Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Black Myth: Wukong

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DestiZ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulle tää on ollut tämän vuoden paras peli koska vasta jokin aika sit sain tämän pelattua. Onhan se haastava mutta neljännessä chapterissa on paikka missä saa grindattua nopeasti. Tästä löytyy tubesta monta videota mikäli kiinnostaa. Tuolla tulikin vietettyä aikaa ja loppu meni melko kivuttomasti

Oli joskus puhetta siitä olisi Sony ostanut vuoden konsoliyksinoikeuden pelistä itselleen. Ainakin PS ja Xbox version julkaisupäivät täsmäävät tähän spekulaatioon. Kiva että tulee, mutta en tiedä onko omille hermoille liian haastava. :)
Outoahan on ettei voi myöntää tällaista diiliä. Vedottu vaan siihen kuinka ongelmia Series S:llä.

Itse skippasin pelin julkasussa kun oli paljon puhetta, että se olisi jotenkin ylivaikea. Nyt ostin 20€ ja täytyy sanoa ettei chapter 3 mennessä mitään kauhean haastavaa ole kyllä tullut vastaan. Pelissä on kuitenkin aika paljon taisteluja helpottavia taitoja yms. Varmasti myöhemmin jotain pahempaa bossia vielä tulee, mutta tähän mennessä tuntuu että vaikeutta on pikkasen hypetetty ylöspäin.

Itse skippasin pelin julkasussa kun oli paljon puhetta, että se olisi jotenkin ylivaikea. Nyt ostin 20€ ja täytyy sanoa ettei chapter 3 mennessä mitään kauhean haastavaa ole kyllä tullut vastaan. Pelissä on kuitenkin aika paljon taisteluja helpottavia taitoja yms. Varmasti myöhemmin jotain pahempaa bossia vielä tulee, mutta tähän mennessä tuntuu että vaikeutta on pikkasen hypetetty ylöspäin.
Olet sitten kyllä varsin hyvä pelaaja, jos tuolta on tuntunut. Henkilökohtaisesti koin tuohon mennessä jo varsin kovia bosseja tulleen. Toki vaikeimpia on vielä edessä. Aika paljon jouduin grindaamaan jo tuossa vaiheessa hahmolle parempia kykyjä, jotta pääsin kunnolla etenemään.

Olet sitten kyllä varsin hyvä pelaaja, jos tuolta on tuntunut. Henkilökohtaisesti koin tuohon mennessä jo varsin kovia bosseja tulleen. Toki vaikeimpia on vielä edessä. Aika paljon jouduin grindaamaan jo tuossa vaiheessa hahmolle parempia kykyjä, jotta pääsin kunnolla etenemään.
Alku oli vaikein tässä. Sitten kyllä helpottaa aika paljon.

En ole luultavammin mitenkään hyvä pelaaja mutta tässä nyt on jonkun verran enemmän näitä "taikoja" yms mitä Souls peleissä ei ehkä samalla tavalla ole niin tuntunut helpommalta tähän mennessä mitä odotin.

En ole luultavammin mitenkään hyvä pelaaja mutta tässä nyt on jonkun verran enemmän näitä "taikoja" yms mitä Souls peleissä ei ehkä samalla tavalla ole niin tuntunut helpommalta tähän mennessä mitä odotin.
Pelitapa toki voi vaikuttaa paljon. Muistelen, että alkupuolella olin vähän jämähtänyt pelaamaan perinteistä melee-tyyliä, enkä käyttänyt taikoja silloin vielä paljoakaan. Sitten peli alkoi tavallaan helpottumaan, kun aloin taikoja enemmän käyttää. Kyllä siellä sitten kuitenkin loppupuolella pari itselleni tosi vaikeaa vihua tuli, ja jouduin jonkin aikaa hakkaamaan päätä seinään. Sivutehtäviä kannattaa myös tehdä, koska niillä saa merkittäviä helpotuksia juurikin noihin kahteen itselleni vaikeiksi muodostuneihin bosseihin.

Ylös Bottom