Kirai
KonsoliFIN Alumni
Juu kyllä mäki sitä seuraan ja huonohan se on vuodesta toiseen.
Mut tosiaan ainakin itsellä on se olo ettei itse pelissä muita kiinnosta mikään muu.
Toki samalla kun itse hoen tiimipelaamisen ja objektin/roolin merkitystä, olen itse koukussa assigmentteihin.
Tämä aiheuttaa sen, että jos sun pitää assigmentteihin saada damagea lentokoneeseen, niin kyykin koko mapin ilmatorjuntatykissä tekemällä pikkuhiljaa hieman damagea koneisiin. Ne korjaa itsensä ja taas ammun hiukan. En kuole, en tapa, en valloita/puolusta lippua. Olen sellainen mitä vihaan muissa..vain koska himoitsen 400 rahaa assigmentista.
Tai jos piti tuhota tankkia tietyn damagen verran. Hamada kehiin, assault rooliksi ja saksalaisena kyykkimään A:n edustalle kun tankit rullaa brittien basesta.
Sama täällä, olikohan tässä KD viimeksi jotain 0.6 luokkaa ja eilen katoin nii oli jopa 0.9 että kyllä se sieltä ehkä joskus! Harmi ettei tässä enää taida tulla matsien jälkeen niitä eniten healauksia tehneitä tai eniten supporttia jakaneita pelaajia? Vai meneekö ne mulla jossain ohi? Aina oli niin kiva nähä se oma ruma emblemi siellä ruudulla aiheuttamassa pahennusta.
Onneksi itsellä noi assigmentit on vielä toistaiseksi ollu sellaisia että on menny normipelin ohessa, mutta voin ihan hyvin kuvitella tekeväni samoin Aseiden omia tehtäviä tykkään kans tehdä, sillä ansaittu tilpehööri on aina mukavaa ja aseen ulkoasun parantaminen kivaa.