Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bioshock-pelivinkit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja janijj
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Bioshock-pelivinkit

sinappipipo sanoi:
Tartteis jeesiä (huom lue omalla vastuulla. Olen pelin viime metreillä)

Noniin tein sitten temput. Tiesin kyllä mitä ollaan menossa tekemään ja ostin panoksia vuoden tarpeiksi, mutta unohdin kokonaan health packit. Eve hypoakin tuli vain 3 pakkausta (ei sillä niin väliä, koska aseet näyttää tehoavan aika hyvin fontaineen Onko fontainea mahdollista tappaa niiden parin latauksen turvin, mitä muutamalla kymmenellä ruumiista löydetyllä dollarilla saa health stationista. Tähän mennessä oon 2 kertaa saanut sitä äijää lypsettyä.

Ei tosissaan hyvittais ladata takas jonnekkin 5h pelaamisen taakse...

Kyllä luulisi onnistuvan. En osaa muuta vinkkiä antaa, kuin että ammut tarpeeksi kaukaa jotta saat väistöaikaa. Ja siinä vaiheessa kun Botit ja Splicerit tulevat, hoida ne ensin.

olge sanoi:
Kyllä luulisi onnistuvan. En osaa muuta vinkkiä antaa, kuin että ammut tarpeeksi kaukaa jotta saat väistöaikaa. Ja siinä vaiheessa kun Botit ja Splicerit tulevat, hoida ne ensin.

Olikin ihan helppo :D
luulin, että pitää vetää loppuun asti niillä kamoilla mitä mulla on. Parit lisähealthpakit jotka sai maasta riitti ihan hyvin. Bottejakin juoksin vaan karkuun.

Älä lue, jos et ole pelannut läpi:

Olen tässä loppumetreillä, kun Fontana pitäisi liiskata. Onko mun peli seonnut, vai kuuluuko tän oikeasti heittää valikkoihin, kun tuossa kuolee itse?

Edit: Ihan älytöntä. Tätä saa näköjään hakkailla hetken.

Edit2: Eipä se nyt niin älytöntä ollutkaan. Läpi meni, kun tajusi vaan liikkua ja juosta botteja karkuun.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Täällä on varmaan jo joku joka pelaa tätä toista kertaa läpi. Jos tätä pelaa erilailla ainakin pikku siskojen suhteen niin onko tässä oikeesti kunnolla eroa. Vai onko niin että kun siinä ei ole kun ihan pieniä eroja ja viimeinen tunti vähän erilaista? Ei meinaan jaksa heti ruveta pelaan uudestaan jos eroa ei periaatteessa juurikaan ole.

Ite en ihan vielä ole pelannut läpi, ilmeisesti kuitenkin olen aika lopussa. Joten ei saa tarinasta kertoa mitään!!

Olen nyt siinä kohdassa missä pitää pukeutua Big Daddyksi, mietinkin sitä että koska siinä täytyy saada itselle pikku sisko mukaan niin voinko silti pelastaa kaikki siskot ennen kuin rupean itse päähommaan?

janijj sanoi:
Olen nyt siinä kohdassa missä pitää pukeutua Big Daddyksi, mietinkin sitä että koska siinä täytyy saada itselle pikku sisko mukaan niin voinko silti pelastaa kaikki siskot ennen kuin rupean itse päähommaan?

Juu

Paljonkohan noita kuvia pitää räpsiä jotta saa achievementteja? Se ei ainakaan riitä et saa täydet palkit.

Wixxer sanoi:
Paljonkohan noita kuvia pitää räpsiä jotta saa achievementteja? Se ei ainakaan riitä et saa täydet palkit.

Niitä tasojahan on muuta (3?) eli täysi palkki pitää kerätä useampaan kertaan. Kyllä achievementti ilmestyy kun on täysin tutkittu.

nii joo siihen tulee aina a,b tai c ja sit se palkki kasvaa eli a:lla tai c:llä pitää saada täys palkki, kummin päin nyt sit menikään

Edit: eipä enään mitään, selvisi jo.

mistä kaikesta pitää saavuttaa täydet research pisteet että saa research phd achievementin? kamerat, turretit, konekiväärit? plus toki noi rosiet ja bouncerit ym

Peck4 sanoi:
mistä kaikesta pitää saavuttaa täydet research pisteet että saa research phd achievementin? kamerat, turretit, konekiväärit? (sama asia kaksi viimeistä<)plus toki noi rosiet ja bouncerit ym

Juurikin noista.

Lopetuksesta!

Juu tosiaan sai tuossa tämänkin hakattua, taisin saada sen ns. "pahis" lopetuksen, koska tapoin kaikki little sisterit. Kysymys kuuluukin, nähdäkseni ns. "hyvis" lopetuksen, pitääkö minun alottaa koko peli alusta alkaen?

Zuor sanoi:
Lopetuksesta!

Juu tosiaan sai tuossa tämänkin hakattua, taisin saada sen ns. "pahis" lopetuksen, koska tapoin kaikki little sisterit. Kysymys kuuluukin, nähdäkseni ns. "hyvis" lopetuksen, pitääkö minun alottaa koko peli alusta alkaen?

Kyllä, koska se hyvisloppuhan on, että pelastaa kaikki pikkusiskot.

Loppupomolle saapuessani huomasin, että yksi metroasemalistan sloteista oli tyhjä, eli olenko missannut jonkin piilotetun kentän/alueen pelissä?

Vaahtomuovi sanoi:
Loppupomolle saapuessani huomasin, että yksi metroasemalistan sloteista oli tyhjä, eli olenko missannut jonkin piilotetun kentän/alueen pelissä?

Meinaa nykyistä paikkaasi.

Mitä kautta pääsee Olympus Heightsille takaisin? Ei ainakaan Rapture Metrolla...

Kuinka paljon 1vihollista voi kuvata?
Kun pitäisi tuo turvakamera kuvata ja viimeinen palkki pitäisi täyttää, mutta pelkästään kuvatut kamerat on jäljellä, muut on tuhottu... jos joku nyt ymmärsi...

EDIT: Eipä enää mitään. Kaksi kameraa löytyi ja kyllä meni tiukoille tuon saavutuksen saaminen..

Miten big daddyt saa helpoiten hengiltä? Mitä plasmidia kannattaa käyttää, entä mitä asetta?

Mistä saa lisää slotteja plasmideille?

Kuunaama sanoi:
Miten big daddyt saa helpoiten hengiltä? Mitä plasmidia kannattaa käyttää, entä mitä asetta?

Mistä saa lisää slotteja plasmideille?

Sähköä ja kranaatteja. Tosin paljon tuli myös käytettyä Hypnotize BD + vastustajat kimppuuni = antaa BD:n ottaa damage ja niitata se sitten sopivalla hetkellä, kun LS on kehissä.

Ylös Bottom