pelille tehny, kun ei enään pysy classit semmosina niinku ne on tehny vaan joutuu melkein joka rundin alussa laittaan aseisiin vempaimet takasi mitä ollutki ja päivittään ajoneuvot ajantasalle? Ärsyttävää, kun joutuu siinä pelin alussa ruveta renkkaan kaikkee erikseen ennenkun lähtee kentälle remmastaan ja kun kaiken saa tehdyks niin sitten ei enää oo mitään järkeviä ajoneuvoja jäljellä.. :mad:
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Pitkästä aikaa tuli tätäkin tänää hakattua.. Mitä pirua noi päivitykset on tälle pelille tehny, kun ei enään pysy classit semmosina niinku ne on tehny vaan joutuu melkein joka rundin alussa laittaan aseisiin vempaimet takasi mitä ollutki ja päivittään ajoneuvot ajantasalle? Ärsyttävää, kun joutuu siinä pelin alussa ruveta renkkaan kaikkee erikseen ennenkun lähtee kentälle remmastaan ja kun kaiken saa tehdyks niin sitten ei enää oo mitään järkeviä ajoneuvoja jäljellä.. :mad:

Sama homma myös allekirjoittaneella. Ärsyttää säätää kaikki uudestaan, melkein joka matsin jälkeen... :mad:
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Onko bounty hunter-pelitilassa joku bugi? Server browserin kautta ei löydy yleensä ainuttakaan serveriä, ja Quick match yhdistää aina tyhjään serveriin? Criminal Activity-DLC on asennettuna.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Onko bounty hunter-pelitilassa joku bugi? Server browserin kautta ei löydy yleensä ainuttakaan serveriä, ja Quick match yhdistää aina tyhjään serveriin? Criminal Activity-DLC on asennettuna.

Voi olla ettei löydy vaan pelaajia tuohon pelimuotoon? Tuossa Hardlinessa taitaa pelaajamäärät pyöriä joissakin tuhansissa per konsoli/alusta.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Voi olla ettei löydy vaan pelaajia tuohon pelimuotoon? Tuossa Hardlinessa taitaa pelaajamäärät pyöriä joissakin tuhansissa per konsoli/alusta.

Näköjään sama ongelma koskee muitakin pelimuotoja Criminal Activity-DLC:ssä. Alkuperäisiin karttoihin löytyy kyllä pelaajia.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Juu oli kyllä surkein sijotus ostaa ikinä tähän sitä premiumia kun ei noihin uusiin mappeihin löytyny jengiä ollenkaan tiettyihin pelimuotoihin. No nyt on jääny kyl koko peli pelaamatta kun tuli toi codi.. Pikkusen jäi kyllä shaiban maku suuhun tosta että 50e melkei maksat noista hienouksista mutta pelaajia ei oo sitten yhtään. Olis saanu siinä kohtaa jo jotain palautella tai lyödä ilmaseks noi mapit kaikille.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Minkälainen moninpeli tässä pelissä on. Onko enemmän normaalien Battlefieldien kaltainen vai enemänkin Bad Companyn kaltainen. Eli paljonko pelaajia on kerralla kentällä yhteensä ja kuinka paljon noita aseita voi muokata. Itse olen pelannut enemmän noita Bad Company pelejä netissä ja tykänyyt niistä ja jos tämä hardline on yhtään sinne päin niin voisi storesta ostaa alle 20€ niin sais vähän harjoitusta tulevaan Battlefieldiin.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Minkälainen moninpeli tässä pelissä on. Onko enemmän normaalien Battlefieldien kaltainen vai enemänkin Bad Companyn kaltainen. Eli paljonko pelaajia on kerralla kentällä yhteensä ja kuinka paljon noita aseita voi muokata. Itse olen pelannut enemmän noita Bad Company pelejä netissä ja tykänyyt niistä ja jos tämä hardline on yhtään sinne päin niin voisi storesta ostaa alle 20€ niin sais vähän harjoitusta tulevaan Battlefieldiin.

Minä en ole koskaan Bad Companyja pelannut, joten voin vain verrata BF4 ja BFH. Mutta olen kuulut että hajoava ympäristö ja rush-pelimuoto olivat Bad Companyn vahvuuksia, ja molemmat puuttuvat Hardlinesta.

Minun mielestä Hardline on riittävän samanlainen kuin BF4, että sen tunnistaa Battlefieldiksi. Ja samalla riittävän erilainen, ettei tunnu ihan samalta peliltä.

Hardlinen suosituimmat pelimuodot ovat conquest ja blood money. Molempia pääsee pelaamaan heti, ja conquest large pyörii niin monella serverillä, ettei tarvii pitkään odotella jos haluaa tietylle mapille.

Hardlinessa voi muokata aseita suunnilleen yhtä paljon kuin BF4:ssä. Aseita on tosin vähemmän. Ja modien avaaminen on huomattavasti helpompaa Hardlinessa (kaikki osat on auki alle sadalla tapolla per ase), ja ne ostetaan "rahalla" (eli expalla). Eli, jos modaamisesta tykkää, niin asiat ovat hyvin. Mutta jos taas FLIR-noobit ottaa pannuun, niin niitä kyllä sitten riittää.


Alle 20 euron hinnalla voin suositella Hardlinea. Tuon maksaa melkein jo pelkästään sen yksinpelikampanjasta, joka on "ihan jees" nyky-FPS tasolla (esim. BF4:n oli järkyttävää pachaa).
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Minä en ole koskaan Bad Companyja pelannut, joten voin vain verrata BF4 ja BFH. Mutta olen kuulut että hajoava ympäristö ja rush-pelimuoto olivat Bad Companyn vahvuuksia, ja molemmat puuttuvat Hardlinesta.

Minun mielestä Hardline on riittävän samanlainen kuin BF4, että sen tunnistaa Battlefieldiksi. Ja samalla riittävän erilainen, ettei tunnu ihan samalta peliltä.

Hardlinen suosituimmat pelimuodot ovat conquest ja blood money. Molempia pääsee pelaamaan heti, ja conquest large pyörii niin monella serverillä, ettei tarvii pitkään odotella jos haluaa tietylle mapille.

Hardlinessa voi muokata aseita suunnilleen yhtä paljon kuin BF4:ssä. Aseita on tosin vähemmän. Ja modien avaaminen on huomattavasti helpompaa Hardlinessa (kaikki osat on auki alle sadalla tapolla per ase), ja ne ostetaan "rahalla" (eli expalla). Eli, jos modaamisesta tykkää, niin asiat ovat hyvin. Mutta jos taas FLIR-noobit ottaa pannuun, niin niitä kyllä sitten riittää.


Alle 20 euron hinnalla voin suositella Hardlinea. Tuon maksaa melkein jo pelkästään sen yksinpelikampanjasta, joka on "ihan jees" nyky-FPS tasolla (esim. BF4:n oli järkyttävää pachaa).

Okei kiitoksia. Pitää kyllä harkita jos vaikka ostais tämän pelin. 20€ ei nyt paha hinta ole ja varmaan ihan hyvä peli on kyseessä. Netissä tulisi enimmäkseen pelattua. On vaan kyllä muuitakin pelejä pelaamatta mitkä pitäisi pelata eka läpi.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Hardline tarjouksessa ps storessa hintaan 4,95e. Pakkohan se tolla hinnalla oli ostaa, vaikka sitten vain yksinpelin takia


Sama peli Onen kaupassa 5€, kuten myös isoveli BF4.

Hardlinen yksinpeli on hiton surkee. Moninpeli näin pienen tauon jälkeen maistui taas oikein hyvin.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Kummassa on parempi Yksinpeli tässä vai BF4?
Siellä on storessa molemmat tarjouksessa. :)
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Kummassa on parempi Yksinpeli tässä vai BF4?
Siellä on storessa molemmat tarjouksessa. :)

Ostit näköjään jo molemmat, mutta vastataan nyt kuitenkin.

Minun mielestä Hardline on parempi yksinpeli. BFH on ihan ok, 7/10. BF4 on huono, 5/10.

Molemmat ovat yksinpelin osalta aivan erilaisia pelejä. BF4 on perinteinen putkijuoksu-FPS sotapeli. BFH on myös putki, mutta siinä on räiskiminen ja stealth-hiippailu tasapainossa*, tai ehkä jopa enemmän kallellaan hiippailuun päin.

* Minä pelasin BFH:n kamppanjan hiippailemalla, pidättämällä tai etälamauttamalla roistoja. Vain pari kertaa ajauduin tulitaisteluun, jotka ehkä olisin voinut välttää. Pelissä on pari kohtaa joissa on pakko räiskiä, ja pari joissa pakko hiipiä. Mutta pääosin valinta on vapaa.

Jos BF4 on "Call of Duty / Medal of Honor / Half Life 2", niin BFH on "Far Cry / Second Sight / No One Lives Forever 2". Nämä ovat siis vertailuja pelien lajityypeistä, eikä pelien arvosanoista.


Eilen ostin Hardlinen PS storesta ja siinä tuli tollanen 3x Preorder mukana. Mikä toi on ja mitä se tekee?
Näytä liitetiedosto 15856

Ne on kai tuon deluxe-version dlc-aseet ja muut turhakkeet.
 
Ylös Bottom