Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

BioShock [PS3]

Vastaus: Bioshock PS3 rumour resurfaces

Tykkään tosta lähteestä :rolleyes:

PS. Mielummin ottaisin kyllä jonkun paremman peli kuin BioShockin, joka ei kovin kummoista peliä vaadi.
 
Vastaus: Bioshock PS3 rumour resurfaces

The Great Samu sanoi:
PS. Mielummin ottaisin kyllä jonkun paremman peli kuin BioShockin, joka ei kovin kummoista peliä vaadi.

En olisi voinut sanoa itse yhtään paremmin...
 
Vastaus: Bioshock PS3 rumour resurfaces

En ymmärrä mitä Samu ajaa takaa, mutta Bioshock olisi tervetullut minun puolestani koska vaan PS-puolelle. Mainio peli ja kun vasta yksi loppu on tullut pelattua, voisi pelata toiseen kertaan eri tyyliin. Kaunis ja tunnelmallinen räiskintä.
 
BioShock [PS3 Hype]

elikkä Bioshock olisi tulossa ps3:lle joka on minusta todella hyvä homma, onko porukalla mitään odotuksia peliä kohtaan? itseä kiinostaa että tuleeko mitään erikois juttuja ps3 painokseen..
 
Vastaus: BioShock [PS3 Hype]

Samanlaista kuin boxiversioon, mutta tietenkin paremmilla graffoilla.1080p ois mainioo...
 
Vastaus: BioShock [PS3 Hype]

Eikös tuo 360 versio jo pyörinyt ihan 1080p:llä.. Se on varmaan liikoja toivottu mutta ekstra plasmidit sun muut voitaisiin korvata KUNNON lopulla, muuta en minä tuohon versioon toivoisi.
 
Vastaus: BioShock [PS3 Hype]

Samanlaista kuin boxiversioon, mutta tietenkin paremmilla graffoilla.1080p ois mainioo...

No tuskin kuitenkaan tulee merkittävästi parempana, hyvä lopputulos olisi jo identtinen käännös XO:n versiosta. Unreal Engine nyt ei kuitenkaan ole ollut PS3:n vahvimpia osa-alueita näissä alunperin XO:lle suunnitteluissa peleissä.
 
Vastaus: BioShock [PS3 Hype]

Ei kauan kestänyt, että tämäkin tänne saataisiin. Ei mittään hirveit toivomuksii. Jotain bugeja voitais vähän tappaa, graafista ilmettä viilata, tuoda jotain bonusmateriaalia ja kaikkea tommosta pikkuparannusta. Niin ja toivottavasti saatais tästä demo :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: BioShock [PS3 Hype]

enpä nyt sanoisi että graafista ilmettä pitäisi viilailla sillä jo crt-telsulla pelattuna oli kaunista
 
Vastaus: BioShock [PS3 Hype]

Varmasti ihan mainio juttu niille ketkä eivät ole kerenneet pelata peliä viellä. Itse kuitenkin vedin sen jo läpi boxilla joten eipä enää hirveästi jaksa innostaa.
 
Vastaus: BioShock [PS3 Hype]

Varmasti ihan mainio juttu niille ketkä eivät ole kerenneet pelata peliä viellä. Itse kuitenkin vedin sen jo läpi boxilla joten eipä enää hirveästi jaksa innostaa.

kyllähän tuo vieläkin kiinnostaa vaikka poksilla olen pelannutkin. ns pakkohankinta
 
Vastaus: BioShock [PS3 Hype]

En itse ole ks. peliä päässyt testaamaan saatika nähnyt pelattavan mutta kuulluna olen niin paljon myönteistä että pakkohan tuo on laittaa koristamaan pelihyllyä :) harmi ettei pelissä ole moninpeliä kun eikö kyseessä kuiteski FPS peli mutta eipä tuo haittane :rolleyes:
 
Vastaus: BioShock [PS3 Hype]

Tämän voisi ehkä hankkia, jos vasurin ohajukset olisi ympätty mukaan, XO:lla en pystynyt peliä pelaamaan. Mutta toisaalta, se mitä pelasin ja näin, vaikutti aivan uskomattoman alun jälkeen (siis aivan kevyesti paras ekat puoli tuntia mitä missään pelissä) kyllä pettymykseltä, joten en tiedä viitsisikö vasureidenkaan kanssa ainakaan täyteen hintaan hankkia.
 
Vastaus: BioShock [PS3 Hype]

Toivottavasti on sitten kunnon käännös toisin kuin lost planet ja muistaa sen ampumisnapin vaihtaa R1 eikä R2 niin kun suurimmassa osassa multiplatform räiskinnöissä
 
Vastaus: BioShock [PS3 Hype]

Paljon hyvää kavereilta ja medioilta pelistä kuullut, joten aika varmasti tulen hankkimaan. :p
 
Vastaus: BioShock [PS3 Hype]

tuli testattua silloin kun vielä boksin omistin ja hyvä tunnelma pelissä mutta muuten ei oikeen kolahtanu. kait se on pakko testata pleikkarillaki tää ja laittaa seuraavana päivänä myyntiin:rolleyes:
 
Vastaus: BioShock [PS3 Hype]

WTF?

Loistopeli, ehdottomasti hankkimisen arvoinen, ja vaikka audiovisuaalista loistoa on jaksettu rummuttaa enemmän kuin tarpeeksi, ei se ole edes pelin parasta antia.

Aika odottamaton uutinen, kylläkin.
 
Ylös Bottom