Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bioshock-pelivinkit

janijj

Member
Kukaan ei näköjään ole tarvinnut vielä apua tässä pelissä :)

Osaakos joku sanoa siitä kamerasta jotain? Sillä ilmeisesti saa parannettua sitä damagee mitä tiettyihin vastustajiin saa tehtyä? Jotta saisin esim Big Daddyihin tehtyä mahd paljon vahinkoa niin kuinka monta kuvaa pitää siitä saada? Ja minkälaisista kuvista saa eniten bonuksia? Näkeekö jostain valikoista missä vaiheessa ne bonukset on?
 
Vastaus: Bioshock

janijj sanoi:
Kukaan ei näköjään ole tarvinnut vielä apua tässä pelissä :)

Osaakos joku sanoa siitä kamerasta jotain? Sillä ilmeisesti saa parannettua sitä damagee mitä tiettyihin vastustajiin saa tehtyä? Jotta saisin esim Big Daddyihin tehtyä mahd paljon vahinkoa niin kuinka monta kuvaa pitää siitä saada? Ja minkälaisista kuvista saa eniten bonuksia? Näkeekö jostain valikoista missä vaiheessa ne bonukset on?

Tutkimusta osoittava palkki kasvaa eniten, kun kohde on selvästi kuvassa, keskellä ja mieluiten tekemässä jotain(hyökkäämässä, ampumassa jne).
 
Vastaus: Bioshock apuja

Tuon lisäksi plussaa saa siitä jos kuvassa on muitakin tutkittavia kohteita. Jos joku ei ole hoksannut, niin kameralla voi myös zoomata klikkaamalla oikeaa tattia (mukavia kuvia saanut esim kun laittanut splicerit vihaiseksi toisilleen tai security cameralle, ja napsinut kaukaa kuvia kun polttavat ja räjäyttelevät toisiaan).
 
Vastaus: Bioshock

janijj sanoi:
Mistä näen sen tutkimusta näyttävän palkin?

Palkki näkyy sen jälkeen kun olet ottanut kuvan. Ja jokaiselle kohteelle on siis tietenkin oma palkki.
 
Vastaus: Bioshock

Pistäkääs jeesiä, että millä pääsee Fort Frolicissa - Sinclair Spiritsiltä vähän ulospäin oleviin rappusiin, joitten päällä on ritilä?

edit: eipä enää mitään.
 
Vastaus: Bioshock

Itte ihmettelen, että mistä sen teleport plasmidin saa? Olen siellä kohtaa missä ne puut pitää pelastaa.
 
Vastaus: Bioshock

Abismal sanoi:
Itte ihmettelen, että mistä sen teleport plasmidin saa? Olen siellä kohtaa missä ne puut pitää pelastaa.
Teleport-plasmidia ei ole pelissä. Developereiden podcastissa kerrottiin sen vedetyn pois viime hetkellä, koska se aiheutti liian suuren vaaran "rikkoa" pelimekaniikka, päästä paikkoihin joihin ei kuulu ja sotkea skriptattuja tapahtumia.
 
Vastaus: Bioshock

tätä piti kysyy et liikkuuko little sisterit aina big daddyjen kanssa?
 
Vastaus: Bioshock

Peck4 sanoi:
tätä piti kysyy et liikkuuko little sisterit aina big daddyjen kanssa?

Siis aina kun liikkuvat niin liikkuvat Big Daddyn seurassa, mutta aina kun Big Daddy liikkuu ei välttämättä Little Sisteriä ole matkassa.
 
Vastaus: Bioshock

Peck4 sanoi:
tätä piti kysyy et liikkuuko little sisterit aina big daddyjen kanssa?

minä tein niin että seurasin esim 1 daddyä ja kun se hakkasi siihen seinään ja sister tuli esiin niin tapoin sen sitten vasta
 
Vastaus: Bioshock

Tässä tulee pari kysymystä.

Miten saan lisää niitä slotteja?
Ja kun olen tappanut Big Daddyn niin mihin ne pikku siskot oikein katoavat? :confused:

Edit: Yksi vielä, miten voin vaihtaa plasmidien paikkaa?? (esim. käytössäni on tuli ja sähkö ja vain kaksi slottia ja haluaisin vaihtaa jommankumman teleport plasmidiin??)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Bioshock-pelivinkit

Muokkasin hitusen otsikkoa, niin löytää KFINin etusivuiltakin haluamaansa keskusteluun.
 
Vastaus: Bioshock

Pilipali sanoi:
Tässä tulee pari kysymystä.

Miten saan lisää niitä slotteja?

Little Sisterejä harvestaamalla tai pelastamalla saat ADAMia. Automaateista saat ostettua lisää plasmideja ja slotteja.En muista automaatin nimeä, mutta sen kummallakin puolella seisoo pikkutyttö.

Ja kun olen tappanut Big Daddyn niin mihin ne pikku siskot oikein katoavat?

Seinissä on niitä koloja. Sielä Big Daddyt käyvät myös hakemassa LS:t. Kaukaa katsottuna näyttää seinään upotetetulta kaappikellolta. :D

miten voin vaihtaa plasmidien paikkaa?? (esim. käytössäni on tuli ja sähkö ja vain kaksi slottia ja haluaisin vaihtaa jommankumman teleport plasmidiin??)

Etsi sellainen Gene Bank-automaatti.
 
Vastaus: Bioshock

Kabanossi sanoi:
Little Sisterejä harvestaamalla tai pelastamalla saat ADAMia. Automaateista saat ostettua lisää plasmideja ja slotteja.En muista automaatin nimeä, mutta sen kummallakin puolella seisoo pikkutyttö.

Gatherer's Garden.
 
Vastaus: Bioshock-pelivinkit

Oon varmaan jumissa törkeän yksinkertaisessa kohdassa (äläkä lue alas, jos et ole pelannut läpi):

Olympys Heighissä majaillaan tällä hetkellä, ja nyt olen siinä tilanteessa että pitäisi löytää koodi, että saa tuon yhden hissin auki. Vinkki sanoo, että löytyy Paparazzi's diarystä, joka sijaitsee kolmannessa kerroksessa. Tuo kolmas kerros on nyt kaluttu sataan kertaan läpi, eikä vaan löydy.

Vinkkejä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Bioshock-pelivinkit

Poro24 sanoi:
Oon varmaan jumissa törkeän yksinkertaisessa kohdassa:

Olympys Heighissä majaillaan tällä hetkellä, ja nyt olen siinä tilanteessa että pitäisi löytää koodi, että saa tuon yhden hissin auki. Vinkki sanoo, että löytyy Paparazzi's diarystä, joka sijaitsee kolmannessa kerroksessa. Tuo kolmas kerros on nyt kaluttu sataan kertaan läpi, eikä vaan löydy.

Vinkkejä?

Olisikos ollut sitten 2. kerros, mutta siitä hissin läheltä lähti portaat ylös ja siitä ylöspäin. Löytyy jalalla seisova kamera ja siinä vieressä päiväkirja. Mutta jos ei muuten, niin 5744.
 
Vastaus: Bioshock-pelivinkit

nothing sanoi:
Olisikos ollut sitten 2. kerros, mutta siitä hissin läheltä lähti portaat ylös ja siitä ylöspäin. Löytyy jalalla seisova kamera ja siinä vieressä päiväkirja. Mutta jos ei muuten, niin 5744.

Kyllä mä tuon kameran ohi muistan kävelleeni ja searchanneeni ympärystän. Kai se koodi on vaan mennyt ohi jotenkin.. No mutta, toimi kun syötin tuon antamasi. Kiitos!
 
Vastaus: Bioshock-pelivinkit

Tartteis jeesiä (huom lue omalla vastuulla. Olen pelin viime metreillä)


Noniin tein sitten temput. Tiesin kyllä mitä ollaan menossa tekemään ja ostin panoksia vuoden tarpeiksi, mutta unohdin kokonaan health packit. Eve hypoakin tuli vain 3 pakkausta (ei sillä niin väliä, koska aseet näyttää tehoavan aika hyvin fontaineen Onko fontainea mahdollista tappaa niiden parin latauksen turvin, mitä muutamalla kymmenellä ruumiista löydetyllä dollarilla saa health stationista. Tähän mennessä oon 2 kertaa saanut sitä äijää lypsettyä.

Ei tosissaan hyvittais ladata takas jonnekkin 5h pelaamisen taakse...
 
Ylös Bottom