Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

BF:BC2 pelisessioiden sopimiset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ShinyRhino
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

ShinyRhino

New Member
Huomenta!

Onko kiinnostusta tulla Su 08.08. pelaamaan Priva matsi? noin klo. 18, peelaajia haetaan! :)
Pistäkää vaikka YV:tä tulemaan niin järsetellään, modeja ja karttaa voi ehotella. Olis hyvä jos saatais ainakin 20 pelaajaa jotta onnistuis ees hiukan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Huomenta!

Onko kiinnostusta tulla Su 08.08. pelaamaan Priva matsi? noin klo. 18, peelaajia haetaan! :)
Pistäkää vaikka YV:tä tulemaan niin järsetellään, modeja ja karttaa voi ehotella. Olis hyvä jos saatais ainakin 20 pelaajaa jotta onnistuis ees hiukan.

Sanotaanko että tulen jos pääsen, lisää mut nii tuun siinä 18:00 jos olen online tai ei ole klaanimatsia tiedossa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Huomenta!

Onko kiinnostusta tulla Su 08.08. pelaamaan Priva matsi? noin klo. 18, peelaajia haetaan! :)
Pistäkää vaikka YV:tä tulemaan niin järsetellään, modeja ja karttaa voi ehotella. Olis hyvä jos saatais ainakin 20 pelaajaa jotta onnistuis ees hiukan.

Pirulainen, On muutto juuri viikonloppuna, mutta jos näitä myöhemmin vielä järjestellään, niin olen ehdottomasti mukana.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Huomenta!

Onko kiinnostusta tulla Su 08.08. pelaamaan Priva matsi? noin klo. 18, peelaajia haetaan! :)
Pistäkää vaikka YV:tä tulemaan niin järsetellään, modeja ja karttaa voi ehotella. Olis hyvä jos saatais ainakin 20 pelaajaa jotta onnistuis ees hiukan.

Olen ehdottomasti mukana! :cool:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Olen ehdottomasti mukana! :cool:

Ja lisäisin vielä että mieluiten rushia :D ja kentistä valparaiso ja nelson bay ehdottomia ykkösiä. Miksei myös uusi rush mappi white pass mutta tämä kestääkin vain 2-10min vetää läpi :cool: Ehdotelkaahan te muutkin... ja ei muutakun lisää osallistumisia. kaikki [KFN] jäsenet mukaan!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Huomenta!

Onko kiinnostusta tulla Su 08.08. pelaamaan Priva matsi? noin klo. 18, peelaajia haetaan! :)
Pistäkää vaikka YV:tä tulemaan niin järsetellään, modeja ja karttaa voi ehotella. Olis hyvä jos saatais ainakin 20 pelaajaa jotta onnistuis ees hiukan.

Mukana ollaan. :)
 
Vastaus: BF:BC2 pelisessioiden sopimiset

Saa nähä saahaanko 2x Squad täyteen.. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: BF:BC2 pelisessioiden sopimiset

Mukana olen! Mutta älkää huolestuko jos olen vähän myöhässä. Itse haluaisin qooncuestia, mutta rushi mielummin jos saadaan vain pieni porukka, tai mielummin pelataan molempia. Voitaisiin vähän sääntöjä säätää. esim. että vain yksi snipu per squad maximistaan (ja vaikka toisella squadilla ei olisi snipua lainkaan niin, muilla silti vain 1) ja rushissa ei räjäytellä niitä M-COMeja, vaan tuhotaan ne plänimällä pommi. Kävisikö?

E: Laskeskelin että ainakin 6 on ilmottautunut. Eli pitäisi vissiin laittaa onnlinessa oleville invitee että saadaan tarpeeksi porukkaa. Vai ollaanko tähän ilmottauduttu jossain muualla??
 
Ylös Bottom