JKS-DEHUMANIZED
Member
Mites tässä saa päälle ne ilmotukset sinne vasempaan ylänurkaan?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei mitenkään.Mites tässä saa päälle ne ilmotukset sinne vasempaan ylänurkaan?
Taas huomaa kun on nyypät asialla. Pro-porukka meinasi menettää voiton kun nopot rakenteli hiekkalinnoja kokeneen KK-ryhmän tulilinjoille. Ei näin! Jyvät ja akanat kyllä erottuu!
On kyllä hienoa tuo company coinsien tarkka jako. Näkee kuka on valmis tekemään duunia menestyksen eteen!
Ei sulla oo heittää linkkii kenestä amattilais porukoista puhut meinaan ois ihan kiva lisää vaikka Twitchissä ja katsella kun ammattikseen tienaa/pelaa bäfää/llä ku itellä ei oo siellä vielä bäfäläisiäTaas huomaa kun on nyypät asialla. Pro-porukka meinasi menettää voiton kun nopot rakenteli hiekkalinnoja kokeneen KK-ryhmän tulilinjoille. Ei näin! Jyvät ja akanat kyllä erottuu!
On kyllä hienoa tuo company coinsien tarkka jako. Näkee kuka on valmis tekemään duunia menestyksen eteen!
Oisko gameplay ja oisko vielä sieltäkin advanced.Mistä tuon auto-aimin saa pois ku en löydä ??
Aim assist slowdown löytyy mutta ei kai tämä ole sama asia ? Pitäisi just se seuraaminen saada pois.Oisko gameplay ja oisko vielä sieltäkin advanced.
Siellä on auto rotation ja auto slow down. Mulla rotation pois päältä ja silti se on oikeasti päällä ja todella ärsyttävä kun tähtäin seuraa kulman taakse.
Ne on siinä päällekkäin. Slow down hidastaa tähtäintä vihun kohdalla ja se toinen on auto rotation, joka juurikin seuraa.Aim assist slowdown löytyy mutta ei kai tämä ole sama asia ? Pitäisi just se seuraaminen saada pois.
Tuota auto rotationia ei kyllä mulla ole valikossaNe on siinä päällekkäin. Slow down hidastaa tähtäintä vihun kohdalla ja se toinen on auto rotation, joka juurikin seuraa.
Mutta kuten todettua ni mulla rotation on pois päältä ja silti seuraa.
Mikäs alusta?Tuota auto rotationia ei kyllä mulla ole valikossa
PS4
Kuva oli Boxilta, mutta itellä pleikassa on tismalleen samoin noi.
Ne on siinä päällekkäin. Slow down hidastaa tähtäintä vihun kohdalla ja se toinen on auto rotation, joka juurikin seuraa.
Mutta kuten todettua ni mulla rotation on pois päältä ja silti seuraa.