Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Big Brother

Vastaus: Big Brother Suomi

Teppo_Holmqvist sanoi:
Juuh. Tärkeintä ei ole oma itsesi, vaan että olet hampaat irvessä "hauska", koska siitä ne äänet tulee. No saatiin ainakin kahdeksi seuraavaksi kuukaudeksi turha julkkis josta roskalehdet voivat jauhaa.
Jeah. Käsi pystyyn kuka muistaa vielä Miljonääri-Jussin! Sen jälkeen kätensä voivat laskea ne, jotka muistivat vasta kun sanoin

Niin vähän arvelinkin.
 
Vastaus: Big Brother Suomi

Antaakohan Perttu nyt oikeesti jonkun verran rahaa hyväntekeväisyyteen, niin kun se lupas/möläytti. ;) Sillon loppu showssa siellä oli heti joku punasen ristin jäsen varmaan yleisössä, kun huus Pertulle et rahat hyväntekeväisyyteen.
 
Vastaus: Big Brother Suomi

[FIN]Scorpion sanoi:
Antaakohan Perttu nyt oikeesti jonkun verran rahaa hyväntekeväisyyteen, niin kun se lupas/möläytti. ;) Sillon loppu showssa siellä oli heti joku punasen ristin jäsen varmaan yleisössä, kun huus Pertulle et rahat hyväntekeväisyyteen.

10 000 euroa eli n. 758,21842 drinkkiä Studio 51:een eli ns. "olet hyvä jätkä ja minä sun uusi paras kaverisi" -piikki pariksi viikoksi. Kermat menevät tästä valtiolle ja valtio kustantaa taas muutamien sossujen elämää = hyväntekeväisyyttä. Homma toimii...
 
Vastaus: Big Brother Suomi

[FIN]Scorpion sanoi:
Antaakohan Perttu nyt oikeesti jonkun verran rahaa hyväntekeväisyyteen, niin kun se lupas/möläytti. ;) Sillon loppu showssa siellä oli heti joku punasen ristin jäsen varmaan yleisössä, kun huus Pertulle et rahat hyväntekeväisyyteen.

Se huutaja oli mielestäni Tiina, joka huusi muistuttaakseen Perttua hyväntekeväisyys-lupauksestaan :)
 
Vastaus: Big Brother Suomi

Oikeesti kuka viittii ees kirjoittaa tollasesta aiheesta kun BIG THE FUCKING BROTHER. No mut jos joitakin kiinnostaa niin mikäpä mä oon tässä kirjoittelemaan enempää siitä.

No mut big brother ei oo kyl mun juttu. Katoin sitä 10min sillon alussa ja siinä kun ei kerta kaikkiaan taphdu mitään ja jälkeenkin päin oon joutunu sitä väkisin sivusta seruraa. No mut any way. Jokaisella on mielipiteensä =) Ei millään pahalla. :D
 
Vastaus: Big Brother Suomi

[FIN]Scorpion sanoi:
Onko se nyt tulevana sunnuntaina, kun ne näyttää siitä Pertusta juttua subilla?

Juh... eli Big Brother: voittajan viikko tuleepi sunnuntaina ja...

Ohjelmassa seurataan Pertun ensimmäistä viikkoa BB-talosta poistumisen jälkeen. Millaiseen pyöritykseen hän joutuukaan? Entä mihin hän mahtaa käyttää voittorahat?
 
Vastaus: Big Brother Suomi

Lisää Suomen BB:tä on luvattu ensi syksyksi. On taas muutama kuukausi pelastettu. :)
 
Vastaus: Big Brother Suomi

BB Suomen toinen tuleminen lähenee:

"SUOMEN BIG BROTHERIN ALOITUSAJANKOHTA MUUTTUU!
Subtv on muuttanut syksyn ohjelmakarttaansa ja siirtänyt Big Brotherin avajaiset päivällä eteenpäin.

Eli tiistain 29.8.2006 ohjelmisto Big Brotherin osalta on nyt:

MTV3 - 20:00 Kohti Big Brotheria 2006
Subtv - 21:00 Big Brother 2006 alkaa"
-BBplaza.net
 
Vastaus: Big Brother Suomi

Tänään näin ekaa kertaa tota uutta big brotheria ja oli kyllä aikamoista häröilyä siellä talossa meneillään, että huh huh ja sit pari jätkää tuntu olevan aika urpoja (1 niistä on varmaa gay):rolleyes:. No, mutta kyllä oli ihan mukava taas seurata toisten ihmisten tekemisiä ja sekoiluja tv:stä ja varmaan katsoisin joka jakson ellen olisi armeijassa tällä hetkellä. Niiden viikkotehtävä oli kyllä tosi jännä!:)
 
Vastaus: Big Brother Suomi

Joo, ylellä oli kanssa uutista tuosta aiheesta. Itse oon aikalailla kaikki jaksot kattonu, ni täytyy kyllä sanoa että ei ehkä yllä ihan viime vuoden tasolle.

Mutta tuosta uutisoidusta aiheesta ja siitä mitä siellä oikeesti tapahtu ni on tehty kyllä ehkä turhan suuri numero. Jos tämä sama olis tapahtunu talon ulkopuolella niin aamulla sille ois varmaan lähinnä naurettu, mutta nyt kun sen näki miljoona katsojaa niin heti on poliisiasia, eikös asianomaisen pitäisi ilmoittaa tuommoisesta ennenku poliisi siihen sotkeutuu?
 
Ylös Bottom