Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Black Myth: Wukong

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DestiZ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kertokaas nyt miten vaikea tämä peli on? Lukenut vähän kommentteja suuntaan jos toiseenkin. Ja miten hyvin toimii PS5:lla?

Pienemmät bossit menee välillä ekalla ja välillä vaatii pari yritystä. Isommat bossit vaatii ehkä keskimäärin pari yritystä enemmän. Rivivihollisille kuolee joskus, mutta harvakseltaan. Eli siinä mielessä haastetta riittää moneen muuhun peliin verrattuna, mutta ainakin omasta mielestä ne vertaukset Fromin peleihin ovat liioiteltuja. Kokonaisuutena meno on kuitenkin kasuaalimpaa. Kuolemista ei menetä mitään eikä juurikaan ole juoksumatkaa takaisin samoille mestoille. Viholliset lyö lujaa, mutta harvemmin rivivihut sua edes ehtivät lyömään. Bossien kohdalla "shrine" on käytännössä aina vieressä.

Tämä on kolmen ekan chapterin jälkeinen mielipide eli jotakuinkin pelin puoli välissä.

Performance modella pyörii hienosti 99% ajasta PS5 pois lukien yksi alue, missä oli varjojen/valaistuksen kanssa hieman haasteita. Taistelujen aikana en ole yhtään droppia huomannut.
 
Ei tässä ole kyllä aikoihin tarvinnut pelien hankkimista julkaisussa edes miettiä. Sen verran keskinkertaista tai jopa heikkoa tavaraa tuntuu tulevan melkein joka tuutista.

Muun laadukkaan uudemman pelattavan puutteessa tässä on tullut hakattua Elden Ringin kampanja nyt sitten boxillakin läpi, kun se aiemmin oli pelattu lisäreineen pleikkarilla. Alkaa lisärikin olla jo varmaan yli puolen välin boxillakin. Ja sitten poikani apuna olen vielä pyörinyt pleikkarihahmollani hänen ensimmäisen läpipeluukertansa kanssa. Mahtavasti on 10-vuotiaalle jäbälle (pian täyttää toki jo 11) Elden Ring kyllä maistunut, vaikka kovin paljon haluaa minulta apuja. Mutta mikäs siinä - co-oppina pelaaminenhan on ihan parhautta hyvässä seurassa. Nyt onkin sitten minulla jo yli 1000 tuntia kaikkiaan Elden Ringiä takana kahdella konsolilla

Ollaan muuten löydetty sellaiset yhteistyökuviot, ettei ole jo kymmeniin kertoihin ollut invadereilla mitään jakoja. Se on sellaiset 5-15 sekuntia, kun ovat lähes järjestään vainaita. Rullataan heti melkein kaikki mahdolliset status-efektit vihuille päälle kummankin toimesta ja sitten viimeistellään koko paska rotten breathillä, eli scarlet rotilla. Ei siinä kauaa tosiaan nokka tuhise, kun tuppaa nuo status efektit laittamaan vihut heti aikamoiseen paniikkiin, jonka jälkeen homma on helppo viimeistellä.

Mutta joo, se offtopicista. Tämä Wukong on ehkä sitten sieltä kärkipäästä kiinnostavuudeltaan uudemmista peleistä, mutta ei tätäkään silti millään pysty täyttä hintaa lähellekään harkitsemaan. Pituutta taitaa olla kohtalaisesti, vaikkei ehkä ihan niin paljon kuin voisin toivoa parhaimmillaan. Mutta tämähän on puhdas yksinpeli, ilman co-op-pelaamista, mikä tiputtaa pelin arvoa minulle, jos pituutta ja laajuutta ei muuten ole tarpeeksi.

Seuraava täyteen hintaan ostamani peli tullee näillä näkymin olemaan Stalker 2. Olisihan se Game Passissa pelattavissa ilman lisämaksua, mutta ihan jo ukrainalaisten kehittäjien tukemiseksi ajattelin pelin ostaa heti julkaisussa täyteen hintaan. Sen verran lupaavalta on peli vaikuttanut ainakin omaan silmään näkemäni ennakkomateriaalin perusteella,
 
Viimeksi muokattu:
Pienemmät bossit menee välillä ekalla ja välillä vaatii pari yritystä. Isommat bossit vaatii ehkä keskimäärin pari yritystä enemmän. Rivivihollisille kuolee joskus, mutta harvakseltaan. Eli siinä mielessä haastetta riittää moneen muuhun peliin verrattuna, mutta ainakin omasta mielestä ne vertaukset Fromin peleihin ovat liioiteltuja. Kokonaisuutena meno on kuitenkin kasuaalimpaa. Kuolemista ei menetä mitään eikä juurikaan ole juoksumatkaa takaisin samoille mestoille. Viholliset lyö lujaa, mutta harvemmin rivivihut sua edes ehtivät lyömään. Bossien kohdalla "shrine" on käytännössä aina vieressä.

Tämä on kolmen ekan chapterin jälkeinen mielipide eli jotakuinkin pelin puoli välissä.

Performance modella pyörii hienosti 99% ajasta PS5 pois lukien yksi alue, missä oli varjojen/valaistuksen kanssa hieman haasteita. Taistelujen aikana en ole yhtään droppia huomannut.
Kuulostaa siltä, että kyllä tämä menee hankintaan. Peli näyttää todella hyvältä ja on vielä sopivan pituinenkin. Ei mene kuukausia pelin läpäisyyn. Voi pelin jälkeen siirtyä seuraavaan uuteen kokemukseen, ja ehkä palata pelin pariin myöhemmin uudestaan. Jos vaikka lisureita tulee tai muuta.
 
Samoilla linjoilla Subin kanssa tuosta vaikeudesta. PAITSI vapaaehtoinen secret endingin loppubossi oli aivan hirveä :D
 
Viime viikon lopulla tuli uusi päivitys.

Major Updates:

Fixed an issue where the game would crash on launch if the system language was set to Turkish on PS5. (PS5)
Fixed an issue where the game could occasionally crash during certain boss fights if the Windows system language was set to Turkish on the PC version. (PC)
Fixed various crashes and errors occurring under specific conditions.
Fixed an issue that could prevent 100% achievement completion from triggering correctly under certain circumstances.
Fixed an issue where some achievements failed to sync properly. (EPIC)
Added detection and update prompt for operating system version and graphics driver version. (PC)

Improved the combat experience for the Yaoguai King "Hundred-Eyed Daoist Master".
Resolved an issue where the Destined One could be thrown outside the invisible wall during certain Yaoguai Chief and King battles.
Fixed an issue where some enemies could get stuck in certain situations.
Fixed an issue where some enemies could not be defeated under specific conditions.
Fixed an issue where opening the menu interface caused some enemy skills to fail.
Fixed an issue where some murals in the Great Pagoda were not displaying correctly.
Fixed an issue where character models in the Flaming Mountains were not being removed properly.

The "Spikeshaft Staff" now increases Maximum Mana by 30.
The Insect armor set now considerably increases the duration of all medicine effects.
Reduced the narrowing effect of the timing window for Rock Solid Deflection imposed by The Great Sage Talent "Sound as A Bell (Fuming Ears)".
Fixed an issue where the Destined One could continuously maintain the "Ring of Fire" effect under certain conditions.
Fixed an issue where the damage increase effect of the "Crash (Immobilize)" talent was not being properly removed under specific conditions.

After Entering a New Cycle, the Destined One can now purchase the material "Fine Gold Thread" from Yin Tiger.
Fixed an issue where "Tadpole" and "Bodhisattva's Left Hand" might not drop (the Destined Ones who defeated the corresponding bosses before the update but did not receive the items can find the items in their inventory after the update).

Localization improvements: corrected some translation errors and added translations for certain Portaits.
Fixed some errors in subtitles and lyrics.
Corrected errors in some English voiceovers.

Lähde: Heishenhua
 
Tämä oli kyllä vika tikki hommata jokunen viikko sitten. Harmi kun pleikkarilla ei voi saada refundia? Ei mulla riitä kärsivällisyys hakata joka 5 metrin välein paskamaisesta paskamaisempaa bossia. Näitä huteja onneks ostoksissa harvemmin sattuu mutta tämän ostaminen kyllä ketuttaa nyt jälkeenpäin.
 
Tämä oli kyllä vika tikki hommata jokunen viikko sitten. Harmi kun pleikkarilla ei voi saada refundia? Ei mulla riitä kärsivällisyys hakata joka 5 metrin välein paskamaisesta paskamaisempaa bossia. Näitä huteja onneks ostoksissa harvemmin sattuu mutta tämän ostaminen kyllä ketuttaa nyt jälkeenpäin.
Pleikkarilla saa refundin, jollei ole ladannut peliä. Eli toisinsanoen tässä tapauksessa ei varmaan refund onnistu.
 
Tämä oli kyllä vika tikki hommata jokunen viikko sitten. Harmi kun pleikkarilla ei voi saada refundia? Ei mulla riitä kärsivällisyys hakata joka 5 metrin välein paskamaisesta paskamaisempaa bossia. Näitä huteja onneks ostoksissa harvemmin sattuu mutta tämän ostaminen kyllä ketuttaa nyt jälkeenpäin.

Ehkäpä se ajan kanssa vielä joku päivä? ;)

Mulla meinas aikanaa käydä samoin Nioh 1+2 kanssa, meinasin jättää pelin oikeasti ensimmäiseen bossiin. Useampi sata pelituntia myöhemmin... :D

Pelkäsin kans itse vähän samaa, mutta ostin tämän itsekin joku aika sitten kuitenkin, ja onhan tämä loistava peli. Vaikea ja ärsyttävä välillä, muttei mahdoton tai epäreilu. Tekninen toteutus taas vähän ontuu; olen totutellut pelaamaan nyt Quality-moodissa (pelasin alkuun Performancessa), koska se Perf näyttää isolla töllöllä niin karulta. Ja ainakin "lumimaa" hidasteli törkeästi siitä huolimatta.

Ja ei tähän vapaata maailmaa olisi missään nimessä kaivannut, chapterit ovat todella pitkiä ja kentät välillä aika valtavia minusta.

"Käsin animoidut" välifilmit ovat todella hienoja! Juonestahan ei tyypilliseen tapaan ymmärrä yhtään mitään. Jotain relicejä kai tässä jahdataan noilta chapterien loppuvihuilta.
 
Ehkäpä se ajan kanssa vielä joku päivä? ;)

Mulla meinas aikanaa käydä samoin Nioh 1+2 kanssa, meinasin jättää pelin oikeasti ensimmäiseen bossiin. Useampi sata pelituntia myöhemmin... :D

Pelkäsin kans itse vähän samaa, mutta ostin tämän itsekin joku aika sitten kuitenkin, ja onhan tämä loistava peli. Vaikea ja ärsyttävä välillä, muttei mahdoton tai epäreilu. Tekninen toteutus taas vähän ontuu; olen totutellut pelaamaan nyt Quality-moodissa (pelasin alkuun Performancessa), koska se Perf näyttää isolla töllöllä niin karulta. Ja ainakin "lumimaa" hidasteli törkeästi siitä huolimatta.

Ja ei tähän vapaata maailmaa olisi missään nimessä kaivannut, chapterit ovat todella pitkiä ja kentät välillä aika valtavia minusta.

"Käsin animoidut" välifilmit ovat todella hienoja! Juonestahan ei tyypilliseen tapaan ymmärrä yhtään mitään. Jotain relicejä kai tässä jahdataan noilta chapterien loppuvihuilta.
Joo ei todellakaan mitään vapaata maailmaa tähän peliin. Itse kolmas luku oli jo niin valtava että alkoi pikkusen jo väsyttämään ja vaikka tykkään lumi maisemista peleissä, niin kolmos luvun ongelma oli se että monet alueet olivat vain tosi tyhjiä, joten alueitten tutkiminen tuntui niin mitättömältä ja turhalta.
 
Huomenna pitäisi saapua isompi päivitys, joka mm. lisää PS5 Pro -tuen. Ja ihan perus-PS5:llekin on tehty suorituskykyparannuksia.

Major Updates

New Gameplay: Challenge

"It's tough to confront the old rivals anew, but the Great Sage will always prevail!"

  • After completing the game at least once, the Destined One can find "Challenge" at any Keeper's Shrine.
  • There are two types of challenge available: "Return of Rivals" and "Gauntlet of Legends".
  • "Return of Rivals"
    • The Destined One can challenge a former opponent to a duel, choosing from three levels of difficulty.
    • If any opponents remain undefeated in the main game, the corresponding rebattle will be unavailable.
  • "Gauntlet of Legends"
    • The Destined One can battle against multiple opponents in succession, using customized curses to tailor the difficulty.
    • This mode can be difficult, as some old opponents may surprise with new moves. Proceed with caution!
    • If any opponents remain undefeated in the main game, the related gauntlet will be unavailable.
    • Completing any gauntlet rewards players with new rare treasures.
      • Medicine: "Glimmering Scale Pellets" and its formula;
      • Drink and Soaks: "Sour Wine", "Frost-Enduring Chrysanth", and "Robust Antler";
      • Curios: "Stone Tiger Tally", "Ever-Burning Palace Lantern", and "Fragment of the Ocean-Settling Pillar";
      • Equipment: "Three Hill Crown";
      • Weapons: "Qing Mallet", "Fanged Cyan Staff", and "Leeching Centipede Staff".

New Game Feature: Journeyer's Chart

"Let the chart chart the journeyer's journey."

  • A remarkable one has captured these landscapes, organizing them into charts for guidance and marking.
  • A Journeyer's Chart can be unlocked when the Destined One first enters Black Wind Mountain and meets the Keeper.
  • Afterwards, for each new territory reached, a "Journeyer's Chart" can be purchased at the Keeper's Shrine.

New Equipment: Armor Set of Opulence

As the year comes to a close, we wish all Destined Ones an early Happy Chinese New Year! May you have joy and prosperity all year round.

  • Four special armor pieces have been crafted to celebrate the upcoming Chinese New Year.
  • After installation, all Destined Ones can claim these directly through "Trailblazer's Gift" at any Keeper's Shrine.

PS5 & PS5 Pro Support and Optimization
  • PS5 Pro now supports PlayStation Spectral Super Resolution (PSSR). By enabling it, you can achieve a high-definition visual experience by selecting either Quality Mode or Balanced Mode in Settings.
  • The system supports 120 Hz Output. When enabled in Balanced Mode, it maintains a stable 40 FPS output. If you encounter any visual anomalies, you can turn it off in PS5 Settings.
  • Various scenes and boss fights have been optimized for better game performance.
  • The stability of frame rates and visual clarity in both Balanced Mode and Quality Mode have been enhanced.
  • The input response speed has been improved in Performance Mode.

New Music Library Functions
  • "Black Myth: Wukong Soundtrack Selection" has been added as a new soundtrack application (some tracks are not available for export due to copyright restrictions). (PC)
  • The Music Library now supports exporting tracks (some tracks are not available for export due to copyright restrictions). (PS5)

Bug Fixes​

Bosses
  • Fixed an issue where yaoguai chiefs "The King of the Kingdom of Flowing Sands and His Son" might not drop the spirit of "Second Rat Prince" upon defeat.
  • Fixed an issue where yaoguai queen "Kang-Jin Star" would die unexpectedly under certain conditions.
  • Fixed an issue where "Zhu Bajie" could not be defeated during a certain phase.
  • Fixed an issue where yaoguai king "Yellow Loong" would get stuck underground in certain situations.
  • Fixed an issue where some skills of yaoguai king "Yellow Loong" could not be interrupted even after being seen-through.
  • Fixed an issue where yaoguai chiefs "Cloudy Mist, Misty Cloud" would continue attacking players while in invisible state under certain conditions.
  • Fixed an issue where yaoguai chief Lang-Baw-Baw could not engage in combat under certain conditions.
  • Fixed an issue where some skills of "Erlang, the Sacred Divinity" would deal abnormal damage to the Destined One.
  • Fixed an issue where the Destined One could engage in the battle with "The Four Heavenly Kings" in forms other than "Stone Monkey" under specific operations.
  • Fixed an issue where the Destined One could be blocked by an invisible wall, preventing him from entering combat in certain situations.
  • Improved the grappling performance of yaoguai king "Yellow Wind Sage".
  • Reduced the invulnerability duration of "Green-Capped Martialist".
  • Enhanced the effectiveness of the vessel "Wind Tamer" against yaoguai chief "Non-Void".
  • Improved the combat experience with yaoguai chiefs "Cloudy Mist, Misty Cloud".
  • Improved the combat experience with yaoguai chief "Emerald-Armed Mantis".
  • Improved the combat experience with "The Great Sage's Broken Shell".
Levels
  • Fixed an issue where the Destined One could get stuck in specific locations while sliding on sands. (PS5)
  • Fixed an issue where Zhu Bajie did not appear in Mount Huaguo under certain conditions.
Protagonist
  • Improved the experience when the Destined One consumes multiple medicines consecutively.
  • Enhanced the experience of Varied Combos and Charged Heavy Attacks.
  • Optimized the description of Transformations-related Talents.
  • Fixed an issue where the damage detection of Spirit Skills persisted indefinitely under certain operations.
  • Fixed an issue where the animation of Life-Saving Strand could not be triggered when the Talent had taken effect under specific operations.
  • Fixed an issue where "Bull King's Mask" could gain Focus even when attacked during invincible states (Doging, Perfect Dodging, or Seeing-Through).
Interaction
  • The Music Library progress bar now supports dragging.
  • Control customization for Keyboard & Mouse now supports mouse side buttons.
  • Fixed an issue where the Sprint button icon would not display in Controller Type B's layout.
  • Fixed an issue where the Inventory interface might not display content under certain operations.
  • Fixed an issue where the UI could become misaligned under specific operations.
Sound and Subtitles
  • Fixed errors in some sound effects.
  • Fixed abnormal voice playback for certain yaoguai kings.
  • Optimized the volume of certain sound effects.
Performance
  • Fixed occasional crashes for some users after enabling DLSS frame generation. (PC)
  • Fixed screen flickering issues for some users after enabling XeSS. (PC)
  • Fixed a memory leak issue under certain conditions.
  • Fixed crashes caused by outdated drivers.
  • Optimized performance for numerous scenes and boss fights on medium and low-end configurations. (PC)
  • Enhanced the performance of Full Ray Tracing on GeForce RTX.
Localization and Other
  • Added language support for Turkish.
  • Added and improved translations for Portraits in several languages.
  • Fixed an issue preventing Pre-Order and Deluxe Edition gifts from being claimed under certain conditions. (PS5)
  • Corrected translation errors and fixed issues with spelling, capitalization, and terminology consistency in several languages.
  • Improved the translation of lyrics in several languages.
  • Enhanced the quality of some English voiceovers and their synchronization with subtitles.
  • Improved text display in several languages.

Lähde: Heishenhua
 
Sain tän tosiaan joululahjaksi, PS5 PROlla pelaan ja n. 10h takana. Sellaisia huomioita että:

-Tarinasta en ymmärrä juuri mitään
-Yllättävän vaikea
-Graffat mitäänsanomattomat
-Kaikki hahmot miespuolisia, miks?
-Painikkeet oli vaikea saada sopivaksi, niin jouduin järjestelmätasolla niitä muuttamaan
-Musiikki välillä ei oo yhtään mieleeni
-Pelattavuus Iha ok, ei oo pelkkää väistä-lyö-väistä-lyö kaavaa
-Kentät aika meh
-Yllättävän vahvoja Souls-vaikutteita, mut ei ehkä ihan Soulslike, hieman.
-Plussaa kiinankielestä

Enpä tiedä, näillä näkymin antaisin 6/10, mutta katsotaan kun päästään pidemmälle, muuttuuko.
 
Oma Wukong jämähti loppubossiin. Pelasin kaikki bossit ja sivubossit läpi, mutta tuo ei vaan mene millään. Raivostuttava.
 
Kuudenteen lukuun päästy nii on huomattavasti parantunut meno. Kolmannessa luvussa oikeestaan vasta kunnolla alkaa ja kaikki sitä ennen on tutoriaalia.

-Tarinasta en ymmärrä juuri mitään
Nyt jotain ymmärrän, mutta oon kyllä skipannut joitain välivideoita.
-Yllättävän vaikea
On tää vaikea onneksi. Ei voi päättömästi hyökätä, ja pomot eivät helpolla päästä.
-Graffat mitäänsanomattomat
Edelleen samaa mieltä.
-Kaikki hahmot miespuolisia, miks?
4 luvussa asia muuttunut, mutta on niitä silti huomattavasti enemmän kuin länsimaisissa peleissä. Tää on ND:n vastakohta.
-Pelattavuus Iha ok, ei oo pelkkää väistä-lyö-väistä-lyö kaavaa
Joo ei todellakaan, tässä ei kilpiä ja parryä käytännössä oo. Mitä enemmän täydellisesti väistät, niin sitä enemmän teet vihuihin vahinkoa. 5 lyönnin liikesarjat ja raskaat lyönnit kun pallot täyttyvät, ovat todella tärkeitä tehdä samalla väistellen. Smash-Stancea pelkästään käytän, en niistä muista niin pidä.
-Kentät aika meh
Hiekkakentän jälkeen ovat muuttuneet paljon paremmaksi. Kuudes on jo sellasta, etten olisi uskonut. Pakko kasiin arvosana nostaa. Yli 40h takana. Tässä on muuten
yli 100 pomoa
 
Kuudenteen lukuun päästy nii on huomattavasti parantunut meno. Kolmannessa luvussa oikeestaan vasta kunnolla alkaa ja kaikki sitä ennen on tutoriaalia.


Nyt jotain ymmärrän, mutta oon kyllä skipannut joitain välivideoita.

On tää vaikea onneksi. Ei voi päättömästi hyökätä, ja pomot eivät helpolla päästä.

Edelleen samaa mieltä.

4 luvussa asia muuttunut, mutta on niitä silti huomattavasti enemmän kuin länsimaisissa peleissä. Tää on ND:n vastakohta.

Joo ei todellakaan, tässä ei kilpiä ja parryä käytännössä oo. Mitä enemmän täydellisesti väistät, niin sitä enemmän teet vihuihin vahinkoa. 5 lyönnin liikesarjat ja raskaat lyönnit kun pallot täyttyvät, ovat todella tärkeitä tehdä samalla väistellen. Smash-Stancea pelkästään käytän, en niistä muista niin pidä.

Hiekkakentän jälkeen ovat muuttuneet paljon paremmaksi. Kuudes on jo sellasta, etten olisi uskonut. Pakko kasiin arvosana nostaa. Yli 40h takana. Tässä on muuten
yli 100 pomoa
Itse vasta alkutaipaleella. Kannattaako kaikkia pomoja/välivihuja vastaan otella. Tottakai niistä saa kokemuspisteitä mut esim melko alussa on se isompi sininen kaveri ja sen kyllä voi ohittaa halutessaan. Näin teinkin mutta pystytkö näihin palaamaan koska vain vai onko sidottu tiettyyn chapteriin? Siitä olen eri mieltä että pelin grafiikat on mitäänsanomattomat. Omaan silmään törkeän nätti peli. Muutenkin peli vaikuttaa tosi hyvältä tällaiselle joka ei ole souls-tyylin pelejä pelannut. Kuolemia tulloo niin perkeleesti mut jokin tässä toimii meikälle. Ja eka pomo meni yllätykseksi ekalla yrittämällä
Se valkoinen susi
 
Itse vasta alkutaipaleella. Kannattaako kaikkia pomoja/välivihuja vastaan otella. Tottakai niistä saa kokemuspisteitä mut esim melko alussa on se isompi sininen kaveri ja sen kyllä voi ohittaa halutessaan. Näin teinkin mutta pystytkö näihin palaamaan koska vain vai onko sidottu tiettyyn chapteriin? Siitä olen eri mieltä että pelin grafiikat on mitäänsanomattomat. Omaan silmään törkeän nätti peli. Muutenkin peli vaikuttaa tosi hyvältä tällaiselle joka ei ole souls-tyylin pelejä pelannut. Kuolemia tulloo niin perkeleesti mut jokin tässä toimii meikälle. Ja eka pomo meni yllätykseksi ekalla yrittämällä
Se valkoinen susi

Vanhoille alueille pystyy palaamaan milloin vaan.
 
se isompi sininen kaveri ja sen kyllä voi ohittaa halutessaan. Näin teinkin mutta pystytkö näihin palaamaan koska vain vai onko sidottu tiettyyn chapteriin?

Se sininen kaveri eli Wandering Wight kannattaa kyllä nuijia, siitä saa yhden pelin parhaista ja harvoista oikeasti hyödyllisistä ”apukavereista” (en muista oikeaa termiä), tiettyjen skillien kanssa combona. Ja tuo kannattaa päivittää tappiin asti.

Osa bosseista muuten on sidottu tiettyyn chapteriin / järkkään / questiin, kannattaa olla tarkkana. Ja kannattaa urkkia kulmien taakse, pelissä on hitosti salaisuuksia mistä ei vinkata mitenkään.

Uuden päivityksen myötä tullut 120Hz-tuki (kai) auttoi ulkoasuun, koska Balanced-moodi näyttää ja pelaa PS5:llä oikein mainiosti nyt. Julkaisussa peli oli vähän karu.
 
Ylös Bottom