Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Black Myth: Wukong

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DestiZ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Näköjään lopputekstit tuli eilen ruudulle. 50h meni ja monessa pomossa meni yli tunti, kun liikkeet olivat aika monimutkaisia ja monivaiheisia, että hyvin soulslike tää. Erona se ettei omaa hahmoa voi luoda, kuollessa ei menetä mitään ja aseita on tosiaan tasan yksi. Kyllä Sekiro ja SotE olivat hieman ehkä vaikeempia, mutta vain hieman. Yllättävän hyvä peli, kun ei odotuksia juuri ollut.
Olen miettinyt tämänkin ostamista jossain vaiheessa, koska olin siinä käsityksessä että tämä on enemmän God of Waria. Mutta tuon luettua tämä kuulostaa kyllä hyvinkin Soulslikeltä. Siihen genreen on nyt iso ähky, joten tämä jääköön paljon myöhemmäksi.

Näköjään lopputekstit tuli eilen ruudulle

Onko jotain vinkkejä vikaan pomoon? :D Ei nimittäin vaan mene millään. Eka vaihe menee samantien, mutta toka vaihe jää aina health barin puoleen väliin, sitten loppuu kärsivällisyys. Yrityksiä on jo aika monta...

Olen miettinyt tämänkin ostamista jossain vaiheessa, koska olin siinä käsityksessä että tämä on enemmän God of Waria.

Kyllähän tässä mäiskitään, mutta parryn sijasta tärkeämpänä on ehkä se hahmon build ja väistely eli perfect dodge. GoW:ssa ja muissa pärjää paljon helpommin pelkällä rämpytysmäiskinnällä.

Olen miettinyt tämänkin ostamista jossain vaiheessa, koska olin siinä käsityksessä että tämä on enemmän God of Waria. Mutta tuon luettua tämä kuulostaa kyllä hyvinkin Soulslikeltä. Siihen genreen on nyt iso ähky, joten tämä jääköön paljon myöhemmäksi.

Jonnekin sinne Soulsliken ja GoW välimaastoon tämä menee, jos nyt jotenkin yrittää luokitella. Haastetta löytyy kyllä ihan reilusti, mutta toisaalta kuolemistahan ei tässä menetä yhtään mitään. Vihut tekevät kovaa lämää, mutta bossitkin kuolevat suhteellisen nopeasti ja ovat liikkeiltään enimmäkseen ollut helppoja luettavia.

Onko jotain vinkkejä vikaan pomoon?
Jotain sellasta juomapulloa käytin, joka palautti healthia 60%, mutta hetkeen ei sitä käyttäessä liikkuminen onnistunut. Näkymättömäksi kannattaa välillä muuttua ja muuttaa muotoa aina kun mahdollista. Kannattaa odottaa, että ne neljä pallukkaa täyttyy ja sit tekee raskaan hyökkäyksen. Sit sellanen, että ihan rauhassa seuraat mitä liikkeitä se pomo tekee. Ei kannatta hirveen aggressiivinen olla ja yritä tehdä niitä perfect dodgeja. Vaikee se on kuin mikä, ainakin 2h sitä sai vääntää.
Jonnekin sinne Soulsliken ja GoW välimaastoon tämä menee, jos nyt jotenkin yrittää luokitella. Haastetta löytyy kyllä ihan reilusti, mutta toisaalta kuolemistahan ei tässä menetä yhtään mitään. Vihut tekevät kovaa lämää, mutta bossitkin kuolevat suhteellisen nopeasti ja ovat liikkeiltään enimmäkseen ollut helppoja luettavia.
No kyllä noiden kaikkien alueiden pääbossit olivat todella vaikeita mulle. Sit se yks pirun sirkka, jumankauta miten nopeita ja pitkiä sarjoja se teki.

Jotain sellasta juomapulloa käytin, joka palautti healthia 60%, mutta hetkeen ei sitä käyttäessä liikkuminen onnistunut. Näkymättömäksi kannattaa välillä muuttua ja muuttaa muotoa aina kun mahdollista. Kannattaa odottaa, että ne neljä pallukkaa täyttyy ja sit tekee raskaan hyökkäyksen. Sit sellanen, että ihan rauhassa seuraat mitä liikkeitä se pomo tekee. Ei kannatta hirveen aggressiivinen olla ja yritä tehdä niitä perfect dodgeja. Vaikee se on kuin mikä, ainakin 2h sitä sai vääntää.

No kyllä noiden kaikkien alueiden pääbossit olivat todella vaikeita mulle. Sit se yks pirun sirkka, jumankauta miten nopeita ja pitkiä sarjoja se teki.

Itsehän olen vasta chapter 4 ettei varmaan puolistakaan bosseista ole vielä kokemusta, mutta tähän mennessä ei monenkaan kanssa ole suurempia ongelmia ollut. Joukkoon toki mahtuu niitäkin. Chapter 2 vikabossi ainakin tuotti ihan reilusti harmaita hiuksia :D

Ylös Bottom