En huomannut, että mitään TTK-muutosta olisi tuloillaan, ja vähän ihmettelinkin tänään miksi muutamissa tilanteissa jäi toteutumatta tappo kun intuitiivisesti olin jo siirtämässä jyvää seuraavan uhkan kohdalle, vaikka edellinen vielä laittoikin hanttiin ja näin ikään kuin yllätti. BF1:ssä meinasi pleikan ohjain välillä vääntyä hyppysten rutistuksessa katki kun oli tullut ammuttua konepistoolin lippaallinen vihulaista rintaan 10 metrin etäisyydeltä mutta kaveri vain loikkien kuroo etäisyyden ja tulee lyömään kirveellä solisluuhun. Ajattelin BFV:n myötä, että vihdoin tuollainen bullshitti on ohitse, mutta sitten tuli tämä päivitys. Edellisessähän oli kyse myös randomiudesta eikä vain TTK:sta, mutta otin todella avosylin vastaan tämän uudemman tyylin, jonka nyt pelkään olevan uhattuna.
Tulin vasta nyt katsoneeksi mitä Westie ja jackfrags asiasta olivat vastikään tubettaneet, ja suhtaudun asiaan kyllä penseästi. Mikäli tosiaan on kyse pyrkimyksestä paikkailla muita ongelmia kuten TTD yms. TTK:n venyttämisellä, niin suunta on mielestäni väärä. Vaikka oman kokemukseni perusteella ero ei ole valtaisa, niin ärsyttäähän se kun juuri on tottunut uuteen varovaisuutta ja taktisuutta mainostetustikin korostavaan meininkiin ja sitten keksitään, että ei se olekaan niin kiva kun oli ajateltu. Oli se kiva! Mutta asiat muuttuvat ja aina ei näköjään ole kivaa.
En ole mistään tarkastanut koskevatko TTK-muutokset tai mitkään muut mahdolliset muutokset MMG:tä, mutta tulinpahan tänään pöyristyneeksi muutaman kerran siitäkin kun MG42 ei tuntunutkaan sellaiselta pedolta kuin miksikä ehdin sen oppia tuntemaan. Tuntui, että pitäisi laittaa se nopeampi mode käyttöön jos haluaa todella hyödyntää tuon vehkeen ominaisuuksia, koska vähän pidemmältä ei tuntunut tulevan tappoja ollenkaan, ja kuka tahansa pikselin kokoisena näyttäytyvä vihulainen pystyi jostain hornan tuutista asti ampumaan minut, vaikka olin kuinka häntäkin jo tulittanut.