Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Biomutant

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Tuleekohan tästä next-gen versiota.. Toivottavasti. Aika pieni studio ilmeisesti ainakin, että voi mennä jonkun aikaa, jos saavat optimoinnin tehtyä.

Ihan hauskalta peliltä näyttää, tykkään värikkäästä. Mutta vähän harmittaa tuo last-gen ja tässä on nyt sen verran pelattavaa, että en taida täyteen hintaan ainakaan laittaa.
Eivät ole tuosta mitään lupauksia antaneet, mutta tämän mukaan saattaisi tulla myöhemmin.

 



Tekijöiden näkymys siitä minkälainen peli on Biomutant :), ja kyllähän tästä sai paljon enemmän infoa kun PDP pintariipaisusta. Sisälsi mukavia detaileja jotka ainakin itselläni nosti odotuksia.
 
Viimeksi muokattu:
Hetken odottelen jos tulis nextgen päivitys vaikka hyvältä nuo 1080p videotkin näyttävät.
 

Iso yllätys itselleni, että edellisen genin laitteillakin lupaillaan 60fps, joskin veikkaan, että tuo ei ole sieltä tasaisimmasta päästä ja dippejä on odotettavissa. Mutta varmaan PS5:llä/SeX nuo mahdolliset dipit loistaa sitten poissaolollaan.
 
Okei nyt sitten alkaa toden teolla vituttamaan, kaikki streamaajat saa pelin jo huomenna käsiinsä ja streamaus pelin kohdalla alkaa jo huomenna, päivää ennen julkaisua ymmärrän, mutta, että 4 päivää streamer only, tätä en sitten ymmärrä, nää on kyllä jopa semmosia juttuja, että viittiikö peliä sitten edes hankkia jos se on valmiiks läpikoluttu ja pelattu monien osalta, Todella huono päätös THQ Nordicilta
 
kyse ei ole siitä vain peri-aatteesta. mutta itse olenki pelaaja joka haluaa pelata pelit ensimmäisten joukossa, jos en hommaa peliä julkaisu viikolla niin todennäköisesti se hommaaminen siirtyy sitten monen kuukauden päähän. että itse olen semmoinen tunne pelaaja joka haluaa pelata sen hypetrainin mukana. ja nyt vähän niinku itse koen, että peli julkaistaan VIP statuksen omaaville jo huomenna että hype trainin kuuluisi alkaa huomenna niin juna on mennyt jo sillon kun peli virallisesti julkaistaan. Ja en varmasti ole ainut joka näin kokee, huomenna on varmasti Reddit ja muut alustat täynnä näitä Ranttejä.

ja varsinki stremaajat tyyliin Fextra, peli julkaistaan virallisesti niin siellä on sitten youtubet ja muut täynnä näitä where to find best weapons and armors videoita. siis se että niitä tehdään julkaisu päivänä se jos mikä vituttaa. että nämä Viki Streamerit he ei voi voisi vähempää kiinnostaa kunnoittaa niitä muita pelaajia vaan heitä kiinnostaa vain omat Clickit, Sen takia itse vihaanki Fextraa.
 
Viimeksi muokattu:
kyse ei ole siitä vain peri-aatteesta.

Aivan, no mutta sehän on aivan ok ja ei minulla mitään sitä vastaan ole. Itse vaan pidin tuota ihan hyvänä asiana, että uskaltavat päästää pelin jakeluun ennen julkaisua, se luo uskoa siihen, että uskovat pelin olevan laadukas.
 
Aivan, no mutta sehän on aivan ok ja ei minulla mitään sitä vastaan ole. Itse vaan pidin tuota ihan hyvänä asiana, että uskaltavat päästää pelin jakeluun ennen julkaisua, se luo uskoa siihen, että uskovat pelin olevan laadukas.

joo tuossa mielessä se onki hyvä että uskovat tuotteeseensa, mutta sitten taas on tuo varjo puoli jotka pelaa pelit toisten puolesta lävitse, kuten Fextra, ja muut guide/wiki streamerit. että näille contentin tekijöille ne on helppoja clickkejä. itse en siis katso niitä koskaan, koska vihaan niitä mutta kun kattoo niitä katsomismääriä ja tykkäyksiä niin monet tekee sen. itsessään se ajatus siis ärsyttää ja ketuttaa.
 
kyse ei ole siitä vain peri-aatteesta. mutta itse olenki pelaaja joka haluaa pelata pelit ensimmäisten joukossa, jos en hommaa peliä julkaisu viikolla niin todennäköisesti se hommaaminen siirtyy sitten monen kuukauden päähän. että itse olen semmoinen tunne pelaaja joka haluaa pelata sen hypetrainin mukana. ja nyt vähän niinku itse koen, että peli julkaistaan VIP statuksen omaaville jo huomenna että hype trainin kuuluisi alkaa huomenna niin juna on mennyt jo sillon kun peli virallisesti julkaistaan. Ja en varmasti ole ainut joka näin kokee, huomenna on varmasti Reddit ja muut alustat täynnä näitä Ranttejä.

ja varsinki stremaajat tyyliin Fextra, peli julkaistaan virallisesti niin siellä on sitten youtubet ja muut täynnä näitä where to find best weapons and armors videoita. siis se että niitä tehdään julkaisu päivänä se jos mikä vituttaa. että nämä Viki Streamerit he ei voi voisi vähempää kiinnostaa kunnoittaa niitä muita pelaajia vaan heitä kiinnostaa vain omat Clickit, Sen takia itse vihaanki Fextraa.
Itsekin olen kyllä pelaajakuntaa, joka hommaa pelit julkaisussa, aina viittä vaille kymppi vakkari Gigantin oven takana julkaisupäivänä kolkuttelemassa ja jos jää julkkaripäivänä ostamatta niin yleensä peli jää sitten kokonaan ostamatta, mutta silti täytyy sanoa, että en pääse millään tähän ajatusmaailmaasi kiinni.

Ei tule mieleen yhtään peliä, jossa ei olisi ollut parin ekan julkaisupäivän jälkeen youtubessa tarjolla jo kyllästymiseen saakka "best weapons/armor/skill tree for ..."- videoita jos sellaisia lähtee hakemaan. Kyllä oma käsitys on, että ne suosituimmat videoidentuottajat saa pelikopionsa aina tavantallaajia ennen ja niillä on jo videot valmiiksi leikattuna ja he vaan odottaa julkkaripäivää, että ne ois lupa julkaista. En myöskään saa kiinni miten se on hypejunasta pois jos tuolla on kourallinen ihmisiä, jotka pääsee peliä pelaamaan etukäteen ja saa sitä myös striimata, toki Reddit voi täyttyä "PASKAA" tai "WINNING" viesteistä ja tarina voi spoilaantua, mutta kuka niitä pakottaa katsomaan?
+ harva niistä Redditin kommentoijista on päässyt peliä pelaamaan vaan kertovat mielipiteitänsä näkemänsä, ei kokemansa perusteella.

Tolla samalla periaatteella sulla meni mahdollisesti hypejuna ohitse CTR (PS4), FF7R ja Crash 4, jotka kaikki oli julkaisuja, jotka sain postilta 3-4 päivää ennen virallista julkaisua.

Vaikka en pääse tähän ajatusmaailmaan kiinni niin hieno homma, että meitä pelaajia on joka junaan.


Itse kyllä diggailen, että on pokkaa antaa peliä näyttää noin paljon ennakkoon, koska jos se on ihan susi niin ei sitä sitten kukaan tule ostamaankaan. Arviot julkaistaan vasta julkkarina, joka useimmiten on huono enne, joten tämä kyllä nostatti odotuksia entisestään peliä kohtaan.

Mä pidin tätä vähän sellaisena ison luokan indiejulkaisun ja AAA-pelin välimaastoon sijoittuvana pelinä, mutta toi Conanin clueless gamer sai kyllä muuttumaan mielipiteeni siitä, en muista, että tuossa olisi koskaan pelattu mitään muuta kuin isoja julkaisuja
 
Viimeksi muokattu:
olen sen tyylinen ihminen tai pelaaja etten tyydy siihen mitä on, vaan jos haluan jotain niin kaikkeni, että saan sen julkaisun tai palvelun samoihin aikoihin esim kun jenkit, hyvänä esimerkkinä HBO Max, Disney+ tai nämä muut. eli kuluttajana haluan kiinnostavan tuotteet early as possible.

Ja mitä tulee sitten siihen Hypetrainiin, että itse olen myös sen tyylinen pelaaja että tarkoituksella yritän saada itselleni lähes kestämättömän Hypen, että lasketaan päiviä ja tunteja kunnes se julkaistaan. sillon haluan asiat mahdollisimman nopeasti.

Mutta joo tässä on myös se että olen Old school pelaaja myös sillä tavalla, että en katsele guideja tai muita juttuja single player peleissä, koska omassa nuoruudessani tuommosia youtube guideja ei ollutkaan. kaikki Walktrought ja muut löytyivät vain tekstimuodosssa niin turvauduttiin vasta päivien jälkeen, tuntuu että nyky pelaajat on niin casualisoituneet että 15 minuutin sisään haetaan niitä helpotuksia. niillehän tämä Fextra ja muut wiki/guide tubettajat sillon sopii.


Tolla samalla periaatteella sulla meni mahdollisesti hypejuna ohitse CTR (PS4), FF7R ja Crash 4, jotka kaikki oli julkaisuja, jotka sain postilta 3-4 päivää ennen virallista julkaisua.

Juuri tämän takia itsehän olin juuri yksi niistä henkilöistä joka haki sen FF7 Remaken hyllystä viikko ennen julkaisua :), vielä jäätävässä räntäsateessa :D, kävelin noin 5 kilsaa per suunta kun kuulin että peli löytyy gigantin hyllystä. toiseen ketjuun jo kirjoitinki aiemmin että hommaan joka ikisen ison JRPG julkaisun Kingdom heartsit/Final fantasyt ja muut josta olen kiinnostunut niin Aussien storesta. että pääsen pelin pariin samoihin aikoihin kun streamaajat ja YouTube contentin tekijät Välttäkseen tahattomat spoilerit ja muut koska tykkään lukea foorumeita ja muuta, ja kiitos niiden youtube algoritmien niin kokoajan saa olla varuillaan jos ei itse ole ensimmäisten joukossa.
 
Viimeksi muokattu:
Itse olen vain tyytyväinen, kun striimerit laatutestaavat pelin ennen virallista julkaisua. Pakko sanoa, että tuo ilmoitus toi uskoa, että kyseessä voi olla erittäin laadukas tekele. Jostain syystä aikaisemmin olin aika epäileväinen pelin laadusta, mutta katsotaan nyt mitä sieltä tulee.
 
Kirjoitan vielä vähän tuosta aiheesta mitä yritin niinku hakea takaa, minua ei siis haittaa se että Cohhcarnage ja Dansgaming muu saa stremata pelejä etukäteen, koska cohhcarnage ja dansgaming ei koskaan ole spoilannut minua missään asiassa. koska cohhcarnage ei laita youtubeen mitään vinkki videoita tai boss guide videoita.

Sitten se mikä haittaa mainitaan nyt vaikka Final Fantasy Remake part 2, jos menen youtuben etusivulle ja siellä alkaa näkymään algoritmin takia Fextra tai joku muu where to find Vincent, Where to find ultimate weapon, where to find Yuffie, tämä siis itseäni kyrsii toden teolla, että Fextra vähät välittää mistään muusta kun omista clickeistään ja näyttö kerroistaan.

Sen takia en anna näille wiki/guide tubaajille, edes mahdollisuutta spoilata minua Jrpg peleissä vaan hommaan ne early itsekkin.

Laitan tähän yhden esimerkin, millanen persoona se Fextra oikein on! kaveri julkaisee tämmöisen clickbait videon reilu 2 viikkoa ennen julkaisua. Otsikko on tarkoituksella muotoiltu clickbaitiksi. kyseessähän on siis vain crafting guide niin silti piti änkeä videon otsikkoon how to get best weapons and armors

 
Viimeksi muokattu:
Tässä huvikseni katselin PS4, Xbox One ja PS5, Xbox Series X videoita, niin tekstuureilta tämä näyttää ihan samalta joka laitteella, mutta ovat vain nostaneet resoluutiota ja ruudunpäivitystä uusille laitteille.

Eli oletan, että pyörii taaksepäin yhteensopivuuden kautta pienillä parannuksilla.
 
Heitetään omat veikkaukset metascoresta jotenki semmoinen tunne ja intuitio, että metascore/critic score tulee pelin kohdalla asettumaan sinne 75-81 akselille, siitä korkeampi score on positiivinen yllätys ainakin itselleni. Koska Outer Worldin score oli 82 niin näkisin että, korkeintaan samoilla akselilla liikutaan, ja varsinki Kun Rachet and Clank Rift Apart odottaa vielä kulman takana, kun tuossa exploring videossa sanoivat että yksi inspiraatio ollut Ratchet and clank niin uskoisin että arvostelijoiden rimaki on suhteellisen korkealla johtuen kesän super julkaisuista.

Sitten toinen veikkaus. veikkaan myös että peli tulee Gamepassiin 1-2 kuukauden sisään julkaisusta. kiitos sen että THQ Nordicin pelejä on gamepassissa mielin määrin. eli todennäköisesti jos peli ei mitään megascoreja tule saamaan niin, ehkä tulee odoteltua kumminki sitä gamepass julkaisua.

 
Viimeksi muokattu:
No onneks tän kanssa ei ole mikään kiire kun ensi kuussa tulee niin paljon kovia ja odotettuja pelejä, jos vaikka sitten gamepassista nappais.
 
No onneks tän kanssa ei ole mikään kiire kun ensi kuussa tulee niin paljon kovia ja odotettuja pelejä, jos vaikka sitten gamepassista nappais.

Joo juuri sen takia todennäköisesti ei tuu ostettua ku ensi kuussa ainakin 3 must peliä joista kaksi ostan varmasti, rachet and clank rift apart, Scarlet Nexus ja FF7 integrated
 
Ylös Bottom