Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Big Brother

Vastaus: Big Brother

Hyi helvetti kun kehtaan kommentoida tällaisiin..

Mutta älkää nyt ainakaan sitä Minnaa äänestäkö ulos! Ärsyttävät ja kaksinaamaiset ihmiset pitävät homman edes etäisesti mielenkiintoisena. Kuka hemmetti jaksaa katsella joitain hymisteleviä kivoi sööttiksii? Ai niin, me ollaan Suomessa. Ai niin, tunnustin samalla katsovani tätä moskaa. Damn.
 
Vastaus: Big Brother

Joskus tulee katseltua kun TV:n äärelle satun kymmenen aikoihin. Mielummin kuitenkin skippaan ja teen jotain tähteellisempää kun katson kuraa. Eli ei tosiaan mikään hyvä sarja ja tämän biseksuaalin vai homoseksuaalin asenne on vaan mulle liikaa. Kaikki siellä näyttävät hakevan muutenkin roolia, joten en enään koskaan katso sarjaa.
 
Vastaus: Big Brother

Hehheh, tulee potkua päähän kun ilmiannan mielipiteeni sarjasta täällä... :rolleyes:
Elikkäs, BB:tä seurattu runsaasti. Kaksi Suomessa esitettyä Iso-Britannian kautta tuijoteltu, ja neljäs suomalainen kausi nyt menossa.
Yksinkertaisesti olen _nielaissut syötin_ sen kaikessa kauheudessaan, ja BB on meikäläiselle syysiltoina mitä mainiointa viihdettä. Toki, jos vielä meinataan useita kausia tehdä, niin käy "Englannit" ja ohjelma alkaa yksinkertaisesti karkottaa katsojia vastaanottimien ääriltä; pidemmän päälle BB voi käydä tylsäksi. Tämän koin jo viime kauden keskivaiheen jälkeen, ja lopetin sarjan katsomisen muutamaksi viikoksi. Sitten palasin taas sen pariin, ja katselin en-niin-hyvällä maulla kauden loppuun.

Mutta siis, ainakin itse katson tällaista viihdettä mielelläni.
 
Vastaus: Big Brother

Perun jonkin verran puheitani. Nyt lähipäivinä tullut katseltua vähän liikaakin.
Tai siis 22.00 - 23.00 ei enempää. :eek: Pitänee ottaa itteensä niskasta kiinni ja lopettaa tää kuran katsominen.
Kai sitä nyt vois sanoa, että ihan ok sarja tuo sittenkin on jos se nyt menee sarja gategoriaan.
Se mikä ohjelmassa mua viehättää on se, kun ihmiset alkavat entistä enemmän ottamaan toistensa kanssa yhteen ja mitä siitä sitten seuraa.
Viikkotehtävät ihan ok juttu kanssa, vaikka en oikein ymmärrä sen tarkotusta johtuen varmaan siitä, että aikasempina vuosina tullut katsottua erittäin vähän sarjaa. :rolleyes:
 
Vastaus: Big Brother

Toivottavasti Marian häätö parantaa ilmapiiriä talossa. Oli kyllä melkoinen tapaus tämä päälle kolmekymppinen perheenäiti. Tuskin vastaavaa läyhääjää on aiemmin nähty Suomen BB:ssä.

Muuten saivat ihan oikeutetun rangaistuksen auktoriteetin kyseenalaistamisesta.
 
Vastaus: Big Brother

Toivottavasti Marian häätö parantaa ilmapiiriä talossa. Oli kyllä melkoinen tapaus tämä päälle kolmekymppinen perheenäiti. Tuskin vastaavaa läyhääjää on aiemmin nähty Suomen BB:ssä.

Muuten saivat ihan oikeutetun rangaistuksen auktoriteetin kyseenalaistamisesta.
Tuli sivusilmällä katseltua häätöjaksoa ja suorastaan hävetti katsella häädetyn perheenäidin toimintaa suorassa lähetyksessä...eikä vähiten tämän lasten puolesta.

Mitään tekemisiään tai sanomisiaan ei osannut perustella ja päälle nimittelee/haukkuu muita BB-asukkaita äänestystulosten aikana kuin pahainen teinikakara. Harmillisinta on, ettei nainen näy itse ymmärtävän kuinka naurettavaa tuollainen käyttäytyminen on.

Tämän vuoden BB on ollut ylivoimaisesti tasottomin esityskausi. Noh, onpahan jälleen hyvää valistusmateriaalia nykynuorisolle.
 
Vastaus: Big Brother

Kyl tuol ainakin nyt on porukal ihan hyvä meininki ja huh et oon tyytyväinen, kun Maria putos. Tää viikkotehtävä pitää koko porukan aika hyvin kasassa ja ei nii hyvin pääse porukat levittäytyy eri ryhmiin.

Eilinen jakso oli kyl nii koominen et sai ihan hyvät naurut. Varsinki se ku Cheryll seuras Miiaa, kun se oli ihan räjähtämäisillään ja sit toi Andreaksen itkeminen on kans aika koomista katsottavaa aina.:D Ens sunnuntaina ei oo Cheryll äänestyksessä, nii ei ehkä tuu tappelua toivottavasti.
 
Vastaus: Big Brother

Ekaa kertaa kun seurasin koko tuotantokauden, ja pidin siitä. :p Tero oli paras.
 
Vastaus: Big Brother

Mielestäni todella surkea ohjelma, Lauma idiootteja pistetään kolmeks kuukaudeks taloon riehumaan. Kerran jaksoin katsoa melkein 5 minuuttia.
 
Ylös Bottom