Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Black Myth: Wukong

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DestiZ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Se ensimmäinen chapter oli muutenkin paljon enemmän putkijuoksu ja voi pitää ehkä jonkinlaisena tutoriaalina. Sen jälkeen kentät laajenee huomattavasti. Kenttäsuunnittelu on silti pelin ehdottomasti suurin heikkous.
No enpä tiedä kaipaanko edes lisää Open world pelejä. Mukava pelata tälläistä tiiviimpää peliä vaihteeksi. Lisäksi tässä on kuitenkin kokoajan seikkailun tuntu ja tuntee kokoajan kehittyvässä entistä enemmän badass apinaksi.
 
No enpä tiedä kaipaanko edes lisää Open world pelejä. Mukava pelata tälläistä tiiviimpää peliä vaihteeksi. Lisäksi tässä on kuitenkin kokoajan seikkailun tuntu ja tuntee kokoajan kehittyvässä entistä enemmän badass apinaksi.

Joo en mäkään mitään open worldia tästä halua. Kentät ovat kooltaan vähintäänkin riittäviä alun jälkeen ja se kritiikki kenttäsuunnitelua kohtaan tulee ihan eri asioista, mm. siitä miten niissä rajoitetaan liikkumista.
 
Joo en mäkään mitään open worldia tästä halua. Kentät ovat kooltaan vähintäänkin riittäviä alun jälkeen ja se kritiikki kenttäsuunnitelua kohtaan tulee ihan eri asioista, mm. siitä miten niissä rajoitetaan liikkumista.
Kyllä muutamaan näkymättömään seinään olen törmännyt. Mutta en tiedä miten muuten tuota pystyisi rajoittamaan.

Yllättävän hyvät kontrollit tässä on. Pysyvät ainakin minulla paremmin hallinnassa, kuin vaikka God of Warissa. Toki jos jotain comboja tulee kokoajan lisää, niin sitten kyllä tulee haasteita.
 
Chapter 3 mennään ja kaikki paikat oon yrittänyt koluta. Varmistukseksi pitää kysyä että jos palaan nyt chapter 1:een niin pääsenkö takaisin viimeisimpään shrineen ettei esim tarvitse aloittaa chapter 3 alusta?
 
Chapter 3 mennään ja kaikki paikat oon yrittänyt koluta. Varmistukseksi pitää kysyä että jos palaan nyt chapter 1:een niin pääsenkö takaisin viimeisimpään shrineen ettei esim tarvitse aloittaa chapter 3 alusta?

Ihan vapaasti pystyy hyppimään kaikkien shrinejen välillä chapterista riippumatta.

Kyllä muutamaan näkymättömään seinään olen törmännyt. Mutta en tiedä miten muuten tuota pystyisi rajoittamaan.

Yllättävän hyvät kontrollit tässä on. Pysyvät ainakin minulla paremmin hallinnassa, kuin vaikka God of Warissa. Toki jos jotain comboja tulee kokoajan lisää, niin sitten kyllä tulee haasteita.

Näkymättömät seinät ei ole mitään muuta kuin laiskaa suunnittelua :D ei vaikuta pelaamiseen eikä kovin paljoa kokonaisfiilikseen, mutta on asia mihin kiinnitän peleissä heti huomion.

Kaikki muut osa-alueet pelissä on aika lailla täyttä rautaa ja paranee vaan koko ajan. Chapter 2 oli ainakin julkaisun aikoihin hieman fps droppeja, mutta sellaisissa kohdissa ettei sinänsä ollut pahemmin merkitystä. Osa bosseista on haastavia, mutta vaihtoehtoisia reittejä on myös tarjolla riittävästi ja kaiken tutkimalla ne vaikeammatkin on lopulta kaatunut suhteellisen helpolla. Chapter 5 olen itse tällä hetkellä, täytyis joku hetki painella maaliin tämäkin.
 
Viimeksi muokattu:
Ihan vapaasti pystyy hyppimään kaikkien shrinejen välillä chapterista riippumatta.



Näkymättömät seinät ei ole mitään muuta kuin laiskaa suunnittelua :D ei vaikuta pelaamiseen eikä kovin paljoa kokonaisfiilikseen, mutta on asia mihin kiinnitän peleissä heti huomion.

Kaikki muut osa-alueet pelissä on aika lailla täyttä rautaa ja paranee vaan koko ajan. Chapter 2 oli ainakin julkaisun aikoihin hieman fps droppeja, mutta sellaisissa kohdissa ettei sinänsä ollut pahemmin merkitystä. Osa bosseista on haastavia, mutta vaihtoehtoisia reittejä on myös tarjolla riittävästi ja kaiken tutkimalla ne vaikeammatkin on lopulta kaatunut suhteellisen helpolla. Chapter 5 olen itse tällä hetkellä, täytyis joku hetki painella maaliin tämäkin.

En oo peliä pelannut mut ylipäänsä peleissä jotka joko ovat tai ei openworld pelejä on munki mielestä näkymättömät seinät laiskaa suunnittelua, jos on pakko olla esteitä niin vois olla puita tai seinä tai muuri edessä että "tänne ei pääse" kun se että näyttäisi että tonne voi mennä ja onkin vaan näkymätön seinä, rikkoo kivasti immersiota.
 
En oo peliä pelannut mut ylipäänsä peleissä jotka joko ovat tai ei openworld pelejä on munki mielestä näkymättömät seinät laiskaa suunnittelua, jos on pakko olla esteitä niin vois olla puita tai seinä tai muuri edessä että "tänne ei pääse" kun se että näyttäisi että tonne voi mennä ja onkin vaan näkymätön seinä, rikkoo kivasti immersiota.
Ja Wukongissa kun vieläpä joissain kohdissa, joissa on yleensä pelissä se näkymätön seinä, niin sitten joskus kuitenkin pääsee yllättävästikin etenemään. Tekee pelistä mielestäni tältä osin aika epäjohdonmukaisen. Ei nyt ihan valtavan iso juttu, mutta kyllä tuo immersiota tosiaan syö, ja tekee muuten sellaisen hieman puolivillaisen vaikutelman pelistä tuolta osin.
 
Uusin päivitys ei ole musta enää pelkkä myytti vaan puhdas tosiasia. PS5 sai jonkinlaista hienosäätöä Quality-grafiikkatilaan ja PS5 Prolla jotkin efektit pitäisi olla nyt vähemmän suttuisia.

Bosses

Fixed an issue where "Yellowbrow" in "Relic Holders" of "Gauntlet of Legends" would become invisible permanently under certain conditions.
Fixed an issue where "Erlang, the Sacred Divinity" in "Brothers of Mei" of "Gauntlet of Legends" experienced abnormal block gauge recovery under certain conditions.

Levels

Fixed an issue where the gate failed to open upon interaction after re-entering "Outside the Forest" area of "Flaming Mountains" under certain conditions.

Protagonist

Fixed an issue where the skills of the protagonist did not connect properly.
Adjusted the triggering conditions of Soak "Frost-Enduring Chrysanth".

Interaction

Fixed an issue where the surrounding area of The Emerald Hall in Journeyer's Chart could not be unlocked properly.
Fixed an issue where player's current location was not displayed correctly in the Journeyer's Chart of Mount Huaguo.
Fixed an issue in "Challenge" where players were unable to modify quick items and remove red dot notifications.
Corrected the incorrect seal icon for "Vanquished" in "Gauntlet of Legends".
Fixed an issue where the custom key binding for the L key was not functioning correctly. (PC)

Performance

Optimized the graphics under Quality Mode. (PS5)
Fixed an issue where distortion effects became blurry due to Super Resolution. (PS5)
Fixed an issue where the snow terrain could not perform correctly in the New West.
Introduced a new experimental Super Resolution Sampling method: NXSR, now available in Graphics settings. (PC)


Localization and Other

Fixed an issue in "Challenge" where certain English voiceovers did not play correctly.
Fixed an issue in "Challenge" where certain texts could not be fully displayed for certain languages.
Corrected translation errors and fixed issues with spelling, capitalization, and terminology consistency in several languages.
Fixed an issue where the number of the purchased Curios, "Back Scratcher" and "Goldflora Hairpin", was incorrect after bulk purchasing. (The Destined Ones who experienced such issue before updating can find the corresponding items in your Inventory after the update.)
Fixed the incorrect performance of trees in the prologue in PlayGo. (PS5)
Fixed the issue which caused errors when entering the game under certain conditions.

Known Issue

After this update, if a player performs a Varied Combo, followed by a Dodge/Perfect Dodge, and then activates Immobilize/certain Spirit Skills, they may be unable to chain into the second strike of the Varied Combo. This issue will be resolved in a future update as soon as possible.

Lähde: Heishenhua
 
PS5 sai jonkinlaista hienosäätöä Quality-grafiikkatilaan

Tuli läpäistyä peli vihdoin ja aloitettua NG+. Yllättävän hauskempaa mäiskiä kenttiä kaikilla varusteilla ja paremmilla aseilla, ja siltikin kerättävää riittää kun eivät kaikki olleet auki. Sekä tietysti viilailla buildeja. Balanced-moodi on 120Hz-ruudulla ihan hyvä kompromissi, kun ei Pro:ta vielä ole.
 
Ylös Bottom