Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Hardline

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juhana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield: Hardline

Jokunen tunti on nyt tullut peliä hakattua, ja muutama kysymys olisi.

1. Mikä idea tässä Thieves / Bangers ja Swat / Undercover systeemissä on?

2. Onko noissa boosteissa tällä hetkellä joku bugi? Laitoin yhden 25% boostin, minkä piti kestää 30 minuuttia, mutta se on kestänyt jo ainakin 1.5 tuntia?

3. Mitä HUD:in oikeassa alakulmassa olevat 4 lukkoa tarkoittavat?


1. Niin ei sitte yhtään mitään, olis saanu muokata itte hahmoaan, siis muutakin ku niillä väreillä. Undercover eikös tuo painele joku police takki niskassa meneen ;) Hankin pelin elder scroll onlinee odotellessa, pelimuodot on ihan jees, no heistiä ja blood moneytä tulee pelkästään pelattua, mutta ne nyt on hyviä pelimuotoja, conkkaa ei vaan enään jaksa. Aseita sais olla pelissä reippaasti enemmän kerättävänä ja sniput sais olla vain pulttilukollisia. Swat muuten todellisuudessa käyttää vain pulttilukollista snipua (viisastelua ;) Saksan erikoisryhmä käytää semi-autoo.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Näitä ku lukee ni joskus toivoo like nappia.Illalla ekat pelit hardlinee jahka latautuu. Turtlebeachit täysillä kridlokkia ja vihua naamaan:p
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Morjesta! Eka postaus tähänkin kejuun, paljon näyttää olevan suomalaisis pelaajia ps4 puolella ja seon hienoo, ei liikaa ole tota peliseuraa aina tarjolla. Lorjokihi nickillä pelailen, pääasissa bloodmoneyrä j knockilla aikalailla eniten tulee pelailtua.

Ps. Facebookin puolella on Battlefield Hardline/ps4. Ryhmä mistä saa välillä hyvin peliseuraa, mikäli kiinnostaa niin liittykää ihmeessä!
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Morjesta! Eka postaus tähänkin kejuun, paljon näyttää olevan suomalaisis pelaajia ps4 puolella ja seon hienoo, ei liikaa ole tota peliseuraa aina tarjolla. Lorjokihi nickillä pelailen, pääasissa bloodmoneyrä j knockilla aikalailla eniten tulee pelailtua.

Ps. Facebookin puolella on Battlefield Hardline/ps4. Ryhmä mistä saa välillä hyvin peliseuraa, mikäli kiinnostaa niin liittykää ihmeessä!
Noita hardline ps4 ryhmiä löytyy aika paljon. Ehkä kannattais laittaa joko joku linkki ryhmään tai hieman tarkempaa tietoa miten se löytyy jos joku sinne haluaa liittyä.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Noita hardline ps4 ryhmiä löytyy aika paljon. Ehkä kannattais laittaa joko joku linkki ryhmään tai hieman tarkempaa tietoa miten se löytyy jos joku sinne haluaa liittyä.

Ryhmä on juurikin tuon niminen kun tossa lukee ja on juuri perustettu. Eipä itelle ainakaan ole silmään osunut muita suomalaisia hardline ryhmiä? :o
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Uutta patchiä pukkaa https://www.youtube.com/watch?v=h5RzJ1csllw
Itselle aivan sama nuo cameracoinit ja shieldicoinit koska ne on jo pelin julkaisussa raidattu. Tosin noita syndicate aseita tulee näkymään tavallista enemmän vaikka nyt jo oletan kaikkien ne avanneen jos siihen on ollut yhtään mielenkiintoa. Tier perkit ihan jees et se neljäs helpottuu. Joissakin pelimuodoissa on mahdotonta saada edes se viimeinen käyttöön kuten Rescue ja Croshair. Ja muutenkin itse kun en välitä noista vehicleistä lainkaan niin aika harvoin se neljäs on tullut aukaistua normipeleissä. Tuntuu muutenkin ettei osa pelaajista tajua pelimuodon ideaa (rescue) Joku pikkupoika lähetti monen monta raivo viestiä pelin jälkeen, että "Lopeta se cämppiminen". Pelasin siis pelin alun puollustavana joukkueessa ja aika harvoin paras taktiikka on se, että heti lähtölaskennan jälkeen rushaa puoleen väliin mappia koska kello on kuitenkin puollustavan joukkueen puolella niin kauan kuin hyökkääjät saavat hostagen. Ei siis tarvitse kuin odottaa koska kello pakottaa toisen joukkueen tulemaan paikalle. Joissakin mapeissa tietysti pääsee helposti toisen joukkueen selkään jos joukkueella ei ole mitään strategiaa peliin. Huomannut myös sen ettei monet tiedä siitä minuutin lisäajasta jonka hyökkääjät saavat jos heillä on ajan loppuessa hostage hallussa. Rescuessa on nyt jo paljon sitä pelanneena huomannut paikat mihin pelaajat tykkäävät lobbystä riippumatta usein mennä niin ei tarvitse kuin ns. "ajatella laatikon ulkopuolelta" niin pääsee pitkälle. Helpointa on yleensä silloin kun puollustavat pelaajat lähtevät rundin lopussa oikein etsimällä etsimään viimeistä vihollista vaikka heidän ei tarvitsisi kuin odottaa hostagejen lähettyvillä. Osa hyökkäys vuorossa olevista koittavat kanssa koko rundin olla omassa päässä snipun kanssa ja jossain vaiheessa huomaavat olevansa viimeinen hengissä ja aika on loppumassa... no sitten ammutaan ilmaan ja odotetaan, että puollustus joukkue olisi niin tyhmä että lähtisivät tätä yhtä hakemaan joka ei ole edes tulossa hossejen luokse ja kaveri häviää ajan loppuessa. Pelimudon idea on lopunviimein kuitenkin hakea panttivanki ja tuoda tämä turvaan. Osalle se tuntuu olevan vain tapa kaikki ei niillä hostageilla niin väliä ole.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Vihdoin sai knokautin auki :cool: Olipa työläs koettelemus.. Ehkä kurasinta hommaa on kumminkin noi 4 perkkiä avata ajelemalla ympyrää. Välillä toi knokki ei tapa vaikka kohtuu läheltäkin ampunu rintaan :confused: Ja pitkälle matkalle aivan onneton.. Mutta ihan kiva ase toi silti on. Onko mitään tietoo koska tulee uusia karttoja?
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Vihdoin sai knokautin auki :cool: Olipa työläs koettelemus.. Ehkä kurasinta hommaa on kumminkin noi 4 perkkiä avata ajelemalla ympyrää. Välillä toi knokki ei tapa vaikka kohtuu läheltäkin ampunu rintaan :confused: Ja pitkälle matkalle aivan onneton.. Mutta ihan kiva ase toi silti on. Onko mitään tietoo koska tulee uusia karttoja?

Joo eli jos vastassa on kaveri joka pelaa mekaanikolla ja on käytössä se luotiliivi gadgetti niin vaatii keskivartaloon 2 laukausta vie vain 50% per laukaus ja jos vastustaja on riittävän kaukana niin ase ei enää tapa yhdellä luodilla vaan vaatii kaksi osumaa jossei päähän siis täräytä. Joo ja ei todellakaan ole pitkälle matkalle tarkoitettu vaan juurikin lähitaisteluun. Itse luovuin jo tuosta StraightPullista ja otin laser sightin takaisin käyttöön saa komeita noscope tappojakin ja itsellä on aina käytössä Agog tai sit se venäläisten vastaava 4 kertaisella zoomilla siis ne on siitä hyviä tähtäimiä, että näkee muutakin kuin juuri sen scopen. Löytyi hyvä snipu servukin TDM:ää kakkosaseet,kranaatit ja lasermiinat oli kielletty sekä semiautosniput eli vain pulttilukkoiset oli sallittu. Se on komeaa ottaa 3 vastustajaa putkeen, kun koittavat sisätiloissa AWM:llä joissa on joku 14 kertainen linssi osua ja itse napsit quickscopella porukkaa scuf ohjain helpottaa tuota väistelyä melko paljon tuollaisissa tilanteissa. Aina siellä sitten joku reppana otti loppujen lopuksi kakkos aseen käyttöön kun ei tullut muuten mitään :D Cameroita porukka ahkeraan siellä laittoi mut samapa tuo itsellä sellainen tapa näissä peleissä, että aina liikuttaessa hakkaan sitä spottinäppäintä niin saattaa huomata sellaisia vihollisia joita ei muuten silmään pistäisi ja tuurilla tulee spot assistejakin. Osaa saattaa tietty harmittaa jos cameracoineja koittavat saada kun niiden camerat overspotataan, kun siis tuo 2 patchi ei ole viellä tullut.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Joo eli jos vastassa on kaveri joka pelaa mekaanikolla ja on käytössä se luotiliivi gadgetti niin vaatii keskivartaloon 2 laukausta vie vain 50% per laukaus ja jos vastustaja on riittävän kaukana niin ase ei enää tapa yhdellä luodilla vaan vaatii kaksi osumaa jossei päähän siis täräytä. Joo ja ei todellakaan ole pitkälle matkalle tarkoitettu vaan juurikin lähitaisteluun. Itse luovuin jo tuosta StraightPullista ja otin laser sightin takaisin käyttöön saa komeita noscope tappojakin ja itsellä on aina käytössä Agog tai sit se venäläisten vastaava 4 kertaisella zoomilla siis ne on siitä hyviä tähtäimiä, että näkee muutakin kuin juuri sen scopen. Löytyi hyvä snipu servukin TDM:ää kakkosaseet,kranaatit ja lasermiinat oli kielletty sekä semiautosniput eli vain pulttilukkoiset oli sallittu. Se on komeaa ottaa 3 vastustajaa putkeen, kun koittavat sisätiloissa AWM:llä joissa on joku 14 kertainen linssi osua ja itse napsit quickscopella porukkaa scuf ohjain helpottaa tuota väistelyä melko paljon tuollaisissa tilanteissa. Aina siellä sitten joku reppana otti loppujen lopuksi kakkos aseen käyttöön kun ei tullut muuten mitään :D Cameroita porukka ahkeraan siellä laittoi mut samapa tuo itsellä sellainen tapa näissä peleissä, että aina liikuttaessa hakkaan sitä spottinäppäintä niin saattaa huomata sellaisia vihollisia joita ei muuten silmään pistäisi ja tuurilla tulee spot assistejakin. Osaa saattaa tietty harmittaa jos cameracoineja koittavat saada kun niiden camerat overspotataan, kun siis tuo 2 patchi ei ole viellä tullut.


Nyt kun tolla on tullu jokunen tunti rätkittyä niin huomaa kyllä että tosi moni pitää liivejä jos mekaanikolla pelaa. Muutaman kerran tullu joku yli 180 pisteen assist kun on esim toista sniputyyppiä ampunu läheltä keskivartaloon? Miten paljon tässä olikaan se alku energia määrä kelläkin vai miten voi tulla noin paljon pelkkää assisti pistettä? Käytän myös enimmäkseen noita 4x zoomeja tohon knokauttiin, radasta riippuen joskus jopa thermalia.. Välillä tuntuu että ton sylkemis nopeus on kun jollain ritsalla ampuis, sen verran hitaasti lähtee luoti verrattuna muihin snipoihin ja droppi on tosi kova.. Jotku väittää, että olis op ase, mut en ny kyllä ihan sitä mieltä ainakaan ite oo.. Monesti tulee edelleen valittua mielummin scoutti. En itsekään tuota straight pullia käytä kun aina kumminkin otan kiikarilta ennen seuraavaa kutia. Jääny päälle codien quikscopettamisesta vissiin. Oon käyttäny sitä isompaa lipasta niin ei tarvi olla kokoajan lataamassa. En oo oikein huomannu siitä laaserista olevan mitään hyötyä kun se pomppii vaan minne sattuu ja paljastaa muutenkin herkästi mistä päin tulee.

Yli 160h jo itelläki peliä takana ja nyt vasta ihan viime päivinä nähny pari kertaa tyypin jolla on noi kettu ja dino maskit auki.. Ensin meinasin itekki ruveta säästeleen sitä 10miljoonaa, mut kyllä sittenkin jätän väliin ja hommailen kaikkee mahdollista mitä vaan mieleen tulee plus paketteja auki aina välillä.. Ehkä sitte joskus enstalveen mennessä saanu ne maskitkin auki... :D
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Miten paljon tässä olikaan se alku energia määrä kelläkin vai miten voi tulla noin paljon pelkkää assisti pistettä?

Kaikilla ukoilla on samat 100 helaa, mutta liivit tietty suojaavat mechanicejä, jos/kun niitä käyttävät. Nuo yli sadan assistit johtunevat käytössäsi olevista boosteista..
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Kaikilla ukoilla on samat 100 helaa, mutta liivit tietty suojaavat mechanicejä, jos/kun niitä käyttävät. Nuo yli sadan assistit johtunevat käytössäsi olevista boosteista..


Ahaa no näinpä taitaa ollakin.. Eli olisin saanu ilman buustia 93 hitin, kun monesti tullu 186 assisti..
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Näköjään 2x XP vko käynnissä tällä hetkellä - en tiedä onko vian premiumin tilanneille vai kaikille.

Koskahan ensimmäinen DLC tipahtaa pihalle? Kesäkuun alussa? Kaksi viikkoa aiemmin premiumin tilanneille?
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Suosittelisitteko tätä peliä minulle, nyt kun peli olisi aika hyvässä tarjouksessa Storessa?

Taustaa sen verran, että tällaisia moninpeli räiskintöjä ei ole tullut juuri pelailtua poislukien Killzone aikoinaan. Nyt tuon uusimman Call Of Dutyn hankittuani ensin tykkäsin moninpelistä mutta sittemin on ruvennut todella häiritsemään räiskinnän hektisyys ja kun kuolemia tulee sekuntien, ehkä parhaimmillaan muutaman kymmenen sekunnin välein.

Onko meno Hardlinessa yhtään vähemmän hektistä ja mikä on suunnilleen kuolemien aikaväli? Vähän noita streameja koittanut katsoa, niin tuntuu että tässäkin on meno välillä aika hektistä mutta toisaalta välillä ehkä vähän rauhallisempaa tahtia. BF4 lienee tässä tapauksessa olisi suositus, mutta en viitsisi aloittaa noinkaan vanhaa peliä ihan aloittelija veteraaneja vastaan pelissä, joka tavallaan on jo uransa loppusuoralla.

Onkos muuten Hardlineen tulossa mitään isompia päivityksiä, esim uusia karttoja?
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Suosittelisitteko tätä peliä minulle, nyt kun peli olisi aika hyvässä tarjouksessa Storessa?

Taustaa sen verran, että tällaisia moninpeli räiskintöjä ei ole tullut juuri pelailtua poislukien Killzone aikoinaan. Nyt tuon uusimman Call Of Dutyn hankittuani ensin tykkäsin moninpelistä mutta sittemin on ruvennut todella häiritsemään räiskinnän hektisyys ja kun kuolemia tulee sekuntien, ehkä parhaimmillaan muutaman kymmenen sekunnin välein.

Onko meno Hardlinessa yhtään vähemmän hektistä ja mikä on suunnilleen kuolemien aikaväli? Vähän noita streameja koittanut katsoa, niin tuntuu että tässäkin on meno välillä aika hektistä mutta toisaalta välillä ehkä vähän rauhallisempaa tahtia. BF4 lienee tässä tapauksessa olisi suositus, mutta en viitsisi aloittaa noinkaan vanhaa peliä ihan aloittelija veteraaneja vastaan pelissä, joka tavallaan on jo uransa loppusuoralla.

Onkos muuten Hardlineen tulossa mitään isompia päivityksiä, esim uusia karttoja?



Kyyllä tätä uskaltaa suositella. Ei niin hektinen kuin codit, mutta kyllä tässäkin äxöniä löytyy. Tässä sentään ei lennellä rakettirepuilla ympäriinsä mikä oli omasta mielestä koko codin pilaus... Alkuun saattaa ottaa nokkaan jonkin verran, mutta mitä enemmän tottuu sen paremmin tietty menee. Kuolemien aikaväliä on hankala arvioida kun on niin paljon omista taidoista, pelityylistä ja pelimuodosta kiinni. Pahimmillaan ei montaa sekuntia jossain tdm:ssä kerkiä hengissä oleen kun respat menee niin siskinsokin ja ukkoja spawnaa taakse, eteen ja viereen.. Mutta jos on hyvä ampuun nii senkun napsii sitä mukaan kun eteen sattuu. On sitten niitäkin muotoja missä tiimit lähtee eri puolilta kenttää niin ei oo ihan niin hektistä ja sekavaa kuin tdm.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Ei bf 4 vielä ole mitenkään kuollut vielä. Kovasti seuraa löytyy ja jos perinteinen sodankäynti kiinnostaa, niin sinne vain :)
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Battlefield Hardlinen ensimmäinen lisä-osa Criminal Activity saapuu premiumin omistajille kesäkuussa.

Lisä-osa sisältää 4 uutta karttaa (Backwoods, Code Blue, The Beat ja Black Friday), 3 uutta asetta (naulapyssy battle pickup:ina) ja 2 uutta ajoneuvoa.

Lisäksi löytyy 2 uutta ammus-tyyppiä, uusi varuste, uusi bounty Hunter-pelimuoto ja 6 uutta naamaria pelihahmoille (joista neljä näkyy alla olevassa kuvassa).

jpg


Lähde: www.eurogamer.net
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Hardline

Battlefield Hardlinen ensimmäinen lisä-osa Criminal Activity saapuu premiumin omistajille kesäkuussa.

Lisä-osa sisältää 4 uutta karttaa (Backwoods, Code Blue, The Beat ja Black Friday), 3 uutta asetta (naulapyssy battle pickup:ina) ja 2 uutta ajoneuvoa.

Lisäksi löytyy 2 uutta ammus-tyyppiä, uusi varuste, uusi bounty Hunter-pelimuoto ja 6 uutta naamaria pelihahmoille (joista neljä näkyy alla olevassa kuvassa).

jpg


Lähde: www.eurogamer.net

Noniin hyvältä vaikuttaa ! Itseä ei nuo maskit niin hetkauta, kun ei niistä mitään pelillistä hyötyä ole ja vievät yhden slotin gadgeteilta, mutta nuo uudet mapit tietysti kiinnostaa ja toinen näyttää ainakin olevan yö-mappi joka on ihan hyvä ! Vehiclejä ei tule käytettyä mutta niistä pitäville varmasti piristysruiske ja uudet aseet on aina tervetulleita, itse tietysti odotan jotakin uutta pulttilukkoista kun ei tule muulla kuin Knockoutilla pelattua ja silläkin joku +2500 tappoa jo niin alkaa maistumaan puulta. Uusi pelimuoto voi tietysti olla hyvä tai huono sen näkee sitten.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Scout elite-kiväärillä ammuttaessa, kun ristiohjaimesta painaa alaspäin pystyy valitsemaan: 0m, 200m, 300m, 400m, 500m, tai 1000m. Mitä nämä mahtavat tarkoittaa?
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Scout elite-kiväärillä ammuttaessa, kun ristiohjaimesta painaa alaspäin pystyy valitsemaan: 0m, 200m, 300m, 400m, 500m, tai 1000m. Mitä nämä mahtavat tarkoittaa?
Siitä pystyy säätämään pidemmän matkan bullet droppia eli jos ammut vaikka 500metrin päähän niin panos tippuu mutta kun laitat risti ohjaimesta 500m niin osuu tähtäimen keskelle.
 
Vastaus: Battlefield: Hardline

Siitä pystyy säätämään pidemmän matkan bullet droppia eli jos ammut vaikka 500metrin päähän niin panos tippuu mutta kun laitat risti ohjaimesta 500m niin osuu tähtäimen keskelle.

Näkeekö jostain kuinka kaukana vihollinen on, jotta pystyy säätämään etäisyyden oikeaksi?
 
Ylös Bottom