Battlefield V - Taistelutyyleistä toimivin

Cam0

Member
Kokeilepa uutta Modern Warfarea. Yllätyt kovasti kun huomaat miten napakasti se tähtäin liikahtaa.
?????

Olen pelannut uutta MW:tä. Peliaikaa taitaa olla jopa 6 päivän edestä. Siinä pelissä ei todellakaan ole "autosnappausta" moninpelissä. Oletko nyt ymmärtänyt väärin mitä tällä "autosnappauksella" tarkoitan? CoDissa aim assist koostuu 2 osasta: slowdown ja "magnetismi" (peli käyttää termiä aim assist rotation). Slowdown yksinkertaisesti hidastaa sensitivitya kun tähtäin on lähellä vihollista. Magnetismi pyrkii seuraamaan vihollista hieman. Mutta sinun on itse siirrettävä tähtäimesi keskelle vihollista. BFV:n aim assistissa on ihan samat osat, mutta siihen on nyt myös lisätty tuo snappaus osa (BF1:ssä siitä käytettiin termiä autorotation), joka automaattisesti lukitsee tähtäimen viholliseen kun ristikko on lähellä vihollista ja tähtää aseella.

XclusiveAce:lla on video pelin aim assist asetuksista, joka näyttää että pelissä ei ole minkäänlaista autosnappausta. Mutta voit itse kokeilla pelissä tähdätä kun ristikko on lähellä vihollista ja tähtäimesi ei lukitu viholliseen, sinun on itse siirrettävä tähtäimesi.

Ac3way

Well-Known Member
BF4:ssä oli aikoinaan ihan julmettu autosnappi, melkein Destiny 1:sen PVE:n tasoa.

Pitäisi kyllä kokeilla BFV moninpeliä jossain vaiheessa, kun pelin hankkimisesta on jo yli kuukausi. Toistaiseksi pelannut vasta yksinpeliä ja enempi vielä BF1:stä.

Wake Islandilta on kyllä paljon hyviä muistoja BF1942 parissa.

Ylös Bottom