Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onko tarina ja juonikuviot mistään kotoisin? Varmaan tulee skipattua tämäkin, vähän kuulostaa kommenteista päätellen siltä että tylsistyisi parin chapterin jälkeen.
Onko tarina ja juonikuviot mistään kotoisin? Varmaan tulee skipattua tämäkin, vähän kuulostaa kommenteista päätellen siltä että tylsistyisi parin chapterin jälkeen.
Ottaako joku Bayonettan välivideot hieman liian tosissaan?Tarina ja koukerot on kaivettu jostakin pehmoanimepornotuotannon ylijäämäroskakorista. Muutaman chapterin jälkeen on tuskin kukaan enää kärryillä, että missä ja miksi. Mutta hei, vihuja pukkaa!
Paras toimintapeli ikinä
Jos ei tykkää niin on kyllä vikaa enemmän itse pelaajassa kuin pelissä..
Ottaako joku Bayonettan välivideot hieman liian tosissaan?
Juoni olis ollu tosi kiva lisä... ja ai niin, edes jollakin tavalla omalaatuiset tai mielenkiintoiset hahmot.
Niin, kuten sanoin, Bayonettan pelilliset ansiot ovat ihan kiistämättömät. Taistelusysteemi on yksinkertaisesti aivan helvetillisen syvällinen ja peli heittää koko ajan jotain uutta ja ihmeellistä päin pelaajan kasvoja, olkoon se sitten uusien aseiden, massiivisten loppareiden tai jännien kenttäsuunnittelullisten seikkojen muodossa. Tämän lisäksi se sisältää aivan älyttömästi uudelleenpeluuarvoa kiitos lukuisten vaikeustasojen, palkintosysteemin ja avattavien (salaistenkin) ekstrojensa ansiosta. Ninja Gaiden on turhauttava (paska kamera, ruudun ulkopuolelta tulevat hyökkäykset yms.), Bayonetta on yksinkertaisesti viihdyttävä peli.No niin no, kuka ottaa ja mitä hieman liian tosissaan?
Itseasiassa Devil May Cryissä on melko erinomainen juoni, joka tosiaankin puuttuu Ninja Gaideneista. Nämähän taas ovat makuasioita ja jokaisella on oma mielipiteensä, omani kuitenkin on että jos lähdetään vertaamaan Bayonettaa, Devil May Crytä sekä Ninja Gaideneita, niin DMC vetää pisimmän korren. Siinä on kaikki kohdillaan, ja Dante on kaukana "cool anime boystä", ensimmäinen kerta kun kukaan ikinä väittää tuollaista.Hoh, ei heti tulisi mieli itkeä Bayonettan hahmojen omalaatuisuuden puutetta. Jos jotain, niin siinähän mielessä juurikin joku Ninja Gaidenin helvetillisen tylsä Ryu ja vähäisemmässä määrin DMC:n tyypillinen "anime cool-boy" Dantekin ovat molemmat PALJON geneerisempiä tapauksia kuin Bayonetta, joka on kaikille sarkastisesti vittuileva noita. Kuinkas monta niitä onkaan peleissä?
Naurettavaa on myös itkeä juonesta, aivan kuin se olisi yhtään parempi Devil May Cry tai Ninja Gaiden -sarjojen peleissä. Mieluummin tuollaista kaikille - jopa itselleen - vittuilevaa parodiaa seuraa kuin jotain muka-vakavaa Ninja Gaidenmaista paskaa.
Ja munatonta menoa? Tuossahan lentelee jättimäisiä nyrkkejä, jalkoja ja ties mitä ympäriinsä samalla kun viholliset räjähtävät kappaleiksi tuliaseiden vaikutuksesta ja puolittuvat samurai-miekan avulla, puhumattakaan kutsuttavista lohikäärmeenpäistä, jotka jauhavat viholliset palasiksi veren lentäessä ympäriinsä.
Bayonettan TYYLI voi jakaa mielipiteitä, mutta sen pelilliset ansiot ovat yksinkertaisesti kiistämättömät.
Ja kuka helvetti pelaa oikeasti näitä pelejä juonen takia? Intensiivinen toiminta on se mikä näitä pelejä ajaa eteenpäin ja sen Non-stop Climax Action Bayonetta hoitaa paremmin kuin yksikään edeltäjänsä, kiitos aggressiivista pelityyliä kannustavan pelimekaniikkansa (vihollisten iskut voi (aluksi) vain väistää + peli palkitsee jatkuvan hyökkäämisen = rohkaisee hyökkäävämpään pelaamiseen kuin kilpailijansa).
Niin, kuten sanoin, Bayonettan pelilliset ansiot ovat ihan kiistämättömät. Taistelusysteemi on yksinkertaisesti aivan helvetillisen syvällinen ja peli heittää koko ajan jotain uutta ja ihmeellistä päin pelaajan kasvoja, olkoon se sitten uusien aseiden, massiivisten loppareiden tai jännien kenttäsuunnittelullisten seikkojen muodossa. Tämän lisäksi se sisältää aivan älyttömästi uudelleenpeluuarvoa kiitos lukuisten vaikeustasojen, palkintosysteemin ja avattavien (salaistenkin) ekstrojensa ansiosta. Ninja Gaiden on turhauttava (paska kamera, ruudun ulkopuolelta tulevat hyökkäykset yms.), Bayonetta on yksinkertaisesti viihdyttävä peli.
Eipä ole Resident Evil 4:n jälkeen ollut näin hauskaa pelata samaa peliä läpi uudestaan ja uudestaan ja samalla yrittää suoriutua kaikesta paremmin ja ostaa kaikki parannukset yms.
Tetriksessä sentäs tajuttiin jättää ne raivostuttavat latailut ja ylimääräiset muka-viileet välivideot pois.Niin olis ollu Tetrikseenkin. Joskus vaan itse pelattavuus riittää..
Hoh, ei heti tulisi mieli itkeä Bayonettan hahmojen omalaatuisuuden puutetta. Jos jotain, niin siinähän mielessä juurikin joku Ninja Gaidenin helvetillisen tylsä Ryu ja vähäisemmässä määrin DMC:n tyypillinen "anime cool-boy" Dantekin ovat molemmat PALJON geneerisempiä tapauksia kuin Bayonetta, joka on kaikille sarkastisesti vittuileva noita. Kuinkas monta niitä onkaan peleissä?
No minä en verranutkaan tätä suoraan noihin kahteen. Gaidenista en pidä, DMC:stä kylläkin.Naurettavaa on myös itkeä juonesta, aivan kuin se olisi yhtään parempi Devil May Cry tai Ninja Gaiden -sarjojen peleissä. Mieluummin tuollaista kaikille - jopa itselleen - vittuilevaa parodiaa seuraa kuin jotain muka-vakavaa Ninja Gaidenmaista paskaa.
Okei myönnetään, korjaan: Yliampuvaa, mutta sangen munatonta menoa.Ja munatonta menoa? Tuossahan lentelee jättimäisiä nyrkkejä, jalkoja ja ties mitä ympäriinsä samalla kun viholliset räjähtävät kappaleiksi tuliaseiden vaikutuksesta ja puolittuvat samurai-miekan avulla, puhumattakaan kutsuttavista lohikäärmeenpäistä, jotka jauhavat viholliset palasiksi veren lentäessä ympäriinsä.
Minä kiistän. Noin, nyt ne eivät ole kiistättömät.Bayonettan TYYLI voi jakaa mielipiteitä, mutta sen pelilliset ansiot ovat yksinkertaisesti kiistämättömät.
No, se juoni on siellä ja sitä on aika paljon, niin mielellään siitäkin yrittäisi nauttia. Hitsit, kun en huomannut pelin kannessa varoitus tarraa, missä kielletään pelaamasta juonen vuoksi.Ja kuka helvetti pelaa oikeasti näitä pelejä juonen takia? Intensiivinen toiminta on se mikä näitä pelejä ajaa eteenpäin ja sen Non-stop Climax Action Bayonetta hoitaa paremmin kuin yksikään edeltäjänsä, kiitos aggressiivista pelityyliä kannustavan pelimekaniikkansa (vihollisten iskut voi (aluksi) vain väistää + peli palkitsee jatkuvan hyökkäämisen = rohkaisee hyökkäävämpään pelaamiseen kuin kilpailijansa).
Okei, eli älytön uudelleenpeluuarvo löytyy vaikeustasoista, palkinnoista ja avattavista ekstroista. No joo, eihän noita ominaisuuksia kyllä kovin monesta pelistä löydy...Niin, kuten sanoin, Bayonettan pelilliset ansiot ovat ihan kiistämättömät. Taistelusysteemi on yksinkertaisesti aivan helvetillisen syvällinen ja peli heittää koko ajan jotain uutta ja ihmeellistä päin pelaajan kasvoja, olkoon se sitten uusien aseiden, massiivisten loppareiden tai jännien kenttäsuunnittelullisten seikkojen muodossa. Tämän lisäksi se sisältää aivan älyttömästi uudelleenpeluuarvoa kiitos lukuisten vaikeustasojen, palkintosysteemin ja avattavien (salaistenkin) ekstrojensa ansiosta. Ninja Gaiden on turhauttava (paska kamera, ruudun ulkopuolelta tulevat hyökkäykset yms.), Bayonetta on yksinkertaisesti viihdyttävä peli.
Asiasta on taidettu jo jankattu kyllästymiseen asti, että PS3 versio latailee aika lailla.Non-stop Climax Action? "loading.... ... ... .... ...... ..... onneksi olkoon olet löytänyt kukan!" "loading... ... ... ... ... olet löytänyt sydämen palasen". Jos tämä olisi todellista non stoppia, niin miksi sinne sekaan on heitetty sitä paikkojen koluamista?
Jos ei kiinnosta, niin R2 + Select is your friend.Tetriksessä sentäs tajuttiin jättää ne raivostuttavat latailut ja ylimääräiset muka-viileet välivideot pois.