failed account
New Member
Vastaus: BFBC2 Conquest-turnaus
Danny139
FINDarkside
ozogay
Strea_
nurmihe
welho
carbonjack
mukan ollaan
Danny139
FINDarkside
ozogay
Strea_
nurmihe
welho
carbonjack
mukan ollaan
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kapteeniksi halutaan eikä ohjeitakaan olla varmaankaan luettu... Tähän homma voi helposti kaatua, koska muut pelaajat odottavat pääsevänsä pelaamaan ja sitten homma meneekin tuon takia pellolle = ei jakseta vaivautua enää uudestaan.
Onneksi ei ollut tänään meillä peliä, koska oma nettiyhteys modemin värkkäilyjen jälkeen oli kauhea!
Joku random-kopupilottikin eksy sinne matsiin.
Mitenkäs tämä oli mahdollista? Eikös matseista pitänyt tehdä private team matseja? Ainakin mitä olen sääntöjä lukenut...
Private team matseissa kyllä riittää haastetta, ainakin mitä on tullut seurattua "karasu-" :n pelejä:
DM Gaming - [HD] THE BEST BFBC2 CHANNEL (PS3)
tässäkin päästään peliin vasta reilun puolen tunnin säätämisen jälkeen
Eiköhän tuo tiistaikin sovi. Varmistan vielä muilta.Tiistai kävisi jos Pamppersin joukkue pystyy joustamaan niin voisin alkaa alkaa jo nyt tiimiläisiä informoimaan.
Joo kyllä tää oli ihan my bad tämä eilinen poisjäänti. En puolustele itteeni yhtään.
Nyt on vaan sillä tavalla että kun nuo pelipäivät on noin kiveenhakattuja ei pelaajat yllättäen pääsekään paikalle.
(Itselläkin on tuolloin ens viikon torstaina töitä...)
Tiistai kävisi jos Pamppersin joukkue pystyy joustamaan niin voisin alkaa alkaa jo nyt tiimiläisiä informoimaan.
Varakapteeninkin voin ottaa tuuraamaan sellaisille päiville kun en itse pääse mutta suurin osa joukkueestani ei ole konsolifinin käyttäjiä.
Vastaisen varalle tietysti voi (Jos porukka uskaltaa tän fiaskon jälkeen liittyä) aina lisää pelaajiakin joukkueeseen ottaa, mutta siinä tapauksessa pitää muistaa että aina ei pääse pelaamaan 100 prosentin varmuudella.
Vaikka sekä HC, Heavy Metal -mappi, että osittain myös Conquest-pelimuoto olivat minulle vieraita, niin FPH vs. EJ oli varsin hauskaa mättöä. Kiitokset mukana olleille! Ohessa videota ottelun tapahtumista:
http://www.youtube.com/watch?v=Y6N0s-eDcZI
Eikös tiistaina pitäny pelata? Nyt oon vähän pihalla mut mahollisimman aikasin ku pelattais.
Uppista joo, meni vähän sekasin...
Pitäs tosiaan saada niitä pelaajia...