Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield V

Pelaako tätä enää kukaan ja toimiiko PS4:lla? Tai siis joko on suurimmat bugit korjattu? :D Tekisi mieli alelaarista napata jos tämä yhtään toimii.
 
Pelaako tätä enää kukaan ja toimiiko PS4:lla? Tai siis joko on suurimmat bugit korjattu? :D Tekisi mieli alelaarista napata jos tämä yhtään toimii.

Pelaa ja toimii.

Kesäkuussa tuli viimeinen päivitys ja peli on ainakin mun mielestä toiminut ian hyvin sen jälkeen.
 
Itse pelaan enemmän X:llä. Pelaajia riittää ja peli toimii hienosti.
Pleikallakin tää on ja toimii hyvin. Syy miksi harvoin pelaan, on se kun Pro huutaa hoosiannaa.
 
Joo tuli napattua ja pikaisen testin perusteella aivan ok. Paitsi tähtäyksen superliima, huh. Jo Battlefield 4 oli aim-assistin suhteen siinä rajoilla, että onko liikaa, mutta tässä tuntuu että ei tarvi kuin vähän sinnepäin räiskiä niin osuu. Noh, jospa tuohon tottuisi. Bugeja ei tullut vastaan ja ei ole vielä kauheasti lagittanutkaan ja FPS ei putoile. Normi PS4 siis kyseessä.
 
Laitailin vasta nyt pelin xbox onelle. Kertokaas mikä juttu toi rakeinen grafiikka on pelatessa? Videot on ihan ok näköiset, mutta itse pelissä ei kyllä kauas voi ampua. Varsinkin kun savua tulee ilmaan ni pixelit lentelee ruudulla. Todella karmean näköinen. Bf1 näytti paljon paremmalta kun tämä peli. Olen jo kokeillut videoasetuksia muuttaa, mutta ei auta. Onko muilla samoja kokemuksia? Luin myös eng. kieliset forumit ja tuntuu että nostettiin vaan olkapäitä eikä myönnetty ongelmaa.

Edit. Tuli mieleen, että vaikuttaako se negatiivisesti grafiikkaan että tv on 75"?
 
Viimeksi muokattu:
Laitailin vasta nyt pelin xbox onelle. Kertokaas mikä juttu toi rakeinen grafiikka on pelatessa? Videot on ihan ok näköiset, mutta itse pelissä ei kyllä kauas voi ampua. Varsinkin kun savua tulee ilmaan ni pixelit lentelee ruudulla. Todella karmean näköinen. Bf1 näytti paljon paremmalta kun tämä peli. Olen jo kokeillut videoasetuksia muuttaa, mutta ei auta. Onko muilla samoja kokemuksia? Luin myös eng. kieliset forumit ja tuntuu että nostettiin vaan olkapäitä eikä myönnetty ongelmaa.

Edit. Tuli mieleen, että vaikuttaako se negatiivisesti grafiikkaan että tv on 75"?
Kokeile ottaa asetuksista Film grain efekti pois päältä nyt ainakin. Tekee kuvasta "rakeisen" jos edelleen näyttää niin enpä tiedä, kyllä se itellä iha hyvältä näyttää.
 
Ylös Bottom