Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

BFBC2 Conquest-turnaus

Vastaus: BFBC2 Conquest-turnaus

Kapteeniksi halutaan eikä ohjeitakaan olla varmaankaan luettu... Tähän homma voi helposti kaatua, koska muut pelaajat odottavat pääsevänsä pelaamaan ja sitten homma meneekin tuon takia pellolle = ei jakseta vaivautua enää uudestaan.

Onneksi ei ollut tänään meillä peliä, koska oma nettiyhteys modemin värkkäilyjen jälkeen oli kauhea!

Joo kyllä tää oli ihan my bad tämä eilinen poisjäänti. En puolustele itteeni yhtään.

Nyt on vaan sillä tavalla että kun nuo pelipäivät on noin kiveenhakattuja ei pelaajat yllättäen pääsekään paikalle.
(Itselläkin on tuolloin ens viikon torstaina töitä...)

Tiistai kävisi jos Pamppersin joukkue pystyy joustamaan niin voisin alkaa alkaa jo nyt tiimiläisiä informoimaan.

Varakapteeninkin voin ottaa tuuraamaan sellaisille päiville kun en itse pääse mutta suurin osa joukkueestani ei ole konsolifinin käyttäjiä.

Vastaisen varalle tietysti voi (Jos porukka uskaltaa tän fiaskon jälkeen liittyä:eek:) aina lisää pelaajiakin joukkueeseen ottaa, mutta siinä tapauksessa pitää muistaa että aina ei pääse pelaamaan 100 prosentin varmuudella.
 
Vastaus: BFBC2 Conquest-turnaus

Joku random-kopupilottikin eksy sinne matsiin. :D

Mitenkäs tämä oli mahdollista? Eikös matseista pitänyt tehdä private team matseja? Ainakin mitä olen sääntöjä lukenut... :confused:

Private team matseissa kyllä riittää haastetta, ainakin mitä on tullut seurattua "karasu-" :n pelejä:
DM Gaming - [HD] THE BEST BFBC2 CHANNEL (PS3)
tässäkin päästään peliin vasta reilun puolen tunnin säätämisen jälkeen :D
 
Vastaus: BFBC2 Conquest-turnaus

Mitenkäs tämä oli mahdollista? Eikös matseista pitänyt tehdä private team matseja? Ainakin mitä olen sääntöjä lukenut... :confused:

Private team matseissa kyllä riittää haastetta, ainakin mitä on tullut seurattua "karasu-" :n pelejä:
DM Gaming - [HD] THE BEST BFBC2 CHANNEL (PS3)
tässäkin päästään peliin vasta reilun puolen tunnin säätämisen jälkeen :D

En tiedä kanssa, mun mielestä se tuli vielä kesken sähinöiden mukaan. Ei se tainnut ketään saada tapettua sillä hekollansa, ennenkun tajusi sitten quitata... varmaan 5 minuuttia se sillä pörräsi. Hyviä kommentteja se ainakin herätti ja kuolinkin kerran sen pässin vuoksi, kun rupesin kattomaan, että kuka helvetti lentää hekolla, vaikka se olikin kiellettyä, ja samalla joku Jamppi sieltä sitten kerkesi selustaan..
 
Vastaus: BFBC2 Conquest-turnaus

Joo kyllä tää oli ihan my bad tämä eilinen poisjäänti. En puolustele itteeni yhtään.

Nyt on vaan sillä tavalla että kun nuo pelipäivät on noin kiveenhakattuja ei pelaajat yllättäen pääsekään paikalle.
(Itselläkin on tuolloin ens viikon torstaina töitä...)

Tiistai kävisi jos Pamppersin joukkue pystyy joustamaan niin voisin alkaa alkaa jo nyt tiimiläisiä informoimaan.

Varakapteeninkin voin ottaa tuuraamaan sellaisille päiville kun en itse pääse mutta suurin osa joukkueestani ei ole konsolifinin käyttäjiä.

Vastaisen varalle tietysti voi (Jos porukka uskaltaa tän fiaskon jälkeen liittyä:eek:) aina lisää pelaajiakin joukkueeseen ottaa, mutta siinä tapauksessa pitää muistaa että aina ei pääse pelaamaan 100 prosentin varmuudella.

Ei ne päivät niin kiveenhakattuja ole. Meilläkin eilinen ottelu siirtyi kun ei joukkue ollut kasassa meitä vastaan ja me pelataan se joskus tässä viikonloppuna. Pakko siinä kuitenkin joku takaraja päivä olla millon se matsi on pidettävä ettei ottelua siirretä kokoajan. Ja mulle sopii kans tiistai :)
 
Vastaus: BFBC2 Conquest-turnaus

Vaikka sekä HC, Heavy Metal -mappi, että osittain myös Conquest-pelimuoto olivat minulle vieraita, niin FPH vs. EJ oli varsin hauskaa mättöä. Kiitokset mukana olleille! Ohessa videota ottelun tapahtumista:

[video=youtube;Y6N0s-eDcZI]http://www.youtube.com/watch?v=Y6N0s-eDcZI[/video]
 
Vastaus: BFBC2 Conquest-turnaus

Vaikka sekä HC, Heavy Metal -mappi, että osittain myös Conquest-pelimuoto olivat minulle vieraita, niin FPH vs. EJ oli varsin hauskaa mättöä. Kiitokset mukana olleille! Ohessa videota ottelun tapahtumista:

http://www.youtube.com/watch?v=Y6N0s-eDcZI

Hyvältä näytti mätöt, vaikka saitte suurimmat mapit pelissä. Saako private matchissa pisteitä tai siis tallentuvatko ne?:confused:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: BFBC2 Conquest-turnaus

GG ja hyvä videokooste Berdulta. Itse tulin vartin varoajalla tuuraan ja koskenu Bäfään vuoteen ja HC ikinä :D Mutta ihan hyvin siihen sisään pääsi vaikka oli vähän napi hukassa ja toisessa mapissa olin ekaa kertaa ikinä LOL. Yllättävän hyvinhän tuo Bäfän konkka matsipelaamiseen sopii. Mutta täytyy sanoa, että squadien välille jotain kommunikaatio kanava kyllä tarvittaisiin niin toimisi tiimipelaaminen vielä paremmin.
 
Vastaus: BFBC2 Conquest-turnaus

Joo, minä kovaan ääneen koitin tuolle meidän kapteenille toitottaa, että koko sakki Skypeen, muuten ei tule mitään. Mutta ei tässä, kyllä se ny neljänkin ukon kesken kommunikointi menee "ok", parempaakin voisi olla.
 
Vastaus: BFBC2 Conquest-turnaus

Saa nähdä päästäänkö pelaan tänään. ?-2 tiimissä 7 pelaajaa tällä hetkellä vielä semmoset 3 niin ois hyvä.
 
Vastaus: BFBC2 Conquest-turnaus

Eikös tiistaina pitäny pelata? Nyt oon vähän pihalla mut mahollisimman aikasin ku pelattais.
 
Vastaus: BFBC2 Conquest-turnaus

Eikös tiistaina pitäny pelata? Nyt oon vähän pihalla mut mahollisimman aikasin ku pelattais.

Miten niin tiistaina? Tiistaina me pelataan VVV:tä vastaan. Koittakaa kysyä jotain PSN kavereita liittymään teidän tiimiin niin saadaan ehkä tänään peliä. Hankitte yhden pelaajan niin päästään pelaan tänä iltana ja sitten seuraavaan peliin lisää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: BFBC2 Conquest-turnaus

Ei sitä tänään pystytä pelaamaan. Hyvin epätodennäköistä että tänään saatais ees kaikkia kiinni...
 
Ylös Bottom