Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

BFBC2 Conquest-turnaus

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jamppi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: BFBC2 Conquest-turnaus

Mä en kans usko että ?-2 olis saanu huomenna ukkoja ojennukseen riviin ennen kuin pilliin vihelletään. Ei ollut vielä kapua kaitsemassa ja joukkueesta jättäytyi moni pois loppumetreillä jaon jälkeen.

Monella muullakin bändillä on vielä kaponen runko niin uskon vahvasti että ukkoille löytyy tilaa.
Kahdeksalla ukolla läpivienti ei vain onnistu tämmöisessä hommassa, ihmisillä kun tuppaa olemaan oikeatakin elämää ja aina ei voi olla tiettyyn aikaan linjoilla.

@Pamppers lähdetään siitä että teillä on huomanna rokuli ilta. JOS joku ottaa ?-2 joukkueessa homman näppeihin ja järjestää porukat riviin ja tietää huomen aamulla että kahdeksan äijää on illalla rivissä niin ottelu pelataan.

Edit. Ilmeisesti ainakin xJBEZx:n joukkue VVV tarvittee vielä lisää lihaa tykkien varteen
 
Vastaus: BFBC2 Conquest-turnaus

No tyydytään sitten vapaapäivään. Sellasta vielä, että voiko muitten pelejä seurata mitenkään? Onko priva matseissa spectatea?
 
Vastaus: BFBC2 Conquest-turnaus

No niin nyt olisi 5 pelaajaa ainakin. Strea, Danny, Mibbe, FINDarkside ja Tomperton. Vielä 3+ niin olis tiimi kasassa.:cool:


Löysin paikan Pamppersin rivistä että mut voi pyyhkiä tosta pois.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: BFBC2 Conquest-turnaus

pistäkääs mut johonki tiimii. psn: carbonjack
oon aika aktiivine bäfän hakkaaja joten lisätkää mut riveihin!
 
Vastaus: BFBC2 Conquest-turnaus

Noniih, näyttää siltä että jää munkin osalta pelit pois... Ellei joku joukkue mua nyt huoli.

Tän toteutuksessa ois ollu parannettavaa kyllä.
 
Ihan hyvin on toteutettu tähän mennessä. Oma aktiivisuus palkitaan, ja sitä seikkaa jo korostettiin aiemminkin
 
Vastaus: BFBC2 Conquest-turnaus

No hyvin joo toteutettu. Ensinnäkin olis pitäny antaa joku aikaraja, ja vähän aikasemmin se aikaraja. Nyt niinku päivä turnaukseen "Ohhoh, tässähän on 6 pelaajaa ilman joukkuetta".
 
Vastaus: BFBC2 Conquest-turnaus

No hyvin joo toteutettu. Ensinnäkin olis pitäny antaa joku aikaraja, ja vähän aikasemmin se aikaraja. Nyt niinku päivä turnaukseen "Ohhoh, tässähän on 6 pelaajaa ilman joukkuetta".

Onko se vaikeaa ymmärtää ettei kukaan halua edes samaan joukkueeseen tuollaisen inisijän kanssa? Mene publalle vetämään D 2.0 tappojasi niin kenellekkään ei tule paha mieli. :)
 
Vastaus: BFBC2 Conquest-turnaus

Eikö meille joukkueettomille enään löydy mistään joukkuetta? Vähän harmittaa jos ei löydy, koska oon oottanu turnausta.
 
Vastaus: BFBC2 Conquest-turnaus

Jos joku olisi ?-2 tiimistä ottanut joukkueen haltuun niin olisitte varmaan saaneet tiimin kasaan.
 
Vastaus: BFBC2 Conquest-turnaus

Kannattaa nyt oikeasti ottaa itse yhteyttä niihin kapteeneihin. En mä voi pakottaa ketään ottamaan tuntemattomia bändiinsä. Aktiivisuus palkitaan.

Joukkueettomien listasta tein kaksi joukkuetta pistämällä porukan kahtia. Toiseen löytyi kaitsija toiseen ei. Siinä johon löytyi kapu pysyi pelaajat ja kapu hommas vielä lisää, toisessa on kato käynyt. Jollei porukassa ole ketään vetämässä niin voin lyödä pääni pantiksi ettei homma olisi toiminut, varsinkaan kahdeksalla ukolla. Parempi vaihtoehto oli vapauttaa aktiiviset muiden tiimien käyttöön ja ainakin kaksi tai kolme on jo löytänyt toisen tiimin, ollen itse aktiivisia.
 
Vastaus: BFBC2 Conquest-turnaus

Okei. Kaikki joilla ei ole joukkuetta laittaa nimensä tähän listaan, jos vaikka saataisiin yksi joukkue pystyyn. Voin toimia kapteenina ja jos jää vähän vajaaksi voin yrittää saada pari pelaajaa.

Danny139
 
Vastaus: BFBC2 Conquest-turnaus

Vapaissa pelaajissa näyttää olevan vielä jaakkimo12, Strea_, ozogay ja welho. Laittakaahan nimenne listaan niin ei tarvita kuin kaksi pelaajaa.
 
Ylös Bottom