Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bayonetta [PS3]

Vastaus: Bayonetta [PS3]

Peli seis. pziuz ei tykkää pelistä, FamaZ tykkää. End of story. Ei aleta ottaa hernettä nenään jos toinen on eri mieltä.
 
Vastaus: Bayonetta [PS3]

Ripoteltu henkilökohtaisuuksiin menolla. En ala kirurgisesti sieltä poistamaan niitä. Ensi kerralla pysytellään ihan vain pelistä keskustelemisessa. Olisihan tuon voinut kokonaankin poistaa.
 
Vastaus: Bayonetta [PS3]

Tästä on jo ihan älyttömästi helvetin upeita kombo-videoita netissä:

YouTube - ???????????3

Toi jannu kyl vetää aika näyttävää comboo kieltämättä. Miten toi liike vedetään missä napataan vihollinen ilmasta kiinni ja aletaan mätkimään maahan? Muutamia kertoja tsäkällä onnistunu, mutta en ole vielä hiffannu miten se tehdään.
 
Vastaus: Bayonetta [PS3]

Pakko myöntää että pelissä on sitä jotain. Itse olen aina ollut räiskintäpelien ystävä(CoD, MoH, BF yms. yms.) joten olisikohan aika vaihtaa genreä?
 
Vastaus: Bayonetta [PS3]

Tossa on pieni video jossa verrataan ps3 ja 360 versioo keskenään.
YouTube - Bayonetta PS3/360 Demo Comparison HD

Itellä on vähän niin ja näin et ostasko vai ei. Kun ps3 versio on mikä on.

On se jännä että aina multiplatteri peleissä ps3 versio on rumemman näkönen, ruudunpäivitys tahmaa ja yms. Ei voi olla niin vaikeeta ps3:n kanssa....
 
Vastaus: Bayonetta [PS3]

Itseäkin kiinnostaa hankkia peli mutta nykylaadulla ei kyllä ole hintansa arvoinen. Ei auta kuin odotella halpenemista tai päivitystä joka korjaa laadun.
 
Vastaus: Bayonetta [PS3]

Ihan vain vinkkinä mahdollista jatkokeskustelua varten: näitä asioita käsitellään erillisessä multiplattareiden vertailuketjussa.

Olen samaa mieltä, mutta mielestäni tässä pelissä pitäisi pienet viittaukset siihen toisen koneen versioon sallia, koska välillä tuntuu, että on kyse kahdesta eri pelistä. Ja erot ovat aika suuria. Mitään repostelua tai lietsomista ei pidä sallia.

Itse olen esim. miettinyt, että olisko minun mahdollista nauttia tästä pelistä, jos pääsisin sitä toista versiota kokeilemaan? Lisäksi olisi kiva tietää, mitä versiota Cyrus ja Famaz (peace?) pelaavat, kun pelistä kovin tohkeissaan ovat (tai onhan täällä muitakin).
 
Vastaus: Bayonetta [PS3]

Kipaisin ton demon läpi juuri. Viihdyttävää kamaa, täytyy myöntää. Varsinkin kliimaxitemput ja muutenkin tuo yliviety tyyli. Jotain
siinä kuitenkin oli, mikä ei nostanut fiiliksiä ihan huippuunsa. Voi olla että olen liian väsynyt huomatakseni hienovaraisimpia
(hienovar.... tässä pelissä?) nyansseja. Yleisfiilis on ettei peli ole loppuun asti viimeistelty. Ruudunpäivitys näytti välillä diashow'lta,
animointi oli vähän niin ja näin ja muutenkin tuo visuaalinen tyyli sekavaa, efektit erikseen. Enkä edes viitsi alkaa tässä analisoimaan
pelin musiikkikokoelmaa. Muuten kun tuon edellisen lauseen verran.

Varmaan vois ton demon pelata vielä uudelleenkin jos vaikka taistelusysteemi avautuis vähän paremmin. Kyllä ton kokoversionkin
pelais mielellään läpi, ihan vaan uteliaisuudesta että mitä kreisejä liikkeitä ovat kehittäjät keksineet, mutta ite ei tule sellasta pakkoa
hankkia täyshintaisena tässä vaiheessa.
 
Vastaus: Bayonetta [PS3]

Demon perusteella nauttisin kovasti tappelusysteemistä ja kahjosta tyylistä, mutta tämäntyylisessä pelissä ei voi antaa anteeksi surkeaa ruudunpäivitystä eli taitaapa jäädä väliin. Harmittaa. Katsotaan sitten kun Sega hommaa oikeita koodareita.
 
Vastaus: Bayonetta [PS3]

Ainakin Bayonettan japsiversio on saamassa huomenna kiintolevyasennuksen mahdollistavan päivityksen. Asennuksen pitäisi nopeuttaa PS3-version huomattavan pitkiä latausaikoja. Vielä ei ole tiedossa, vaikuttaako päivitys mitenkään epätasaiseen ruudunpäivitykseen.

Lähde: Kotaku
 
Vastaus: Bayonetta [PS3]

Päivitys tuli myös tännepäin palloa. Reilun 100 megan patchin jälkeen pääsee asentamaan halutessaan 4,5 gigaa Mayoneesia Pleikkarin kiintolevylle.
The update, which comes in at 136Mb, lets you set aside 4.5Gb of HDD space to reduce loading times for the game, which has been one of the biggest sore spots for the PS3 port.
Sitten odottamaan raportteja todellisista vaikutuksista pelin latausaikoihin.

Update! NeoGAF-viestin perusteella peli ei enää lataile esineitä poimiessa, vaikka kiintolevyasennusta ei olisikaan tehty.

Lähde: VG247
 
Vastaus: Bayonetta [PS3]

Mitä nyt tossa asennuksen jälkeen testailin niin,
Peli ei lataillut esineitä poimiessa ja välianimaatioiden skippaus oli paljon nopeampaa, paljon paljon nopeampaa.
Ja muutenkin peli tuntui jotenkin nopeammalta. Siis ohjattavuus ja liikkuminen.

Tämä siis minun mielestäni.
 
Vastaus: Bayonetta [PS3]

Peli ei lataillut esineitä poimiessa ja välianimaatioiden skippaus oli paljon nopeampaa, paljon paljon nopeampaa.
Ja muutenkin peli tuntui jotenkin nopeammalta. Siis ohjattavuus ja liikkuminen.

Yhdyn tähän,kun vielä parantavat ruudunpäivitys nopeutta niin se on siinä
;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Bayonetta [PS3]

Muutama chapteri pelattuna...

Itse en ole ekaa (päivittämätöntä) versiota koskaan kokeillut, mutta tämä päivitetty versio kyllä rullaa ihan niinkuin mikä tahansa muukin peli. Yhtään keskiverto ps3-peliä pidempää lataustaukoa en ole vielä tässä kokenut. Itse en ole myöskään yhdessäkään pelissä vielä törmännyt niin simppelin nerokkaaseen keksintöön kuin Bayonettan practice-mode lataustauoilla. Siinä tulee monesti jatkettua treenailua vielä latauksen loputtua...

Taistelumekaniikka on kerrassaan fantastinen. Noita tottelee juuri niin tarkasti ja täsmällisesti kuin itse haluaa. Syvyyttä tuntuu todella löytyvän. Vaikka pelissä delailee tämän tästään, niin harvoin tulee halvan kuoleman fiilistä. Kameraa joutuu välillä komentamaan hieman turhan paljon, mutta sekin lienee tottumiskysymys.

Itse en pitänyt DMC4:n fiiliksestä yhtään, peli oli jotenkin väärällä tavalla karu. Onneksi Bayonetassa on hyvin omanlaisensa tunnelma, vaikka vähän liian moni asia jatkuvasti DMC4:sta muistuttaakin. Sitä paitsi Bayonetta päähahmona on aivan huippu. Mamma pistää menemään tyylikkäämmin kuin yksikään aiempi mäiskehahmo, jota olen pelannut.

Toistaiseksi ainoa miinus tulee pelin rytmitystä jonkin verran haittaavasta välivideoiden runsaudesta. Vähemmän videoita ja enemmän perusmättöä niin balanssi olisi täydellinen. No, toivottavasti tämä seikka muuttuu vielä pelin edetessä.
 
Vastaus: Bayonetta [PS3]

No eilen napsahti vihdoin platina. Kaiken kaikkiaan hyvä peli. Vaati meikäläiseltä viisi läpipeluuta. Eka kerta normal-tasolla oli mielestäni vaikein,kun ei tiennyt mitä seuraavaksi tuleman pitää,healthia ja haloja oli niukasti (vaikeimmat kohdat sujuivat keltaisilla lollipopeilla). Vasta pelin lopuksi läpäisin alfheim challenget.
Alfheimeista vaikeimmat olivat wicked weavesit,ennenkuin tajusin kokeilla pillow talk:ia (sen saa kun läpäisee non-stop climax tason).Pitämällä kolmiota pohjassa se latautuu ja lakaisee aika helposti vastustajat. Angel slayer chapterin jätin kesken(51 leveliä,motivaatio loppui platinaan) Näin en saanut little zero hahmoa käyttöön
Mahdollista jatko-osaa odotellessa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom