Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Beijing 2008

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kimmo72
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Beijing 2008

Minullakin on ongelmia lyhyiden juoksulajien rämpyttämisessä. Tattien heiluttamisella meni vielä huonommin kuin A:n ja B:n rämpyttämisella, mutta eipä kummoisesti kummallakaan. Kerran olen yksinpelissä pysynyt jotenkin toisten mukana ja aika oli silloin satasella 10,30. Keihäässä taas lähes joka heitolla tulee 97 metrinen. Muutkin heittolajit kyllä onnistuvat varsin hyvin. Seiväshypyssä on joku outo ongelma, sillä vaikka pysäytänkin sen merkin oikeaan kohtaa, niin silti rima tippuu. Aluksi ei ollut mitään ongelmia, mutta tietyn korkeuden jälkeen tuo alkoi ilmetä. Tänään hyvä kun olen livessä pari peliä saanut kunnolla pelattua. Suurin osa keskeytyy siihen, kun kuva jää paikoilleen eikä mistään tapahdu mitään tai muuten vain yhteyden katkeamiseen. Juoksulajit livessä tosiaan ovat pelkkää lagaamista. Äsken oli 1500m ja juoksijat nykivät ja pomppivat sinne tänne koko matkan ajan ja neljä pelaajaa kahdeksasta poistui pelistä kesken juoksun. Seuraavan lajin jälkeen peli sitten jumittui kokonaan. Hieman turhaa pelaamista kun rankin kasvattaminen ei oikein onnistu tuon jatkuvan jumittumisen takia.

Madoman sanoi:
Yksi juttu mua harmittaa tässä että kun pelaa netissä niin tulokset ei tallennu leaderboardseihin, 100 metrillä mulla olisi maailman nopein aika jos olisi tallentunut.
Kyllä ne livessä tehdyt tulokset tallentuvat leaderboardeihin. Ainakin ranked matcheissä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Beijing 2008

Kiva kun täällä on näin auttavaista porukkaa.

Nyt on pelitunteja takana paljon enemmän ja moni laji alkaa jo kulkea. Esimerkiksi 400 metrillä pystyn hyvällä suorituksella juoksemaan kolmen parhaan joukkoon vaikka viimeinen satanen on silkkaa kidutusta (kuten oikeassakin elämässä). Aitajuoksussakin saatan päästä viiden parhaan joukkoon jos saan loistavan lähdön enkä törmää aitoihin. 100 ja 200 metrilä tulokset ovat pikkuisen parantuneet, mutta ei niissä mitään hurraamista ole. Täytyy vain heiluttaa pirun nopeasti sitä tattia.

Kun nuo lajit saisi kuntoon niin suurempia ongelmia ei ole muussa kuin seiväshypyssä, skeetissä, pituushypyssä (vain olympia modessa), judossa, pingiksessä ja kajakissa. Näitä olen pyrkinyt treenaamaan mutta kaipaisin vinkkejä erityisesti judoon, jossa en ole onnistunut saamaan kuin pari kertaa tuurilla pisteen. Onko siinä erilaisia comboja joilla on eri tarkoituksia? Jos on niin mitä?
 
Vastaus: Beijing 2008

Jos en ihan väärin muista, niin tossa sydney 2000-pelissä oli uramoodi tai sellanen missä pääsi treenaamaan sitä omaa ukkoa. Löytyykö tästä samanlainen moodi?
 
Vastaus: Beijing 2008

Minkälaisia aikoja 100 ja 200 metrillä olette saaneet? Laittakaa kaikki parhaita tuloksianne tänne! :)
Tuo jatkuva 97-metristen heittely ei kyllä vakuuta ollenkaan. Todella epäaitoa, jos näin on :(
 
Vastaus: Beijing 2008

Minkälaisia aikoja 100 ja 200 metrillä olette saaneet? Laittakaa kaikki parhaita tuloksianne tänne! :)
Tuo jatkuva 97-metristen heittely ei kyllä vakuuta ollenkaan. Todella epäaitoa, jos näin on :(

200 metria ei irtoa kunnolla, mutta 100 metriä toimii jos lähtö onnistuu. Paras aika taitaa olla 9.80. Keihäässä on totta, että pystyt heittämään lähes jokaisella heitolla 95+...
 
Vastaus: Beijing 2008

Minkälaisia aikoja 100 ja 200 metrillä olette saaneet? Laittakaa kaikki parhaita tuloksianne tänne! :)
Tuo jatkuva 97-metristen heittely ei kyllä vakuuta ollenkaan. Todella epäaitoa, jos näin on :(

100 metriä oon juossut 9.72 ja 200 metriä jotain 19.20 jos muistan oikein..ja keihäs on lentänyt 99.11 metriä.:D

Saataiskohan tässä joku ilta vaikka kunnon Kfin olympialaiset aikaiseksi?
 
Vastaus: Beijing 2008

Voiko tässä järjestää verkossa suljettuja kisoja? Athens oli ainaki pirun hyvä, jos tää ois lähelläkään sitä niin vois hankkia.
 
Vastaus: Beijing 2008

Tässähän meinaa tulla hiki, varsinkin tuo pyöräily oli jo melkoisen rankka laji. 3.51.60 kuitenkin ensimmäisellä yrityksellä. Muuten pärjään paremmin heittolajeissa kuin juoksuissa ja hypyissä (vaikka korkeudesta meni 245 ja seipäästä 615). Satasen enkka taitaa olla tällä hetkellä 9.85.
 
Vastaus: Beijing 2008

Usain Boltin 100 metrin ME täällä näköjään on jo saavutettu, ja Johnsonin 200 metrin haamu-ME:tä kohennettu parilla kymmenyksellä!
Unhoittamatta Jan Zeleznyn keihäs-ME:n murskaamista.

It has been an honor, realism :(
 
Vastaus: Beijing 2008

Usain Boltin 100 metrin ME täällä näköjään on jo saavutettu, ja Johnsonin 200 metrin haamu-ME:tä kohennettu parilla kymmenyksellä!
Unhoittamatta Jan Zeleznyn keihäs-ME:n murskaamista.

It has been an honor, realism :(

Jep, no kaikissa tämmöisissä peleissä ME:t rikotaan kyl aika helposti, tosin oon mä juossut 9.67 100 metrillä mutta pelasin livessä silloin niin tulos ei tallentunut.

Mut voi lisätä frendilistalle jos haluaa vääntää kyseistä peliä livessä.:)
 
Vastaus: Beijing 2008

Oon törmänny ihmeelliseen ongelmaan tossa seiväshypyssä. Kokeilin 6.00 m ylitystä ja vaikka sainki sen nuolen sinne punasen kehikon sisään ni se ukko ei mennyt riman yli. WTF?
 
Vastaus: Beijing 2008

Oon vaan pelannut ranked matseja ja välillä tulokset tallentuu ja välillä taas ei.
Se on muutenkin tämä pelin kanssa vähän niin, että välillä joku juttu toimii ja välillä taas ei.

zippo2411 sanoi:
Oon törmänny ihmeelliseen ongelmaan tossa seiväshypyssä. Kokeilin 6.00 m ylitystä ja vaikka sainki sen nuolen sinne punasen kehikon sisään ni se ukko ei mennyt riman yli. WTF?
Taitaa olla bugi. Tuosta olen lukenut valituksia muualtakin ja itsekin saman ongelman kohtasin heti ensimmäisellä (ja toistaiseksi viimeisellä) kerralla kun seiväshyppyä testasin.
 
Vastaus: Beijing 2008

Vaikuttaa siis aika paskalta kommenttien perusteella. Ja kun se on sama peli kuin tuo Athens (joka kanssa oli huono pidemmän päälle) niin taitaa jäädä kaupan hyllyyn yks urheilupeli taas jälleen.
Mutta mutta. Mikäs se tämä on :eek:

http://www.summerathletics.com/

Voisko olla yhtään parempi :confused:
 
Vastaus: Beijing 2008

Voiko tässä pelissä pelata 4 pelaajaa kahdella ohjaimella offlinena?

Voisiko joku pelin omistajista tämän testata., tää olisi varmaan hauska peli-iltamaa varten ..
 
Vastaus: Beijing 2008

en ainakaan minä saanu kahdella ohjaimella 4 pelaajan geimeja aikaan... harmi sinänsä ku sauna oli jo lämmin ja oluet kylmässä... :mad:

niin ja niistä tuloksista... 99.16 taitaa olla keihään enkka. on sitä saanu tahkotakin vähän aikaa...
suomalaisten kans olis ihan jees pelailla kisaa joskus...

niin ja sekin vielä... että oletteko päässee korkeushypyssä 250cm yli... 248cm menee leikiten. mutta sitte se final height ei menekään... ärkele. joku siinä on ettei se mene vaikka täsmälleen samalla tavalla näppäilee... huoh
 
Vastaus: Beijing 2008

Tästäkin olisi saanut jotain niin hienoa, vaikkei lisensoituja jamppoja olekaan käytössä. Näin jo sieluni silmin miten esimerkiksi keihäänheitossa tarvitsee käyttää juoksunappeja ja tattia oikeassa rytmissä. Toinen saattaa juosta hitaampaa, mutta hallitsee tatin koukeroinnit paremmin ja saa Sepo Rätymäisen repäisyn aikaan kun taas toinen juoksee lujaa ja heittää Pitkämäen tyylillä teknisen heiton. Tässä on kyllä tullut pelintekijöiden mielikuvitus vastaan, koska puitteet olivat johonkin niin paljon parempaan. Toki rahastahan kaikessa on kyse, mutta kyllä pienemmälläkin budjetilla voi koodata hyvin, kunhan suunnittelu ja ideat ovat kohdallaan. Tuota NES aikaista rämpyttämistä tuskin kukaan jaksaa enää kauaa toistaa.

Ehkä vielä joskus joku tyydyttää visioni ihanalle konsolilleni vaikkapa 2012 Olympiapelin muodossa, mutta siihen asti pidättäydyn peleissä jotka säästävät sekä hermoja että ohjainta hivellen samalla sekä silmää että korvaa.

Toivossa on hyvä elää :)
 
Vastaus: Beijing 2008

janne sanoi:
niin ja sekin vielä... että oletteko päässee korkeushypyssä 250cm yli... 248cm menee leikiten. mutta sitte se final height ei menekään... ärkele. joku siinä on ettei se mene vaikka täsmälleen samalla tavalla näppäilee... huoh

Itse olen ylittänyt 250 cm parikin kertaa. Ei siihen oikein mitään erikoista vinkkiä voi antaa. Pitää vain päästä siihen oikeaan rytmiin ja sitten se sujuu.
 
Vastaus: Beijing 2008

Päivän verran pelattu ja semmoselta "seiskan peliltä" tämä vaikuttaa. 32e maksoin juuri ja juuri hintansa väärti. Kummalla vedätte nuo pikaspurtit uinnissa ja juoksussa? En saa lähellekään niin kovaa vauhtia tattia heiluttelemalla kuin A ja B rämpyttämällä :confused: Myöskään se perkuleen käännös ei onnistu uinnissa koskaan, aina tulee bad tai miss. Maailmanennätykset tuntuvat menevän kenttälajeissa heittämällä mutta juoksuissa tai varsinkin pituushypyissä jaa aina karvan verran.

Olympic modessa tuntuu että joka lajiin en saa parasta tehoa urheilijalta irti? Esimerkiksi juuri juostun 1500m jälkeen kun koitan hypätä pituutta niin vauhti ei kohoa sitten millään ja kulma menee salamana 80 asteeseen? Kyseessä on kuitenkin eri urheilija niin miksi toisen lajin suorittaminen samana päivänä vaikuttaa laskevasti toisen urheilijan suoritustehoon...
 
Ylös Bottom