Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Black Friday / Cyber Monday eli Musta Perjantai ja Kybermaanantai tarjoukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja McNutty
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Black Friday / Cyber Monday eli Musta Perjantai ja Kybermaanantai tarjoukset

Jaha verkkokauppa.com sivut jumurissa. Siellä eurot liikkuu. Päästäkää minut kans kattoon mitä siellä on tarjolla

Vastaus: Black Friday / Cyber Monday eli Musta Perjantai ja Kybermaanantai tarjoukset

Oli aikomuksena hommata Xbox One jos ois lähteny siihen noin 150€ hintaan, mutta ei niin alas mennyt :(
Noh, hommasin sitten CoD Legacy Editionin ja Titanfall 2 yhteishintaan 89€ CDON:sta. Ei paha.

Siellä CDONin black friday etusivulla ei kaikkia pelitarjouksia näe, http://cdon.fi/black_friday/pelit/ tuossa pitäisi näkyä kaikki.

Tasan yksi ostos tuli tehtyä, joka oli tarkoituskin. Legendaarinen Unreal Tournament GOTY Steamista 3 euron hintaan oli varsin kiva. Pro Evo 2017 olisi Xbox Onelle ollut toinen harkittavaksi, mutta eipä oikein missään näytä olevaan tarjouksessa.

Tulipahan vihdoinkin ostettua uusi töllö veikonkoneelta. LG 65UH650V 65" UHD-TV hintaan 999€. Ihan jeesh tarjouksessa oli, oli vaan sivut sen verran jumissa alussa, mut pienen taistelun seurauksena sain ostettua. :)

Cdon laitto hyvät tarjoukset tiskiin. Deus ex kelpas 20 eurolla vaikka ei oomitään tarvetta uusille peleille. Hinta tuosta tuskin paljon putoaa edes puolen vuoden päästä. Witcher 3 jos oisin tienny tulevan aleen en olis ostanu digitaalista vähän aikaa sitten. Muualla ei olekaan tullu vastaan oikeasti hyviä tarjouksia peleissä paitsi ehkä just storessa sekä USA:n että Suomen. Pelit ei vaan omalle kohdalle ollu mitään listan kärkipäätä.

Kirjojen ystäville: sekä CDON että Adlibris myyvät opuksiaan -20% hinnoin koodilla. Jos ette muuta keksi, niin ainakin Adlibriksesta löytyvä David Suchetin kirja on mielenkiintoista luettavaa Hercule Poirotin ystäville.

On kyllä ollu kautta linjan jotenkin mun odotuksia huonommat tarjoukset. Esim verkkiksellä tuntui olevan paljon paremmat tarjoukset tässä viimeisen kahden viikon aikana.

On kyllä ollu kautta linjan jotenkin mun odotuksia huonommat tarjoukset. Esim verkkiksellä tuntui olevan paljon paremmat tarjoukset tässä viimeisen kahden viikon aikana.
Totta! Ei kyllä osunu mitkään tuotteet alennukseen mitä olin katellu

Ei näitä tainnut kovin montaa olla, jos ollenkaan. Tähän hintaan oisin ostanut, mutta heti puolilta öin kun kampanja aukesi, näytti loppuunmyytyä.

Jos nyt joskus tiskikone hajoaa, kannattaa hajota black fridayn alla. Gigantista löytys uusi useamman saturaisen alennuksessa. Nice.

Joo, ei osunu nyt yhtään ne tuotteet tarjoukseen, joita olin katsellut. Peleistä toki oli hyviä tarjouksia Xboxin ja Pleikkarin kauppapaikoilla ja esim. CDONissa, mutta ei näkynyt yhtään sellaista puhelinta hyvässä tarjouksessa joita olin katsellut. Tai ehkä olen missannut hyvät diilit. Onko muilla tullut vastaan hyviä tarjouksia vähän kalliimmista Android-puhelimista, kuten Huawei P9 Plus, Honor 8 64gb tai joku muu vähintään 64gb sisäisen muistin ja suhteellisen hyvän kameran omaava puhelin?

Ei näitä tainnut kovin montaa olla, jos ollenkaan. Tähän hintaan oisin ostanut, mutta heti puolilta öin kun kampanja aukesi, näytti loppuunmyytyä.

Jos nyt joskus tiskikone hajoaa, kannattaa hajota black fridayn alla. Gigantista löytys uusi useamman saturaisen alennuksessa. Nice.
Ei tainnut kovin montaa olla. Itse laitoin ostokoriin heti yöllä tasan kaksitoista ja heti näytti että loppuun myyty. Onko kukaan käynyt liikkeessä ja tietoinen mikä siellä tarjonta tämän tarjouksen osalta? Vaikka veikkaan että loppu taitavat olla.

Onko missään puljussa ollut hyvää tarjousta sodastreamille?

Joo, ei osunu nyt yhtään ne tuotteet tarjoukseen, joita olin katsellut. Peleistä toki oli hyviä tarjouksia Xboxin ja Pleikkarin kauppapaikoilla ja esim. CDONissa, mutta ei näkynyt yhtään sellaista puhelinta hyvässä tarjouksessa joita olin katsellut. Tai ehkä olen missannut hyvät diilit. Onko muilla tullut vastaan hyviä tarjouksia vähän kalliimmista Android-puhelimista, kuten Huawei P9 Plus, Honor 8 64gb tai joku muu vähintään 64gb sisäisen muistin ja suhteellisen hyvän kameran omaava puhelin?

Ei tainnut kovin montaa olla. Itse laitoin ostokoriin heti yöllä tasan kaksitoista ja heti näytti että loppuun myyty. Onko kukaan käynyt liikkeessä ja tietoinen mikä siellä tarjonta tämän tarjouksen osalta? Vaikka veikkaan että loppu taitavat olla.
Treellä tilanne. Stokkalla 7 varastossa viellä One S ja muut paikat täällä tyhjinä. 5 Oli noutona tilattavissa ja konsolin saa ensi viikolla ja maksu heti. Itse päädyin jälkimäiseen ja ensi viikolla Onen omistajaksi [emoji41].

Onko näkynyt hyviä tarjouksia langattomista kuulokkeista (PS4:lle)?

Olen väijynyt Chromebookia, mutta ei ole black fridayssa näkynyt hyviä eikä huonoja tarjouksia.

Verkkokauppa.com taitaa vetää pohjat tänä vuonna. Surkeimmat tarjoukset ja sivut täysin juntturassa. Tai mene ja tiedä, jos olisi kiharrinta, käherrintä tai pianoa ostamassa.

Mä sain ainakin nettikaupasta yöllä.

Onko näkynyt hyviä tarjouksia langattomista kuulokkeista (PS4:lle)?

Olen väijynyt Chromebookia, mutta ei ole black fridayssa näkynyt hyviä eikä huonoja tarjouksia.

Verkkokauppa.com taitaa vetää pohjat tänä vuonna. Surkeimmat tarjoukset ja sivut täysin juntturassa. Tai mene ja tiedä, jos olisi kiharrinta, käherrintä tai pianoa ostamassa.
Älä muuta sano . Oli vain kyllä surkeet romut myynnissä

Aika huonoja oli monet tarjoukset, joukossa tietty jotain hyviä.
Oma saldo Xbox One S 500gb ja Forza Horizon 3, ihan tyytyväinen saa olla.

CDONista Deus Ex: M.D. alle 20 euroa. Siinä!

Ylös Bottom