Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Minä olen ilmeisesti kapu(t) (Saa nähä mitä tulee)Voisko joku nyt ruveta kapteeniksi? Itellä ei riitä aika eikä taidot moiseen, enkä halua ylimääräistä vastuuta.
Ilmeisesti vapaapäivä Eipähän haittaa, perjantaina kun on vielä viimine työpäivä.Ketäs vastaan me (KKK) sitten pelataan jos ?-2 pelaajat otetaan muihin joukkueisiin?
Niin, oilishan se kiva tietää, että tarviiko pelata, koska joillakin pelaajilla voisi olla myös muita suunitelmia jos sitä peliä ei sitten olekaan ja kapteenin tehtävänä on kertoa tarkemmin joukkueelaisille onko peliä. (sori, sekava lause )Kyllähän nuo vapaat pelaajat voisivat kasata jonkinlaisen tiimin. Danny, FINDarkside, Tomperton ja Mibbe ainakin. Siihen vielä pari pelaajaa löytyy varmasti jostain huomiseksi. Ja ihan sama kuka alkaa kapuks ei siinä niin paljon hommaa ole. En haluaisi viettää vapaapäivää, kun oon oottanu turnausta.
Kun tuo ?-2 joukkue ei näköjään toteudu, niin olisin halukas liittymään johonkin joukkueeseen. Mieluiten privaattiviestiä, jos joku olisi halukas tarjoamaan joukkuetta.